پرایمر برای پوست خشک ؛ 6 برند محبوب

پرایمر برای پوست خشک

بهترین پرایمر برای پوست های خشک با ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده فرموله شده است که از پوست شما مراقبت می کند. ظاهر خطوط و چین و چروک های ظریف را به حداقل رسانده، منافذ را کاهش و لکه های حساس را تسکین می دهد و رنگ پوست را بهبود می بخشد. یک پرایمر آبرسان تمام لک های پوست را محو می کند و یک بوم صاف برای آرایش شما ایجاد می کند.

پوست خشک فاقد رطوبت است. این یکی از دلایل اصلی است که وقتی کرم پودر روی پوست خشک اعمال می شود، حالت کیکی و ماسیده شدن دارد. قبل از استفاده از محصولات آرایشی، آماده سازی مناسب برای پوست خشک بسیار مهم است. پرایمر صورت اغلب در حین آرایش نادیده گرفته می شود، اما نقش بسیار مهمی در ایجاد پایه ای صاف برای استفاده از دیگر محصولات آرایشی دارد. یک پرایمر مناسب از پوست خشک در برابر کم آبی و کدر شدن محافظت می کند. در ادامه با توجه به تجربیات و نظرات خریداران، فهرستی از بهترین مارک های پرایمر را ارائه کرده ایم که پوست خشک شما را آماده، صاف و تغذیه می کند.

بنر آرایش صورت

بهترین پرایمر برای پوست خشک

1. پرایمر کالیستا مناسب پوست خشک

پرایمر صورت کالیستا برای پوست های معمولی تا خشک و حساس ایده آل است. پوست شما را صاف و ظاهر منافذ را به حداقل می رساند. فرمول مبتنی بر ژل یک روکش مات ارائه می دهد و در عین حال پوست شما را نرم و مخملی می کند. وقت آن رسیده که نگران خشکی و چروک شدن آرایش خود نباشید و با این پرایمر مغذی، درخشندگی طبیعی خود را به رخ دوستانتان بکشید.

+ جذب سریع و بدون ماسیدگی یا پوسته شدن

+ آبرسان

کالیستا پرایمر برای پوست خشک

مشاهده قیمت و خرید:


2. پرایمر فلورمار

بهترین ویژگی این پرایمر صورت فلورمار بافت محو کننده آن است که منافذ و خطوط ریز شما را پر می کند و پایه ای صاف و بی عیب برای آرایش طولانی مدت به شما می دهد. این پرایمر آبرسان دارای قوام کرمی است که مخصوص پوست های خشک و نرمال فرموله شده است.

+ پوششی سبک و روکش مات

+ یکی از بهترین مارک های پرایمر صورت در بازار

فلورمار پرایمر برای پوست خشک

مشاهده قیمت و خرید:


3. پرایمر پوست خشک ژنوبایوتیک

پرایمر ژنوبایوتیک دارای فرمول فوق سبک با خواص آبرسانی است که پوست شما را مرطوب و سالم نگه می دارد. منافذ باز پوست را کاهش می دهد و تولید سبوم را کنترل می کند. این محصول حاوی ویتامین های A، C و E و روغن آووکادو است که پوست شما را روشن، آبرسانی و مرطوب می کند.

+ جلوگیری از خشکی پوست

+ زیرسازی مناسب و آرایشی ماندگار

ژنوبایوتیک پرایمر برای پوست خشک

مشاهده قیمت و خرید:


4. پرایمر وت اند وایلد

پرایمر سبک وزن وت اند وایلد، پایه ای صاف برای استفاده یکنواخت و بدون درز بهترین مارک کرم پودر شما ایجاد می کند. دارای فرمول متعادلی است که با چربی اضافه پوست مبارزه و از چروک شدن آرایش جلوگیری می کند. پرایمر شفاف وت اند وایلد با جذب شدن سریع، زیرسازی کاملی برای برای آرایش بادوام شما ایجاد می کند.

+ عصاره گل رز

+ یکدست شدن پوست و کاهش منافذ

وت اند وایلد پرایمر برای پوست خشک

مشاهده قیمت و خرید:


5. پرایمر خوب بورژوآ برای پوست خشک

پرایمر صورت بورژوا برای استفاده در زیر کرم پودر و ماندگاری بیشتر آرایش بسیار مناسب است. این پرایمر خوب برای پوست خشک، منافذ پوست را کنترل کرده و از آرایش شما در برابر چروک شدن محافظت می کند. بافت صاف و سبک، رنگ پوست را متعادل و روشن می کند و ظاهری مات و طبیعی به شما می بخشد.

+ ویتامین های C , A , B5

+ رایحه ی میوه

بورژوا پرایمر برای پوست خشک

مشاهده قیمت و خرید:


6. پرایمر فارماسی

فرمول بدون چربی پرایمر فارماسی بلافاصله در پوست فرو می‌رود و به طور یکنواخت در سراسر صورت پخش می‌شود تا ظاهری بی‌عیب و مات داشته باشد. این پرایمر آبرسان بافت شفافی دارد که مناسب تمام رنگ ها و انواع پوست می باشد.

بهترین چیز در مورد پرایمر فارماسی این است که می‌توانید آن را زیر کرم پودر خود قرار دهید تا آرایشی صاف داشته باشید یا می‌توانید آن را به تنهایی برای جلوه‌ای درخشان استفاده کنید. تمام لکه ها و عیوب پوست را محو می کند، رنگ پوست شما را یکدست می کند و ظاهری عالی به شما می دهد. برای انواع پوست مناسب است و پوست را برای آرایش بدون چربی و ماندگاری پرایماتور و صاف می کند.

+ قیمت مناسب

فارماسی پرایمر برای پوست خشک

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین پرایمر را برای پوست خشک انتخاب کنیم؟

استفاده از آرایش روی پوست خشک با مشکلات زیادی همراه است. شما باید پوست خود را با دقت آماده کنید تا زمینه را برای استفاده از آرایش فراهم کنید تا پوست شما مرطوب و سالم بماند. در زیر برخی از فاکتورهای کلیدی که باید هنگام انتخاب بهترین پرایمر برای پوست خشک در نظر بگیرید ذکر شده است:

  • ترکیبات مرطوب کننده: آبرسانی ضروری ترین بخش حفظ سلامت و مرطوب نگه داشتن پوست خشک است. پرایمرهایی با فرمول های آبرسان و مواد مرطوب کننده مانند اسید هیالورونیک، گلیسیرین، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و روغن های گیاهی برای پوست های خشک بهترین هستند زیرا مراقبت های لازم را از پوست ارائه می کنند و در عین حال آرایش شما را سالم نگه می دارند.
  • ترکیبات حجیم کننده: ترکیباتی مانند ویتامین C، ویتامین E، پپتیدها و الکترولیت ها به پوست شما فواید ضد پیری می بخشد و پوست را حجیم می کند تا چهره ای بهتر و آرایشی صاف داشته باشد.
  • ظاهر نهایی: با انتخاب پرایمری که پوششی طبیعی، سبک و قابل تنفس ارائه می دهد، پوست خشک خود را سالم و ایمن نگه دارید.
  • بررسی مشتری: آگاهی از مزایا و معایب یک محصول از قبل باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. نظرات مشتریان به شما کمک می کند تا دقیقاً نکات خوب یا بد یک محصول خاص را یاد بگیرید. هنگام خرید پرایمر برای پوست خشک خود، توصیه می شود همیشه نظرات مشتریان را مرور کنید تا صحت ادعاهای مطرح شده توسط شرکت تولید کننده را تایید کنید.

نحوه استفاده از پرایمر برای پوست خشک؟

پوست خشک عوارض و مشکلات خاص خود را در استفاده از آرایش دارد. یک پرایمر خوب می تواند کمک زیادی به پوست خشک شما باشد. آن را بین مرطوب کننده و آرایش خود بمالید تا رطوبت پوستتان حفظ شود و رطوبت پوستتان حفظ شود. بهترین پرایمر برای پوست های خشک پرایمری است که دارای ترکیبات فوق آبرسان است که نواحی حساس را تسکین می دهد و عیوب پوست را محو می کند. مراحل زیر را دنبال کنید تا پوست خود را برای آرایش طولانی مدت آماده کنید:

  • برای پوست های خشک، ابتدا از یک مرطوب کننده استفاده کنید و اجازه دهید در پوست شما فرو برود.
  • پس از خشک شدن مرطوب کننده، نوبت به زدن پرایمر می رسد. یک لایه سبک از پرایمر را با انگشتان خود یا یک اسفنج آرایشی بمالید. از مرکز صورت شروع کنید و به تدریج آن را به سمت بیرون پخش کنید. قبل از استفاده از کرم پودر اجازه دهید کاملا خشک شود.
  • یک دقیقه کامل یا بیشتر برای خشک شدن پرایمر قبل از استفاده از کرم پودر، از ایجاد ریزش یا لکه دار شدن آرایش جلوگیری می کند. یکی دیگر از عوامل مهمی که هنگام استفاده از پرایمر برای پوست خشک باید به خاطر داشته باشید، استفاده از محصولات صحیح است. مرطوب کننده، پرایمر و محصولات آرایشی شما باید مکمل یکدیگر باشند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

چند دقیقه بعد از مرطوب کننده پرایمر بزنیم؟

همیشه توصیه می شود پس از استفاده از مرطوب کننده، یک دقیقه کامل صبر کنید تا پرایمر را بمالید.

حرف آخر

پرایمر از پوست شما محافظت می کند و در عین حال سطح صافی برای اعمال آرایش در اختیار شما قرار می دهد. یک پرایمر آبرسان می تواند راه حل نهایی برای جلوگیری از کدر شدن پوست خشک شما به دلیل استفاده از آرایش باشد. اکنون، آرایش شبنم‌دار و درخشان دیگر یک رویا نیست. با بهترین پرایمر برای پوست های خشک، می توانید ماندگاری آرایش خود را افزایش دهید و همچنین چهره ای بی عیب و نقص داشته باشید. تحقیقات ما نشان می دهد که حذف پرایمر باعث می شود آرایش شما به دلیل خشکی پوست چروک شود. یک پرایمر با فرمول های آبرسان و مواد فعال تاثیر زیادی در زیبایی آرایش شما خواهد داشت.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست

بیشتر بخوانید:

پیمایش به بالا