10 پرایمر غیر اسیدی ؛ محبوب‌ترین برند ها

پرایمر غیر اسیدی

برای دستیابی به مانیکور یا پدیکور عالی، به تجهیزات مناسب نیاز دارید. پرایمر های ناخن غیر اسیدی برای هر آرایشگاه یا ناخن آرتیست خانگی ضروری است. این محصولات به آماده سازی ناخن ها و کوتیکول ها کمک می کند و امکان یک مانیکور فوق العاده را فراهم می کند. با وجود گزینه‌های بسیار متفاوت، شاید تصمیم‌گیری برای اینکه کدام یک برای شما مناسب است دشوار باشد.
در این پست، لیست بهترین پرایمر های غیر اسیدی موجود در بازار را برای انتخاب مطمئن تر شما به اشتراک می‌گذاریم.

اگرچه استفاده از پرایمر اختیاری است، اما برای برخی از انواع مانیکور ناخن ضروری است. به طور عمده 2 نوع پرایمر وجود دارد که در صنعت ناخن با آنها مواجه خواهید شد: بدون اسید و اسیدی. برای کسانی که بیشتر حساس هستند، پرایمر غیر اسیدی بهترین نوع پرایمر ناخن است. اما هر دوی آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین، به طور کلی به آرایشگر یا خود فرد واگذار می شود که با توجه ترجیحات خود نوع پرایمری که می خواهد را انتخاب کند.

لاک ناخن

بهترین پرایمر غیر اسیدی ناخن

1. پرایمر کاشت ناخن میا

از برند ناخن مشهور جهان، Mia Secret یکی از بهترین پرایمرها برای ناخن های اکریلیک است که می توانید از آن استفاده کنید. پرایمر طبیعی این برند، ناخن را خشک می کند تا چربی اضافی را از بین ببرد. از طرف دیگر پرایمر ناخن میا یک پرایمر بدون سوختگی و بدون اسید است که سطح ناخن ها را برای چسبندگی بهتر آماده می کند. این محصولات را می توان برای ناخن های ژلی یا اکریلیک استفاده کرد.

پرایمر غیر اسیدی ناخن میا

مشاهده قیمت و خرید:


2. پرایمر ناخن nbi

اگر به دنبال یک پرایمر ناخن مارک خوب هستید، این محصول را امتحان کنید و بعد از چند روز از کاشت ناخن های خود مشکلی برای بلند کردن یا لایه برداری ناخن های خود نخواهید داشت. این پرایمر غیر اسیدی با کیفیت بالا بدون آسیب رساندن به ناخن کار خود را به طور موثر انجام می دهد. با استفاده از این محصول قبل از استفاده از رنگ ناخن مورد علاقه خود، از ماندگاری بیشتر ناخن های آکریلیک یا ژلی لذت ببرید.

پرایمر غیر اسیدی ناخن ان بی ای

مشاهده قیمت و خرید:


3. پرایمر غیر اسیدی inm

آی ان ام یک پرایمر فوق العاده قوی است که می تواند چسبندگی قوی و عالی روکش را به ناخن طبیعی تضمین کند. پرایمر غیر اسیدی inm به جلوگیری از جدا شدن و محکم نگه داشتن ناخن ها در جای خود کمک می کند.

پرایمر غیر اسیدی ناخن inm

مشاهده قیمت و خرید:


4. پرایمر کاشت ناخن سینوهه

کاربران پرایمر سینوهه را یکی از بهترین محصولات موجود در بازار می دانند که می تواند اکریلیک ها را به طور ایمن و بدون لایه برداری یا جدا شدن به ناخن های طبیعی بچسباند.

پرایمر غیر اسیدی ناخن سینوهه

مشاهده قیمت و خرید:


5. پرایمر غیر اسیدی آمریکا پیگمنت

این پرایمر ناخن از برند آمریکاپیگمنت یکی از محبوب ترین پرایمرهای ناخن است. یکی از خوبی‌های این پرایمر این است که می‌تواند با هر محصول آکریلیک ناخن و همچنین با ژل‌های UV کار کند تا حتی پس از چند هفته از جدا شدن یا کنده شدن پوشش ناخن جلوگیری کند. اما از بدی این محصول تعداد زیادی کالای فیک و مشابه آن در بازار وجود دارد، پس حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. اگر هم از دیجی کالا خرید می کنید به نظرات توجه کنید و فروشنده ای که نظرات مثبت بیشتری دارد را انتخاب کنید.

پرایمر غیر اسیدی ناخن آمریکا پیگمنت

مشاهده قیمت و خرید:


آیا همه پرایمرها برای ناخن ها ایمن هستند؟

امروزه برخی برندها در بازار موجود هستند که حاوی مواد بسیار قوی هستند که می توانند پوست را بسوزانند و همچنین به صفحه ناخن آسیب بزنند. برخی نیز رایحه ای قوی و نامطبوع دارند. اگر به دنبال بهترین پرایمر ناخن هستید، باید مطمئن شوید که فرمولی که استفاده می کنید روی پوست شما و همچنین ناخن هایتان ملایم باشد.

اگر هنوز تصمیم نگرفتید کدام پرایمر را بخرید، لیست ما از بهترین مارک پرایمر ناخن را نیز بررسی کنید. سپس به ما در بخش نظرات بگویید که تجربه شما با این محصولات چگونه بود؟

چرا باید از پرایمر ناخن استفاده کرد؟

آماده سازی مناسب صفحه ناخن، که شامل استفاده از پرایمر ناخن است، برای کاهش احتمال خراب شدن مانیکور شما ضروری است. با این حال، استفاده نادرست از پرایمر ممکن است بر کیفیت ناخن های شما یا مشتری شما تأثیر بگذارد. بنابراین، شما واقعا باید مطمئن شوید که از محصول مناسب برای آماده سازی سطح ناخن خود برای چسبندگی بهتر لاک ناخن بدون آسیب رساندن به ناخن ها استفاده می کنید.

با این حال، استفاده از پرایمر به برندی که استفاده می کنید و همچنین ترجیحات شخصی شما یا مشتری شما بستگی دارد. پرایمرها سطح ناخن را حکاکی می کنند تا پوشش های بعدی ناخن بهتر روی آن بچسبد. سطح ایجاد شده توسط پرایمر به محصول پوشش دهنده ناخن اجازه می دهد تا عمیق تر در سطح ناخن فرو برود.

پرایمر ناخن (مانند بسیاری از محصولات ناخن) در ابتدا در آماده سازی سطوح دندانی برای استفاده از مواد باندینگ دندان استفاده می شد. منابع حاکی از آن است که پرایمر برای چند دهه قبل از استفاده در صنعت ناخن در صنعت دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفته است.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین پرایمر لب

بیشتر بخوانید: پرایمر مژه

پیمایش به بالا