کرم برنزه کننده ؛ 7 برند عالی

کرم برنزه کننده

بهترین کرم های برنزه کننده، دستیابی به پوست طلایی و برنزی را ساده می کنند. علاقه مندان واقعی می دانند که برنزه کردن یک هنر است که به صبر، دستی ثابت و البته ابزار مناسب نیاز دارد.

با فرمولاسیون ها و برندهای جدید برنزه کننده در سال های اخیر، تعداد زیادی از محصولات با قیمت و کیفیت مناسب برای انواع پوست موجود است. پس از بررسی نظرات شخصی خریداران در مورد گزینه های موجود در بازار لیستی از بهترین و پرفروش‌ترین مارک کرم های برنزه کننده را برای کمک به انتخاب شما تهیه کردیم.

کرم مراقبت صورت

بهترین کرم برنز کننده

1. ژل کرم برنزه کننده پریم

پریم یکی از پرفروش‌ترین برندهای برنزه کننده مورد علاقه طرفداران در بازار است. این برند خوب ایرانی مراقبت از پوست را در راس همه محصولات برنزه کننده خود قرار می دهد. کرم برنزه پریم با فرمول سبک خود بسیار سریع خشک می شود، طبیعی ترین درخشندگی را به شما می بخشد، پر از مواد مرطوب کننده و آبرسان است.

+ بدون نیاز به نور افتاب

+ حاوی عصاره آلوئه ورا، انار، پاپایا و شاه بلوط هندی

+ مناسب انواع پوست (صورت و بدن)

کرم برنزه کننده پریم

مشاهده قیمت و خرید:


2. کرم برنزه کننده آردن

این کرم های اتو برنزه برند آردن اساسا ساده ترین و سریع ترین راه حل برای برنزه شدن و آماده کردن پوست شما بدون نیاز به آفتاب هستند. آنها مملو از ویتامین E، گلیسیرین، استون و بتاکاروتن هستند، بنابراین نه تنها پوست شما فوق العاده برنز به نظر می رسد، بلکه باعث صاف و نرمی پوست نیز خواهند بود.

+ مناسب انواع پوست (صورت و بدن)

+ بدون نیاز به نور خورشید و ماندگاری عالی

کرم برنزه کننده اردن

مشاهده قیمت و خرید:


3. کرم اتو برنزر گارنی

خرید کرم برنزه کننده گارنی که به شما امکان می دهد به صورت دلخواه میزان برنزه شدن خود را تنظیم کنید، یک انتخاب مناسب برای انواع پوست صورت و بدن است. به علاوه، پر از مرطوب کننده طبیعی ماننده روغن جوجوبا و آنتی اکسیدان برای محافظت از پوست شما در برابر محیط است.

+ بدون آفتاب

کرم برنزه کننده گارنی

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم برنز کننده نوکس

کرم اتو برنزینگ نوکس نه تنها باعث می‌شود پوست شما از سر تا پا به صورت طبیعی برنزه شده باشد، بلکه سرشار از ترکیبات رطوبت رسان و ویتامین های مفید برای حفظ سلامت پوست است.

+ با این محصول نیازی به آفتاب گرفتن نخواهید داشت

کرم برنزه کننده نوکس

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم پاستل مدل Sun Shine

هدف محصولات خود برنزه کردن این است که به پوستتان درخشش برنزی بدون آسیب های خورشیدی بدهید. به همین دلیل است که این کرم برنزه بدون آفتاب توسط برند پاستل همه نیاز های شمارا برطرف می کند.

+ ویتامین A، همچنین حاوی دی هیدروکسی استون طبیعی و ویتامین E می باشد

+ جذب سریع

کرم برنزه کننده پاستل

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه پوست خود را آماده کنیم

قبل از استفاده لایه برداری کنید، در غیر این صورت برنزه کننده شما ماندگار نخواهد بود. همچنین مطمئن شوید که از لوسیون برای ابروها، خط مو، دست ها و پاهای خود استفاده می کنید. همچنین استفاده از دستکش برنزه کننده را برای اعمال یکنواخت محصول در حرکات طولانی و یکنواخت به بالا و پایین پیشنهاد می شود. در نهایت، در یک زمان روی یک منطقه کار کنید.

چگونه برنزه شدن خود را طولانی تر کنیم؟

تا زمانی که محصول در حال توسعه است، از عرق کردن و ورزش کردن خودداری کنید، و در خوردن و نوشیدن بیشتر مراقب باشید، زیرا باید از لمس بدن خود با کف دست خودداری کنید.

همچنین می توانید ماندگاری کرم برنزه خود را با کمک یک پودر تثبیت کننده حفظ کنید. این باعث می‌شود که فرمول روی پوست شما احساس راحتی بیشتری کند و به کرم برنزه کمک می‌کند تا چروک نشود.

به دنبال چه چیزی باشم؟

علاوه بر ترکیبات دوستدار پوست مانند اسید هیالورونیک و اسکوالان، بسیاری از بهترین محصولات اتو برنزر در طیف وسیعی از گزینه های رنگی موجود هستند که دستیابی به درخشش ظریف و طبیعی یا رنگ برنزی عمیق تر پوست را آسان می کند.

نحوه استفاده از کرم برنزه کننده

انتخاب بهترین برنزه کننده تنها اولین قدم است، استفاده صحیح از آن چیزی است که تفاوت را ایجاد می کند:

  • لایه برداری کنید و هرگونه برنزه مصنوعی قبلی را پاک کنید. پوست خود را از گردن به پایین با یک اسکراب لایه بردار بدن زیر دوش ماساژ دهید. این به از بین بردن هرگونه برنزه کننده قدیمی و پوست مرده کمک می کند.
  • محافظت و مرطوب کردن نواحی کلیدی پوست مثل زانو، مچ پا، آرنج، مچ دست، و هر نقطه دیگری که خشک‌تر به نظر می‌رسد. حتی اگر برنزه‌کننده‌ای که استفاده می‌کنید آبرسان باشد، بدون مرطوب کننده ممکن است حالت چسبندگی و ناهمواری روی پوست ایجاد کند. بنابراین قبل از آن از یک مرطوب کننده سبک و بدون چربی استفاده کنید.
  • مقدار زیادی از کرم را روی یک دستکش مخصوص برنزه کننده بمالید. واقعیت: اگر به اندازه کافی از کرم برنزه استفاده نکنید، باعث ایجاد ظاهری رگه دار می شود، زیرا DHA (ماده شیمیایی که با پوست واکنش می دهد و آن را برنزه می کند) کافی برای پوشاندن کامل پوست وجود نخواهد داشت.
  • هر بار روی یک ناحیه از بدن کار کنید و با حرکات طولانی استفاده کنید.
  • اجازه دهید برنزه شود و بعد از مدت زمان مناسب دوش بگیرید. برای اینکه برنزه شدن مطابق کامل انجام شود، دستورالعمل‌های کرم برنزه کننده را بررسی کنید و تا قبل از حداقل زمان پیشنهادی دوش نگیرید.
  • روزانه مرطوب کنید. پوست خشک می تواند برنزه را خراب کند. برای جلوگیری از محو شدن آن، با یک لوسیون بدن آبرسان، پوست خود را مرطوب کنید.
بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: اسپری برنزه کننده بدون نیاز به آفتاب

بیشتر بخوانید: بهترین روغن برنزه کننده

پیمایش به بالا