بهترین مارک کرم موس صورت ؛ 8 برند عالی

بهترین مارک کرم موس صورت

اگر از طرفداران پوشش های سبک و طبیعی هستید، کرم موس صورت ممکن است انتخاب ایده آل شما باشد. بافت مطبوع و صاف آن به آرامی روی پوست شما می‌نشیند و بدون ایجاد احساس سنگینی یا داشتن آرایش شدید، به طور موثر عیوب پوست شما را محو می‌کند. اما با وجود مارک ها و فرمول های متعدد در بازار، انتخاب بهترین مارک کرم موس صورت می تواند کمی سخت باشد. به همین دلیل است که ما این راهنمای خرید را برای شما گردآوری کرده ایم. چه پوست چرب، چه خشک یا مختلط داشته باشید، یک کرم موس عالی برای شما وجود دارد. این راهنما با توجه به نظر خریدارن و توصیه های تخصصی، گزینه هایی با کیفیت را پیشنهاد می دهد تا محصولی را انتخاب کنید که زیبایی طبیعی شما را افزایش دهد.

چیزی که آنها را منحصر به فرد و مفید می کند این است که کرم های موس منافذ پوست را مسدود نمی کنند یا در چین و چروک و خطوط ریز جمع نمی شوند. از این رو، آنها برای افرادی با پوست بالغ ترجیح داده می شوند. استفاده از آنها نیز مانند یک bb کرم، بی دردسر و برای مبتدیان بسیار مناسب است.

بنر آرایش صورت

بهترین برند کرم موس صورت

1. کرم موس میبلین

پوشش کامل و بدون لک را با موس مات Maybelline Dream تجربه کنید. این کرم موس فوق‌العاده سبک و مات‌کننده، ترکیبی یکپارچه برای ظاهر پایانی بی‌عیب و نقص روی پوست صورت شما ایجاد می‌کند. این محصول به کنترل درخشندگی کمک کرده و ظاهری مات به شما می دهد که بدون چسبندگی و حساسیت است. میبلین یکی از بهترین مارک های کرم موس صورت در دنیا است که با استفاده از آن می‌توانید با پوشش نواقص پوست، ظاهری طبیعی داشته باشید که در تمام طول روز دوام می‌آورد.

+ موس ضد آفتاب حاوی SPF 15

+ بدون عطر و چربی

کرم موس صورت میبلین

مشاهده قیمت و خرید:


2. موس صورت اسنس

با کرم موس اسنس (Essence) همه نگرانی های مربوط به ناهمواری و عیوب پوست صورت را از بین ببرید. موس صورت اسنس بهترین گزینه برای پوست های چرب و مختلط است زیرا به سفت شدن منافذ، پنهان کردن هایپرپیگمانتاسیون و چین و چروک های پوست کمک می کند. علاوه بر این، در برابر انتقال، محو شدن، رطوبت و ساییدگی مقاوم است و از این رو یکی از مناسب ترین محصولات برای استفاده روزانه است. در نهایت، این محصول با ترکیبات سازگار با پوست، بدون آزمایش حیوانی و فاقد پارابن و مواد حساسیت زا است.

+ بافت سبک و مات

+ بهترین مارک کرم موس صورت برای پوست چرب و مختلط

کرم موس صورت اسنس

مشاهده قیمت و خرید:


3. موس گلدن رز

کرم پودر موس صورت گلدن رز بسیار سبک وزن است و فورا پوششی قوی ایجاد کرده و پوستی ابریشمی و صاف به شما می دهد. این فرمول کامل کننده پوست بدون زحمت با رنگ پوست ترکیب می شود تا ظاهری طبیعی داشته باشد. میکرو پیگمنت های ویژه در موس گلدن رز پوشش بی عیب و نقص و ایده آل مورد نیاز برای آرایش شما را در تمام روز ارائه می دهند.

+ مناسب انواع پوست و استفاده روزانه

کرم موس صورت گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم موس مکسی بل

موس صورت مکسی بل یک نوع کرم پودر با پوشش متوسط ​​است که برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است. این محصول روکشی صاف و نرم ارائه می دهد که ظاهری کاملا یکدست و بدون منافذ باز به پوست می دهد. فرمول سبک و قابل تنفس آن به پوست شما احساس نرمی و لطافت می بخشد.

+ دارای SPF 8

کرم موس صورت مکسی بل

مشاهده قیمت و خرید:


5. موس صورت میس استار

این محصول دارای وزن و بافتی قابل تنفس است که ترکیب و پخش آن را به فرآیندی بدون دردسر تبدیل می کند. علاوه بر این، کرم موس میس استار به پنهان کردن علائم قابل مشاهده پیری زودرس مانند خطوط ریز، رنگدانه ها، چین و چروک ها و کک و مک کمک می کند.

+ بدون چربی

+ حاوی ویتامین E و روغن آرگان

+ یکی از بهترین مارک های کرم موس صورت ایرانی

کرم موس صورت میس استار

مشاهده قیمت و خرید:


6. کرم موس لالاتاپ

موس صورت لالاتاپ یک زیرساز آرایشی عالی است که پوششی قابل ساخت و ظاهری بی عیب و نقص روی پوست شما ایجاد می کند. این موس با قوام سبک و ابریشمی خود پوست را صاف و محو می کند و عیوب، قرمزی، لکه های تیره، حلقه های تیره دور چشم، منافذ و چروک ها را می پوشاند. رنگدانه ها طوری تنظیم می شوند که به طور یکپارچه با پوست ترکیب شوند و ظاهری طبیعی و مات به جا بگذارند.

+ بدون چربی

کرم موس صورت لالاتاپ

مشاهده قیمت و خرید:


7. موس آی فیس

کرم موس صورت آی فیس یک روکش مات طبیعی ایجاد می کند و به پوشاندن چین و چروک و کک و مک پوست کمک می کند. یک بار استفاده از این محصول به کاهش اندازه منافذ کمک می کند و توانایی سلول های پوست در برابر آسیب نور خورشید را افزایش می دهد. فاقد مواد حساسیت زا پوستی است و با مواد طبیعی سازگار با پوست فرموله شده است.

+ بدون چربی

+ حاوی SPF

کرم موس صورت آی فیس

مشاهده قیمت و خرید:


نکات قبل خرید

بافت: یکی از فاکتورهای کلیدی که در انتخاب بهترین مارک کرم موس صورت باید در نظر گرفت، بافت آن است. به دنبال محصولی باشید که بافتی سبک و مطبوع داشته باشد، زیرا این کار باعث می شود که یکنواخت و یکدست اعمال شود. از محصولاتی که روی پوست احساس سنگینی یا چربی می کنند اجتناب کنید، زیرا می توانند چهره شما را غیرطبیعی جلوه دهند.

پوشش: سطح پوشش مورد نظر خود را در نظر بگیرید. کرم های موس معمولا پوشش متوسط ​​تا کامل را ارائه می دهند. اگر لکه‌های پوستی یا رنگ ناهمواری دارید که می‌خواهید آن‌ها را پنهان کنید، یک کرم موس خوب با سطح پوشش بالاتر انتخاب کنید. اگر رنگ طبیعی‌تر و سبک‌تری را ترجیح می‌دهید، موس صورت با پوششی سبک‌تر انتخاب کنید.

سازگاری با نوع پوست: هنگام انتخاب موس صورت، نوع پوست خود را در نظر بگیرید. اگر پوست چرب دارید، به دنبال کرم موسی باشید که بدون چربی و مات کننده باشد تا درخشندگی را در طول روز کنترل کند. برای پوست های خشک، محصولی را انتخاب کنید که آبرسان و مرطوب کننده باشد تا از ظاهر خشک یا پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کند.

ماندگاری: طول عمر کرم موس را در نظر بگیرید. به دنبال محصولی باشید که ادعا می کند ماندگاری بالایی دارد، زیرا این اطمینان را ایجاد می کند که آرایش شما در طول روز دست نخورده باقی بماند. بهترین کرم موس صورت با قدرت ماندگاری خوب در برابر محو شدن، چروک شدن یا انتقال مقاومت می کند و برای ساعت ها ظاهری بی عیب و نقص ارائه می دهد.

رنگ: در نهایت، تنوع رنگی موجود در کرم موس را در نظر بگیرید. به دنبال برندی باشید که طیف گسترده ای از رنگ ها را برای مطابقت با رنگ پوست شما ارائه می دهد. بسیار مهم است که رنگیی را پیدا کنید که کاملا با پوست طبیعی شما مطابقت داشته باشد تا ظاهری بدون چروک و طبیعی داشته باشد.

طرز استفاده از کرم موس صورت

  • پوست خود را آماده کنید و از روتین مراقبت از پوست خود (پاکسازی، تقویت کننده و مرطوب کننده) پیروی کنید.
  • برای ماندگاری بیشتر از بهترین مارک پرایمر صورت استفاده کنید.
  • رنگ کرم موس را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. اگر محصول شما در یک ظرف قرار دارد، مقدار کمی از آن را با انگشتان خود یا با یک کاردک آرایش تمیز بردارید.
  • استفاده از کرم موس صورت مشابه با بی بی کرم است. با استفاده از انگشتان، صورت خود را به طور یکنواخت با محصول نقطه‌گذاری کنید، از نقاط بلند مانند استخوان‌های گونه، بینی، پیشانی و غیره شروع کنید و به نواحی دیگر صورت و گردن خود بروید.
  • برخی از محصولات را می توان تنها با استفاده از نوک انگشتان روی پوست ترکیب کرد. اگر چنین است، به آرامی محصول را با حرکات دایره ای و رو به بالا بلند(ترکیب) کنید.
  • اگر محصول را نمی توان با نوک انگشتان ترکیب کرد، از یک براش کرم پودر با موهای نرم یا یک بلندر اسفنجی مرطوب استفاده کنید.
  • محصول را به آرامی و کاملا با رنگ پوست ترکیب کنید. برای داشتن ظاهری مات، روشن و درخشندگی ظریف، از بهترین کانسیلر و پودر تثبیت کننده خود استفاده کنید.

سوالات تکراری

آیا می توان از موس به عنوان کرم پودر استفاده کرد؟

اگر مبتدی در آرایش هستید یا فقط به یک محصول پایه سبک نیاز دارید، می توانید موس صورت به عنوان یک کرم پودر استفاده کنید.

کرم موس برای چه نوع پوستی مناسب است؟

موس صورت برای انواع پوست مناسب است. با این حال، به دلیل فرمول سبک وزن آن به طور ویژه برای پوست های چرب و مختلط توصیه می شود.

موس بهتره یا کرم پودر ؟

هر دو نوع این محصولات مزایای خاص خود را دارند. در حالی که کرم پودر ها برای پوشش دهی بالا و آماده سازی پوست شما برای آرایشی حرفه ای ایده آل هستند، کرم های موس بافت سبکی دارند و از مسدود شدن منافذ جلوگیری و روکشی مات ایجاد می کنند. همچنین موس صورت انتخابی بی دردسر و مناسب برای استفاده روزمره است. در نهایت بهترین محصول به ترجیحات فردی شما بستگی دارد، اما اگر تازه وارد بازی آرایشی شده اید، بهتر است از یک کرم موس صورت خوب شروع کنید.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بهترین پنکک صورت

بیشتر بخوانید: کرم پودر فرانسوی اصل

پیمایش به بالا