بهترین پچ زیر چشم ؛ 7 مارک برتر

بهترین پچ زیر چشم

ماسک یا پچ زیر چشم به طور خاص به جلوگیری از علائم اولیه پیری و مشکلاتی مانند پف، تیرگی، چروک و خطوط ریز کمک می‌کند. تیرگی و پف‌کردگی زیر چشم ناشی از عوامل سبک زندگی نادرست مانند مصرف زیاد غذاهای شور، سیگار یا الکل می‌باشد. پوست زیر چشمان شما نیز حدود 40 درصد نازک‌تر از سایر قسمت‌های بدن است که آن را به ویژه در برابر آسیب‌های خورشید آسیب‌پذیر می‌کند. در نتیجه، چشم‌های شما می‌توانند علائم پیری را از اواسط دهه بیست سالگی نشان دهند.

این ماسک‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در ناحیه زیر چشم قرار می‌گیرند و انواع مختلف آن با موادی مانند رتینول، ویتامین C و اسید هیالورونیک برای تغذیه پوست و مزایای ضد پیری ترکیب می‌شوند. برای کمک به شما در یافتن بهترین پچ زیر چشم برای نگرانی‌های پوستی‌تان، با توجه به نظر خریداران و متخصصان پوست لیستی از با کیفیت ترین محصولات را برای روشن‌کردن و آب‌رسانی دور چشم تهیه کردیم.

دسترسی سریع: پچ زیر چشم چیست ؛ بهترین پچ زیر چشم ؛ طرز استفاده از پچ زیر چشم

دور چشم

پچ زیر چشم برای چیست؟

به گفته متخصصان پزشکی، پچ ها با هدف قرار دادن حلقه های سیاه، چین و چروک پنجه کلاغی و خطوط ریز دور چشم برای بهبودی پوست عمل می کنند. ماسک‌های دور چشم علاوه بر کاهش پف‌کردگی و کمک به ظاهری آرام‌تر، از طریق مواد باکیفیت مانند اسید هیالورونیک و سرامیدها، مواد ضد پیری مانند رتینول و روشن‌کننده‌هایی مانند کافئین و نیاسینامید، پوست شما را آبرسانی و تغذیه می‌کنند.

توصیه می‌شود به دنبال پچ های چشمی مرطوب، نرم و ترمیم کننده باشید.

  • مرطوب کننده هایی مانند هیالورونیک اسید و نیاسینامید پوست را هیدراته می کنند و آن را حجیم تر نشان می دهند که می تواند به طور موقت ظاهر خطوط و چین و چروک ها را کاهش دهد. نیاسینامید در حال حاضر بسیار محبوب است زیرا به رنگ و بافت پوست کمک می کند و از سد پوستی حمایت می کند.
  • نرم کننده هایی مانند تری گلیسیرید و اسکوالان فضاهای باز بین سلول های پوست شما را پر می کنند تا آن را صاف و نرم کنند.
  • مواد انسدادی مانند وازلین و گلیسیرین لایه‌ای روی پوست ایجاد می‌کنند تا رطوبت را مسدود کرده و آن را هیدراته نگه دارند.

علاوه بر این موارد ضروری، به دنبال مواد روشن کننده و ضد پیری نیز باشید. برای روشن شدن پوست، ویتامین C بهترین گزینه است. عصاره ریشه شیرین بیان، آربوتین و اسید آزلائیک نیز برای روشن کردن آن عالی هستند، اما ممکن است برای برخی تحریک کننده باشد. برای کمک به هدف قرار دادن چروک ها و خطوط ظریف دور چشم باید به دنبال موادی مانند رتینول و باکوچیول باشید.

بهترین پچ و ماسک های زیر چشم

در زیر تعداد انگشت شماری از ماسک های زیر چشم توصیه شده توسط خریداران وجود دارد که برای تغذیه ناحیه دور چشم فرموله شده اند. همه پچ‌هایی که توصیه می‌کنیم شامل مواد مورد تایید متخصصان مانند ویتامین C، اسید هیالورونیک و گلیسیرین هستند.

1. پچ دور چشم بیواکوا حاوی عصاره گل اسمانتوس

ماسک چشم بیواکوا با مواد 100% طبیعی ساخته شده است. مواد تشکیل دهنده این محصول عصاره گل اسمانتوس و اسید هیالورونیک می باشد. این محصول غیر کومدون زا است، منافذ پوست را تحریک نمی کند و برای انواع پوست مناسب است.

ترکیبات پدها شبیه به بافت انسانی است. با کلاژن گیاهی با چگالی بالا و تکنولوژی آزادسازی ماسک شفاف، مواد به سرعت جذب پوست می شوند و مواد مغذی و رطوبت مورد نیاز را تامین می کنند.

سیاهی، پف، چین و چروک و گودی های دور چشم را کاهش می دهد. با استفاده از عصاره طبیعی اسمانتوس طلایی، پوست زیر چشم شما را مرطوب و آبرسانی می کند و در عین حال با علائم پیری مبارزه می کند.

+ 80 عدد ماسک ورقه ای دور چشم

+ مشاهده انواع دیگر ماسک زیر چشم بیواکوا

بهترین پچ و ماسک های زیر چشم بیواکوا

مشاهده قیمت و خرید در:


2. ماسک دور چشم VEZE مدل خاویار

عصاره خنک کننده خاویار و عصاره صمغ درخت خون اژدها(خون سیاوشان) به این پچ زیر چشم کاسه ای در مبارزه با پف، تیرگی و چروک دور چشم کمک می‌کنند.

ماسک ها در یک ظرف کاسه ای قرار گرفته و برای استفاده در صبح یا شب در خانه و سفر عالی هستند.

+ بسته 60 عددی

+ پیشگیری از جوش و آکنه با کنترل چربی پوست

+ جوان سازی و کلاژن سازی پوست

بهترین پچ و ماسک های زیر چشم وز

مشاهده قیمت و خرید:


3. پچ زیر چشم پرتقال خونی ایمیجز

پرتقال خونی به روش مختلف به پوست شما کمک می‌کند، به کمک آنتی اکسیدان‌ها با آسیب‌دیدگی و علائم پیری مبارزه می‌کند و با تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی، باعث تقویت کلاژن پوست می‌شود.

همچنین ویتامین C موجود در ماسک پرتقال خونی برای کمک به روشن شدن پوست اطراف چشم بسیار مناسب است.

+ بسته 60 عددی

+ مناسب انواع پوست خشک، معمولی و حساس

بهترین پچ و ماسک های زیر چشم ایمیجز

مشاهده قیمت و خرید:


4. پچ زیر چشم دکتر راشل مروارید سیاه

مروارید سیاه یک مرطوب کننده طبیعی قوی با تقویت کننده های آنتی اکسیدانی و پروتئین است که پوست را محکم و از پیری زودرس پیشگیری می کند. مروارید سیاه با آمینو اسیدهای قوی، پوست را تقویت می کند، خطوط ریز و چین و چروک را صاف می کند و توانایی پوست دور چشم را برای نگه داشتن آب افزایش می دهد.

+ بدون الکل

+ پچ کاسه ای 60 عددی

بیشتر بخوانید: کرم دور چشم برای پف و چروک

بهترین پچ و ماسک های زیر چشم دکتر راشل

مشاهده قیمت و خرید:


5. پچ زیر چشم کیس بیوتی هیالورونیک اسید

پچ های کیس بیوتی کاملا طبیعی و ارگانیک برای انواع پوست تولید می‌شوند. اسید هیالورونیک اغلب برای درمان خشکی چشم استفاده می شود. همچنین در کرم های مرطوب کننده، لوسیون ها، پمادها و سرم ها استفاده می شود. هیالورونیک اسید به کشش و انعطاف پوست کمک می کند و چین و چروک و خطوط پوست را کاهش می دهد.

+ آبرسان و کلاژن ساز

+ ۶۰ عددی ، حاوی ۳۰ جفت پچ آبرسان

بهترین پچ و ماسک های زیر چشم کیس بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


6. دیگر ماسک های چشم برند بیوآکوا

  • ماسك دور چشم بایو آکوا مدل جلبک قرمز

جلبک قرمز با مهار آنزیم هایی که کلاژن را در پوست تجزیه می کنند، از پیری پوست جلوگیری می‌کند. با آبرسانی و تغذیه سلول های پوست به بهبود خاصیت ارتجاعی و سد محافظ طبیعی آن و کاهش خطوط ریز و چین و چروک کمک می کند.

  • پچ زیر چشم هلو بیواکوا

هلو به دلیل خواص ضد التهابی که دارد ممکن است به بهبود و محافظت از پوست شما کمک کند. هلو حاوی ویتامین C است که در حفظ سلامت کلی پوست نقش دارد. آنها همچنین حاوی پروویتامین A هستند که می تواند از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV و سایر عوامل مضر برای حفظ درخشش جوانی پوست محافظت کند.

  • پچ زیر چشم بیوآکوا طلایی

به التیام آسیب های ناشی از افزایش سن کمک می کند و پوست های مسن را به خوبی تقویت و تغذیه می‌کند همچنین پوست را هیدراته نگه می دارد.

  • پچ زیر چشم مروارید سیاه بیوآکوا

فواید استفاده از محصولات حاوی مروارید سیاه عبارتند از: التیام بخش، روشن کننده پوست، ضد چروک و محافظت در برابر آفتاب.

7. دیگر ماسک های چشم برند کیس بیوتی

  • پچ زیر چشم کاسه ای قهوه کیس بیوتی

برخی از مطالعات نشان داده اند که قهوه (مخصوصاً روغن قهوه) اثراتی مشابه ترکیبات ضد پیری هیالورونیک اسید بر روی پوست دارد. روغن دانه قهوه می تواند کلاژن و الاستین را افزایش دهد و پوست را محکم تر نشان دهد.

  • پچ زیر چشم حلزون کیس بیوتی

عصاره حلزون با آبرسانی، جلوگیری از پیری، بهبود چین و چروک، درمان خشکی و ترک های پوستی به شما کمک می کند. همچنین به تحریک ساخت کلاژن و الاستین کمک می کند، از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند، بافت های آسیب دیده را ترمیم و هیدراتاسیون را بازیابی می کند.

  • پچ زیر چشم خیار کیس بیوتی

خیار همراه با اثرات خنک کنندگی و تسکین دهنده آن بر روی پوست، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضدالتهابی مانند ویتامین C، منیزیم، سیلیس و پتاسیم است که می تواند پف را کاهش دهد، چربی اضافی را از بین ببرد و با پیری مقابله کند.

آموزش استفاده از پچ زیر چشم

قبل از استفاده پچ دور چشم حتما صورت خود را تمیز کنید تا به جذب کامل مواد به پوست کمک کنید. سپس پچ هارا روی ناحیه زیر چشم قرار دهید و بعد از زمان توصیه شده آن را از روی پوست بردارید. به همین سادگی!

پچ زیر چشم چقدر باید بمونه؟ اینکه چند دقیقه باید روی پوست بماند بستگی به برند محصول دارد. اما به طور کلی بین 15 تا 20 دقیقه بهترین زمان برای استفاده از پچ ها است.

توجه به زمان ماندن محصول روی پوست مهم است چون اگر به دلیل استفاده بیش از زمان توصیه شده باعث خشک شدن پچ شود ممکن است نتیجه منفی به همراه داشته باشد.

پچ زیر چشم چند بار در هفته مصرف شود؟ بهتر است هفته ای حداقل 3 بار از این ماسک های دور چشم استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که برخی از محصولات ممکن است دستور خاص دیگری را ارائه دهند.

همیشه به نحوه مصرف روی محصول یا فروشگاهی که از آن خرید می کنید دقت بیشتری داشته باشید.

پچ دور چشم برای چه سنی مناسب است؟ برای همه سنین بالای 20 ، 30 و 40 سال مناسب است اما پوست های جوان تر نیاز کمتری دارند پس اگر فقط برای پیشگیری از این پچ ها استفاده می‌کنید از زیاده روی و استفاده بیش از حد خودداری کنید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: ۸ مدل از بهترین کرم رفع سیاهی دور چشم

مرتبط: قیمت,فواید,طرز استفاده,چند بار در هفته از,تاثیر,چگونه از,حساسیت به,خرید,درمان,طریقه زدن,مدت زمان,خشک شدن,نحوه صحیح گذاشتن,عکس,عوارض,خرید عمده,فیلم,فیلم گذاشتن,فواید و مضرات,بهترین,ایا,در مورد,چجوری,نحوه نگهداری,آموزش گذاشتن,روش استفاده,طریقه مصرف,توضیحات,بهترین مارک,خشک شدن پچ زیر چشم,نی نی سایت,دیجی کالا,برای رفع تیرگی,چقدر باید بماند,دریم بیوتی,درست کنیم,کلاژن جلبک دریایی سنانا,به انگلیسی,برای پف چشم,برای رفع سیاهی,برای چی خوبه,بیوآکوا مشکی,قرمز,سبز,پاندا دیجی کالا,پپتید مس آبی بیوآکوا,جومتام,جلبک سبز ینماش,جی جون,تالگو,پیتر توماس,توت فرنگی

پیمایش به بالا