5 کرم پودر ضد آب ؛ پرفروش‌ترین برند ها

کرم پودر ضد آب

وقتی با رطوبت، باران، عرق کردن یا گریه مواجه می‌شوید، برای اینکه آرایشتان ثابت بماند باید روی بهترین کرم پودر ضد آب موجود در بازار سرمایه گذاری کنید. یک فرمول با کیفیت و ماندگار که می تواند تمام عناصر را تحمل کند، تقریبا برای هر نوع آرایشی ضروری است، چه بخواهید یک روکش مات در طول روز داشته باشید یا به دنبال گزینه ای با پوشش کامل برای مهمانی در شب باشید.

کرم پودر های ضد اب در هوای گرم و مرطوب (با عرق کردن زیاد) واقعا ارزش خود را ثابت می کنند. آنها تضمین می کنند که آرایش شما روی صورت چسبناک و خمیری نمی شود و در هر زمانی از روز آرایش شما تازه به نظر می رسد. کرم پودری که انتخاب می کنید باید شامل مواد مراقبت از پوست مانند ویتامین C، ویتامین E، اسید هیالورونیک، آلوئه ورا و روغن جوجوبا باشد که پوست شما را آبرسانی و تغذیه می کند. همچنین باید بافتی سبک و ظاهری طبیعی داشته باشد. امیدواریم که این لیست محصولات پیشنهادی تیم پینک مد به شما کمک کند تا با توجه به نوع، بافت و تن پوست خود، بهترین کرم پودر را انتخاب کنید.

برای کمک به شما در یافتن بهترین کرم پودر ضد آب و عرق موجود در بازار، ما توصیه های خریدارن را بررسی کردیم و همه مارک های زیبایی مورد علاقه خود را مرور کردیم تا لیستی از محصولات محبوب با امتیاز بالا را برای شما پیدا کنیم.

کرم مراقبت صورت

بهترین کرم پودر ضد آب

1. کرم پودر میبلین مدل سوپر استی

پوست بی عیب و نقصی را که همیشه آرزویش را داشتید با کرم پودر های میبلین که پوشش کاملی به شما ارائه می دهند، به رخ بکشید. مسائل آزار دهنده مانند تغییر رنگ پوست، جوش ها، تیرگی زیر چشم، کبودی، آکنه، خالکوبی و لکه ها همگی کاور می شوند. و علاوه بر آن، این کرم پودر ضد آب شگفت انگیز دارای تنوع رنگی عالی است که از کم رنگ ترین تا تیره ترین پوست ها را پوشش می دهد، بنابراین رنگی مناسب برای همه وجود دارد.

میبلین سوپر استی یکی از بهترین کرم پود های ضد آب و عرق در دنیا است. به دلیل خارجی بودن این محصول قیمت آن بیشتر از کرم پودر های معمولی می باشد.

کرم پودر ضد آب میبلین

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم پودر روبی سان

کرم پودر روبی سان ترک نمی خورد و چروک نمی شود و درخشندگی طبیعی و زیبا به پوست شما می بخشد. این کرم پودر ضد اب سبک وزن با پوشش کامل، عیوب پوست را به طور یکپارچه با ظاهری فوق العاده صاف و یکدست پوشش می دهد.

+ حاوی SPF15

کرم پودر ضد آب روبی سان

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم پودر ضد آب و عرق نارس

این کرم پودر ضد آب و سبک وزن نه تنها پوستی عالی را به شما ارائه می دهد، بلکه با ماندگاری عالی در تمام طول روز مشکلات پوستی شما را پوشش می دهد. کرم پودر خارجی نارس مقاوم در برابر انتقال و لکه، پوششی متوسط ​​تا کامل می دهد و به طور موثر زخم، لک ها، رگ های واریسی و سایر عیوب را می پوشاند. ظاهری طبیعی با تنوع رنگی بسیار خوب دارد که انواع تناژ پوست را پوشش می دهد.

+ فاقد پارابن و غیر کومدون زا

کرم پودر ضد آب نارس

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم پودر استی لادر مدل Double Wear

کرم پودر استی لادر لکه ها، جای زخم ها، خطوط ریز و چین و چروک ها را به خوبی پوشش می دهد و حتی در هوای گرم و عرق کرده تا 24 ساعت دوام می آورد. و با SPF 10 از پوست شما در برابر اشعه های مضر فرابنفش محافظت می کند. ضد آب، عرق و انتقال است و فرمول آن تضمین می کند که منافذ پوست را مسدود نمی کند و اجازه نمی دهد کثیفی ایجاد شود.

+ فاقد چربی و مناسب پوست های معمولی تا چرب

+ کاور مدیوم تا فول

+ فاقد پارابن، الکل، عطر، گلوتن

کرم پودر ضد آب استی لادر

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم پودر مک مدل Pro Longwear

مدل پرو لانگور مک یک کرم پودر نرم، کرمی و سبک است که با روکش مات ظاهری کاملا طبیعی به شما می دهد. این کرم پودر ضد آب استخری با پوشش کامل، چین و چروک، جوش، قرمزی و لکه ها را پوشش می دهد تا پوست شما بی عیب به نظر برسد.

کرم پودر ضد اب مک بدون زحمت ترکیب می شود و برای انواع پوست مناسب است تا ظاهری باورنکردنی به شما بدهد که در طول روز و شب ماندگاری دارد.

+ حاوی SPF15

کرم پودر ضد آب مک

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین کرم پودر ضد آب را انتخاب کنیم؟

این نکته ها را قبل از خرید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که یک کرم پودر اشتباه را انتخاب نمی کنید!

نوع پوست: هر یک از ما نوع پوست متفاوتی داریم که شرایط خاص خود را دارد، بنابراین بسیار مهم است که مواد تشکیل دهنده کرم پودر را بشناسیم و تشخیص دهیم کدامیک برای شما بهترین کار را دارد.

همچنین مهم است که بدانید پوست شما چگونه به برخی از کرم پودر ها و شرایط آب و هوایی واکنش نشان می دهد. اگر پوست حساسی دارید، باید به دنبال یک کرم پودر ضد آب باشید که غیر کومدون زا باشد تا دچار جوش نشوید. همیشه ایده خوبی است که هر کرم پودر جدیدی که امتحان می کنید یک تست انجام دهید تا با واکنش آلرژیک احتمالی مقابله کنید.

پوشش: سطح مناسب پوشش یک موضوع بسیار شخصی است و کاملا به موقعیت و نظر شما بستگی دارد. پوشش کامل در آب و هوای مرطوب به خوبی کار نمی کند. بسیاری از کرم پودر های خوب وجود دارند که پوشش متوسط ​​و قابل ساخت دارند تا شما بتوانید ظاهر خود را کنترل کنید.

برچسب: اگر به دنبال پوششی طولانی مدت هستید، برچسب کرم پودر خود را برای کلمات “ماندگاری بالا”، “مقاوم در برابر عرق” و “ضد رطوبت” بررسی کنید.

همچنین، بررسی کنید که حاوی سیلیکون باشد زیرا آرایش شما را در طول روز بدون آب شدن حفظ می کند. سیلیکون ها دارای مزیت غیر کومدون زا، ضد حساسیت، غیر تحریک کننده هستند و باعث ایجاد آکنه نمی شوند.

حاوی SPF: کرم پودر ضد آفتاب پوست شما را در برابر اشعه های مضر UV، برنزه شدن، آفتاب سوختگی و پوست لکه دار محافظت می کند. کرم پودر با SPF همچنین پیری زودرس را متوقف می کند تا پوست شما جوان و درخشان به نظر برسد.

سوالات تکراری

کرم پودر ضد آب چقدر دوام دارد؟

کرم پودر های ضد آب آرایشی با ماندگاری طولانی دارند و معمولا 12 تا 24 ساعت در برابر انتقال و لکه شدن مقاوم هستند.

آیا می توانم هنگام شنا از کرم پودر استفاده کنم؟

توصیه نمی شود، زیرا حتی اگر کرم پودر شما در آب پخش نشود، ترکیب مواد تشکیل دهنده آن با کلر استخر می تواند منافذ پوست را مسدود کرده و بر بافت پوست شما تأثیر بگذارد.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر ضد جوش

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر فرانسوی

پیمایش به بالا