7 مدل از بهترین کرم پودر برای پوست چرب

کرم پودر برای پوست چرب

از پوست های چرب خود خسته شده اید و برای یافتن یک کرم پودر خوب برای پوست چرب تلاش می کنید؟ نگران نباشید؛ شما تنها نیستید. مدیریت پوست چرب به خصوص در زمان آرایش صورت می تواند چالش برانگیز باشد. اما نترسید، زیرا ما لیستی از 7 مدل از بهترین کرم پودر برای پوست های چرب را برای کمک به انتخاب بهتر شما گردآوری کرده ایم. در این راهنمای جامع، نگاهی دقیق‌تر به پوست چرب و موادی که به کنترل درخشش و جلوگیری از مسدود شدن منافذ کمک می‌کنند، خواهیم انداخت.

پوست چرب زمانی اتفاق می افتد که غدد چربی در پوست ما مقدار زیادی سبوم تولید می کنند و باعث می شود پوست براق و چرب به نظر برسد. سبوم یک ماده روغنی است که به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک می کند، اما میزان بیش از حد آن می تواند منجر به مسدود شدن منافذ، آکنه، جوش و سایر مشکلات پوستی شود.

وقتی پوست چرب دارید، انتخاب کرم پودر خوب مخصوص پوست چرب بسیار مهم است. شما به فرمولی نیاز دارید که درخشندگی را کنترل و پوششی طولانی مدت ایجاد کند و منافذ پوست صورت شما را مسدود نکند. به دنبال کرم پودر هایی باشید که روکش مات و فرمول سبکی دارند. از کرم پودر هایی که حاوی روغن های سنگین، سیلیکون ها یا عطرهایی هستند که می توانند پوست چرب را تشدید کنند، خودداری کنید.

کرم مراقبت صورت

بهترین مارک از کرم پودر خوب برای پوست چرب

اکنون که پوست چرب را بهتر درک می کنیم، اجازه دهید نگاهی به 7 مدل از بهترین کرم پودر برای پوست چرب صورت موجود در بازار ایران بیندازیم.

1. میبلین نیویورک فیت می مات

این کرم پودر برای کنترل درخشندگی و محو شدن منافذ طراحی شده است و پوست شما را صاف و مات می کند. فرمول سبک وزن کرم پودر میبلین بر روی پوست شما احساس سنگینی نمی کند.

با این کرم پودر سبک برای پوست های معمولی تا چرب است، که ظاهر شما را در عرض چند دقیقه متحول می کند، به ظاهری زیبا و بی عیب و نقص می رساند. فرمولاسیون کرم پودر میبلین که مخصوص انواع پوست های مختلط تا چرب طراحی شده است، چربی اضافی و درخشندگی را کنترل می کند تا ظاهری یکدست و زیبا روی پوست شما بسازد.

کرم پودر برای پوست چرب میبلین

مشاهده قیمت و خرید در:


2. کرم پودر کالیستا

فرمول سبک کرم پودر کالیستا منافذ پوست را مسدود نمی کند و پوست شما را چرب نمی کند. دارای روکش مات است که به کنترل درخشندگی در طول روز کمک می کند.

اگر به دنبال کرم پودری با رنگدانه و ماندگاری بالا هستید که پوست شما را در تمام طول روز زیبا و بی عیب و نقص نگه دارد، جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد. این کرم پودر سبک و مقاوم در برابر آب از برند پرفروش کالیستا، به طور موثری برای کنترل درخشندگی و یکنواختی پوست صورت شما مناسب است. ترکیبات غیر کومدون زا و پوشش مات این محصول را در میان کسانی که به دنبال زیرسازی مناسب برای پوست های چرب هستند محبوب کرده است.

کرم پودر برای پوست چرب کالیستا

مشاهده قیمت و خرید در:

3. کرم پودر لورال پاریس مدل Infallible

این کرم پودر ماندگار و محبوب از برند لورال یک روکش مات ارائه می کند که به کنترل درخشندگی پوست های مختلط و چرب کمک می کند.

فرمولاسیون کرم پودر لورال روی پوست سبک است و پوششی قابل ساخت برای پوستی بی عیب و نقص ایجاد کرده که منافذ را محو و رنگ پوست را یکدست می کند. در تمام طول روز بدون ترک خوردن و ماسیدن روی پوست شما ماندگاری دارد. این محصول فاقد چربی، از نظر ایمنی توسط متخصص پوست تست شده است و آن را برای پوست های حساس ایده آل می کند.

+ مقاوم در برابر تعریق و آب

کرم پودر برای پوست چرب لورال

مشاهده قیمت و خرید در:


4. کرم پودر و کانسیلر توتال کاور گلدن رز

این کرم پودر برای کسانی که پوست چرب و جوش دار دارند، طراحی شده است. فرمول آن فاقد چربی است که به جلوگیری از بروز جوش و اکنه کمک می کند و در عین حال پوششی کامل نیز دارد.

به طور طبیعی با پوست ترکیب شده و رنگ و بافت ناهموار پوست را بهبود بخشیده و پوست را به وضوح روشن تر می کند. این فرمول بدون وزن و سبک، پوششی متوسط ​​تا کامل روی پوست ایجاد کند. این محصول دو کاره (هم کانسیلر، هم کرم پودر) از برند پرطرفدار گلدن رز که حاوی SPF 15 و ویتامین E است را به کیف آرایش خود اضافه کرده تا ظاهر خود را کامل کنید.

کرم پودر برای پوست چرب گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید در:


5. کرم پودر بورژ‌وآ سری Air Mat

این کرم پودر مخصوص پوست های چرب طراحی شده است. روکش مات به کنترل درخشندگی کمک می کند و فرمول سبک وزن آن بر روی پوست شما سنگینی نمی کند.

این کرم پودر فوق العاده سبک برای کنترل سبوم برای پوست های چرب را انتخاب کنید و به پوستی نرم، کاملا مات و با ظاهر طبیعی سلام کنید. این فرمول بدون چربی انسداد منافذ پوست را به حداقل می رساند و بدون احساس سنگینی یا چربی اضافی به راحتی روی پوست اعمال می شود. کرم پودر بورژوا دارای رنگبندی متنوعی است تا ظاهری بی عیب و نقص و بدون درخشندگی برای انواع پوست (سبزه ، گندمی ، روشن ، تیره) ایجاد کند.

+ SPF 10

کرم پودر برای پوست چرب بورژوا

مشاهده قیمت و خرید در:


6. کرم پودر پوست چرب مای

کرم پودر مای سری بلک دایموند یک روکش مات ارائه می دهد که به کنترل درخشندگی کمک می کند و در عین حال محافظت در برابر آفتاب را نیز به همراه دارد. فرمول سبک وزن آن بر روی پوست شما احساس سنگینی نمی کند.

این کرم پودر حاوی تیتانیوم دی اکساید و سایر مواد طبیعی به همراه SPF15 است، که از پوست در برابر اشعه های مضر محافظت می کند. پوست شما روشن‌تر، جوان‌تر و بی‌عیب‌تر به نظر می‌رسد، بدون اینکه احساس سنگینی یا خشکی روی پوست داشته باشد.

+ فاقد چربی و غیر کومدون زا

کرم پودر برای پوست چرب مای

مشاهده قیمت و خرید در:

7. کرم پودر ایزادورا مدل Natural Matt oil free

کرم پودر ایزادورا یک انتخاب محبوب در میان خانم ها است که پوشش کاملی را ارائه می دهد و دارای روکش مات است که به کنترل درخشش پوست کمک می کند.

این کرم پودر سبک و بادوام که برای پوست‌های معمولی تا چرب طراحی شده است، عیوب را محو و پوست را مات می‌کند تا ظاهری بدون براقیت اضافی و بدون عیب داشته باشد که تا ساعت ها ماندگاری دارد.

+ فرمولاسیون فاقد چربی و سبک

+ رنگ بندی متنوع برای انواع پوست های تیره تا روشن

کرم پودر برای پوست چرب ایزادورا

مشاهده قیمت و خرید در:


نحوه استفاده از کرم پودر روی پوست های چرب

  • پوست خود را کاملا تمیز کنید و از یک مرطوب کننده سبک و بدون چربی استفاده کنید.
  • برای کمک به کنترل درخشش و افزایش طول عمر کرم پودر، از پرایمر استفاده کنید.
  • از یک برس یا اسفنج برای استفاده کرم پودر روی صورت خود استفاده کنید.
  • کرم پودر را در لایه های نازک بمالید تا از جمع شدن در یک نقطه جلوگیری شود.
  • برای جذب چربی اضافی و جلوگیری از براق شدن آرایش شما، از کاغذهای بلات در طول روز استفاده کنید.

سوالات تکراری

آیا استفاده از کرم پودر واقعا به پوست چرب کمک می کند؟

بله، استفاده از کرم پودر روی پوست های چرب می تواند به شما کمک کند تا ظاهری مات بدون چربی داشته باشید. به پوست چرب کمک می کند تا درخشندگی اضافی صورت را کاهش دهد و ظاهری طبیعی به شما می دهد. پوشش عالی را فراهم کرده که ماندگاری طولانی دارد.

آیا می توانم از کرم پودرهای مات برای پوست های چرب استفاده کنم؟

بله، کرم پودر مات برای پوست های چرب بهترین است. چربی اضافی و درخشندگی صورت را کنترل می کند. علاوه بر این، کرم پودر های مات برای مدت طولانی روی پوست باقی می مانند.

کرم پودر چقدر دوام و ماندگاری دارد؟

یک کرم پودر می تواند به مدت 6 تا 8 ساعت روی پوست شما دست نخورده بماند. با این حال، اگر پوست چرب دارید، ممکن است این زمان کمتر باشد.

حرف آخر

در پایان، یافتن کرم پودر مناسب و خوب برای پوست های چرب می تواند چالش برانگیز باشد، اما گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. دفعه بعد که به دنبال کرم پودر جدید هستید، این 7 مدل از بهترین کرم پودر برای پوست های چرب را در نظر داشته باشید. به یاد داشته باشید که کرم پودری را انتخاب کنید که برای کنترل براق شدن آرایش، جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد پوشش طولانی مدت طراحی شده باشد.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: کرم پودر سبک برای مصرف روزانه

بیشتر بخوانید: نظرات در مورد کرم پودر لاکچری کوین

پیمایش به بالا