پرطرفدار ترین رنگ رژ لب دخترانه

پرطرفدار ترین رنگ رژ لب دخترانه

فرقی نمی‌کند هر روز یک آرایش خاص داشته باشید یا استایل خود را هر ساعت تغییر دهید، همیشه استفاده از پرطرفدار ترین رنگ رژ لب دخترانه به آرایش شما ظاهری فوق العاده می بخشد. اما کدام یک از این رنگ های رژ لب برای شما مناسب است؟ نکته کلیدی این است که رنگ های مختلف در پوست، مو و چشم خود را در نظر بگیرید، همه اینها می توانند در انتخاب رنگ رژ لب دخترانه و پرطفدار به شما کمک کنند.

به گفته متخصصان، زنان با چشم‌های قهوه‌ای می‌توانند از طیف وسیعی رنگ‌های رژ لب استفاده کنند، زیرا قهوه‌ای ترکیبی از هر سه رنگ اصلی است.

ما می توانیم به شما در انتخاب رنگ مناسب کمک کنیم. برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید! در این مقاله چند مدل از پرطرفدار ترین رنگ رژ لب دخترانه را برای شما قرار داده‌ایم. اما قبل از آن، باید رنگ طبیعی لب خود را بشناسید و سایه ای تیره تر از آن را برای رنگ رژ لب خود انتخاب کنید.

بنر رژ لب

پرطرفدار ترین رنگ رژ لب دخترانه

1. رژ لب این لی شماره 640

شماره 640 از سری رژ لب های این لی یک رنگ گوشتی دخترانه و بسیار پرطفردار و محبوب دارد. این رژ لب در فروشگاه دیجی کالا از پرفروش ترین رژ های جامد است که نظرات بسیار مثبتی هم از طرف خریدارن دریافت کرده است.

علاوه بر رنگ زیبا، این رژ لب دخترانه محبوب از برند این لی فاقد سرب و پارابن است و ماندگاری بسیار خوبی روی لب ها دارد.

پرطرفدار رنگ رژ لب دخترانه این لی

مشاهده قیمت و خرید:


2. رژلب گلدن رز شماره 14

رنگ رژ لب گلدن رز شماره 14 ترکیبی از رنگ بنفش و کالباسی است و یک ظاهر فوق العاده زیبا روی لب ها ایجاد می کند.

+ فاقد پارابن و تولید ترکیه

پرطرفدار رنگ رژ لب دخترانه گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


3. رژ لب کالیستا شماره S81

رنگ صورتی پرطرفدار ترین رنگ رژ لب دخترانه است. از صورتی روشن گرفته تا صورتی های پررنگ و تیره همگی در میان خانم های جوان محبوب هستند. رژ شماره S81 کالیستا نیز یک صورتی شگفت انگیز و خوشرنگ به لب های شما اضافه می کند.

+ بدون پارابن و مواد مضر

پرطرفدار رنگ رژ لب دخترانه کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


4. رژ لب جامد مای شماره 204

شماره 204 از سری رژ لب های مای یکی از پرطفدار ترین رنگ های قهوه ای و دخترانه را ارائه می دهد. این رژ لب قهوه ای شکلاتی به راحتی لب های شمارا به صورت یکنواخت پوشانده و ظاهری زیبا به آن می دهد.

+ حاوی ویتامین E و عصاره گیاهی جوجوبا

پرطرفدار رنگ رژ لب دخترانه مای

مشاهده قیمت و خرید:


5. رژ لب جامد نوت شماره 12

سری ریچ کالر رژ لب نوت با شماره 12 یک رنگ هلویی/صورتی بسیار خوشرنگ دارد که باعث پرفروش بودن این محصول در میان بقیه رنگ های رژ لب نوت شده است.

+ حاوی کره کاکائو و روغن آرگان

+ بدون پارابن و مواد مضر

پرطرفدار رنگ رژ لب دخترانه نوت

مشاهده قیمت و خرید:


6. رژ لب شون شماره A21

رژ لب جامد سری Aqua Charming شماره A21 از رنگ های بسیار زیبا و پرفروش محصولات برند شون می باشد. این رژ لب ماندگاری بالا و رنگ زیبایی برای استفاده روزانه دارد.

+ حاوی روغن آووکادو و ویتامین E

پرطرفدار رنگ رژ لب دخترانه شون

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی برای مبتدیان

در استفاده از خط لب قبل از استفاده از رژلب دریغ نکنید. این به لب های شما وضوح می بخشد و آنها را پرتر و چاق تر نشان می دهد.

  • برای دور انداختن رنگی که مناسب شما نیست عجله نکنید. می‌توانید آن را با سایر رنگ‌های لب ترکیب کنید و سایه‌ای کاملاً جدید ایجاد کنید که ممکن است برای شما مفید باشد.
  • اگر به‌طور مرتب از رژ لب استفاده می‌کنید، باید برای مراقبت از لب نیز وقت بگذارید. به طور مرتب لب های خود را لایه برداری کرده و آبرسانی کنید سپس از رژ لب استفاده کنید.
  • پس از اینکه رژ لب خود را زدید، یک دستمال کاغذی بردارید و بین لب های خود فشار دهید. این کار باعث از بین رفتن رنگ اضافی، جلوگیری از انتقال و ماندگاری بیشتر آن می شود.
  • اگر رنگ رژ لب خیلی روشن و براق است، می توانید فقط کمی آن را بزنید و سپس با انگشت خود آن را با هم مخلوط کرده و نرم کنید.
بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: انواع رنگ رژ لب با شماره

بیشتر بخوانید: رنگ رژ لب هلویی

پیمایش به بالا