کرم پودر فرانسوی اصل ؛ 5 برند محبوب

کرم پودر فرانسوی اصل

بهترین کرم پودر های فرانسوی می توانند عیوب پوست را از بین ببرند و به آن درخشندگی بی دردسر و جذاب ببخشند. با انبوهی از گزینه های موجود در بازار، خرید کرم پودر فرانسوی اصل و مناسب پوست شما می تواند بسیار سخت باشد. در ادامه برای شما لیستی از کرم پودر های ساخت فرانسه و موجود در بازار ایران را تهیه کردیم و با معرفی فروشگاه های معتبر انتخاب راحت و مطمئن تری خواهید داشت.

شما کاور و پوشش مناسبی می خواهید، اما همچنین نمی خواهید احساس کنید که از ماسک ضخیم و سنگینی استفاده می کنید. شما چیزی می خواهید که کارساز باشد، چیزی که به شما کمک کند در زندگی روزمره خود بیشترین اعتماد به نفس را داشته باشید. انتخاب فرمول کرم پودر مناسب با نوع پوست و پوشش دلخواه شما بسیار مهم است. از آزمایش انواع مختلف کرم پودر برای یافتن بهترین ترکیب برای پوست خود نترسید.

کرم مراقبت صورت

بهترین کرم پودر های فرانسوی

1. کرم پودر لورال مدل اینفیلبل

لورال یکی از رایج ترین و قدیمی ترین برند های آرایش فرانسوی در بازار ایران است. لورال در سال 1909 میلادی تاسیس شده و بیش از 100 سال در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت می کند.

شما می‌توانید انتظار یک پوشش طبیعی و فوق‌العاده را از کرم پودر های لورال داشته باشید. فرمولاسیون آن سبک و بدون چربی است، بنابراین برای انواع پوست و حتی پوست چرب نیز مناسب است! با تنوع در رنگ محصولات، مطمئنا رنگ کامل و مناسب پوست خود را پیدا خواهید کرد. لورال یک کرم پودر قابل اعتماد و مانگار است و گامی عالی برای تکمیل روتین آرایشی شماست.

+ دارای SPF18 و اسید هیالورنیک

کرم پودر فرانسوی اصل لورال

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم پودر دیور مدل بک استیج

دیور یکی از معروف ترین برند های فرانسوی حال حاضر دنیا است. کرم پودر های دیور فرمول بهبود یافته و پوشش کاملی دارد، برای انواع پوست توصیه می شود.

این کرم پودر فاقد پاربن و سولفات است و باعث ایجاد هیچگونه حساسیتی نمی شود. همچنین برای کسانی که در آب و هوای مرطوب زندگی می کنند در برابر رطوبت مقاوم است.

کرم پودر فرانسوی اصل دیور

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم پودر بورژوا 123 Perfect

بسیاری از خانم ها از طرفداران پر و پا قرص این کرم پودر آبرسان از کشور فرانسه هستند. با بافت نرم و سبک، کرم پودر بورژوا پوست شما را تحریک نمی کند و از آسیب و پیری زودرس آن جلوگیری می کند. SPF 10 در روزهای آفتابی از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می کند. در رنگ های متنوع موجود است، بورژوا یک کرم پودر لوکس فرانسوی اصل است که به راحتی تمام عیب های پوست شما را می پوشاند.

کرم پودر فرانسوی اصل بورژوا

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم پودر کلارنس فرانسوی اصل

با این کرم پودر مات فرانسوی، عیوب پوست خود را محو کنید و درخشش اضافی را کنترل کنید. محصولات کلارنس ساخت فرانسه هستند و کیفیت قابل قبولی را در تولید انواع لوازم آرایشی ارائه می دهند.

+ حاوی SPF15

کرم پودر فرانسوی اصل کلارنس

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم پودر فرانسوی ایوروشه مدل ZERO DEFAUT

فرمول کرم پودر ایوروشه به شما درخششی زیبا و طبیعی می دهد که تقریبا شبیه به پوست است. هیدراتاسیون بدون وزن فوق العاده ای دارد و در رنگ های مختلف و مناسبی موجود است. این فرمول قابل ساخت با پوشش متوسط تا بالا ​​برای هر کسی که به دنبال داشتن ظاهری طبیعی و طولانی مدت است، بهترین انتخاب است.

+ ساخت فرانسه

کرم پودر فرانسوی اصل ایوروشه

مشاهده قیمت و خرید:


نحوه کرم پودر زدن

استفاده از کرم پودر گامی اساسی در ایجاد آرایش بی عیب و نقص است. برای اعمال کرم پودر مراحل زیر را باید دنبال کنید:

  • با پاکسازی، مرطوب کردن و استفاده از کرم ضد آفتاب پوست خود را آماده کنید. قبل از رفتن به مرحله بعد، چند دقیقه صبر کنید تا مرطوب کننده شما جذب پوست شما شود.
  • سایه مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید. کرم پودر را روی خط فک خود تست کنید و آن را به سمت گردن خود مخلوط کنید تا از ترکیب آن با پوست اطمینان حاصل کنید.
  • مقدار کمی کرم پودر فرانسوی اصل خود را در پشت دست خود یا روی یک پالت آرایش تمیز بریزید.
  • با استفاده از پد کرم پودر، براش یا انگشتانتان، کرم پودر را در نقاط کوچک روی صورت خود بمالید. از مرکز صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید.
  • بسته به ابزاری که استفاده می کنید، کرم پودر را با استفاده از ضربه زدن، چرخاندن یا کشیدن با پوست خود مخلوط کنید. مطمئن شوید که اطراف خط مو، خط فک و گردن خود را به خوبی ترکیب کنید تا از هرگونه خط مشهود جلوگیری کنید.
  • اگر مناطقی دارید که نیاز به پوشش بیشتری دارند، از کانسیلر برای درمان هر گونه لک، سیاهی دور چشم یا سایر نواقص استفاده کنید.
  • اگر پوست چرب دارید، یا اگر می‌خواهید زمان استفاده از آرایش خود را طولانی‌تر کنید، کرم پودر خود را با مقدار کمی پودر فیکس ترکیب کنید.
  • اگر ظاهر طبیعی‌تری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید پودر را کنار بگذارید و به سادگی صورت خود را با یک تثبیت کننده اسپری کنید.

با این مراحل آسان، می توانید کرم پودر خود را به راحتی اعمال کنید و پوستی صاف و بی عیب و نقص داشته باشید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر 24 ساعته

بیشتر بخوانید: کرم پودر خوب برای پوست خشک

پیمایش به بالا