7 پرایمر پوست چرب ؛ پرفروش‌ترین ها

پرایمر پوست چرب

پرایمر ها یک محصول حیاتی برای استفاده از آرایش هستند، اگرچه بسیاری از افراد این مرحله را نادیده می گیرند. اما اگر پوست چرب دارید، بهتر است قبل از زدن کرم پودر مستقیما روی صورت، از یک پرایمر برای پوست چرب خود استفاده کنید. پرایمر های صورت به عنوان پایه ای برای کرم پودر و سایر محصولات آرایشی عمل می کنند. آنها به آرایش شما اجازه می‌دهند در طول روز بدون چروک یا محو شدن ماندگاری بیشتری داشته باشد.

اگر پوست چرب یا منافذ باز دارید، افزودن پرایمر به روتین آرایشی شما قدمی ارزشمند است. پرایمر معمولا بعد از مرطوب کننده و قبل از آرایش استفاده می شود.

در حالی که کاربرد آن سریع است، فواید مثبتی هم دارد. این پرایمر ها با ثابت نگه داشتن آرایش شما و جلوگیری از سر خوردن، چروک شدن یا خراب شدن آن در طول روز به مقابله اثرات چربی اضافی پوست شما کمک می‌کند. همچنین به صاف کردن مشکلات بافت و سایر عیوب مانند خطوط ریز و منافذ بزرگ و باز پوست کمک می کند.

هنگام خرید پرایمر برای پوست های چرب، به دنبال کلمات کلیدی مانند فرمول سبک، بدون چربی، مات کننده و کنترل کننده چربی در توضیحات محصول باشید. علاوه بر این، از محصولاتی که دارای روغن‌های اضافه شده، کره شی یا موم هستند خودداری کنید، زیرا این مواد می‌توانند چربی اضافی پوست شما را بیشتر و حتی منافذ پوست را مسدود کنند و باعث ایجاد جوش شوند. در ادامه، بهترین پرایمر ها را برای پوست چرب خواهید یافت که توسط خریداران پیشنهاد شده اند.

بنر آرایش صورت

بهترین پرایمر برای پوست چرب

1. پرایمر گلدن رز مات کننده

گلدن رز یکی از بهترین پرایمر ها برای پوست چرب و منافذ باز را ارائه می کند. این محصول فورا منافذ باز را به حداقل می رساند و یک پایه آرایشی صاف را روی پوست صورت شما ایجاد می کند. پرایمر سبک وزن گلدن رز را می توان هم زیر و هم روی آرایش استفاده کرد. تنها چیزی که لازم دارید، یک لایه نازک برای ایجاد ظاهری مات و بی عیب و نقص است.

+ بدون پارابن

+ جذب و کنترل چربی

پرایمر گلدن رز برای پوست چرب

مشاهده قیمت و خرید:


2. پرایمر وت اند وایلد

با این پرایمر فاقد چربی و مات کننده با منافذ باز پوست خداحافظی کنید. این محصول می تواند صورت را صاف به نظر برساند، پوست را روشن و رنگ پوست را متعادل کند. پرایمر کنترل کننده چربی وت اند وایلد بافت سبک و ماندگاری طولانی دارد. همچنین تضمین می کند که کرم پودر شما برای ساعات طولانی در جای خود باقی بماند. طبق بررسی های ما، وت اند وایلد یکی از بهترین پرایمر های پوست چرب خارجی در بازار لوازم آرایشی ایران است.

+ پرایمر با فرمولاسیون گیاهی و بدون چربی و پارابن یا سولفات

+ عدم تست حیوانی

پرایمر وت اند وایلد برای پوست چرب

مشاهده قیمت و خرید:


3. پرایمر ژنوبایوتیک پوست چرب

اگر به دنبال یک پرایمر پوست چرب ایرانی با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما ژنوبایوتیک است. پرایمر آرایشی ژنوبایوتیک به سرعت منافذ و عیوب را از بین می برد و یک سطح صاف و ابریشمی با ظاهری مات روی پوست ایجاد می کند.

+ حاوی عصاره دانه کتان و ویتامین E

+ پرایمر مخصوص پوست چرب و جوشدار

پرایمر ژنوبایوتیک برای پوست چرب

مشاهده قیمت و خرید:


4. پرایمر میبلین مدل بیبی اسکین

میبلین یک پرایمر خوب برای پوست های چرب و منافذ بزرگ است و دارای فرمولاسیونی حرفه ای با اثری تازه، شاداب و تسکین دهنده است. این محصول به کاهش فوری ظاهر منافذ باز و کاهش تولید سبوم پوست شما کمک می کند. میبلین یکی از معتبر ترین برند های آرایشی در سراسر دنیا است که همه محصولات خود را با علم روز دنیا تولید می کند.

+ بدون حساسیت و کنترل چربی

+ بافت ژله ای و سبک

پرایمر میبلین برای پوست چرب

مشاهده قیمت و خرید:


5. پرایمر ایزادورا

پرایمر محو کننده منافذ ایزادورا ظاهری یکنواخت و مخملی به صورت می بخشد و آن را برای داشتن سطحی بی عیب و صاف آماده می کند. ایزادورا یکی از بهترین مارک پرایمر صورت چرب است که چربی اضافی پوست را جذب و کنترل می کند. همچنین درخشندگی و برق پوست را کنترل کرده و می تواند بخشی از روتین آرایش روزمره شما باشد.

+ SPF30 برای محافظت از آفتاب

+ فاقد چربی و مات کننده

پرایمر ایزادورا برای پوست چرب

مشاهده قیمت و خرید:


6. پرایمر فلورمار

فلورمار یکی از با کیفیت ترین پرایمر های زیرسازی آرایش برای پوست های خیلی چرب و جوش دار است. پرایمر فلورمار چربی اضافی را جذب کرده، براق بودن پوست را کنترل و باعث مات شدن پوست می شود. این محصول به آماده سازی پوست قبل از آرایش کمک می کند و از این رو ظاهری مات با ماندگاری بالا به پوست می بخشد.

+ بدون چربی و پارابن

+ کوچک کردن منافذ

پرایمر فلورمار برای پوست چرب

مشاهده قیمت و خرید:


7. پرایمر لورال برای پوست چرب

پرایمر مخصوص پوست چرب لورال به مات شدن پوست، کنترل چربی و محو کردن منافذ برای زیبایی بیشتر کمک می کند. می توان آن را به تنهایی یا با کرم پودر استفاده کرد تا یک پوست صاف و بدون منافذ داشته باشید.

+ بی رنگ و بافت ژلی

+ مات کننده و مناسب انواع پوست مخصوصا پوست چرب

پرایمر لورال برای پوست چرب

مشاهده قیمت و خرید:


پرایمر با صورت شما چه می کند؟

  • پرایمرها برای به حداقل رساندن منافذ بزرگ شده پوست بسیار عالی عمل می کنند، به طوری که وقتی کرم پودر ضد جوش را روی صورت خود می زنید برجسته به نظر نرسند.
  • اگر صاف کشیدن سایه چشم برای شما سخت بوده است، زمان آن رسیده تا برای خود یک پرایمر تهیه کنید. پرایمر با ایجاد یک پایه صاف امکان استفاده آسان از بقیه محصولات را فراهم می کند.
  • اگر می خواهید آرایش شما ماندگاری بالایی داشته باشد، پرایمر بهترین راه است. پرایمر، کرم پودر را در جای خود نگه می دارد و باعث ثابت ماندن آرایش می شود.
  • برخی از پرایمرها با هایلایت یا رنگدانه های روشن فرموله شده اند که باعث تقویت کلی پوست شما می شود. این به عنوان یک شاداب کننده برای صورت های کسل و خسته عمل می کند.

نحوه استفاده از پرایمر برای پوست های چرب

  • مرحله 1: پس از استفاده از پاک کننده، تونر و مرطوب کننده، پوست شما برای استفاده از پرایمر آماده است.
  • مرحله 2: ابتدا باید پرایمر را روی پلک ها و صورت زده و سپس تمام لک ها را پنهان کنید.
  • مرحله 3: بهترین مارک کانسیلر شما نیز می تواند سیاهی و سایر علائم را بپوشاند و در نهایت می توان کرم پودر را اعمال کرد.

توجه: پرایمر باید با در نظر گرفتن نوع پوست انتخاب شود.

پوست های چرب به یک پایه مناسب برای آرایش نیاز دارند تا تولید بیش از حد سبوم را پنهان کند و از محو شدن آرایش جلوگیری کند. برای آماده سازی پوست به پرایمرهایی نیاز دارید که ماندگاری آرایش را روی پوست های چرب افزایش دهند.

چگونه پوست چرب را کنترل کنیم؟

پوست چرب را می توان با استفاده از پاک کننده، تونر و مرطوب کننده دو بار در روز کنترل کرد. پاک کننده های صورتی که روغن درخت چای یا اسید سالیسیلیک دارند به حل شدن سبوم پوست کمک می کنند. پس از استفاده از پاک کننده، توصیه می شود از یک پاک کننده برای از بین بردن ناخالصی ها با استفاده نهایی از یک مرطوب کننده سبک بدون روغن استفاده کنید. ماسک های صورت و لایه بردارها باید هفته ای یکبار استفاده شود. پرایمرهای متعددی نیز برای قرمزی و پوست چرب وجود دارد و نوید ارائه پوستی بدون عیب و کنترل شده را به شما می دهد.

به جای پرایمر از چی استفاده کنم؟

اگر نمی خواهید از محصول اختصاصی برای پرایمر استفاده کنید، می توانید یک فرمول طبیعی در خانه ایجاد کنید. یک پیمانه ژل آلوئه ورا را در یخچال بگذارید و به طور یکنواخت روی تمام صورت خود بمالید. قوام ژل مانند آلوئه ورا بدون اینکه صورت شما چرب به نظر برسد، به داشتن ظاهری شبنم‌دار کمک می‌کند.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین پرایمر برای پوست خشک

بیشتر بخوانید: بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست

پیمایش به بالا