7 مدل از بهترین کرم پودر ضد آفتاب (ضد آفتاب کرم پودری)

بهترین کرم پودر ضد آفتاب

زیرسازی صحیح پایه هر آرایشی را تعیین می کند. در حالی که انواع مختلفی از کرم پودر ها در بازار وجود دارد، مواردی که در اینجا در مورد آنها صحبت می کنیم، بهترین کرم پودر های ضد افتاب و دارای SPF هستند. این کرم پودر به محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV کمک می کند که پوست را سریعتر پیر می کند و همچنین منجر به آفتاب سوختگی می شود. کرم پودر های دارای SPF در روزهایی که فراموش می کنید کرم ضد آفتاب خود را بمالید مفید هستند و همچنین از بسیاری جهات برای پوست شما مفید هستند.

در ادامه لیستی از بهترین مارک های موجود در بازار را برای کمک به انتخاب بهتر شما، معرفی کنیم.

کرم مراقبت صورت

بهترین کرم پودر ضد آفتاب

1. کرم پودر لورال مدل AGE PERFECT

لورال یک کرم پودر حاوی ضد آفتاب است که پوشش کامل و ماندگاری طولانی مدت را روی پوست شما تضمین می کند. فرمول غنی شده از ویتامین، پوست شما را تغذیه می کند و لایه ای کاملا یکنواخت برای آرایش شما ایجاد می کند.

+ حاوی SPF50

+ بدون ماسیدگی با پوشش قوی مناسب انواع پوست

کرم پودر ضد آفتاب لورال

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم پودر ضد آفتاب مدیسان

کرم پودر مدیسان با استفاده تدریجی در طول زمان، بافت و سلامت پوست را بهبود می بخشد. ضد آفتاب کرم پودری مدیسان یک روکش طبیعی ارائه می‌کند که به پوشاندن منافذ باز کمک و با آسیب‌های خورشید مبارزه می‌کند. این محصول فاقد چربی است و عرق و ترشح چربی را مهار می‌کند و آن را به یک انتخاب محبوب در میان همه افراد در تمام گروه‌های سنی تبدیل می‌کند.

+ حاوی SPF40

+ فاقد چربی و بدون تحریک پوست

+ پوشانندگی و کاور مناسب

کرم پودر ضد آفتاب مدیسان

مشاهده قیمت و خرید:


3. ضد آفتاب کرم‌ پودری سان سیف

یکی دیگر از محصولاتی که در حال حاضر در میان خریداران محبوب است، این کرم رنگی از برند سان سیف است. این محصول به عنوان یک کرم پودر در طیف جذابی از رنگ ها موجود است تا با تمام رنگ‌های پوست مطابقت داشته باشد و پوشش مات و کاملی را ارائه می‌کند که در برابر پوسته‌شدن، عرق و انتقال بسیار مقاوم است.

+ حاوی SPF50

+ مناسب انواع پوست (به دلیل نداشتن چربی برای پوست چرب هم مناسب است)

+ ضد آفتاب کرم پودری با پوشانندگی بالا

ضد آفتاب کرم‌ پودری سان سیف

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم رنگی پریم حاوی SPF 50

این کرم پودر ضد افتاب و حساسیت با SPF 50 یک فرمول کرمی تایید شده توسط متخصصین پوست است که از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. این ضد آفتاب رنگی و کرم پودری یک پوشش صاف، یکدست و پایه ای عالی برای لایه بعدی آرایش شما ایجاد می کند.

+ حاوی SPF 50

+ فاقد چربی، حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین E

+ پوشش خوب با رنگ های طبیعی برای انواع پوست روشن، تیره، سبزه و گندمی

ضد آفتاب کرم‌ پودری پریم

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم پودر ژوت

این ضد آفتاب کرم پودری رنگی، بوم و پایه ای مناسب را ایجاد می کند که به شما امکان می دهد محصولات زیبایی خود را بدون دردسر و بدون احساس سنگینی روی پوست ترکیب کنید.

+ کرم پودر حاوی ضد آفتاب ژوت بافتی سبک و جذب سریع دارد که برای انواع پوست مناسب است. همچنین این محصول فاقد چربی می باشد و برای پوست های چرب و حساس مستعد آکنه و جوش نیز مناسب است.

+ حاوی SPF50

+ حاوی آووکادو، ویتامین E و B5، بابونه و آلوئه ورا

ضد آفتاب کرم‌ پودری ژوت

مشاهده قیمت و خرید:


6. کرم پودر بورژ‌وا مدل City Radiance

بورژوا یکی از معتبرترین برندهای زیبایی است و کرم پودر های ضد افتاب آن یکی از محصولات مورد علاقه بسیاری از طرفداران این برند خوشنام است. این مدل از کرم پودر بورژوا حاوی SPF 30 است که به محافظت از پوست شما در برابر خطرات اشعه های UVA/UVB کمک می کند.

+ کرم پودر ضد آفتاب بورژوا با فرمول آبرسان و تقویت کننده پوست که درخشندگی طبیعی و یکنواخت را به پوست شما می بخشد، برای انواع پوست مخصوصا پوست های خشک مناسب است.

+ حاوی SPF 30

+ بافت سبک و پوشش طبیعی

کرم پودر ضد آفتاب بورژوا

مشاهده قیمت و خرید:


7. سی سی کرم رنگی سی گل

اگر پوست حساسی دارید، سی گل محصولی است که باید به دنبالش بروید! کرم پودر سی گل با SPF 30 در رنگ های متنوع یک فرمول آبرسان و سبک است که از پوست شما محافظت می کند. کرم پودر cc سی گل پوششی کامل و بهتری نسبت به کرم های bb روی پوست شما فراهم می کند.

علاوه بر ضد آفتاب بودن CC کرم های سی گل یک کرم پودر ضد جوش بسیار محبوب نیز هستند.

+ فاقد چربی و همچنین کنترل کننده چربی برای انواع پوست مختلط تا چرب مناسب است.

+ حاوی SPF 30

+ پوشش دهی عالی

کرم پودر ضد آفتاب سی گل

مشاهده قیمت و خرید:


سوالات تکراری

کرم پودر ضد آفتاب چقدر دوام می آورد؟

کرم پودر با SPF معمولا 2-3 ساعت دوام می آورد.

چه مقدار SPF برای صورت نیاز دارید؟

از SPF 30 یا بالاتر برای صورت خود استفاده کنید.

آیا می توانم هر روز از کرم پودر با SPF استفاده کنم؟

بله، می توانید روزانه از کرم پودر SPF استفاده کنید. با این حال، برای محافظت بهتر، همیشه ترجیح داده می شود که از ضد آفتاب جداگانه استفاده کنید.

آیا SPF بالاتر مهم است؟

بله، SPF بالاتر مهم است، زیرا ضد آفتاب های با SPF بالاتر احتمالاً اشعه ماوراء بنفش بیشتری را مسدود می کنند.

حرف آخر

کرم پودر ها محصولاتی هستند که پوست را کامل می کنند و به پنهان کردن عیوب و لک های روی پوست کمک می کنند. آنها باعث می شوند آرایش شما در برابر آفتاب بی عیب و نقص و آماده به نظر برسد. اما یک کرم پودر معمولی نمی تواند از صورت شما را در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت کند. آنچه شما در عوض به آن نیاز دارید یک کرم پودر ضد آفتاب با SPF بالا است.

این کرم پودر ها پوششی یکدست ایجاد می کنند، پوست را تغذیه و از خشکی جلوگیری می کنند، همچنین فرمولی قابل ترکیب را ارائه می دهند. برخی از کرم پودر ها ظاهری طبیعی، برخی بافت پوست شما را بهبود و برخی درخشش براقی به پوست می دهند. اما کرم پودر های ضد جوش و غیر کومدون زا را نیز در نظر بگیرید زیرا برای پوست ایمن تر هستند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر ضد آب

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر خارجی

پیمایش به بالا