10 تا از بهترین مارک نوار یا چسب موبر بدن و صورت

نوار موبر بدن و صورت

نوار موبر یا همان چسب موبر یکی از روش‌های معمول حذف موهای زائد از بدن و صورت است. این چسب‌ها به طور عمومی شامل ماده‌هایی مانند رزین، واکس، روغن و چربی هستند که با استفاده از دمای بالا (به طور عمومی بین ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد) نرم می‌شوند و به موهای بدن یا صورت چسبیده و سپس با استفاده از کاغذ یا پارچه جدا می‌شوند.

حذف موهای زائد یک فرآیند دردناک است. زمانی که برنامه‌های فشرده دارید و میخواهید در خانه از شر مو های زائد خود خلاص شوید می توانید به بهترین نوارهای موم موبر که مخصوصاً برای راحتی شما طراحی شده‌اند اعتماد کنید تا به راحتی به بدنی بدون مو و زیبا برسید. ما فهرستی از 10 تا از بهترین نوار های موبر را که می توانید با خیال راحت در خانه خود استفاده کنید، تهیه کرده ایم. آنها را در زیر بررسی کنید!

دسترسی سریع: نوار موبر چیست؟ ؛ بهترین نوار موبر بدن ؛ بهترین چسب موبر صورت

بنر قرص جنسی

نوار موبر چیست؟

چسب یا نوار موبر معمولا به صورت موم دار و اپیلاسیونی ساخته و تولید می شود و استفاده از آن بسیار ساده و سریع است.

نوار موبر را می توان در نقاط مختلف بدن مانند صورت، گوش، زیر بغل و ناحیه تناسلی استفاده کرد البته برای نقاط حساس بدن پیشنهاد می شود از نوار های ضد حساسیت و مخصوص بدن استفاده کنید.

نوار موبر بهتر است یا موم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش امده که نوار موبر بهتر است یا موم؟ یا اصلا نوار موبر برای موهای ضخیم خوبه؟

نوار موبر از نوع موم سرد به حساب می آید و دیگر نیاز به کار های اضافی مثل آماده و گرم کردن موم ندارید به همین دلیل استفاده از آن بسیار سریع تر و آسان است.

نوار موبر برای استفاده خانگی انتخاب بهتری است با توجه به قیمت ارزان و راحتی در اصلاح موهای نقاط سخت بدن بسیاری از خانم ها و اقایان از این نوع موبر برای رفع موی زائد استفاده می کنند.

بهترین چسب موبر بدن

انتخاب بین محصولات بی شمار فروشگاه های اینترنتی کار دشوار و زمان بری است. ما برای کمک به شما لیستی از نوار های موبر از برند های منتخب و پرطرفدار تهیه کردیم.

1. نوار موبر بدن ویت برای پوست معمولی

نوار موبر ویت با ترکیبات شی باتر، رایحه توت و ویتامین E، یکی از محصولاتی است که برای کاهش موهای اضافی و ناخواسته از بدن استفاده می‌شود. این نوارها معمولاً از پارچه یا پلاستیک ساخته شده و روی آن‌ها چسب موبر موجود است که در طول استفاده به موهای بدن چسبیده و سپس با یک حرکت سریع کشیده می‌شود.

ویتامین E موجود در این نوار موبر به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی، به پوست کمک می‌کند تا در مقابل عوامل آسیب‌زایی مانند آفتاب، آلودگی و استرس دفاع کند. همچنین، شی باتر موجود در این محصول، به پوست نرمی و الاستیسیته می‌بخشد و از خشکی و التهاب پوست جلوگیری می‌کند. رایحه توت هم چنین می‌تواند از بوی ناخوشایند چسب موبر که ممکن است باعث تنفس سخت شود، کمک کند.

چسب موبر بدن ویت

20 عددی مناسب پوست معمولی

حاوی شی باتر جهت نرمی پوست

مشاهده قیمت نوار موبر ویت مخصوص بدن:


2. موبر بدن ویت برای پوست خشک

نوارهای موبر یکی از راه‌های محبوب برای از بین بردن موهای زائد بدن هستند. این نوارها شامل موادی هستند که به دلیل داشتن خاصیت چسبندگی بالا، به موهای بدن متصل شده و با کشیدن نوار، موهای زائد را از بدن جدا می‌کنند. یکی از نوارهایی که با پوست خشک سازگاری خوبی دارد، نوار موبر ویت با عصاره بادام و ویتامین E است.

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که به موها و پوست کمک می‌کند تا در برابر آسیب‌های اکسیداتیو محافظت شوند. همچنین، ویتامین E باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. عصاره بادام نیز از خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی برخوردار است که به پوست کمک می‌کند تا پس از کندن نوار، به سرعت به حالت طبیعی خود بازگردد.

این محصول دارای 20 نوار (10 نوار دو لایه) در یک بسته می باشد. + دارای ویتامین E، ضد خارش و ضد جوش

چسب موبر بدن ویت

چسب موبر ویت مخصوص پوست خشک

20 عددی

مشاهده قیمت چسب موبر ویت:


3. نوار موبر برای پوست حساس ویت

نوار موبر موم دار ویت به دلیل قیمت و کیفیت عالی از پرفروش ترین محصولات بهداشتی بازار ایران است. نوارهای اپیلاسیون Veet هم برای آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است. قبل از استفاده مطمئن شوید که پوست تمیز، خشک و عاری از هرگونه کرم یا لوسیون مبتنی بر روغن است.

با نوار موبر زنانه و مردانه ویت، می‌توانید فورا پوستی صاف و بدون مو داشته باشید که تا چهار هفته دوام دارد. نوار موبر گیاهی ویت برای انواع پوست مناسب است. استفاده از آن آسان است نوار موبر Veet حتی روی موهای کوتاه نیز کار می کند و با استفاده منظم، موهای کمتر، ظریف و نرم تری خواهید داشت.

اگر پوست حساسی دارید نوار ویت حاوی روغن بادام مناسب شما است.

عصاره بادام موجود در این نوار ها باعث لطافت پوست شده و از التهاب جلوگیری می کند.

بهتر است قبل از استفاده از هر محصولی برای اطمینان از حساس نبودن پوست مقداری از آن را روی ناحیه کوچکی از بدن امتحان کنید تا متوجه میزان حساسیت بدن به آن ماده باشید.

نوار موبر بدن ویت

مشاهده قیمت و خرید نوار موبر ویت:


4. نوار موبر اپیلاسیون مناسب پوست معمولی آگیس

آگیس یک نوار موبر گیاهی است که برای حذف موهای بدن، زیر بغل و پا مناسب است. این نوار چسب حاوی فرمولاسیونی گیاهی است که این مواد گیاهی به عنوان یک جایگزین طبیعی برای مواد شیمیایی قوی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این محصول برای همه افراد با پوست معمولی، مناسب است.

چسب موبر بدن آگیس

آگیس مدل Cheery Blossom

بسته 12 عددی مناسب موی بدن

مشاهده قیمت و خرید در:


5. نوار موبر گیاهی و مناسب پوست حساس آگیس

نوارهای موم AGISS حتی با کوتاه ترین موها نیز به طور موثر عمل می کند و تا 4 هفته پوستی صاف و ابریشمی ایجاد می کند! به لطف ویتامین E موجود در فرمول آن، پوست را مرطوب کرده و لطافت طولانی مدتی را برای پوست ایجاد می کند.

چسب موبر آگیس باعث میشود میزان موهای زائد کمتر شود و بدون ایجاد حساسیت موی زائد را ریشه کن می کند.

اگر به دنبال یک نوار موبر برای موهای ضخیم یا ریز و کوچک آزار دهنده هستید پیشنهاد ما برند اگیس است.

موبر بدن آگیس مدل Juniper Blossom مخصوص پوست های حساس طراحی شده و با فرمولاسیون ویژه آگیس موهای زائد شما در طول زمان رشد و ضخامت کمتری خواهند داشت.

نوار موبر بدن آگیس

مشاهده قیمت و خرید نوار موبر آگیس:


6. موبر آگیس مناسب پوست خشک زنانه و مردانه

آگیس مدل Orchide Blossom یکی دیگر از موبر های خوب این مارک محبوب است این مدل مخصوص پوست های خشک طراحی شده و ضد حساسیت و مرطوب کننده پوست است.

نوار موبر بدن آگیس

مشاهده قیمت و خرید:


4. نوار موبر کامان مناسب پوست های نرمال

نوار موبر کامان یکی از محصولاتی است که برای از بین بردن موهای زائد در بدن به کار می‌رود. این محصول حاوی روغن آرگان است که به عنوان نرم کننده پوست شناخته می‌شود و موثر در کاهش رشد موهای بدن می‌باشد. موبر کامان برای پوست‌های نرمال مناسب است و می‌تواند به صورت خانگی و یا در مراکز زیبایی و آرایشی استفاده شود.

روغن آرگان یکی از روغن‌های پرکاربرد و موثر در مراقبت از پوست است. این روغن حاوی اسیدهای چرب بسیار کمیاب و ویتامین E است که به عنوان نرم کننده پوست و تسکین کننده التهابات موثر است. همچنین نوار موم دار کامان با داشتن روغن آرگان، موجب نرم شدن پوست و کاهش اثرات جانبی ناشی از کنترل موهای زائد می‌شود.

چسب موبر بدن کامان

مناسب پوست های نرمال

بسته 12 عددی

مشاهده قیمت و خرید در:


5. نوار موبر پوست حساس مدل کامان

نوار موبر کامان با عصاره گل یاس، یک محصول حرفه‌ای برای از بین بردن موهای اضافی بدن است که برای پوست‌های حساس مناسب است. فرمولاسیون این محصول، شامل عصاره گل یاس است که برای نرم کردن پوست مؤثر است و باعث کاهش درد و التهاب پس از انجام عمل حذف مو می‌شود. همچنین این موبر موثر بر کاهش رشد موهای بدن است. استفاده از نوار کامان با عصاره گل یاس مناسب برای پوست‌های حساس می‌باشد.

چسب موبر بدن کامان

مناسب پوست های حساس

بسته 12 عددی

مشاهده قیمت و خرید در:


6. نوار موبر ایرانی نیر مدل Aloevera

اگر به دنبال یک مارک ایرانی ارزان قیمت و با کیفیت هستید محصولات نیر نیز انتخاب خوبی برای شما می‌باشد.

این چسب موبر حاوی عصاره آلوئه ورا است که خواص آرامبخشی و التیام‌بخشی دارد. همچنین، این چسب حاوی مواد مغذی و مرطوب کننده پوست می‌باشد که پوست را در حین حذف موها تغذیه کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

اگر شما به دنبال یک موبر با خواص آرامبخش و حاوی مواد مغذی برای پوست هستید، چسب موبر نیر مدل آلوئه ورا یک گزینه عالی است.

چسب موبر بدن نیر

چسب موبر نیر مدل آلوئه ورا

بسته 24 عددی مناسب پوست خشک

مشاهده قیمت و خرید نوار موبر نیر:


7. نیر مدل Orange بسته 24 عددی

با چسبندگی و قدرت عالی موبر ایرانی نیر می تواند به شما پوستی یکدست و لطیف هدیه دهد. موبر نیر با رایحه پرتقال برای پوست های معمولی مناسب است.

نوار موبر بدن نیر

مشاهده قیمت و خرید:


8. نوار نیر مدل توت فرنگی برای پوست چرب

موبر نیر مدل Strawberry برای پوست هایی که خیلی چرب هستند مناسب است. این محصول با تضعیف ریشه و پیاز مو باعث نازک و کم پشت شدن مو ها می شود.

نوار موبر بدن نیر

+ مناسب موهای زائد بدن

مشاهده قیمت و خرید:


9. نوار موبر بدن هرمودر با رایحه اسطوخودوس

چسب موبر هرمودر یکی از محبوب‌ترین چسب‌های موبر است که برای انواع پوست و مو مناسب می‌باشد. این چسب با داشتن رایحه اسطوخودوس احساس آرامش بخشی به کاربران خود می‌بخشد. همچنین دارای استحکام بالاست و موهای زائد را به راحتی از بین می‌برد.

استفاده از این چسب بسیار آسان است و در همه شرایط قابل اعتماد عمل می‌کند. با داشتن استحکام بالا، می‌توانید به راحتی موهای زائد خود را به طور کامل از پوست حذف کنید.

چسب موبر هرمودر برای انواع پوست و مو مناسب است و می‌تواند به صورت خانگی یا حرفه‌ای در سالن‌های زیبایی استفاده شود.

قیمت نوار هرمودر نسبت به بقیه مارک های آرایشی بسیار اقتصادی تر و ارزان تر است.

چسب موبر بدن هرمودر

چسب موبر هرمودر مدل لوندر

بسته 20 عددی

مشاهده قیمت و خرید در:


10. چسب موبر بدن سونیتا بدون بو

نوار وکس بدن سونیتا یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین نوارهای موبر برای استفاده در منزل است. این نوارها طراحی شده‌اند تا موهای زائد را از ریشه جدا کنند و به سادگی و بدون نیاز به تجهیزات ویژه از بین ببرند.

طراحی مناسب آن‌ها باعث شده است که در هر نقطه‌ای از بدن قابل استفاده باشند و به سادگی به شکل مورب، دایره‌ای یا مستطیل برش داده شوند. موبر سونیتا برای خلاص شدن از موهای ریز که سخت کنده می شوند بسیار مناسب است.

با استفاده از این نوارها، می‌توانید به سرعت و به صورت موثر موهای زائد را از بدن خود حذف کنید و پوستی نرم و صاف داشته باشید.

چسب موبر بدن سونیتا

بسته 24 عددی

مشاهده قیمت و خرید در:


چسب موبر صورت,نوار موبر صورت

بهترین نوار موبر صورت

1. نوار موبر پوست حساس ویت

نوار موبر صورت ویت یکی از محصولاتی است که برای حذف موهای زائد صورت با کیفیت بالا طراحی شده است. این نوار حاوی ویتامین E و روغن بادام است که باعث مرطوب کنندگی و آبرسانی پوست می شود و همچنین دارای رایحه توت می باشد.

استفاده از این موبر صورت بسیار آسان و سریع است. کافیست نوار را بر روی ناحیه مورد نظر قرار داده و با یک حرکت نسبتاً سریع، موهای زائد را از پوست صورت حذف کنید. همچنین این محصول دارای دستمال مرطوب است که بعد از استفاده می توانید از آن استفاده کنید.

چسب موبر صورت ویت

چسب موبر صورت ویت

بسته 20 عددی

مشاهده قیمت و خرید:


2. نوار موبر صورت آگیس مناسب انواع پوست

چسب موبر صورت آگیس، یک محصول کارآمد برای حذف موهای ناخواسته از صورت می‌باشد. این چسب موبر دارای فرمولاسیونی است که به راحتی موهای زائد را از پوست صورت حذف می‌نماید.

مناسب برای تمامی پوست‌ها: چسب موبر صورت آگیس، برای تمامی پوست‌ها مناسب است و می‌توان از آن برای حذف موهای زائد در هر نواحی از صورت استفاده کرد.

نوار چسب موبر صورت آگیس

چسب موبر صورت آگیس

بسته 12 عددی

مشاهده قیمت نوار موبر صورت در:


3. نوار موبر صورت آگیس مناسب پوست معمولی

نوار موبر صورت آگیس یکی از بهترین گزینه های موجود برای از بین بردن موهای زائد صورت می باشد. این نوار موبر به دلیل حاوی عصاره گیاهی و نرم کننده های طبیعی، برای پوست معمولی مناسب است و نه تنها موهای زائد را برداشته، بلکه پوست را هم لطیف و نرم می کند.

از دیگر مزایای این نوار می توان به کاهش روند رشد مو و کاهش تعداد موهای روی صورت اشاره کرد. همچنین این نوار موبر دارای فرمولاسیونی ضد حساسیت می باشد که برای پوست حساس بسیار مناسب است.

استفاده از نوار موبر صورت آگیس بسیار ساده است و با کمک دستمال مرطوبی که در بسته شامل آن است، می توانید با کمترین درد و ناراحتی، موهای زائد صورت خود را بردارید.

نوار چسب موبر صورت آگیس

چسب موبر صورت آگیس

بسته 12 عددی

مشاهده قیمت و خرید در:


4. چسب موبر صورت مناسب پوست خشک آگیس

محصول چسب موبر صورت آگیس، یکی از بهترین راهکارهای حذف موهای زائد صورت است. این چسب موبر برای افرادی که پوست خشک و حساس دارند بسیار مناسب است. با استفاده از این محصول می‌توان به راحتی و بدون درد و آسیب به پوست، موهای زائد صورت را حذف کرد.

این چسب موبر صورت، حاوی موادی است که باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی پوست صورت می‌شود. همچنین با این کار، تمایل به بازگشت موهای رشد کننده در ناحیه صورت را کاهش داده و مانع از رشد آنها می‌شود.

نوار چسب موبر صورت آگیس

چسب موبر صورت آگیس

بسته 12 عددی

مشاهده قیمت:


5. نوار موبر صورت سونیتا

نوار موبر صورت سونیتا یکی از محصولات بسیار موثر و کارآمد برای حذف موهای زائد صورت می‌باشد.

ترکیبی موثر از مواد موجود در این محصول باعث کاهش موهای زائد و کنترل رشد موها می‌شود.
این نوار موبر به آسانی و بدون درد و خطر برای پوست قابل استفاده است.

نوار چسب موبر صورت سونیتا

چسب موبر صورت سونیتا

بسته 24 عددی

مشاهده قیمت و خرید:


6. نوار موبر شیفی

نوار موبر صورت شیفی یکی از محصولاتی است که به خاطر فرمولاسیون خاص خود، می‌تواند بدون درد و خارش از بین برنده موهای زائد صورت شما باشد.

استفاده از این نوار موبر صورت بسیار ساده است و با کشیدن آهسته و مستقیم آن روی پوست، می‌توانید موهای زائد خود را به راحتی از بین ببرید. همچنین، نوار موبر صورت شیفی دارای دستمال‌های مرطوب و آبرسان برای پاکسازی و آرامش پوست پس از استفاده است.

نوار چسب موبر صورت شیفی

چسب موبر شریفی

بسته 36 عددی

مشاهده قیمت و خرید:


طرز استفاده از نوار موبر

نوار را در بین دستان خود چندین بار مالش دهید تا کمی گرم شود سپس می توانید نوار ها را از هم جدا کنید و نوار موم دار را در جهت رشد مو ها قرار دهید و با کف دست فشار یا ماساژ دهید تا نوار به خوبی بچسبد. بعد از آن نوار را در جهت مخالف رویش موها با سرعت و یکجا بکشید.

برای عملکرد بهتر در زمان برداشتن نوار از روی پوست با دست دیگر خود به آرامی پوست خود را بکشید یا در حالتی باشید که پوست شما کشیده شده باشد.

نکته: بعد از اصلاح پوست خود را با کرم یا ژل آلوئه ورا کاملا مرطوب کنید. از دوش آب گرم، آفتاب، شنا، روغن بدن (باعث مسدود سازی پوست و تحریک بیشتر میشود) و محصولات آرایشی دیگر پرهیز کنید.

نوار موبر را از کجا تهیه کنیم

شما می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی آرایشی بهداشتی مانند خانومی یا فروشگاه دیجی کالا محصولات مختلف بهداشت زنان یا مردان را با بهترین قیمت خریداری کنید.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید:روتین روزانه ویتامین سی برای پوست

مرتبط:موبر دائمی,نوار موبر برای ناحیه تناسلی,رونیز,ویت مخصوص بیکینی,اپیلاسیون,اقایان,انواع,یا پد موم اپیلاسیون موم دار,ویت مخصوص نقاط حساس,خرید اینترنتی ,عوارض نوار موبر صورت,فروش نوار موبر,قیمت چسب موبر بدن,چسب موبر پا,چسب موبر بینی,خرید چسب موبر,چسب موبر ابرو,اسم چسب موبر,چسب موبر دست و پا,چسب موبر دماغ,چسب موبر داخل بینی,چسب موبر دائمی,چسب موبر روی بینی,چسب موبر سبیل,برچسب موبر بدن برای موهای ضخیم,قیمت چسب سفید کننده موبر,موبر چسبی صورت,چسب های موبر

پیمایش به بالا