6 کرم پودر خوب برای پوست خشک ؛ بهترین مارک ها

کرم پودر برای پوست خشک

چگونه بهترین کرم پودر خوب را برای پوست خشک پیدا کنیم؟ به محصولات با هیدراتاسیون و پوشش کامل پایبند باشید. ادامه این مقاله را بخوانید و کرم پودر مناسب خود را پیدا کنید!

بهترین کرم پودر برای پوست خشک ، حساس و لک دار در بازار ایران به راحتی پیدا می شود فقط کافیست بدانید چگونه پوشش پوست خشک را انتخاب کنید. تمام نکات زیر را بخوانید، سپس لیستی از کرم پودر های خوب و مناسب پوست خشک را که برای شما آماده کردیم، بررسی کنید.

  • خانم های دارای نوع پوست خشک خوشبخت تر هستند، زیرا مانند افرادی که پوست چرب دارند، مجبور نیستند منافذ بزرگ، جوش های آکنه و سبوم بیش از حد را تحمل کنند و بپوشانند. برای پوست های خشک، نیازی نیست که به مات شدن پوست خود اهمیت زیادی بدهید، همچنین برای پوست های خشک به کرم پودری با ماندگاری زیاد نیاز ندارید. پوست خشک آرایش را بهتر از هر نوع پوست دیگری حفظ می کند.
  • در انتخاب کرم پودر پوست خشک به دنبال چه چیزی باشیم؟ پوست شما نیاز به آبرسانی بیشتری دارد که می توانید نه تنها از مرطوب کننده، بلکه از کرم پودر های آبرسان نیز دریافت کنید.
  • نکته مهم دیگری که باید به خاطر بسپارید، مخصوصاً اگر پوشش کاملی برای پوست های خشک انجام می دهید، این است که به دنبال بافت های مایع و صاف با روکش مخملی باشید. محصولات بیش از حد خشک، سنگین و مات ظاهر کرم پودر را روی پوست صورت شما پوسته پوسته و گلوله ای، خطوط ریز پوست را برجسته و پوست شما را بیش از حد خشک می کنند. همه این ها شما را پیرتر نشان می دهد. برای جلوگیری از آن، در اینجا 6 مدل از بهترین مارک کرم پودر برای پوست خشک وجود دارد که ما با دقت انتخاب کردیم و اکنون به شما توصیه می کنیم. در ادامه بررسی کنید!
بنر آرایش صورت

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

1. کرم پودر نوت LUMINOUS MOISTURIZING

اگر به دنبال بهترین کرم پودر برای پوست خشک با قیمتی مناسب، دارای فرمول مرطوب کننده و مغذی هستید، به کرم پودر نوت توجه کنید. این کرم پودر آبرسان با روغن ماکادمیا، بادام شیرین و ویتامین E برای تغذیه پوست های خشک و ایجاد ظاهری درخشان بسیار مناسب است.

برای استفاده از کرم پودر روی پوست خشک، ابتدا پوست خود را با مرطوب کننده آماده کنید. پس از آن، مقداری از کرم پودر خود را در نقاط کوچکی روی صورت و گردن خود بمالید. کرم پودر را با نوک انگشتان خود یا یک پد کرم پودر مخلوط و ترکیب کنید.

+ دارای SPF 15

+ بدون پارابن و عدم تست حیوانی

بهترین کرم پودر برای پوست خشک نوت

مشاهده قیمت و خرید در:


2. کرم پودر اسنس STAY ALL DAY

اگر به دنبال یک کرم پودر مناسب پوست خشک و حساس خود هستید، این محصول با کیفیت اسنس بدون ماسیدن یا پوست پوست شدن پوشش خوبی روی پوست شما ایجاد می کند. ترکیب کرم غنی شده از ویتامین و رنگبندی متنوع این محصول را به بهترین کرم پودر برای پوست های حساس و خشک تبدیل کرده است.

+ مقاوم در برابر آب و عرق بدن

+ فاقد سیلیکون، پارابن، الکل، عطر و روغن

بهترین کرم پودر برای پوست خشک اسنس

مشاهده قیمت و خرید در:


3. کرم پودر بورژوا مدل Healthy Mix

بهترین کرم پودر برای پوست های خشک با قابلیت آبرسانی و حفظ رطوبت پوست که لکه های تیره را پوشش می دهد، ممکن است کرم پودر میوه ای بورژوا باشد. خشکی و خطوط ریز پوست را برجسته نمی کند، به پوست شما ظاهری طبیعی و یکدست می بخشد، اما در عین حال این یک کرم پودر بادوام و ماندگار برای پوست های خشک است.

+ حاوی ویتامین E و C و B5

بهترین کرم پودر برای پوست خشک بورژوا

مشاهده قیمت و خرید در:


4. کرم پودر نارس برای پوست خشک

با عصاره­‌های تمشک، سیب و هندوانه، این محصول دارای خواص حفظ رطوبت عالی برای پوست های خشک است. پوشش متوسط رو به بالا ​​دارد و از نظر طول عمر عالی است و تمام طول روز روی پوست شما بی عیب به نظر می رسد.

+ فاقد پارابن و مواد حساسیت زا

+ غیر کمدون زا

بهترین کرم پودر برای پوست خشک نارس

مشاهده قیمت و خرید در:


5. کرم پودر بدون چربی این لی

این فرمول برای شما مناسب است اگر می خواهید پوشش دهی و روکشی نیمه مات داشته باشید، اما نمی خواهید پوست خشک خود را کدرتر کنید. این محصول برای به حداقل رساندن عیوب و محو کردن منافذ کار می کند و ظاهری طبیعی روی پوست صورت شما ایجاد کرده که چرب به نظر نمی رسد.

کرم پودر این لی در اکثر فروشگاه ها برای پوست های مختلط تا چرب پیشنهاد می شود، اما با توجه به نظرات بسیاری از استفاده کنندگان، این کرم پودر برای پوست های معمولی و خشک هم مناسب است. (نظرات خریداران محصول در دیجی کالا هم همین مسئله را تایید می کنند.)

+ بافت سبک و مقاوم در برابر رطوبت و تعریق

بهترین کرم پودر برای پوست خشک این لی

مشاهده قیمت و خرید در:


6. کرم پودر لورال مدل True Match

این کرم پودر پوست شما را آبرسانی و تغذیه می کند، درخشندگی و شفافیت طبیعی پوست شما را فراهم می کند. کرم پودر لورال با فرمولاسیون بسیار سبک و پوشانندگی بالا برای انواع پوست مناسب است.

+ ماندگاری بالا بدون ایجاد حس سنگینی روی پوست

بهترین کرم پودر برای پوست خشک لورال

مشاهده قیمت و خرید در:


نحوه استفاده از کرم پودر برای پوست های خشک

در اینجا یک راهنمای سریع درباره نحوه استفاده از کرم پودر برای پوست‌های خشک آورده شده است.

مرحله 1: ابتدا از یک محصول ملایم برای شستشوی صورت استفاده کنید تا صورت خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید. شروع با یک سطح پوست تمیز برای دستیابی به یک آرایش یکدست کلیدی است.

مرحله 2: در مرحله بعد، از یک مرطوب کننده سبک استفاده کنید. این مرحله برای آماده سازی پوست تشنه شما مهم است.

مرحله 3: اکنون زمان آن است که یک لایه پرایمر صورت را یکنواخت بمالید و آن را با کانسیلر مورد اعتماد خود دنبال کنید.

مرحله 4: اکنون کمی کرم پودر آبرسان را از انتهای پهن تر اسفنج آرایشی بردارید و به صورت ضربه ای آن را روی تمام صورت خود بمالید. با استفاده از پد کرم پودر، آن را به خوبی ترکیب کنید.

مرحله 5: برای جذابیت بیشتر، آرایش چشم و لب را ادامه دهید.

سوالات تکراری

بهترین کرم پودر برای پوست خشک در تابستان چیست؟

پوست خشک منافذ خیلی بزرگی ندارد که در روزهای گرم تابستان عرق و سبوم زیادی تولید کند. به همین دلیل است که برای پوست های خشک نیازی به مات کردن و زیرسازی زیاد ندارید، اما باید به این 3 نکته توجه کنید:

  • برای جلوگیری از کم آبی در تابستان گرم از محصولات مرطوب کننده استفاده کنید.
  • برای کاهش اثر کیکی و گلوله شدن، کرم پودر با بافت های سبک را امتحان کنید.
  • از پوست خود با SPF محافظت کنید و کرم های ضد آفتاب را ترجیح دهید.

چه بافت کرم پودری برای پوست های خشک بهترین است؟

اگر پوست شما فاقد هیدراتاسیون و خشک است، باید از پودرهای خشک، بافت سخت یا کرم پودر چسبنده خودداری کنید. بهتر است کرم پودر های کرمی تا مایع با بافت صاف و روکش شبنم‌دار را انتخاب کنید.

چه مدت طول می کشد تا یک کرم پودر مایع خشک شود؟

کرم پودر مایع حداقل 3 تا 5 دقیقه طول می کشد تا کاملا جذب شود. هنگام استفاده، از یک پد اسفنجی و تخم مرغی شکل استفاده کنید تا محصول را به طور یکنواخت و بدون پوسته شدن پخش کنید.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر برای پوست چرب

بیشتر بخوانید: بهترین مارک کرم پودر برای مصرف روزانه

پیمایش به بالا