5 رژ لب بدون سرب و پارابن

رژ لب بدون سرب و پارابن

ما اغلب هر رژ لب خوشرنگ را بدون اینکه به وجود سرب یا پارابن در فرمول آن دقت کنیم خریداری می کنیم. سرب می تواند به سلامت شما آسیب برساند و به همین دلیل است که ما 5 تا از بهترین رژ لب بدون سرب و پارابن را برای شما تهیه کرده ایم. این لیست به شما کمک می کند تا رنگ زیبا و دلخواه خود را بدون ترس از عوارض ترکیبات رژلب انتخاب کنید.

کدام مواد در رژ لب سمی هستند؟

برخی از افراد ممکنه به دلیل نگرانی های بالقوه سلامتی از این مواد در رژ لب خود اجتناب کنند!

  • سرب یک فلز سنگین سمی است که در برخی از رژ لب ها یافت می شود. حتی مقادیر کم سرب می تواند مضر باشد، بنابراین بهتر است از رژ لب هایی که حاوی این ماده هستند خودداری کنید.
  • پارابن ها نوعی نگهدارنده هستند که با سرطان سینه و سایر مشکلات سلامتی مرتبط هستند.
  • فتالات ها گروهی از مواد شیمیایی هستند که اغلب برای انعطاف پذیری بیشتر پلاستیک ها استفاده می شوند. آنها همچنین در برخی از رژ لب ها یافت می شوند و با اختلالات هورمونی و سایر مشکلات سلامتی مرتبط هستند.
  • عطرهای مصنوعی اغلب برای دادن رایحه دلپذیر به رژ لب ها استفاده می شوند، اما می توانند حاوی طیف گسترده ای از مواد شیمیایی مضر و مبتنی بر نفت باشند.
  • رنگ های قطران زغال سنگ: برخی از رژ لب ها حاوی رنگ های قطران زغال سنگ هستند که از نفت ساخته شده اند و با سرطان و سایر مشکلات سلامتی مرتبط هستند.

خوشبختانه، برخی از مارک های رژ لب، فرمول‌های مغذی و فوق‌العاده آبرسانی را تولید می‌کنند که عاری از تمام مواد شیمیایی مضر اشاره شده هستند.

چرا باید از رژ لب های سرب دار خودداری کنید؟

سرب در طیف وسیعی از رژ لب ها یافت می شود، اما اغلب در لیست مواد تشکیل دهنده ذکر نشده است. حتی برندهای سطح بالا نیز در لوازم آرایشی خود سرب دارند. سمیت مزمن سرب می تواند بر سلامت کلی شما تأثیر بگذارد. یک مطالعه نشان داد که سمیت سرب می تواند بر سطح هیدراتاسیون پوست تأثیر بگذارد و خاصیت ارتجاعی آن را کاهش دهد. همچنین ممکن است منجر به التهاب لثه (نوعی بیماری لثه) شود.

بیشتر بخوانید: رژ لب کالباسی خوشرنگ

بنر رژ لب

بهترین رژ لب بدون سرب و پارابن

1. رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine

هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین رژ لب ارگانیک می رسد، مهم است که به دنبال محصولاتی باشید که از مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده اند، زیرا این مواد برای پوست و محیط زیست آسیب کمتری دارند. رژ لب های کالیستا مدل گلمور شاین از مواد ارگانیک مانند روغن جوجوبا ساخته شده اند.

رژ لب غیر سمی کالیستا به گونه ای ساخته شده است که رنگدانه و پیگمنت قوی آن به صورت یکنواخت و ماندگار روی لب پوشش داده می شود.

این فرمول شامل برخی از شناخته‌شده‌ترین آب‌رسان‌ها و نرم‌کننده‌های لب است که باعث جلوگیری از خشکی لب می شود.

+ رژ لب بدون سرب و پارابن

+ ۸ رنگ زیبا

+ ساختار جامد و بافتی نرم

رژ لب بدون سرب و پارابن کالیستا

مشاهده قیمت و خرید رژ لب کالیستا:


2. رژ لب جامد نوت سری Mattemoist

روغن ماکادمیا یک افزودنی عالی در ترکیبات رژ لب نوت سری مات است. زیرا این روغن آرایشی برای مرطوب‌سازی، تغذیه و محافظت از لب بسیار مناسب و به راحتی جذب لب ها می شود.

برای تولید این محصول از هیچگونه تست حیوانی استفاده نشده است. علاوه بر این، رژ لب طبیعی نوت بدون مواد شیمیایی، ماندگاری فوق‌العاده‌ و پوشش کاملی دارد و در عین حال یک رنگ صاف و کرمی را با پیگمنت بسیار بالا تنها با یک بار کشیدن روی لب ارائه می‌کند.

+ بدون پارابن و سرب

+ جلوگیری از خشکی و ترک لب

+ 16 رنگ متنوع

+ حاوی روغن ماکادمیا و ویتامین E

رژ لب بدون سرب و پارابن نوت

مشاهده قیمت و خرید رژ لب کالیستا:


3. رژ لب بدون سرب و پارابن گابریل

رژ لب نفیس Gabriel Cosmetics دارای یک فرمول آبرسان طبیعی است که از پایه بدون سرب موم کندلیلا ساخته شده است که در تمام روز روی لب های شما می ماند. وجود جوجوبا و آلوئه ورا در فرمول آن رطوبت را حفظ کرده و از لب های شما در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند. دارای بیش از 20 نوع رنگ مختلف که مناسب همه پوست ها است.

+ وگان و گلوتن فری

+ رژ بدون سرب و پارابن

+ ماندگاری بالا

رژ لب بدون سرب و پارابن گابریل

قیمت و خرید رژ لب گابریل:


4. رژ لب بابی براون

رژ لب بابی براون دارای رنگ های طبیعی دلپذیری است که لب های شما را زیباتر می کند. این محصول با ویتامین های C و E همراه با موم زنبور عسل غنی شده و با بافتی مخملی و ملایم به نرمی روی لب های شما می لغزد. این رژ لب ماندگار یک روکش نیمه مات روی لب به جا می‌گذارد و فرمول آبرسان آن با روغن دانه کرچک برای مرطوب‌کنندگی بافت لب فواید بسیاری دارد.

+ فاقد سرب و پارابن

+ بدون سولفات و فتالات

+ پوشش کامل و ماندگار

رژ لب بدون سرب و پارابن بابی براون

قیمت و خرید رژ لب بابی براون:


5. رژ لب Mineral Fusion

رژ لب مینرال فیوژن با ترکیبی از شی باتر و روغن دانه جوجوبا لب های شما را نرم و آبرسانی می کند. همچنین انار، چای قرمز و چای سفید موجود در رژلب فیوژن باعث تغذیه و شادابی لب ها می شود. ویتامین C موجود در فرمول دارای خواص آنتی اکسیدانی است که از لب ها در برابر عوامل محیطی محافظت می کند. ویتامین E خاصیت مرطوب کنندگی دارد که لب ها را صاف تر و حجیم تر می کند.

بیشتر بخوانید: رژ لب قهوه ای ۸ شماره دخترانه و خوشرنگ

+ ضد حساسیت

+ ویگن و گلوتن فری

+ بدون پارابن و فتالات

رژ لب بدون سرب و پارابن فیوژن

قیمت و خرید رژ لب فیوژن:


رژلب بدون سرب چیست؟

میزان سرب در رژ لب ها بسیار ناچیز است. اما همچنان سرب یک ماده مضر در بدن است. شما نباید بیش از حد لازم سرب به بدن خود اضافه کنید. به همین دلیل در سال های اخیر برخی از شرکت های آرایشی در تولید محصولات جدید از مواد مضری مانند سرب و پارابن استفاده نمی کنند.

رژ لب بدون سرب چه مارکی خوبه؟

برند گابریل از بهترین رژ لب های بدون سرب و پارابن موجود در سایت آمازون است. اما به دلیل خارجی بودن این مارک رژ لب هزینه بسیار بالایی برای خانم هایی که داخل ایران زندگی می کنند خواهد داشت.

اگر قصد هزینه زیادی برای رژ ندارید، برند های خوب ایرانی مثل کالیستا هم با قیمت مناسب محصولی با کیفیت ارائه می دهند.

رژلب بدون سرب به انگلیسی؟

رژ بدون سرب به انگلیسی lead-free lipstick شناخته میشود.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: ۶ مدل رژ لب نود برای پوست گندمی

مرتبط: بهترین مارک رژ لب بدون سرب در ایران,رژ لب خارجی بدون سرب,بهترین رژ بدون سرب,رژلب فاقد سرب,رژ لب وگان,روژ لب جگری,رژ لب مکه ای,انواع رنگ رژ لب با شماره,رژ لب بدون سرب دیجی کالا,رژ لب چه مارکی خوبه نی نی سایت

پیمایش به بالا