9 کرم دور چشم برای پف و چروک

کرم دور چشم برای پف و چروک

کرم‌ و سرم‌های دور چشم از نظر پزشکی ثابت شده‌اند که حلقه‌های زیر چشم، پف و خطوط ریز چروک را به‌طور قابل‌توجهی کاهش می‌دهند و به طور کلی پوستی درخشان و محکم‌تر در اطراف چشم ایجاد می‌کنند. برای اضافه کردن کرم دور چشم برای پف و چروک به برنامه روزانه خود لازم نیست منتظر بمانید تا به سن خاصی برسید؛ درعوض، باید هرچه زودتر زیر چشم‌هایتان را با کرم های مخصوص چشم تقویت کنید. (حتی در اوایل دهه ۲۰ زندگی)

هیچ روتین مراقبت از پوستی بدون کرم های دور چشم کامل نمی شود، فکر می کنم همه ما در این مورد توافق داشته باشیم.

در ادامه با بهترین برند و مارک های کرم دور چشم آشنا خواهید شد و همچنین چند فروشگاه معتبر را برای مشاهده و مقایسه قیمت و خرید محصولات معرفی کنیم.


بهترین کرم دور چشم ضد پف و چروک

پوست پلک و دور چشم نازک تر از پوست اطراف صورت است، بنابراین می تواند بیشتر در معرض حساسیت و تحریک باشد.

استفاده از بهترین کرم‌ دور چشم برای حلقه‌های تیره روی این پوست ظریف می‌تواند به پف کردن و به حداقل رساندن سیاهی دور چشم و چروک در طول زمان کمک کند.

1. کرم دور چشم رفع پف و چین و چروک لافارر

همانطور که به دهه 30 زندگی‌مان می‌رسیم، هیالورونیک اسید که جذب‌کننده آب طبیعی و حجم دهنده پوست است، شروع به کاهش می‌کند؛ به همین دلیل است که استفاده موضعی از این ماده و جبران هیدراتاسیون از دست رفته ضروری است. در واقع، بسیاری از فرمول‌های مورد استفاده در کرم و سرم دور چشم مملو از HA و سایر مواد قدرتمند مانند کافئین و پپتیدهای تقویت‌کننده کلاژن هستند تا به یک استراحت کامل شبانه کمک کنند.

+ حاوی کافئین و پپتید های موثر

+ فاقد تست حیوانی

+ عصاره‌های گیاهی یاسمین، زالزالک و آرنیکا

کرم دور چشم رفع پف و چین و چروک لافارر

مشاهده قیمت و خرید کرم لافارر:


2. کرم دور چشم کلینیک

درمان چروک دور چشم با محصولات برند امریکایی کلینیک بسیار شگفت انگیز است. کلینیک از محبوب ترین مارک های کرم دور چشم در دنیا است.

+ کاهش تیرگی دور یا زیر چشم

+ رفع پف و چروک کنار چشم

+ عصاره چای سبز، بیوتین و شی باتر

_ نوسان قیمت زیاد

بهترین کرم دور چشم ضد پف و چروک کلینیک

مشاهده قیمت و خرید کرم کلینیک:


3. کرم دور چشم نیتروژنا برای درمان پف زیر چشم

برای کسانی که با چین و چروک، افتادگی پوست، پف و حلقه های تیره زیر چشم سروکار دارند کرم دور چشم نوتروژینا یک انتخاب مناسب است. این کرم حاوی هیالورونیک اسید برای مرطوب‌کنندگی، ویتامین C برای روشن‌کردن و پپتید برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک است.

همچنین می‌توان از آن روی پلک‌ برای تقویت پوست نازک پشت چشم و کمک به رفع پیری زودرس استفاده کرد. نیتروژنا به عنوان یک کرم رفع سیاهی دور چشم نیز عملکرد خوب و موثری دارد.

+ غیر کومدون زا و حساسیت

+ ضد خستگی، سیاهی و گودی زیر چشم

+ کرم دور چشم برای پف و چروک

+ قیمت مناسب

کرم دور چشم نیتروژنا برای درمان پف زیر چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم نیتروژنا:


4. کرم دور چشم لورال ضد چروک پف و تیرگی

این کرم مراقبت دور چشم از L’Oréal در میان محصولات گران قیمت قرار دارد، اما با این وجود انتخابی فوق العاده است. کرم دور چشم لورآل که دارای نفوذ پذیری بالایی است، ترکیبی از ویتامین E ، C و هیالورونیک اسید را به‌طور مستقیم به زیر چشم‌ها تغذیه می‌کند. به اندازه‌ای سبک و ملایم است که روی پوست ظریف چشم شما احساس سنگینی نمی‌کند، اما ماساژ آرامش‌ بخشی را ارائه می‌کند که پف‌زدایی کرده و التهاب دور چشم را کاهش می‌دهد.

+ برای سنین بالای ۲۵ سال

+ آبرسانی 24 ساعته

+ کاهش خطوط اطراف چشم

+ روشن کننده و از بین بردن تیرگی زیر چشم

_ قیمت نوسانی

کرم دور چشم لورال ضد چروک پف و تیرگی

مشاهده قیمت و خرید کرم لورآل:


5. ژل کرم دور چشم پریم برای چشمهای پف دار

فرمول های مبتنی بر ژل حاوی آب بیشتری نسبت به لوسیون ها یا کرم ها هستند. به همین دلیل است که آنها سبک‌تر هستند و همچنین حس خنکی ذاتی دارند، تمام این ویژگی ها در این محصول پریم وجود دارد. این فرمول دارای عصاره‌های گیاهی برای کمک به جذب آب برای ضخیم شدن و آبرسانی پوست نازک چشم است، به علاوه برای از بین‌ بردن پف و چروک پنجه‌کلاغی دور چشم، کرم پریم یک انتخاب عالی می‌باشد.

+ سفت کننده، رفع افتادگی و پف پلک

+ لیفتینگ پوست

+ جذب قوی و ترمیم چروک ریز

ژل کرم دور چشم پریم برای چشمهای پف دار

مشاهده قیمت و خرید کرم پریم:


6. کرم دور چشم بیوآکوا

اگر به دنبال یک کرم دور چشم ارزان قیمت هستید که کیفیت خوبی هم داشته باشد بیواکوا بهترین گزینه در میان محصولات با قیمت پایین است. بیوآکوا یا بایو آکوا یک مارک چینی است که از سال 2009 شروع به فعالیت کرده و بخاطر محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت در میان خانم ها و آقایان بسیار محبوب است. این برند از ماسک صورت گرفته تا انواع مختلف محصولات مراقبت پوستی را تولید می کند.

برای رفع چروک چشمهای پف دار دو مدل از کرم دور چشم بیو آکوا را به شما پیشنهاد میکنیم که بهترین امتیاز را از نظر خریداران گرفته اند.

کرم دور چشم بایو آکوا مدل سم مار

کرم دور چشم سم مار بایو آکوا حاوی SYN-AKE، یک ماده فعال که شبیه به پپتید موجود در زهر مار است. به محافظت از ساختار پوست کمک می کند و ظاهر سیاهی و لکه های زیر چشم را کاهش می‌دهد.

+ از بین بردن پف دور چشم

+ رفع گودی زیر چشم

+ جلوگیری از چین‌خوردگی و پیری پوست اطراف چشم‌

+ قیمت عالی

کرم دور چشم بیوآکوا  از بین بردن پف دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم بیوآکوا:


کرم دور چشم بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp

عصاره برنج یک درمان طبیعی برای پف و سیاهی دور چشم است. گفته شده یکی از راز های زیبایی زنان ژاپنی باستان استفاده از عصاره برنج برای مراقبت از پوست صورت در نتیجه درمان چروک دور چشم و کاهش پف زیر چشم بوده است.

برنج و آب برنج هر دو به عنوان موثرترین ترکیبات زیبایی در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست روشن کننده، سفید کننده و ضد پیری در نظر گرفته می شوند. کرم دور چشم بیواکوا هم از برنج در ترکیبات خود استفاده کرده است که فواید بسیاری برای پوست نازک اطراف پلک و چشم شما دارد.

+ قیمت کم

+ بدون بو و الرژی

+ جذب خوب

کرم دور چشم بایو آکوا مدل Rice Raw Pulp برای پف و چروک

مشاهده قیمت و خرید کرم بایو آکوا:


7. کرم دور چشم درماتیپیک

درماتیپیک از بهترین کرم های دور چشم در فروشگاه های اینترنتی است. این برند تحت نظر شرکت‌های اروپایی آرایشی و بهداشتی با موثرترین ترکیبات ایجاد شده است. به ویژه، درماتیپیک می تواند به تحریک تولید کلاژن برای کاهش ظاهر خطوط ریز چشم و یکنواخت کردن رنگ پوست کمک کند، همچنین یک محافظت آنتی اکسیدانی ارائه می دهد.

این فرمول از یک نسخه خالص و فوق العاده پایدار ویتامین ها را استفاده می کند که برای کمک به کاهش التهاب و پف کردگی دور چشم بسیار مناسب است.

کرم دور چشم درماتیپیک مدل Lifting حجم ۱۵ میلی لیتر

+ شی‌باتر، کلاژن و روغن جوانه گندم

+ بهبود تیرگی و پف اطراف چشم

+ بهبود حلقه تیره ناشی از خستگی و افزایش سن

+ فرمولاسیون سبک و قیمت مناسب

کرم دور چشم درماتیپیک مدل Lifting حجم ۱۵ میلی لیتر برای پف و چروک

مشاهده قیمت و خرید کرم درماتیپیک:


کرم دور چشم درماتیپیک مدل CONTOUR PUFF

+ روغن آرگان و روغن زیتون

+ حالت ارتجاعی پوست را تقویت می‌کند.

+ مناسب برای انواع پوست

کرم دور چشم درماتیپیک مدل CONTOUR PUFF حجم 20 میلی لیتر

مشاهده قیمت و خرید کرم درماتیپیک:


8. کرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره به عنوان پرفروش ترین محصول سال سایت خانومی معرفی شد. فرمول قوی کرم های سینره می تواند چروک پنجه کلاغی را درمان کند، و به طور کلی پوست شما را صاف و یکنواخت کند.

سینره برای کرم های دور چشم به هیچ حیوانی آسیب نرسانده و بدون تست حیوانی این محصولات را تولید می کند.

کرم دور چشم سینره مدل 9112 حجم 30 میلی لیتر

کمپلکس MDI موجود در این کرم طول گردش خون مویرگ ها را بهبود می بخشد تا رنگ پوست اطراف و کنار چشم بهتر شود.

+ دارای امگا 3 و امگا 6

+ رفع سیاهی، چروک و پف دور چشم

+ سرشار از کوآنزیم Q۱۰ و ویتامین E

کرم دور چشم سینره + رفع سیاهی، چروک و پف دور چشم

مشاهده قیمت و خرید کرم سینره:


کرم دور چشم بالای 40 سال سینره حجم 30 میلی لیتر

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره باعث کمرنگ شدن سیاهی دور چشم می‌شود و چین دور چشم را تا حد امکان کاهش می دهد.

روغن ماکادمیا موجود در فرمول این کرم، از آنجایی که به طور طبیعی خالص و غیر کومدون زا است، می تواند بدون مسدود کردن منافذ یا ایجاد جوش، آبرسانی و تقویت پوست دور چشم را بهبود دهد.

+ روغن هسته انگور، پروتئین هیدرولیزه شده جوانه گندم، روغن ماکادمیا

+ پیشگیری از شل شدگی و افتادگی پوست

+ مناسب افراد بالای ۴۰ سال

+ رفع تیرگی و پف چشم

کرم دور چشم بالای 40 سال سینره برای پف و چروک

مشاهده قیمت و خرید کرم بالای 40 سال سینره:


9. کرم دور چشم سی گل سری Agepro

آیا نمی خواهید پول زیادی را برای کرم دور چشم خرج کنید؟ با کرم سی گل، فرمول موثری دریافت می کنید که ویتامین C و E را ترکیب می کند و چروک چشم پف دار را بهبود می بخشد، همچنین بافتی سبک وزن دارد که به زیبایی زیر آرایش قرار می گیرد.

+ کاهش پف و کبودی

+ شفافیت پوست دور چشم

+ فرمول غیر تحریک کننده

کرم دور چشم سی گل سری Agepro برای پف و چروک

مشاهده قیمت و خرید کرم سی گل:


طریقه زدن کرم دور چشم (نحوه مصرف)

هر صبح و شب، پس از تمیز نمودن پوست با پاک کننده مناسب، مقدار مناسبی از کرم را بر روی پوست دور چشم قرار داده و با حرکات ضربه ای آرام پخش نمایید. چند بار در روز استفاده شود؟ اکثر کرم های دور چشم برای استفاده روزمره مناسب هستند، در همین حال برخی از آنها را حتی می توان دو بار در روز استفاده کرد.

پوست اطراف چشم شما فوق العاده حساس است، بنابراین مهم است که با ملایمت از کرم روی پوست چشم استفاده کنید. این بدان معناست که هیچ گونه کشیدن، تکان دادن، مالش را انجام ندهید. بلکه ضربه زدن به پوست و فشار دادن محصول به داخل آن بهترین روش استفاده است. به مقدار کم استفاده کنید، به اندازه یک نخود کافی است.

استفاده از کرم دور چشم در شب بهتر است یا صبح؟

به عنوان یک قانون کلی، کرم های حاوی آنتی اکسیدان و SPF بهتر است در صبح استفاده شوند تا بتوانند از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب محیطی روز دفاع کنند، در عین حال بهتر است از رتینول ها و سایر محرک های کلاژن در عصر استفاده کنید.

آیا کرم های دور چشم موثر هستند؟

بله، اما همه محصولات یکسان ساخته نمی شوند، این همان جایی است که فرمولاسیون و ترکیبات وارد می شود. به عنوان مثال، محصولاتی که حاوی اسید هیالورونیک هستند مطمئناً می توانند برای حجیم و هیدراته شدن پوست مفید باشند، در حالی که آنهایی که دارای آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و SPF هستند به محافظت از پوست کمک می کند.

اما توجه به این نکته مهم است که کرم های موضعی، مهم نیست که چقدر مواد موثر قوی دارند، در نهایت نمی توانند خواب، آب و رژیم غذایی سالم را تامین کنند. علاوه بر این، با افزایش سن، ذخایر چربی ما کاهش می یابد. روش زندگی نادرست را نمی توان تنها با یک کرم اصلاح و جبران کرد. با این حال، یک کرم دور چشم می تواند به تقویت استحکام و کاهش پف و خطوط پوست چشم کمک کند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: پف زیر چشم چگونه برطرف میشود؟ ۹ راه درمان

مرتبط: پف زیر چشم,بهترین کرم دور چشم,آرایش چشم پف دار,چروک دور چشم,خط چشم برای چشمهای پف دار,کرم دور چشم خانگی,سایه چشم پف دار,چروک دور چشم را چگونه از بین ببریم,پف زیر چشم چگونه برطرف میشود,ماساژ دور چشم برای رفع چروک,کرم دور چشم ضد چروک,کرم دور چشم کیووی ضد چروک پف و تیرگی,کرم پف پشت چشم,کرم پف پلک

پیمایش به بالا