6 مدل رژ لب نود برای پوست گندمی

رژ لب نود برای پوست گندمی

رژ لب نود یک عنصر اصلی در هر کیت آرایشی است، که یک ظاهر طبیعی و ملایم روی لب ایجاد می کند. اما رژلب نود فقط به یک رنگ اشاره نمی کند و طیف گسترده ای از رنگ های نود برای تکمیل رنگ پوست شما ساخته شده اند. اگر پوست تیره ای دارید و همچنان به دنبال رژ نود ایده آل خود هستید، ما 6 رژ لب نود برای پوست گندمی و تیره را گردآوری کرده ایم تا به خرید شما کمک کنیم. به خواندن ادامه دهید تا پیشنهاد های ما را که در رنگ‌های پوست گندمی یا سبزه خیره‌کننده به نظر می‌رسند، بررسی کنید.

رژ لب نود چیست؟

رژ لب نود چیه، رژ لب نود چه رنگیه، رژ لب نود یعنی چی؟ جواب همه این سوالات بسیار ساده است.

رژ لب‌های نود، سایه‌های رژ لبی هستند که به رنگ پوست فرد نزدیک است یا به رنگی شبیه به رنگ طبیعی لب‌ها است. آنها ظاهر طبیعی تری به لب ها می بخشند، تقریباً به گونه ای که گویی از رژ لب استفاده نمی کنید، برخلاف سایر رنگ های رژ لب که رنگارنگ و پررنگ هستند.

چگونه رنگ رژ مناسب پوست گندمی را پیدا کنید؟

هنگامی که ته رنگ پوست خود را تشخیص دادید، رژ لبی با ته رنگ مخالف آن انتخاب کنید. اگر پوست گرم و زیتونی یا گندمی دارید، بنابراین سایه سرد را امتحان کنید. در حالی که اگر پوست شما از قبل سرد است و ته رنگ صورتی دارد، نیاز به خنثی سازی دارد، بنابراین یک گزینه گرم را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: 11 رنگ رژ لب گوشتی خوشرنگ

بنر رژ لب

بهترین رژ لب نود برای پوست گندمی و سبزه

رنگ‌بندی‌ها، سایه‌ها، بافت‌ها و ته‌رنگ‌های مختلف همگی در رنگ نود رژ لب موثر هستند. در اینجا ما لیستی از بهترین گزینه‌های رژ لب نود را برای پوست گندمی جمع‌آوری کرده‌ایم، بنابراین مطمئناً رنگی را پیدا می‌کنید که عالی به نظر می‌رسد و جزء اصلی کیف آرایش شما می‌شود.

1. رژلب جامد مات نود لوک گلدن رز

گلدن رز یکی از بهترین و محبوب ترین رنگ های نود رژ لب را برای انواع رنگ پوست تولید می کند. رژ لب های مدل نود لوک در 3 شماره رنگ مختلف 01، 02 و 03 موجود است که شماره رنگ 03 بهترین انتخاب برای پوست گندمی از نظر ما می باشد. این رژ ها حاوی ویتامین E هستند که از خشکی و ترک خوردگی لب ها جلوگیری می کند.

بافت رژ لب گلدن رز نرم و مخملی با پوشش دهی عالی روی لب است.

+ ساخت ترکیه

تست رژ لب نود لوک گلدن رز

قیمت و خرید رژ لب نود گلدن رز 03:


2. رژ لب نود کالیستا

رژ لب کالیستا شماره L53 با رنگ نود گوشتی از زیباترین رنگ های مناسب پوست گندمی است. مدل کالر ریچ رژ لب کالیستا از موم عسل در ترکیبات خود استفاده کرده که برای محافظت و ترمیم لب بسیار مفید است.

+ بدون پارابن و سرب

+ نیمه مات و سبک

+ ماندگاری خوب

+ بدون حساسیت

عکس رژ لب نود کالیستا برای پوست گندمی

قیمت و خرید رژ لب نود کالیستا L53:


3. پالت رژ لب لورال نود برای پوست گندمی

احتمالا راحت ترین کار برای کسانی که در مورد تناژ پوست خود مطمئن نیستن خرید پالت رژ لب نود است. پالت رژ لب لورآل مدل N1221 دارای 6 رنگ جذاب از رنگ نود روشن تا نود تیره است.

+ پیگمنت عالی

+ پوشش خوب

+ به همراه براش مخصوص

پالت رژ لب لورال نود برای پوست گندمی

قیمت و خرید پالت رژ لب نود لورال:


4. رژ لب مایع مات نود لوک گلدن رز

انتخاب رنگ رژ لب نود برای پوست گندمی باید به‌گونه‌ای باشد که رنگ لب را طبیعی جلوه دهد. اگر به دنبال یک رژ مایع با رنگ نود هستید پیشنهاد اول ما گلدن رز است. محصولات گلدن رز پیگمنت و پوشش بسیار عالی به همراه ماندگاری طولانی را به آرایش لب شما هدیه می دهند.

برخلاف سایر رژ های مایع و مات موجود در بازار، که گاهی اوقات ممکن است گچی و خشک به نظر برسند، رژ لب مایع نود گلدن رز به دلیل گنجاندن روغن آووکادو و ویتامین E در ترکیبات خود، حالتی شگفت انگیز و طبیعی به لب شما می دهد.

طیف رنگ های این رژ هم به نود صورتی، نود کالباسی یا گوشتی بسیار نزدیک است.

+ عدم ایجاد چسبندگی و خشکی

+ مناسب استفاده روزانه

تست رژ لب نود لوک گلدن رز

قیمت و خرید رژ لب مایع نود گلدن رز:


5. رژلب مدادی براق نود لوک گلدن رز

بعد از معرفی رژ های جامد و مایع گلدن رز نوبت به رژ لب های مدادی با رنگ نود گلدن رز رسیده است. بافت نرم و کرمی این رژ مدادی برای استفاده آسان و به راحتی روی لب ها می لغزد.

مداد لب گلدن رز به لطف ویتامین E موجود در آن مرطوب کننده و مغذی است. همچنین رنگی کاملا طبیعی، صاف و ماندگار را تضمین می کند.

+ رژ لب نود براق و خوشرنگ

+ کیفیت عالی

+ حاوی شی باتر

تست رژ لب نود لوک گلدن رز

قیمت و خرید رژ لب مدادی نود گلدن رز:


6. رژ لب نود هدی بیوتی

رژ لب هدی بیوتی از موادی مانند رازیانه دریایی استفاده می کند که لب های شما را به خوبی تغذیه می کند. این رژ دارای یک بافت نرم و سبک است که می توانید با کشیدن آن روی لب ها پوششی کامل و درخشان ایجاد کنید.

رنگ های پک رژ لب نود هدی بیوتی بسیار متنوع است. از رنگ نود قهوه ای و تیره گرفته تا رنگ نود هلویی و صورتی همه در مجموعه رژ لب نود این برند معتبر خارجی موجود می باشد.

+ بافت مخملی و نرم

+ کیفیت فوق‌العاده

_ قیمت بالا

_ فیک بودن کالاهای موجود در بازار

عکس رنگ رژ لب نود هدی بیوتی

قیمت و خرید رژ لب نود هدی بیوتی:


بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: رژ لب کالباسی خوشرنگ

مرتبط: رژ لب دخترانه,رژ لب هلویی نود,رژ لب نارنجی نود,رژ لب مایع نود هدی بیوتی,رژ لب نود لوک گلدن رز دیجی کالا,رژ لب نود گلگون,رژ لب مایع نود کاریته,رژ لب صورتی نود,لبسرین مد روز,رژ لب نود نی نی سایت,خرید رژ لب نود گلدن رز,رژ لب نود برای پوست گندمی نی نی سایت,رژ لب نود برای پوست سبزه,رژ لب نود برای پوست سفید,رژ لب نودی,تست رژ لب نود لوک گلدن رز,عکس رنگ رژ لب نود,خرید رژ لب نود,رنگ رژ لب نود,برای پوست گندمی چه رنگ رژ لبی مناسب است,رژ لب نود مک

پیمایش به بالا