چسب اکستنشن مژه ؛ 6 مارک محبوب

چسب اکستنشن مژه

اگر از طرفداران اکستنشن مژه هستید، می دانید که یکی از همراهان اصلی آن چسب اکستنشن مژه است. این چسبی است که مژه های مصنوعی و اکستنشن شما را در جای خود نگه می دارد. سرمایه گذاری روی یکی از بهترین چسب های اکستنشن مژه می تواند شما را از جدا شدن زودرس مژه های مصنوعی نجات دهد و در نتیجه ظاهری جذاب و ماندگار به شما می دهد.

چسب مژه برای میکاپ آرتیست ها بسیار مهم است زیرا نه تنها به چسباندن اکستنشن مژه کمک می کند، بلکه به نتایج حرفه ای، افزایش ماندگاری و ایمنی و رضایت مشتری کمک می کند. ارائه خدمات استثنایی مژه با انتخاب چسب مناسب و تسلط بر کاربرد آن بسیار مهم است.

در ادامه فهرستی از پرفروش‌ترین و بهترین برند ها را از فروشگاه های اینترنتی معتبر گردآوری کرده ایم تا مناسب ترین چسب مژه مخصوص خود را پیدا کنید.


بهترین چسب اکستنشن مژه

1. چسب نیچا مدل MASTER

این چسب با کیفیت ساخت کشور کره جنوبی یک محصول با کیفیت برای مژه کاران مبتدی و حرفه ای مناسب است. قبل از استفاده حتما بطری چسب را تکان دهید و برای خشک نشدن و ماندگاری بیشتر چسب آن را در جای خنک و دور از نور خورشید، گرما و رطوبت نگهداری کنید.

+ رنگ: سیاه

+ خشک شدن سریع 1-2 ثانیه

+ میزان گاز چسب : بسیار کم

چسب اکستنشن مژه نیچا

مشاهده قیمت و خرید:


2. چسب مژه آی بی مدل اولترا سوپر

چسب مژه ib یک محصول بسیار قوی برای مژه کاران حرفه ای است. با استفاده از آن اکستنشن مژه مشتری خود را دقیق و صاف با ظاهری بی نقص انجام خواهید داد.

+ رنگ شفاف

+ ماندگاری ۵-۶ هفته

+ خشک شدن ۲ ثانیه ای

چسب اکستنشن مژه ای بی

مشاهده قیمت و خرید:


3. چسب کی لش مدل اکستریم گولد

کی لش یک چسب قوی و محکم برای اکستنشن مژه در انواع مختلف است. دارای فرمول محکمی است و به سرعت خشک می شود.

+ ساخت کره

+ سرعت خشک شدن: نیم الی زیر نیم ثانیه

+ مخصوص افراد حرفه ای

+ دوام بیش از ۴ هفته

چسب اکستنشن مژه کی لش

مشاهده قیمت و خرید:


4. چسب اکستنشن مژه مکسی تو

چسب مژه دائم مکسی تو با چسبندگی قوی و فرمولاسیونی سبک یک محصول عالی برای مژه کاران نیمه حرفه ای تا حرفه ای است. چسب مکسی تو مژه هارا به هم نمی چسباند و باعث ریزش یا آسیب به مژه واقعی شما نمی شود.

+ ماندگاری حدود 8 هفته

+ چسبی بدون رنگ و بو

+ در یک ثانیه خشک می شود

چسب اکستنشن مژه مکسی تو

مشاهده قیمت و خرید:


5. چسب کاشت مژه مکی

استفاده از یک چسب کاشت و اکستنشن مژه قوی با سرعت چسبندگی بالا، به کار شما دقت و ظرافت می بخشد. چسب مژه مکی مناسب استفاده میکاپ آرتیست های حرفه ای در سالن های زیبایی است.

+ سرعت خشک شدن ۲ الی ۳ ثانیه

+ رنگ: مشکی

+ مخصوص کاشت مژه بسیار قوی

+ کشور سازنده: کره

چسب اکستنشن مژه مکی

مشاهده قیمت و خرید:


6. چسب دریم لش مدل اولترا

این چسب قوی و با کیفیت از برند دریم لش مناسب یادگیری افراد نیمه حرفه ای در سالن های زیبایی است.

+ رنگ مایع چسب: مشکی

+ سرعت خشک‌ شدن 1/5 تا 2 ثانیه

+ دوام 5 هفته ای

چسب اکستنشن مژه دریم لش

مشاهده قیمت و خرید:


آیا چسب اکستنشن مژه مانند چسب مژه مصنوعی است؟

خیر، چسب اکستنشن مژه و چسب مژه مصنوعی یکی نیستند. چسب اکستنشن مژه به طور خاص برای استفاده حرفه ای توسط مژه کاران فرموله شده است تا اکستنشن های مژه فردی را به مژه های طبیعی بچسبانند. اتصال قوی و بادوام آن می تواند در برابر سایش و پارگی روزانه مقاومت کند. از سوی دیگر، چسب مژه مصنوعی که به آن چسب مژه نواری نیز می‌گویند، برای چسباندن مژه‌های نواری یا مژه‌های مصنوعی روی پلک استفاده می‌شود. معمولا موقت یا نیمه دائمی است.

مواد تشکیل دهنده چسب مژه چیست؟

توصیه می شود قبل از استفاده، برچسب و دستورالعمل چسب مژه را به دقت مطالعه کنید تا از کاربرد صحیح آن اطمینان حاصل کنید و از هرگونه واکنش نامطلوب احتمالی جلوگیری کنید. وقتی نوبت به انتخاب چسب مژه خوب و عالی می رسد، بسیار مهم است که زمان بگذارید و لیست مواد را به دقت مرور کنید. با انجام این کار، می توانید اطمینان حاصل کنید که محصولی که انتخاب می کنید مطابق با نیازها و ترجیحات خاص شما طراحی شده است.

مواد تشکیل دهنده چسب مژه بسته به برند و نوع چسب می تواند متفاوت باشد.

  • سیانواکریلات: ماده چسبنده اصلی است که وقتی در معرض رطوبت قرار می گیرد یک پیوند قوی ایجاد می کند. اکستنشن مژه را در جای خود نگه می دارد.
  • پلی متیل متاکریلات: انعطاف و استحکام را به چسب می افزاید و به دوام آن کمک می کند.
  • اتیل سیانواکریلات: نوع دیگری از چسب سیانواکریلات که معمولا در چسب مژه استفاده می شود. این یک اتصال سریع خشک و قوی ایجاد می کند.
  • کربن سیاه: در چسب مژه های تیره رنگ استفاده می شود تا رنگ مشکی مشخص خود را به آن ها بدهد.
  • آب: اضافه شده به فرمولاسیون چسب مژه برای ایجاد رطوبت که خاصیت چسبندگی را فعال می کند.
  • سایر مواد افزودنی: ترکیبات اضافی مانند تثبیت کننده ها و آنتی اکسیدان ها ممکن است برای افزایش عملکرد و طول عمر چسب گنجانده شود.

چه به دنبال فرمولی باشید که برای پوست های حساس ملایم باشد و چه به دنبال فرمولی هستید که ماندگاری قوی و بادوام داشته باشد، بررسی لیست مواد می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. بنابراین، قبل از خرید چسب اکستنشن مژه، حتما به لیست مواد تشکیل دهنده نگاهی دقیق تری بیندازید تا مطمئن شوید که برای نیازهای شما مناسب است.

مواد حساسیت زا در چسب های مژه

مهم است که قبل از خرید از مواد تشکیل دهنده چسب مژه که ممکن است به آن حساسیت یا آلرژی داشته باشید آگاه باشید. برخی از افراد ممکن است بخواهند از استفاده از چسب مژه خودداری کنند زیرا این چسب حاوی مواد زیر است:

  • فرمالدئید: این ماده یک آلرژن بالقوه و در برخی افراد باعث تحریک یا واکنش های آلرژیک می شود. بسیاری از چسب های مژه اکنون فرمول های بدون فرمالدئید را به عنوان جایگزین ایمن تر ارائه می دهند.
  • لاتکس: لاتکس می تواند در برخی افراد واکنش های آلرژیک ایجاد کند. اگر شما یا مشتریانتان حساسیت به لاتکس دارید، بهتر است چسب مژه های بدون لاتکس را انتخاب کنید.
  • عطرها: برخی از چسب های مژه ممکن است حاوی عطرهایی باشند که می توانند باعث تحریک یا حساسیت پوست شوند. فرمول های بدون عطر می توانند انتخاب مطمئن تری باشند، به خصوص برای افرادی که پوست حساسی دارند.
  • حلال های خشن: حلال های خاصی مانند استون ممکن است در چسب مژه وجود داشته باشد. این حلال ها می توانند بر روی پوست خشن باشند و ممکن است باعث خشکی یا تحریک شوند. چسب هایی با حلال های ملایم تر یا گزینه های بدون حلال ارزش توجه دارند.
  • سازنده فرمالدئید: برخی از چسب ها ممکن است حاوی موادی باشند که در طول زمان فرمالدئید آزاد می کنند. این ترکیبات، مانند دیازولیدینیل اوره یا هیدانتوئین DMDM، به طور بالقوه می توانند باعث واکنش های آلرژیک یا حساسیت شوند.
بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین چسب مژه

بیشتر بخوانید: چسب مژه موقت با ماندگاری بالا

پیمایش به بالا