8 مدل از بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم

محصولات بسیاری برای مراقبت از پوست دور چشم طراحی شده‌اند. اگر فردی می خواهد سیاهی زیر چشم خود را کاهش دهد، می تواند کرم رفع سیاهی دور چشم را در نظر بگیرد که پوست ظریف دور چشم را آبرسانی و روشن کرده و سلول های جدید را تشویق به رشد می کند.

تیرگی های زیر چشم، که می توانند از یک سایه کم رنگ تا سیاهی و کبودی متغیر باشند، ممکن است یکی از سخت ترین موارد برای مراقبت از پوست باشند. اما بسته به علت آن یک کرم دور چشم روشن کننده ممکن است بتواند حداقل در کوتاه مدت به شما کمک کند.

با ترکیباتی مانند ویتامین C و نیاسینامید، کرم دور چشم تمرکز خود را بر احیا و انرژی بخشیدن به ناحیه چشم قرار می دهد و بسیاری از کرمها دارای خواص طراوت بخشی نیز هستند.

برای آینده ای روشن تر سیاهی دور چشمتان به خواندن ادامه دهید.

دسترسی سریع: کرم دور چشم چیست ؛ بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی

دور چشم

کرم دور چشم چیست؟

کرم های دور چشم محصولاتی هستند که هدفشان کاهش علائم پیری پوست در ناحیه چشم است. علائم پیری شامل خطوط ریز، چین و چروک و تیرگی یا سیاهی دور چشم است.

کرم‌های دور چشم قوام غلیظی دارند و حاوی روغن‌های بیشتری نسبت به کرم‌های صورت معمولی هستند. این به این دلیل است که پوست اطراف چشم شکننده و ظریف است و نسبت به بقیه قسمت های صورت به مراقبت بیشتری نیاز دارد.

کرم‌های دور چشم سریع‌تر جذب ناحیه چشم می‌شوند و اگر فردی از محصولات بسیار قوی استفاده کند، ممکن است پوستش تحریک شود.

طریقه استفاده:

بسیاری از شرکت ها توصیه می کنند که افراد کرم دور چشم خود را دو بار در روز و همچنین بعد از پاکسازی و قبل از مرطوب کردن صورت خود استفاده کنند.

برخی از تولیدکنندگان همچنین دستورالعمل‌هایی احتیاطی را در مورد نحوه اضافه کردن کرم به روتین مراقبت از پوست خود در صورت استفاده از محصولات دیگر، مانند تونر، ارائه می‌کنند.

بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی

1. کرم دکتر ژیلا برای رفع سیاهی دور چشم

این کرم دور چشم حاوی مجموعه ای از ویتامین B5 و آلانتوئین، کلاژن، کمپلکس MDI است که به ادعای شرکت به کاهش ظاهر سیاهی و تیرگی زیر چشم کمک می کند.

سایر مواد موجود در کرم مانند پروتئین هیدرولیز شده گندم، روغن هسته انگور، عصاره چای سبز از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و آب و مواد مغذی را به آن ناحیه باز می گرداند.

+ جلوگیری از افتادگی پوست

+ کاهش خطوط نازک و کبودی دور چشم

کرم دکتر ژیلا برای رفع سیاهی دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم دور چشم دکتر ژیلا:


2. کرم رفع تیرگی و چروک دور چشم لافارر

فرموله شده با عصاره گیاهی گل یاسمین، زالزالک و آرنیکا، خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست را افزایش و به رفع سیاهی، خطوط ریز و چین و چروک دور چشم کمک می کند.

وجود موادی مانند کافئین و پپتیدهای مؤثر در ترکیبات کرم لافارر برای کاهش تیرگی و سیاهی زیر چشم مفید است.

+ برای نتیجه بهتر، ۲ بار در روز (صبح و شب) از کرم دور چشم خوب لافارر برای رفع سیاهی استفاده کنید.

+ تاثیر گذار بر تیرگی و کبودی زیر چشم

+ یکی از بهترین کرم دور چشم ایرانی

کرم لافارر برای رفع سیاهی دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم دور چشم لافارر:


3. کرم سفت کننده و ضد تیرگی دور چشم پریم

ترکیبات کلیدی کرم دور چشم پریم با حجیم کردن و آب‌رسانی به پوست، کاهش پف‌کردگی و روشن‌کردن و آرام کردن دور چشم، سیاهی دور چشم را کاهش می‌دهند.

این محصول می تواند رطوبت پوست را در مدت زمانی طولانی حفظ کند و تقویت سلول‌های پوست اطراف چشم را افزایش دهد.

+ فاقد هرگونه ترکیبات حساس به نور

+ حاوی ویتامین A و E

+ بافت سبک

کرم پریم برای رفع سیاهی دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم دور چشم پریم:


4. کرم دور چشم ام کیو برای رفع سیاهی

یکی از بهترین کرم های دور چشم خارجی برای رفع سیاهی و چروک توسط برند MQ در فرانسه تولید می‌شود.

این محصول دارای یک فرمولاسیون حرفه ای است که هدف آن تقویت سد پوست، روشن کردن لکه های تیره و افزایش استحکام پوست دور چشم است.

+ حاوی فیلتر ضد آفتاب برای تقویت پوست در مقابله با اشعه (UV)

+ ویتامین E

+ استحکام بخش و ليفت کننده

کرم mq برای رفع سیاهی دور چشم

قیمت و خرید کرم دور چشم ام کیو مدل 6×1:


5. کرم رفع تیرگی و پف لایسل

حاوی کلاژن، کافئین و ترکیبات پپتایدی است که به رفع سیاهی دور چشم، پف کردگی و هیدراتاسیون کمک می کند.

کافئین یکی از مواد اصلی کرم دور چشم لایسل می تواند با افزایش گردش خون و درخشندگی پوست، پوستی درخشان و سالم را به همراه اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی به پوست شما هدیه دهد.

سایر مواد تشکیل دهنده باعث کاهش خطوط ریز و هرگونه علائم خستگی زیر چشم می شوند.

+ حاوی آمینواسیدها و هیالورونیک اسید

+ روشن سازی پوست

کرم لایسل برای رفع سیاهی دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم دور چشم لایسل:


6. کرم ویتامین C درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک دارای ویتامین C و هیالورونیک اسید است که به ادعای این شرکت به روشن کردن رنگ های ناهموار پوست و افزایش استحکام پوست کمک می کند.

سایر ترکیبات(شی باتر و روغن جوانه گندم) موجود در کرم درماتیپیک در جلوگیری از ایجاد چین و چروک و رفع سیاهی دور چشم موثر هستند.

+ بدون پارابن و مواد مضر

+ مناسب همه نوع پوست

+ جوانسازی و پیشگیری از پیری زودرس پوست

کرم درماتیپیک برای رفع سیاهی دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم دور چشم درماتیپیک:


7. کرم سه کاره ام ان دی MND

کرم سه کاره MND حاوی عصاره ساکارومایسس، روغن آرگان و روغن جوانه‌ی گندم است که برای آبرسانی و کاهش سیاهی و پف پوست دور چشم مناسب است.

MND ادعا می کند که این کرم دور چشم 3 مشکل سیاهی، چین و چروک، پف کردگی دور چشم را به حداقل می رساند و باعث جوانسازی پوست می‌شود.

+ از بین برنده حلقه های سیاه و پف کردگی اطراف چشم

+ افزایش خاصیت ارتجاعی پوست

+ تحریک ساخت کلاژن

کرم mnd برای رفع سیاهی دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم دور چشم MND:


8. کرم دور چشم سه کاره مای

این کرم بافت سبکی دارد و روی پوست با علائم پیری، خشکی، سیاهی و پف موثر است. کرم دور چشم سه کاره مای حاوی عصاره جوجوبا، مشتقات نوین عصاره دریایی و سینکل برای کمک به آبرسانی و بهبود تغییر رنگ ناحیه دور چشم است.

+ رفع سیاهی و گودی دور چشم

+ کاهش چین و چروک

+ مناسب به رفع چروک های اطراف لب

+ مناسب افراد زیر ۳۵ سال

کرم مای برای رفع سیاهی دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم دور چشم مای:


دلیل سیاهی و تیرگی زیر چشم چیست؟

در برخی موارد، علت این تیرگی ها به ژنتیک وابسته است. اما برخی دیگر از عوامل بیرونی و رفتاری هستند. کمبود خواب، کم آبی، مصرف بیش از حد الکل، سیگار کشیدن و تغذیه نامناسب همگی از علل بالقوه سیاهی دور چشم هستند. شرایط پزشکی زمینه‌ای مانند کم‌خونی یا کمبود ویتامین نیز می‌تواند در این امر نقش داشته باشد. همچنین این تیرگی ها با افزایش سن برجسته تر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: سیاهی دور چشم نشانه چه بیماری است

آلرژی ها نیز مانند سایر نگرانی های پوستی، مقصر دیگری برای تیرگی ناحیه چشم هستند. سایر شرایط پوستی مانند درماتیت تماسی می‌تواند باعث التهاب در ناحیه شود که منجر به هایپرپیگمانتاسیون پس از التهابی (PIH) می‌شود، که به صورت دایره‌های تیره نیز ظاهر می‌شود.

در انتخاب کرم دور چشم به چه نکاتی توجه کنیم

هنگام خرید کرم رفع سیاهی دور چشم، عواملی وجود دارد که شما می توانید به آن توجه کنید، مانند:

آلرژی: برچسب محصول را بخوانید تا بررسی کنید که آیا مواد موجود در ترکیبات برای شما مناسب است یا نه و مطمئن شوید که باعث تحریک نمی شود. افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است کرم دور چشم بدون عطر انتخاب کنند.

ترکیبات: برخی از کرم ها حاوی نیاسینامید یا کوجیک اسید هستند. این مواد می توانند خطوط ظریف، چین و چروک و هایپرپیگمانتاسیون را کاهش دهند.

نوع پوست: محصولی را انتخاب کنید که مخصوص نوع پوست شما طراحی شده باشد. برخی از شرکت‌ها کرم‌هایی را ارائه می‌کنند که فقط مناسب یک نوع پوست است اما بیشتر شرکت های معتبر کرم هارا برای همه نوع پوست طراحی می کنند.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: ۹ کرم دور چشم برای پف و چروک

مرتبط: کرم دور چشم برای رفع سیاهی و گودی و چروک و تیرگی و کبودی دور چشم,کرم دور چشم نی نی سایت,کرم دور چشم دیجی کالا,چطوره,خوبه,کرم دور چشم برای چه سنی مناسب است,رفع تیرگی دور چشم نی نی سایت,رفع تیرگی دور چشم در سه روز,قیمت کرم رفع تیرگی دور چشم سینره,بهترین کرم برای رفع تیرگی دور چشم,بهترین روش رفع سیاهی دور چشم,درمان سیاهی دور چشم بعد از عمل بینی,

پیمایش به بالا