ژل لب روسی چیست؟

ژل لب روسی,فیلر لب مدل روسی

لب های پرتر و حجیم یک ترند زیبایی است که هرگز از مد نمی افتد. در حالی که راه‌های مختلفی برای رسیدن به این ظاهر وجود دارد، یکی از محبوب‌ترین روش‌ها فیلر لب است. فیلر یا ژل لب روسی یک نوع و مدل خاص از بزرگ کردن لب است که در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این مقاله، ژل لب روسی، روش تزریق و فواید آن را بررسی خواهیم کرد.

ژل لب روسی چیست؟

ژل لب روسی یک تکنیک بزرگ کردن لب است که از ترکیبی از فیلر اسید هیالورونیک و تزریق‌های کلاژن استفاده می‌کند. بر خلاف فیلر های سنتی لب که فقط به لب‌ها حجم می‌دهند، فیلر روسی شکل لب‌های مشخص‌تری ایجاد می‌کند. این تکنیک شامل تزریق فیلرها در نقاط مختلف اطراف لب برای ایجاد ظاهری حجیم و متقارن تر لب است.

تفاوت تزریق ژل لب مدل روسی با معمولی

ژل لب روسی مانند فیلرهای سنتی عمل می‌کند، اما مزایای اضافه‌تری را ارائه می‌دهد که دریافت آن از فیلرهای تزریقی معمولی غیرممکن است.

این تکنیک شامل تزریق اسید هیالورونیک به قسمت بالایی (قسمت بین بینی و لب بالا) از طریق سوزن تزریق است.

این کار یک حجم یا “اثر تورم” ایجاد می کند که وقتی بعد از حدود 10 دقیقه آرام می شود طبیعی به نظر می رسد. ورم همچنین کمان کوپید شما را برجسته می کند و آن را مشخص تر از حد معمول نشان می دهد.

بنر رژ لب

فواید ژل لب مدل روسی

یکی از مزایای اصلی ژل لب روسی، توانایی آن در ایجاد فرم لب مشخص تر است. این تکنیک به ویژه برای خانم هایی که لب‌های ناهموار یا نامتقارن دارند، موثر است. علاوه بر این، از آنجایی که تزریق‌های محرک کلاژن می‌توانند نتایج طولانی‌مدتی را ارائه دهند، خانم ها ممکن است بتوانند ظاهر لب‌های پرتر خود را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند.

یکی دیگر از مزایای فیلر لب روسی این است که یک روش نسبتا سریع و آسان است. کل فرآیند معمولاً کمتر از یک ساعت طول می کشد و بیماران معمولاً می توانند بلافاصله پس از تزریق به فعالیت های عادی خود ادامه دهند. علاوه بر این، از آنجایی که اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی در بدن است، خطر کمی برای واکنش نامطلوب به فیلر ها وجود دارد.

ماندگاری فیلر لب روسی چقدر است؟

ژل های لب روسی بین 9 تا 12 ماه دوام می آورند و وقتی شروع به از بین رفتن می کند، به تدریج محو می شود. برخی از بیماران نیز خارش خفیفی را تجربه می کنند و ممکن است مراحل مختلف تورم ژل لب را پس از عمل طی کنند.

همچنین به نفع شماست که مراقب فعالیت هایی که بعد از درمان انجام می دهید باشید.

نتیجه

ژل لب مدل روسی یک روش محبوب برای بزرگ‌کردن لب است که می‌تواند شکل لب‌های مشخص‌تری ایجاد کند. این تکنیک شامل ترکیبی از فیلر های اسید هیالورونیک و تزریق‌های محرک کلاژن برای ایجاد لب‌های پرتر و متقارن‌تر است. اگر قصد بزرگ کردن لب را دارید، با یک متخصص دارای مجوز و با تجربه مشورت کنید تا مشخص شود که فیلر لب روسی برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید:رژ لب گوشتی چه رنگی است؟

مرتبط:ژل لب روسی چیست ژل لب روسی ژل لب روسي ژل لب مدل روسی تزریق ژل لب مدل روسی تزریق ژل لب روسی پروتز لب روسی تزریق لب روسی فیلر لب مدل روسی لب روسی چیست لب روسي چيست اموزش ژل لب روسي تزریق ژل لب روسی چیست تزریق ژل لب مدل روسی چیست لب روسی چه شکلیه ژل لب مدل روسی چیست تزریق ژل لب به روش روسی چیست,تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی,تزریق ژل لب مدل روسی | تزریق پروتز لب روسی و قیمت,قیمت ژل لب روسی مدل لب روسی طبیعی تفاوت لب روسی با معمولی لب روسی نی نی سایت تزریق ژل لب مدل عروسکی ژل لب طبیعی,تزریق ژل لب روسی چه فرقی با روش معمولی دارد,فرق تزریق ژل لب به روش روسی و معمولی,تزریق فیلر لب روسی (ژل لب)+ ۵ نکته به همراه مدت ماندگاری

پیمایش به بالا