نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین

نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین

از آنجایی که کرم پودر پایه‌ای برای آرایش کل صورت شما است، این یکی از قسمت‌های روتین آرایشی شما است که باید درست انجام دهید. کرم پودر های لاکچری کوین ممکن است عملکرد خوبی داشته باشند اما می توانند بسیار گران باشند. انتخاب در میان شماره های مختلف این محصول شاید کار سختی باشد اما خوشبختانه، شما می توانید با مطالعه نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین بهترین شماره رنگ از این محصول را انتخاب کنید.

در ادامه نظرات منتشر شده از خریداران این محصول و بهترین فروشگاه ها برای خرید کرم پودر اصل را مشاهده می‌کنید.

دسترسی سریع:

کرم پودر لاکچری کوین ساخت کجاست؟ ؛ نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین ؛ تست رنگ کرم پودر لاکچری کوین

کرم مراقبت صورت

کرم پودر لاکچری کوین ساخت کجاست؟

محصولات برند محبوب و باکیفیت لاکچری کوین ساخت کشور فرانسه هستند. اما کرم پودر های لاکچری کوین در ایران تحت لیسانس و نظارت فرانسه تولید می شوند.

تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی

معمولا برای هر کالای موفق یک نسخه کپی و بی ارزش وجود دارد. اما چگونه کرم پودر های تقلبی لاکچری کوین را از نسخه اصلی آن تشخیص دهیم؟

اولین نکته قیمت محصول است. قیمت های پایین و ارزان قطعا وسوسه کننده هستند اما یادتان باشد قیمت ارزان احتمالا بخاطر تقلبی بودن و بی کیفیت بودن محصول است. اگر به دنبال یک کرم پودر ارزان هستید بجای خرید یک کالای خارجی و تقلبی یک محصول اصل ایرانی را امتحان کنید. حداقل فایده آن این است که محصولات اصل به پوست شما ضرری نمیرسانند.

بسته بندی محصولات تقلبی معمولا بسیار ضعیف هستند اما کالای اصل بسته بندی مقاوم دارد و نوشته های روی آن به راحتی پاک نمی شود.

کرم پودر اصل لاکچری کوین به همراه بارکد و شماره تولید می شود و به صورت پلمپ شده به دست مشتری می رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک کرم پودر

اگر محصول تقلبی و اصلی از لحاظ قیمت و بسته بندی تفاوت قابل توجهی نداشتند می توانید کرم پودر را روی دست خود تست کنید. کرم پودر تقلبی بسیار بی کیفیت است و بافت یکنواخت و یکدستی ندارد. بعد از استفاده این کرم پودر جذب پوست نخواهد شد و روی پوست یک حالت چرب یا خشک خواهد داشت.

اگر محصولات آرایشی خود را اینترنتی می خرید بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که دارای نماد های معتبر اینترنتی و همچنین امکان بازگشت کالا در صورت خرابی داشته باشند.

نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین

در ادامه نظرات و تست خریداران را در سایت فروشگاهی دیجی کالا و انجمن زیبایی نی نی سایت مشاهده خواهید کرد.

نظرات در دیجی کالا:

+ خوب بود ولی برای پوست چرب بهتر است کمی دیر پخش می‌شود پوشش دهی متوسط رو به خوبی دارد

+ برای پوست چرب و براق مناسبه ولی بافت سفتی داره

+ حدود یکساله من از این کرم استفاده میکنم پوشش دهیش خوبه ولی در حد عالی نههه رنگش سفید نیست گندمیه رو پوست خوب میشینه پوستم چربه ماسیده و بد نمیکنه در کل برای دورهمی خوبه

_ به نسبت قیمتش اصلا نمی ارزه و خیلی کوچیکه زود تموم میشه با این پول شما میتونید کرم پودر های خوب تری با پوشانندگی خیلی بالا مثل مک خریداری کنید پوشانندگی متوسط

_ پوشانندگیش کمه ولی موندگاریش خوبه

نظرات کرم پودر لاکچری کوین در نی نی سایت:

  • کاربر فاطمه: وای من استفاده کردم عالی بود عالی من همیشه کرم پودر می زنم بعد عرق می کنم دست به صورتم می زنم دستم کرمی می شه اما دوسه باری که این زدم اینقدر صورتم نرم ولطیف کرد اصلا عرق نمی کنم خیلی خوب روصورت می خوابه
  • کاربر لیمو شیرین: دو بار بیشتر استفاده نکردم مخملی و خوب بود پوشش دهیشم خوب بود ولی چون کمتر از یکی دو ساعت رو صورتم بوده نمیتونم ماندگاریشو قضاوت کنم
  • کاربر کیف بافتنی: قطعا خوبع ولی برای استفاده شخصی نمیصرفه. یعنی کرم پودر روزانه ای نیست به درد مهمونی و مجالس مهم میخوره عروسی نزدیک و اینا هم ک معمولا آدم خودش آرایشگاه میره. از طرفی زدنش قلق داره و میکاپ آرتیست ها اونو معمولا با کرم پودر دیگه ای ترکیبی برای عروس میزنن

تست رنگ کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین دارای 5 رنگ مختلف از سایه های روشن تا تیره می باشد.

تست کرم پودر لاکچری کوین شماره 551

شماره 551 این محصول به نام Light Skin یا پوست روشن شناخته می شود. این شماره روشن ترین رنگ کرم پودر لاکچری کوین و مناسب پوست سفید و روشن است. در ادامه تست های روی پوست این شماره را مشاهده می کنید.

تست کرم پودر لاکچری کوین شماره 551

تست کرم پودر لاکچری کوین شماره 552

شماره 552 لاکچری کوین به نام NATURAL SKIN یا پوست طبیعی شناخته می شود. این رنگ برای پوست های گندمی مناسب است. در ادامه تست رنگ این محصول را روی پوست مشاهده می کنید.


کرم پودر لاکچری کوین شماره 553

شماره 553 این کرم پودر به رنگ بژ طبیعی (natural beige) شناخته شده است. رنگ 553 مناسب پوست سبزه است. در ادامه تست رنگ این محصول را روی پوست مشاهده کنید.

کرم پودر لاکچری کوین شماره 553

کرم پودر لاکچری کوین شماره 554

شماره 554 این کرم پودر به رنگ بژ روشن (light beige) شناخته شده است. در ادامه تست رنگ این محصول را روی پوست مشاهده کنید.

کرم پودر لاکچری کوین شماره 555

شماره 555 این کرم پودر به رنگ بژ روشن (dark beige) شناخته شده است. این شماره تیره ترین رنگ لاکچری کوین است و مناسب پوست های تیره می باشد. در ادامه تست رنگ این محصول را روی پوست مشاهده کنید.

تست رنگ کرم پودر لاکچری کوین
منبع عکس : beautytojari در اینستاگرام

خرید و قیمت کرم پودر لاکچری کوین

فرمولاسیونی با پایه سیلیکونی، سرعت و پوشش شگف انگیز در کمتر از 50 ثانیه جذب پوست شما می شود. این کرم پودر علاوه بر بافت بسیار سبک ضد آب نیز می باشد. همچنین این محصول دارای spf 25، بدون بو و حاوی ویتامین E است.

  • بدون الکل و به همراه پد مخصوص آرایشی

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین کرم های جایگزین اکتی پور

مرتبط: نظرات در مورد,ست,اطلاعات,فیلم,عوارض,خواص,شماره,معرفی,رنگ,عکس,سفارش,نمایندگی,کرم پودر لاکچری کوین,کرمان,باسلام,ساخت کجاست,در اصفهان,تبادل نظر,برای پوست چرب,فرانسوی,مشهد,چیست,چطوره,خانومی,خوبه,ترب,برای پوست سبزه,شیشه ای,نی نی سایت,

پیمایش به بالا