کرم پودر خارجی ؛ 5 برند محبوب

کرم پودر خارجی

با گزینه های بسیار زیادی که در بازار موجود است، پیدا کردن بهترین کرم پودر خارجی که با پوست شما همخوانی داشته باشد، بسیار دشوار است. اما نگران نباشید! در این راهنمای نهایی، ما شما را با نکته های اساسی که باید در انتخاب یک کرم پودر خارجی اصل و مناسب در نظر بگیرید، آشنا خواهیم کرد. علاوه بر این چند تا از بهترین مارک های کرم پودر موجود در بازار را در لیست زیر به شما معرفی می کنیم.

کرم پودر یک محصول آرایشی است که برای یکدست کردن رنگ پوست و ایجاد یک سطح صاف برای استفاده بهتر از سایر محصولات آرایشی طراحی شده است. این به پوشاندن عیوب مانند لکه ها، قرمزی و تغییر رنگ کمک می کند و در عین حال پایه ای طبیعی برای آرایش شما ایجاد می کند. بهترین کرم پودر ها در اشکال مختلف از جمله مایع، کرم و پودر وجود دارند که برای انواع پوست ها و ترجیحات پوشش دهی(کاور بالا یا متوسط) متفاوت هستند.

بنر آرایش صورت

بهترین کرم پودر خارجی

1. کرم پودر لورال

لورال از محبوب ترین مارک های کرم پودر خارجی (ساخت فرانسه) موجود در بازار ایران است که پوشش کاملی با بافت مات و طبیعی روی پوست شما ایجاد می کند. این کرم پودر با ماندگاری 24 ساعته، صورت را در برابر تعریق، رطوبت و آب مقاوم می سازد.

کرم پودر لورال مدل اینفائیبل مات مخصوص پوست های چرب و مختلط است. مدل اینفائیبل Fresh Wear نیز برای انواع پوست مناسب است. هر دو مدل فاقد چربی و اینفائیبل Fresh Wear حاوی SPF است.

دو مدل بالا پرفروش ترین های کرم پودر لورال بودند اما مدل های دیگری مانند ترومچ (true match) برای پوست های معمولی و خشک توسط خریداران پیشنهاد شده اند.

لورال بهترین کرم پودر خارجی

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم پودر های استی لادر

کرم پودر استی لودر فورا چین و چروک ها و لکه های پوست را پوشش می دهد و یک شروع آرایشی عالی برای روشن و صاف شدن پوست است. فرمولاسیون محصولات استی لادر سبک وزن برای استفاده طولانی مدت ایده آل و راحت است. SPF موجود از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند و پوششی مناسب برای همه نوع رنگ پوست ایجاد می کند.

استی لادر یک برند معروف آمریکایی، از بزرگ ترین شرکت های تولید لوازم آرایشی در جهان است. نکته: از این مدل محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد. گول قیمت های پایین و ارزان را نخورید، به یاد داشته باشید که قیمت محصولات اصل استی لادر قطعا بسیار بالا تر از برند های ایرانی یا ترکی است.

استی لادر بهترین کرم پودر خارجی

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم پودر میبلین

فرمولاسیون کرم پودر میبلین درخشندگی طبیعی و بافتی بی عیب و نقص را به پوست ارائه می دهد. میبلین یک برند امریکایی است که از سال 1996 توسط شرکت لورال خریداری و اداره می شود.

این کرم پودر به عنوان یک اصلاح کننده و پوشاننده عالی برای تیرگی ها، لکه های پوستی، آکنه، کبودی های رنگدانه و سایر عیوب پوست عمل می کند.

فرمول سبک وزن میبلین مدل فیت می، پوششی جامع با ظاهری طبیعی برای انواع پوست های چرب و مختلط ایجاد می کند.

کرم پودر میبلین مدل 30 ساعته و سوپر استی نیز برای انواع پوست مناسب است. نکته: اگر پوست خشک دارید پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین کرم پودر برای پوست خشک را مطالعه کنید.

میبلین بهترین کرم پودر خارجی

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم پودر ایزادورا

کرم پودر های سوئیسی ایزادورا نیز از مارک های خارجی محبوب در بازار ایران هستند. این کرم پودر ها برای یک نتیجه ماندگارتر و پوشش تمام روز با درخشش طبیعی به خوبی عمل می کنند.

مدل نچرال مات کرم پودر ایزادورا فاقد چربی است و بافت سبکی دارد که برای پوست های معمولی تا چرب بسیار مناسب است. نکته: اگر پوستی چرب دارید چیشنهاد می کنیم مقاله بهترین کرم پودر برای پوست چرب را مطالعه کنید.

کرم پودر 24 ساعته Active ایزادور نیز حاوی گلیسرین و کمپلکس Actigym برای انواع پوست مناسب است.

ایزادورا بهترین کرم پودر خارجی

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم پودر مک

مدل استودیو فیکس کرم پودر مک مناسب برای انواع پوست، روکشی مات ایجاد کرده و باعث صافی و یکدستی طبیعی بر روی پوست می شود. کرم پودر خارجی مک در کانادا تاسیس شده و یکی از محصولات محبوب برای آرایش حرفه ای صورت می باشد.

مک بهترین کرم پودر خارجی

مشاهده قیمت و خرید:


کدام کرم پودر برای ظاهری طبیعی بهتر است؟

اگر ظاهر طبیعی را ترجیح می دهید، کرم پودر های خارجی سبک و شفاف تا متوسط ​​را انتخاب کنید. این فرمول‌ها به زیبایی طبیعی پوست شما اجازه می‌دهند تا از طریق آن بدرخشد و در عین حال تقویت ظریفی را ایجاد کند. یکی از گزینه های محبوب کرم پودر لورال است که طیف وسیعی از سایه ها را برای تناسب با رنگ های مختلف پوست ارائه می دهد و پوشش طبیعی و بی عیب و نقصی را ارائه می دهد. این یکی از بهترین کرم پودر هایی است که به دلیل ماندگاری طولانی مدت و توانایی کنترل چربی شناخته شده است و برای افرادی که پوست مختلط یا چرب دارند ایده‌آل است.

تشخیص کرم پودر خارجی اصل و تقلبی

  • بسته بندی: کرم پودر های اصلی از بسته بندی شیک و با کیفیتی استفاده می کنند. اما محصولات تقلبی معمولا جنس بسته بندی ضعیف و ناقصی دارند.
  • به پلمپ بودن محصول دقت کنید. اکثر محصولات اصل پلمپ و باز نشده هستند.
  • برخلاف کرم پودر های تقلبی جنس شیشه محصولات اصلی با کیفیت و مقاوم تولید شده است.
  • نوشته های روی کرم پودر های اصلی به راحتی پاک نشده و با کیفیت هستند.
  • اما واضح ترین نکته قیمت محصول است، هیچ ارزانی بی علت نیست گول قیمت پایین کالاهای تقلبی را نخورید.

در ادامه با عوارض کرم پودر های تقلبی بیشتر آشنا شوید.

کرم پودر تقلبی چه عوارضی دارد؟

استفاده از کرم پودر نامناسب و فیک ممکن است عوارض جانبی از جمله آکنه، مسدود شدن منافذ پوست، آلرژی، خشکی و چربی اضافه داشته باشد. بنابراین، در انتخاب کرم پودر خارجی اصل دقت کنید و محصولاتی بخرید که دارای ترکیبات طبیعی و فرمولاسیون غیر حساسیتی هستند.

حرف آخر

انتخاب کرم پودر مناسب به زیبایی ظاهر شما کمک می کند. لیست بالا حاوی برخی از بهترین کرم پودر های خارجی است که پس از تحقیقات و مقایسه محصولات مختلف موجود در اینترنت انتخاب شده اند. فاکتورهای مهمی مانند فرمول، کاور و مواد تشکیل دهنده، قبل از انتخاب این محصولات درجه یک برای شما در نظر گرفته شد. همچنین نوع پوست خود را بشناسید و برای جلوگیری از آلرژی و سایر عوارض به سراغ محصولات بدون عوارض بروید.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: کرم پودر فرانسوی اصل

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر 24 ساعته

پیمایش به بالا