بهترین کرم ترک لب و خشکی لب ؛ 6 مارک محبوب

کرم ترک لب

لب های خشک و ترک خورده در هر زمان از سال آزاردهنده هستند، اما این مشکل در پاییز و زمستان بیشتر می شود. به لطف دمای سرد و رطوبت کمتر در هوا، هر گونه رطوبت طبیعی در لب‌های شما به سادگی تبخیر می‌شود و باعث ایجاد پوست خشک، پوسته پوسته شدن یا حتی ترک‌های دردناک روی لب ها می شود. به همین دلیل است که یک کرم لب مغذی بسیار مهم است، و بهترین کرم ترک لب کمک می کند تا بدون توجه به آب و هوا، لب های شما هیدراته بماند.

بعد از ناحیه ظریف چشم، پوست لب‌های ما جزو نازک‌ترین پوست‌ها در کل بدن است و بنابراین مهم است که تا حد ممکن آن را هیدراته نگه داریم. و این در ماه‌های زمستان از اهمیت بیشتری برخوردار است. به ویژه به این دلیل که داشتن لب‌های خشک و ترک خورده ممکن است ناراحت‌کننده و حتی دردناک باشد.

بنابراین، برای کمک به حل این مشکل و اطمینان از اینکه لب‌ها در تمام طول سال ترمیم و تغذیه می‌شوند، فهرستی از بهترین محصولات کرم مناسب ترک و خشکی لب موجود را در لیست زیر گردآوری کرده‌ایم.

بنر رژ لب

بهترین کرم برای خشکی و ترک لب

1. کرم ترک لب دکتر ژیلا

کرم لب دکتر ژیلا را می توان یک محصول شگفت انگیز در نظر گرفت که با استفاده از 5 نرم و ترمیم کننده طبیعی (روغن آووکادو، روغن جوجوبا، ویتامین A، ویتامین E و مشتقات روغن زیتون) لب های خشک و ترک خورده را تقویت می کند.

دکتر ژیلا یکی از بهترین و پرفروش ترین کرم ها برای خشکی و ترک لب است. این محصول در 3 نوع و رنگ مختلف ارائه می شود که هرکدام دارای اسانس متفاوتی هستند.

+ رنگ صورتی : اسانس میوه، رنگ سیاه: اسانس قهوه، رنگ سفید: بدون اسانس

+ SPF 20 و محافظت در برابر اشعه های مضر خورشید.

کرم ترک لب دکتر ژیلا

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم ترک لب ثمین

با وجود روغن بادام شیرین ، روغن دانه ماکادمیا، روغن جوانه گندم، روغن آرگان ، شی باتر و بیسابولول در ترکیبات کرم ثمین، این محصول تغذیه عالی را به لب‌های شما می‌رساند و در نتیجه آن‌ها را از هرگونه خشکی، ناراحتی یا ترک خوردن خلاص می‌کند. علاوه بر این، فرمولاسیون این بالم لب کرمی بسیار سبک است، بنابراین بعید است که باعث تحریک لب های شما شود.

+ حاوی ویتامین‌های A و E

کرم ترک لب ثمین

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم ترمیم کننده هیدرودرم

کرم بالم ترک لب هیدرودرم حاوی روغن جوجوبا، کرچک، ویتامین E و دیگر ترکیبات مغزی است که لب های خشک را مرطوب و آبرسانی می کند.

+ درمان خشکی و ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن لب

+ ضد حساسیت و آلرژی

+ بی رنگ برای آقایان و خانوم ها

کرم ترمیم کننده هیدرودرم

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم ترک لب qv

برند کیووی یکی از بهترین کرم های ترمیم کننده را برای درمان لب های خشک و ترک خورده ارائه کرده است. کرم لب کیووی با SPF30 از آسیب های مضر آفتاب جلوگیری کرده و باعث پیشگیری از پیری زودرس پوست لب می شود.

+ SPF30

+ بی رنگ مناسب مردان و زنان

+ فاقد عطر و طعم

کرم ترک لب qv

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم نرم کننده لب بایو آکوا

اگر به دنبال یه کرم مرطوب کننده خوب با قیمت مناسب برای رفع خشکی و ترک های لب هستید، کرم لب بیو اکوا انتخابی عالی است.

+ جلوگیری از خشکی و ترکیدگی پوست لب

+ دارای ویتامین های مفید

کرم نرم کننده لب بایو آکوا

مشاهده قیمت و خرید:


6. کرم ترک لب کودکان

کرم لب کودک ماتیلدا حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر، مانند رنگ و پارابن نیست. بلکه حاوی یک فرمول ملایم و سبک برای لب های حساس کودکان است. ساخته شده با لانولین طبیعی شکاف و ترک لب های کودک شما ترمیم و بازسازی می کند.

+ فاقد پارابن و رنگ

+ حاوی چربی‌های طبیعی

کرم ترک لب کودکان

مشاهده قیمت و خرید:


سوالات تکراری

کرم لب بهتر است یا وازلین؟

گفته می شود که هر دو برای درمان خشکی و ترک لب ها بهترین هستند. وازلین به عنوان یک پماد برای درمان خشکی لب ها عمل می کند، در حالی که کرم لب حاوی لیستی از مواد مرطوب کننده است که باعث آبرسانی بهتر لب ها می شود.

کدام کرم لب برای استفاده روزانه بهتر است؟

کرم لب حاوی ویتامین E و مواد طبیعی برای استفاده روزانه بهترین هستند.

کمبود چه ویتامینی باعث خشکی لب ها می شود؟

کمبود ویتامین B باعث خشکی و ترک خوردن لب ها می شود.

آیا خشکی لب ها به معنای استرس است؟

استرس طولانی مدت همراه با علائمی مانند بدخلقی و خستگی می تواند منجر به ترک لب شود. علاوه بر این، یک رژیم غذایی نامناسب که آهن و ویتامین B پایینی دارد ممکن است منجر به خشکی و درد لب‌ها شود.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: کرم تبخال لب

بیشتر بخوانید: بهترین کرم ضد چروک دور لب

پیمایش به بالا