کرم پودر ضد جوش ؛ بهترین مارک ها

کرم پودر ضد جوش

بهترین کرم پودر ضد جوش به زیبایی آکنه و جوش، لک‌ها، خطوط ریز، چین و چروک، قرمزی و تمام عیوب دیگری را که کرم پودر های معمولی شما قادر به رفع آن‌ها نیستند، پنهان می‌کند. این کرم پودر ها با فرمولی متمایز ساخته شده اند تا منافذ بزرگ شده شما را محو کند، رنگ پوست شما را یکدست کند و تمام عیوب پوست شما را پنهان کند. آنها پوشش متوسط ​​تا کامل، مات با ظاهری طبیعی و روکشی غیر براق را ارائه می دهند.

هنگامی که پوست مستعد جوش و آکنه دارید، پیدا کردن کرم پودر برای پوست جوش دار می تواند تفاوت زیادی در اعتماد به نفس شما ایجاد کند. در حالی که فرمول های غیر کومدون زا که منافذ شما را مسدود نمی کنند ایده آل هستند، سطح پوشش، بافت و ماندگاری محصول نیز فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند.

ما بر اساس مشاهدات خود و نظرات خریداران پس از ساعت‌ها تحقیق لیستی از بهترین مارک های کرم پودر ضد جوش با پوشانندگی بالا که به‌طور یکپارچه ترکیب و به صورت شما ظاهری یکدست می دهند، تهیه کردیم. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از کرم پودر های خوب برای پوست‌های مستعد آکنه، ظاهری درخشان به دست آورید و آرایش خود را تقویت کنید. برای مشاهده لیست محصولات به پایین بروید!

کرم مراقبت صورت

بهترین کرم پودر های ضد جوش

1. کرم پودر BB نوروا اکتی پور

کرم پودر BB ضد جوش اکتی پور نه تنها برای دستیابی به یک پوشش طبیعی مناسب است، بلکه به پنهان کردن عیوب پوست شما نیز کمک می کند. این کرم یک روکش یا پوشش روی لکه‌های شما، تیرگی زیر چشم، آکنه، جوش‌ها، خالکوبی‌ها و همچنین کبودی‌های پس از جراحی قرار می‌دهد. علاوه بر این، بی بی کرم نوروا اکتی پور دارای فرمول ضد حساسیت است و یکی از بهترین کرم پودر های ضد جوش برای انواع پوست چرب و مختلط است. همچنین پوست سالم را تقویت و به درمان و جلوگیری از ایجاد جوش کمک می کند.

+ فاقد پارابن و چربی

کرم پودر ضد جوش اکتی پور

مشاهده قیمت و خرید:


2. سی سی کرم سی گل

برای شروع، این کرم رنگی از مارک محبوب سی گل دارای رنگدانه های غنی است که عیوب پوست مانند آکنه را به خوبی پنهان کرده و انگار هرگز وجود نداشته اند. لایه ای که این محصول روی سطح پوست شما ایجاد می کند سد طبیعی آن را تقویت کرده و همچنین با وجود SPF30 از آن در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند.

با کاهش سبوم و کنترل چربی پوست کرم ضد جوش سی گل از تحریک و ایجاد جوش جدید و آسیب به پوست پیشگیری می کند.

+ فاقد چربی

+ مناسب پوست های چرب و جوش دار

کرم پودر ضد جوش سی گل

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم پودر مای مدل آکنه لاین

این کرم پودر که توسط برند مای معرفی شده است با هدف مراقبت و تغزیه پوست های حساس و جوش دار تولید می شود. کرم پودر ضد جوش مای پوشش زیبایی را برای شما فراهم کرده و با تنظیم چربی پوست به جلوگیری از جوش کمک می کند. این محصول پرفروش تولید سبوم را کنترل و به شما کمک کرده تا سریع آکنه را تسکین دهید و راه را برای داشتن پوستی طبیعی هموار می کند.

+ حاوی SPF8 و فاقد چربی

+ مناسب انواع پوست حساس و مستعد جوش (غیر کومدون زا)

کرم پودر ضد جوش مای

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم پودر BB نوآکنه

این کرم پودر دارای فرمولی سبک و بدون چربی است که به شما کمک می کند تا تمام مشکلات آرایشی مرتبط با آکنه را برطرف کنید. برای همه کسانی که می‌خواهند آرایشی صاف و یکدست داشته باشند، این یک کرم پودر با رنگدانه خوب است که آکنه، لکه های تیره، زخم و جای جوش را پنهان می کند. علاوه بر این، کرم پودر نوآکنه میزان چربی پوست را کنترل می کند و از ایجاد و تحریک جوش جلوگیری می کند.

+ حاوی spf 20

+ بدون عطر و مواد نگهدارنده

کرم پودر ضد جوش نوآکنه

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم پودر دوتینی مدل ضد آکنه

این کرم پودر فرانسوی مخصوص پوست های مستعد آکنه و حساس طراحی شده است. وزن آن بسیار سبک است، طبیعی به نظر می رسد و پس از استفاده در طول روز روی پوست شما باقی می ماند.

+ فاقد چربی

+ صبح و شب ، روی پوست تمیز استفاده شود.

کرم پودر ضد جوش دوتینی

مشاهده قیمت و خرید:


6. کرم رنگی ژیناژن مدل TRG

کرم ضد جوش ژیناژن با رنگدانه طبیعی یک پوشش متوسط روی پوست ایجاد می کند. (نکته: نباید از کرم های رنگی ضد جوش انتظار فول کاور داشته باشید.) کرم ژیناژن با وجود اسید سالیسیلیک لکه های و جای جوش را از بین برده و باعث کاهش جوش سر سیاه می شود.

+ حاوی SPF 20

+ کاهش التهاب و قرمزی جوش

کرم پودر ضد جوش ژیناژن

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه یک کرم پودر برای پوست جوش دار انتخاب کنیم؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام خرید یک کرم پودر واقعا خوب برای پوست مستعد آکنه، به آنها توجه کنید.

وضعیت پوست: همیشه نوع و وضعیت پوست خود را قبل از استفاده از هرگونه کرم پودر برای پوست های چرب و جوش دار تجزیه و تحلیل کنید. توجه داشته باشید که پوست شما چگونه به کرم پودر ها واکنش نشان می دهد و چه چیزی باعث ایجاد آکنه و لک می شود. بسته به وضعیت پوست و شدت آکنه یا جوش، کرم پودر مناسب را انتخاب کنید. برای جلوگیری از بدتر شدن آکنه و سایر بیماری های پوستی، می توانید یک محصول با فرمولاسیون تست شده و ضد حساسیت را انتخاب کنید.

مواد تشکیل دهنده: توصیه می شود از کرم پودری حاوی مواد غیر کومدون زا استفاده کنید زیرا از مسدود شدن منافذ جلوگیری می کند. می توانید محصولات غنی شده با آلوئه ورا، اسید سالیسیلیک، نیاسینامید و ویتامین E را انتخاب کنید زیرا به مبارزه با آکنه و جوش کمک می کنند.

فرمول: کرم پودری را انتخاب کنید که دارای فرمولاسیون سبک وزن و کنترل کننده چربی است. گفته می شود که کرم پودر های بدون روغن برای مبارزه با درخشندگی بیش از حد و جلوگیری از جوش زدن مناسب هستند. در مرحله دوم، کرم پودری را انتخاب کنید که فاقد سولفات، پارابن، تالک، الکل، گلوتن و سایر مواد مضر باشد.

مواد فعال ضد جوش و آکنه: به دنبال مواد فعال مبارزه کننده آکنه مانند اسید سالیسیلیک، اسید آزلیک، رتینوئیدها، ویتامین C، بنزوئیل پراکسید و AHA باشید که قطعا می توانند جوش های شما را بهتر درمان کنند و در عین حال صورت شما را زیباتر کنند.

میزان پوشانندگی: از آنجایی که لکه های جوش و آکنه تیره و برجسته هستند، کرم پودری را انتخاب کنید که پوشش متوسط ​​تا کاملی داشته باشد.

آیا کرم پودر باعث جوش میشود؟

بله! کرم پودر می تواند باعث جوش یا آکنه شود. علت های رایج عبارتند آن از:

  • اگر کرم پودر شما حاوی روغن معدنی یا خواص کودوژنیک باشد، می‌توانند در هر زمان با مسدود کردن منافذ، وضعیت آکنه را تشدید کنند که می‌تواند وضعیت جوش‌ها را بدتر کند.
  • خوابیدن با آرایش نیز باعث جوش و آکنه می شود. برای دستیابی به پوستی بی عیب و نقص، همیشه باید آرایش را قبل از رفتن به رختخواب کاملا پاک کنید.
  • عدم استفاده از پرایمر نیز از علت های شایع آکنه و جوش است. وقتی مستقیما از کرم پودر استفاده می کنید بدون اینکه چیزی بین صورت خود و لایه آرایش نگه دارید، در واقع ضرر بیشتری برای پوست صورت دارد.

حرف آخر

پس از توجه به نکته های فوق، می توانید بدون زحمت یکی از بهترین کرم پودر ها را برای پوست جوش دار خود انتخاب و خریداری کنید. لیست محصولات ما حاوی کرم پودر هایی مناسب برای هر رنگ پوستی است. بنابراین به راحتی عیوب پوست خود را که ناشی از آکنه است، پنهان کنید. در نهایت، این محصولات پایه ای مناسب را تنظیم کرده و سطح صاف و طبیعی را برای تکمیل آرایش به شما می دهند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر خارجی

بیشتر بخوانید: کرم پودر 24 ساعته

پیمایش به بالا