9 مدل از بهترین چسب مژه گیاهی

بهترین چسب مژه گیاهی

اگر به دنبال یک محصول گیاهی هستید، ما بهترین مارک های چسب مژه گیاهی بدون ظلم را که روی حیوانات آزمایش نمی کنند، در لیست زیر جمع آوری کردیم. هر یک از این چسب‌های مژه گیاهی هستند و حاوی هیچ گونه مواد یا محصولات جانبی مشتق شده از حیوان نیستند.


بهترین مارک چسب مژه گیاهی

1. چسب مژه مصنوعی سانکو

چسب مژه سانکو ساخت کره، یک چسب پرفروش و با کیفیت در بازار آرایشی ایران است. استفاده از این چسب شفاف، بسیار آسان و بدون حساسیت است.

+ کاملا بدون بو و بدون رنگ

+ کشور مبدا برند: کره جنوبی

+ گاز ندارد

+ ماندگاری چند هفته ای

چسب مژه گیاهی

مشاهده قیمت و خرید:


2. چسب نوپو

نوپو یک چسب موقت مژه مصنوعی با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت قابل قبول برای استفاده در خانه یا آرایشگاه است.

+ کشور مبدا برند: چین

+ رنگ مایع این چسب مشکی است

چسب مژه گیاهی

مشاهده قیمت و خرید:


3. چسب مصنوعی آردل

آردل سازنده انواع ابزار مژه از برندهای مقرون به صرفه و محبوب کشور کره جنوبی است، که در سال های اخیر در بازار ایران نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

+ کشور مبدا برند: کره جنوبی

+ مناسب برای چشم های: کوچک، بزرگ، گرد، بادامی، گود

چسب مژه گیاهی

مشاهده قیمت و خرید:


4. چسب مژه مصنوعی گیاهی اورودا

این چسب به طور شفاف خشک می شود، بنابراین هیچ گونه باقیمانده یا علامت قابل مشاهده ای از خود باقی نمی گذارد.

+ ماندگاری 2 الی 3 هفته

+ تولید شده در کره جنوبی

چسب مژه گیاهی

مشاهده قیمت و خرید:


5. چسب مصنوعی مکی

چسب مژه موقت مکی (Macy) با چسبندگی بسیار عالی، در مقابل حرارت و آب مقاوم است و ادعا می کند که مژه های مصنوعی شما را در تمام طول روز و شب در جای خود نگه می دارد.

+ کاملا بدون بو و رنگ می باشد.

+ مژه ها را به هم نمی چسباند

+ ماندگاری بسیار بالا برای چند هفته

چسب مژه گیاهی

مشاهده قیمت و خرید:


در چسب مژه به دنبال چه چیزی باشید

رنگ: چسب های مژه معمولا به رنگ های شفاف، سیاه یا سفید هستند. چسب های سفید اغلب در عرض چند دقیقه خشک می شوند و شفاف می شوند. گاهی اوقات، بسته به مقدار چسبی که استفاده کرده اید، ممکن است بیشتر طول بکشد. رنگ مشکی معمولا چیزی است که هنرمندان آرایش به آن گرایش پیدا می‌کنند، زیرا تقریبا غیرقابل تشخیص روی مژه‌های تیره‌تر اعمال می‌شود. فرمول های شفاف برای اطمینان از اینکه چسب قابل مشاهده نیست عالی هستند، اما برای مبتدیان می توانند مشکل ساز باشند.

عناصر: در حالی که بیشتر چسب‌ها از کوپلیمرهای اکریلیک برای اثر چسبناک استفاده می‌کنند، برخی از آنها کم خطر تر از بقیه هستند. برای کسانی که پوست یا چشم های حساسی دارند، فرمول بدون لاتکس، فرمالدئید یا عطر مصنوعی ممکن است بهترین باشد.

چگونه چسب مژه را پاک کنم؟

برای پاک کردن چسب مژه، یک سواب پنبه ای را با پاک کننده آرایش اشباع کنید و آن را روی نوار مژه بکشید. سپس چسب مژه باید به راحتی از بین برود، اما اگر نشد، سعی کنید یک پد پنبه ای را با پاک کننده آرایش اشباع کنید و به آرامی آن را روی چشم خود فشار دهید تا مژه و بند مژه را بپوشانید. اگر واقعاً مشکل دارید، سعی کنید از فرمول بالم پاک کننده آرایش استفاده کنید تا به شل شدن چسب کمک کند.

چگونه از چسب مژه استفاده کنم؟

بهترین راه برای زدن چسب مژه این است که چسب را روی نوار مژه مصنوعی قرار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا قبل از استفاده چسبنده شود. هنگام گذاشتن مژه مصنوعی، تا حد امکان به بالای خط مژه خود نزدیک شوید. سپس مژه ها را به سمت بالا و با ریمل ترکیب کنید تا جلوه ای فر برای مژه ایجاد کنید.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: تیغ کف پا

بیشتر بخوانید: تیغ ابرو برای اصلاح صورت

پیمایش به بالا