5 مدل از بهترین یخچال لوازم آرایشی

یخچال لوازم آرایشی

تازه و خنک نگه داشتن لوازم آرایشی برای حفظ اثربخشی آنها ضروری است. یخچال لوازم آرایشی محصولی است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یخچال آرایشی یک یخچال کوچک و فشرده است که به طور خاص برای نگهداری لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست طراحی شده است. این به افزایش ماندگاری محصولات شما کمک می کند و هنگام استفاده روی پوست احساس طراوت و خنکی ایجاد می کند.

خنک کردن محصولات مراقبت از پوست شما در واقع می‌تواند برای پوست مفید باشد. محصولات مراقبت از پوست سرد، زمانی بیشترین فایده را دارند که بخواهید رگ‌های خونی را برای ظاهری محکم‌تر و سفت‌تر مانند کاهش تیرگی یا پف‌کردگی زیر چشم، منقبض کنید.

این بدان معناست که کرم‌های دور چشم و محصولات با غلظت بالای ویتامین C می‌توانند از نگهداری در یخچال سود ببرند، در حالی که محصولات مبتنی بر آب مانند تونرها و ماسک‌های ورقه‌ای می‌توانند اثر طراوت و خنک‌کنندگی به‌ویژه در افراد با پوست خسته و پف کرده را داشته باشند.

هنگامی که به دنبال بهترین یخچال لوازم آرایشی هستید، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ابتدا اندازه یخچال و فضای ذخیره سازی آن را در نظر بگیرید. باید مطمئن شوید که می‌تواند تمام محصولات مراقبت از پوست شما، از جمله موارد بزرگ‌تر مانند ماسک‌های صورت و سرم‌ها را در خود جای دهد. علاوه بر این، به محدوده دمای یخچال توجه کنید. محصولات مختلف به دمای نگهداری متفاوتی نیاز دارند، بنابراین انتخاب یخچالی که بتوان آن را مطابق با نیازهای شما تنظیم کرد، ضروری است.

در ادامه، جزئیات هر محصول را بررسی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چرا آنها در لیست ما از بهترین یخچال‌ های آرایشی بازار هستند.

بنر آرایش صورت

بهترین یخچال لوازم آرایشی

1. یخچال لوازم آرایش پینک تاپ

از این مینی یخچال با طراحی ساده و شیک می توانید برای نگهداری ابزار و محصولات آرایشی خود استفاده کنید. با چندین قفسه جادار، بسیاری از محصولات مختلف مراقبت از پوست را در خود جا می دهد. البته شما می‌توانید آن را به هر نحوی که دوست دارید استفاده کنید و لوازمی غیر آرایشی که نیاز به خنک شدن دارند را در آن نگهداری کنید.

+ با برق شهری 220 ولت کار می‌کند و آلودگی زیست محیطی ندارد

یخچال لوازم آرایشی

مشاهده قیمت و خرید:


2. یخچال لوازم آرایش باسئوس

این دستگاه اندازه خوبی دارد و دارای قفسه هایی قابل جداسازی است که همه محصولات شما را در خود جای می‌دهد، اما به اندازه کافی جمع و جور است تا روی یک میز قرار بگیرد. از ویژگی های خوب در مورد یخچال بیسوس این است که دارای محدوده دمایی گسترده قابل تنظیم بین 10 تا 18 درجه سانتی گراد است، بنابراین شما می توانید واقعا میزان سردی محصولات خود را انتخاب کنید.

+ دارای آینه چراغ دار LED قابل تنظیم با کیفیت برای انجام آرایشی در نور مناسب

یخچال لوازم آرایشی

مشاهده قیمت و خرید:


3. یخچال مسافرتی باسئوس

به یک سفر تفریحی می روید؟ این یخچال کوچک بیسوس دوکار خنک و گرم کردن را مناسب نیاز شما انجام می دهد. همچنین دارای دوشاخه سازگار با خودرو است تا بتوانید آن را در جاده خنک یا گرم نگه دارید، به علاوه دسته چرم بالای آن حمل را آسان می کند.

+ حداکثر توان گرمایش : تا ۶۵ درجه حداکثر توان سرمایش : تا ۰ درجه

+ به همراه کابل ۱.۵ متری برق شهری و کابل ۱.۵ متری فندکی ماشین

+ 3.5 کیلوگرم وزن، ابعاد 36×27.5×29 سانتی‌متر، توان یخچال 60 وات و مصرف انرژی آن 1 کیلو وات بر ساعت برای 24 ساعت کارکرد است.

یخچال لوازم آرایشی

مشاهده قیمت و خرید:


4. یخچال لوازم آرایش گرین لاین

طراحی فوق العاده شیک یخچال گرین لاین بر روی میز حمام یا اتاق خواب شما فوق العاده به نظر می رسد. با فضای 12 لیتری محصولات زیادی را در خود جای می دهد و با محفظه های مختلف، به راحتی از سرم ها و مرطوب کننده های شما نگهداری می کند. از ویژگی های جالب این محصول تنظیمات مختلف آن مثل حالت شب(بی صدا) یا حالت کم مصرف است که با دکمه های روی در یخچال قابل تنظیم است.

+ قابلیت گرمایشی و سرمایشی

+ ابعاد: ۲۷۰×۲۵۱×۴۲۴ میلی‌متر، حجم: ۱۲ لیتر، وزن: ۶.۴ کیلوگرم

+ نمایشگر دیجیتالی برای نشان دادن و کنترل دما

یخچال لوازم آرایشی

مشاهده قیمت و خرید:


5. مینی یخچال گرین لاین

این یخچال زیبایی دارای تمام اجزای فناوری هوشمند با طراحی مدرن است. یخچال گرین لاین با 6 لیتر فضا، یک یخچال جادار با فضای ذخیره سازی مناسب برای محصولات بلند، متوسط ​​و کوچکتر است.

+ خنک نگه داشتن در دماهای ۱۴ تا ۱۶ درجه

+ ابعاد بیرون: ۲۴.۵×۱۹.۵×۳۵.۵ سانتی‌متر، ابعاد درونی: ۱۶×۱۴×۲۳.۵ سانتی‌متر، وزن: ۱۷۰۰ گرم

یخچال لوازم آرایشی

مشاهده قیمت و خرید:


یخچال لوازم آرایش چیست؟

یک یخچال کوچک است، معمولا فقط حاوی فضایی به اندازه یک بسته شش تایی نوشابه است. یخچال های لوازم ارایش می توانند به حفظ ثبات محصولات شما، به ویژه محصولات زیبایی که حاوی مواد نگهدارنده نیستند، کمک کنند و احساس خنکی درمانی روی پوست ایجاد کنند که می تواند به رفع پف و کاهش التهاب پوست کمک کند. از آنجایی که یخچال به شما امکان می دهد وسایل زیبایی خود را در یک مکان نگه دارید، ماسک ها و سرم های مراقبت از پوست شما به راحتی در دسترس هستند.

کدام لوازم آرایشی را در یخچال نگهداری کنیم؟

هر محصولی که حاوی مواد فعال مانند ویتامین C، رتینول یا پپتیدها باشد، می تواند از نگهداری در یخچال بهره مند شود. علاوه بر این، کرم‌ های دور چشم، سرم ها، فیس میست و ماسک‌های ورقه‌ای می‌توانند هنگام سرد شدن احساس طراوت بیشتری داشته باشند.

این محصولات از سرد شدن سود می برند زیرا سرما پایداری را افزایش می دهد و اکسیداسیون را به حداقل می رساند که هر دو باعث کاهش قدرت فرمولاسیون آنها می شود.

کدام لوازم ارایشی را نباید در یخچال نگهداری کرد؟

هر دو متخصص موافق هستند که روغن ها ممنوع هستند. بونداروف می‌گوید: « دکتر استیونسون این احساس را تکرار می کند و می گوید

یک قانون کلی این است که اگر فرمول محصول مراقبت از پوست غلیظ است، بهتر است آن را در یخچال کوچک نگهداری نکنید. همچنین روغن های صورت را نباید در یخچال نگهداری کرد. کرم‌های بسیار غلیظ، روغن‌های صورت و محصولات مبتنی بر خاک رس برای یخچال ارایشی مناسب نیستند زیرا می‌توانند قوام محصول را تغییر دهند.

اکثر لوازم آرایشی را نباید در مینی یخچال ارایشی نگهداری کنید. این محصولات باید در دمای اتاق یا دمای بدن باشند تا بتوانند به آرامی روی پوست رفته و به طور یکنواخت پخش شوند. اگر این محصولات را مستقیما بعد از بیرون آوردن از یخچال به صورت خود بمالید، ممکن است باعث پوشش ناهموار شود. بهتر است چیزهایی مانند کرم پودر و کانسیلر خود را در دمای اتاق نگه دارید.

آیا می توان مرطوب کننده را در یخچال قرار داد؟

بله، می توانید مرطوب کننده ها را در یخچال نگهداری کنید. توصیه می شود مرطوب کننده های مبتنی بر آب یا ژل را در یخچال نگهداری کنید. محصولاتی که دارای قوام ژله مانند یا آبکی هستند، در یخچال به خوبی عمل می کنند، زیرا به حفظ بافت، کارایی و قوام کمک می کند. آنها همچنین بعد از نشستن در یخچال احساس خنکی و آرامش بیشتری به پوست شما می دهند!

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین استند لوازم آرایشی

بیشتر بخوانید: آینه جیبی فانتزی

پیمایش به بالا