10 چسب مژه موقت با ماندگاری بالا از بهترین برند ها

چسب مژه موقت با ماندگاری بالا

مژه مصنوعی یا اکستنشن مژه در بین خانم ها بسیار رایج است. آنها یک راه عالی برای برجسته کردن چشم های شما و به دست آوردن ظاهری جذاب هستند. بهترین چسب مژه موقت با ماندگاری بالا باعث می شود مژه های مصنوعی شما در جای خود برای مدتی طولانی باقی بمانند. مژه های مصنوعی نیز ظاهری پرتر به چشمان شما می بخشد و می توان آن ها را با عناصر دیگر مانند خط چشم ترکیب کرد تا ظاهری زیبا به چشمان شما ببخشد.

علاوه بر این، استفاده از آن ها آسان و سازگار با پوست است و می توان آن ها را به آرامی و بدون تلاش زیاد بیرون کشید. بنابراین، برای یافتن لیستی از بهترین مارک های چسب‌ مژه مصنوعی ، ادامه مطلب را بخوانید.

دور چشم

بهترین چسب مژه موقت با ماندگاری بالا

1. چسب مژه موقت دان

برند کره ای دان یکی از بهترین و محبوب ترین چسب های مژه موقت با ماندگاری بالا را تولید می کند. این فرمول سازگار با پوست حساس به هیچ وجه چشمان را تحریک نمی کند و مانند برخی از چسب های مژه، بوی تند یا شیمیایی شدیدی ندارد.

+ رنگ: مشکی

+ ضد آب و ماندگار

چسب مژه موقت دان با ماندگاری بالا

مشاهده قیمت و خرید:


2. چسب مژه موقت سانکو

چسب مژه ضد آب و بدون بو سانکو ماندگاری طولانی مدتی را به شما می دهد و به شما امکان می دهد مژه های مصنوعی را در تمام طول روز و شب بدون جا به جا شدن نگه می دارد. فرمول ضد حساسیت و ملایم این اطمینان را می دهد که چسب چشم شما را تحریک نکند.

+ کشور مبدا برند: کره جنوبی

+ کاملا بدون بو و رنگ

چسب مژه موقت سانکو با ماندگاری بالا

مشاهده قیمت و خرید:


3. چسب مژه مصنوعی پیرن

این چسب شفاف از برند پیرن شامل یک برس اپلیکاتور نازک است که به شما کمک می کند تا به یک خط چسب دقیق و بدون آشفتگی برسید.

+ ساخت کشور کره جنوبی

+ چسبندگی بالا، ضد آب، سریع خشک شدن

+ شیری رنگ که بعد از تماس با هوا بی رنگ میشود

چسب مژه موقت پیرن با ماندگاری بالا

مشاهده قیمت و خرید:


4. چسب مژه مکسی تو موقت با ماندگاری بالا

فرمول پیشرفته این چسب مژه حرفه ای دارای عمر طولانی، قدرت ماندگاری باورنکردنی و برای چند هفته ماندگاری دارد. زمان خشک شدن بسیار کوتاهی دارد و مژه هارا به هم نمی چسباند.

+ کاملا بدون بو و بدون رنگ

+ ماندگاری موقت (نهایتا ۱۲ روز)

+ موجب افتادگی و ریزش مژه ها نمی شود

چسب مژه موقت مکسی تو با ماندگاری بالا

مشاهده قیمت و خرید:


5. چسب مژه مصنوعی جویل

چسب مژه با کیفیت جول به طور طبیعی با مژه ها ترکیب می شود. از مواد بدون لاتکس، بدون فرمالدهید و مواد ایمن ساخته شده است. برس اپلیکاتور آن با قابلیت سر خوردن آسان و بسیار نازک، اعمال راحت و بدون دردسر چسب روی مژه را تضمین می کند.

+ بدون لاتکس و بدون فرمالدهید

+ چسبندگی فوق قوی و بدون حساسیت

+ بافت رنگ شیری آن به محض خشک شدن، شفاف می‌شود.

چسب مژه موقت جول با ماندگاری بالا

مشاهده قیمت و خرید:


6. چسب مژه ردچری

این چسب مژه کره ای یک فرمول پیشرفته با قدرت چسبندگی و نگهداری باورنکردنی است که 15 روز تا 1 ماه ماندگاری دارد. این چسب هم برای مژه های کلاسیک و هم برای مژه های حجم دهنده عالی عمل می کند و دارای قوام نازکی برای خشک شدن سریع و حداقل استفاده از چسب است.

+ بدون گاز و بو و بدون هیچگونه ایجاد حسایت

+ رنگ :مشکی

چسب مژه موقت ردچری با ماندگاری بالا

مشاهده قیمت و خرید:


7. چسب مژه توپوینت

چسب حرفه ای تو پوینت پیوند قوی بین مژه های طبیعی و مژه های مصنوعی را تضمین می کند. علاوه بر این، این چسب مژه هیچ اثری روی ریشه مژه ها باقی نمی گذارد.

+ ساخت کره جنوبی

+ رنگ: مشکی

چسب مژه موقت تو پوینت با ماندگاری بالا

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه چسب مناسب را برای مژه انتخاب کنیم؟

تخصص: اگر مبتدی هستید، به سرعت کسی که سال ها این کار را انجام می دهد، نخواهید بود. بنابراین، برای اطمینان از قرار دادن صحیح مژه ها به زمان نیاز دارید و به همین دلیل است که باید چسبی را انتخاب کنید که زمان خشک شدن طولانی تری داشته باشد. همانطور که در آن متخصص می شوید، می توانید به دنبال چسبی بروید که فورا خشک می شود.

آب و هوا: اگر در مکانی با رطوبت بالا زندگی می کنید چسب شما سریعتر خشک می شود و اگر در آب و هوای خشک زندگی می کنید کمی بیشتر طول می کشد تا خشک شود.

حساسیت: اگر یک هنرمند حرفه ای مژه هستید، باید در نظر داشته باشید که برخی از مشتریان ممکن است حساس باشند، بنابراین داشتن چسبی برای پوست های حساس مهم است. برای مژه های طبیعی و نازک، حتما از چسبی با فرمولی ملایم و سبک استفاده کنید. از چسب هایی که حاوی لاتکس یا سیانوآکریلات هستند خودداری کنید زیرا آنها آلرژن های رایج هستند و در برخی از آنها می توانند باعث واکنش های نامطلوب شوند.

ماندگاری: هرکسی که از مژه مصنوعی استفاده می‌کند دوست دارد تا جایی که ممکن است ماندگاری داشته باشد، بنابراین مهم است که چسب مژه‌ای داشته باشید که بیشترین ماندگاری را داشته باشد. ماندگاری به سرعت رشد مژه ها و نحوه استفاده و نگهداری از آنها نیز بستگی دارد.

رنگ: این کاملا به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. هنگام استفاده از خط چشم بالدار و سایه چشم تیره، یک چسب سیاه می تواند به خوبی با هم ترکیب شود. چسب های شفاف روی مژه های طبیعی شما شفاف می شوند و اثری از خود باقی نمی گذارند.

آیا چسب مژه می تواند به چشم شما آسیب برساند؟

پاسخ کوتاه بله است، اما فقط در صورتی که مراقب نحوه استفاده از آن نباشید یا از فرمول ناایمن، قدیمی یا آلوده استفاده کنید. بسیاری از این چسب های مژه بدون تحریک هستند، به این معنی که بدون لاتکس و سایر مواد مضر فرموله شده اند. کارشناسان می گویند برای جلوگیری از آسیب رساندن به مژه های طبیعی خود، از چسباندن چسب در چشم خودداری کنید و مژه ها را طبق دستورالعمل بردارید. اگر پوست حساسی دارید، همیشه توصیه می شود برای اطمینان از عدم وجود واکنش نامطلوب قبل از انجام آزمایشی روی بازوی خود استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: چسب مژه گیاهی

بیشتر بخوانید: تیغ کف سابی پا

پیمایش به بالا