پد کرم پودر ؛ 6 مدل پرفروش

پد کرم پودر

اسفنج‌ و پد کرم پودر در تکنیک‌های مدرن آرایشی جایگاه بسیار خوبی دارند، به‌خصوص زمانی که ما بیشتر به دنبال ظاهر طبیعی هستیم! و اینگونه است که این بلندر ها جای خود را در کیف اکثر طرفداران آرایش برای همیشه محکم کردند! این پد ها به طرز ماهرانه ای ساخته شده اند تا ظاهری یکدست و بدون لکه به شما ارائه دهند که بسیار شبیه پوست شما خواهد بود.

اگر به دنبال ابزاری هستید که آرایش شما را یکنواخت و بی عیب و نقص انجام دهد، به احتمال زیاد با بیوتی بلندر یا اسفنج آرایشی مواجه شده اید. پد یا اسفنج های آرایشی تکه های کوچکی از فوم هستند که برای آرایش روی صورت استفاده می شود و اغلب شبیه به شکل قطره اشک هستند. آنها به دلیل سهولت استفاده برای پخش و ترکیب کردن کرم پودر ها، کانسیلرها و سایر محصولات به صورت یکدست روی پوست مورد علاقه کاربران آرایش هستند.

پد های کرم پودر در اشکال، اندازه ها، تراکم ها و بافت های مختلفی موجود هستند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین محصول، ما پرفروش‌ترین‌ های بازار را در لیست زیر به شما معرفی می کنیم.

کرم مراقبت صورت

بهترین پد کرم پودر

1. پد کرم پودر اشکی

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل قطعا پد های کرم پودر اشکی یا تخم مرغی هستند. این ابزار آرایش با خاصیت ارتجاعی خوب و رنگ‌های جذاب، یک فعالیت سرگرم‌کننده را در هنگام کار برای به دست آوردن ظاهری عالی برای شما فراهم می‌کند!

این محصولات بادوام و قابل استفاده بدون پارگی یا پوسته پوسته شدن ماندگاری خوبی در کیف لوازم آرایش شما خواهند داشت.

اندازه: ۴x۳x۳ سانتی‌متر

+ فوم نرم و اسفنجی

+ قیمت مناسب

پد کرم پودر اشکی

مشاهده قیمت و خرید:


2. پد کرم پودر دسته دار (قارچی)

این مدل از اسفنج آرایشی واقعا ارزش یک مکان در این لیست بهترین ها را دارد! این محصول همه کاره می تواند هر نیاز ترکیبی را به تنهایی برطرف کند! از ترکیب کرم پودر گرفته تا رژگونه مایع، پد آرایشی دسته دار همه کارها را انجام می دهد!

پد کرم پودر مدل قارچی یا همان دسته دار بافتی نرم و کیفیتی عالی دارد که به پوست شما آسیب وارد نمی کند.

پد کرم پودر دسته دار

مشاهده قیمت و خرید:


3. پد کرم پودر اسفنجی جویل

اگر به دنبال یک پد آرایشی تخم مرغی شکل و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما محصولات برند جویل است. این محصول برای پخش کردن کرم پودر، پنکیک، موس و سایر محصولات آرایشی بسیار مناسب است.

قیمت این پد ها نسبت به بقیه کمی گران تر است اما به دلیل کیفیت عالی محبوبیت خوبی در میان طرفداران لوازم آرایشی پیدا کرده است.

پد کرم پودر اسفنجی جویل

مشاهده قیمت و خرید:


4. پد کرم پودر با استند فانتزی

اگر شما هم از طرفداران لوازم آرایشی کیوت و فانتزی هستید، قطعا از انتخاب این پد کرم پودر به همراه یک استند فانتزی و بامزه پشیمان نخواهید شد.

شکل پد آرایشی اشکی یا همان تخم مرغی و از جنس اسفنج است.

پد کرم پودر با استند فانتزی

مشاهده قیمت و خرید:


5. پد آرایشی مدل کات دار

تفاوت این مدل با تخم مرغی تنها در بریده بودن انتهای دایره ای آن است. انتخاب این مدل از پد آرایشی بستگی به مهارت و عادات شما در استفاده از پد های آرایشی مختلف دارد.

پد آرایشی مدل کات دار

مشاهده قیمت و خرید:


6. ست کامل پد آرایشی

این بسته از 4 مدل پد اسفنجی با قیمت مناسب و همه کاره که دارای همه نوع شکل منحصر به فرد است و به زیبایی نیازهای شما را برآورده می کند.

ست کامل پد آرایشی

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین پد یا اسفنج های آرایشی را انتخاب کنیم؟

الف) بافت: یک پد کرم پودر که خیلی سفت نباشد یک انتخاب ایده آل است! هرچه نرم تر باشد، ترکیب و پخش کردن بهتری را فراهم می کند.

ب) اندازه: اندازه نقش کلیدی در نحوه و مکان استفاده از محصول دارد. در حالی که پد های بزرگتر فقط برای آرایش صورت هستند، پد یا اسفنج های کوچکتر برای رسیدن به گوشه چشم عالی هستند.

ج) شکل: یک سر نوک تیز به شما امکان می دهد با محصول خود دقیق عمل کنید، در حالی که ضلع پهن تر به شما اطمینان می دهد که با سرعت بیشتری به یک ترکیب بی عیب و نقصی برسید!

چگونه از اسفنج های آرایشی استفاده کنیم؟

الف) ابتدا پد یا اسفنج کرم پودر خود را بردارید و زیر آب روان بگیرید تا خیس شود.

ب) تمام آب اسفنج را گرفته(چلاندن) و مدتی نگه دارید.

ج) هنگامی که پد اسفنجی 80 درصد خشک شد، محصول شما آماده استفاده است.

د) کرم پودر یا هر محصول مایع دیگری را پشت دست خود قرار دهید، روی پد اسفنجی قرار ندهید.

ه) محصول را به آرامی از پشت دست خود با انتهای نوک تیز پد برداشته و به صورت خود ضربه بزنید.

و) در حالی که انتهای نوک تیز برای رسیدن به گوشه های ظریف لازم است، ضلع پهن تر تجربه پخش کردن شما را روان تر و سریع تر می کند.

سوالات تکراری

پد آرایشی خشک باشه یا خیس؟

در حالی که پد های اسفنجی مرطوب ترکیب یکپارچه بیشتری را تضمین می کنند، همچنین یک ترفند عالی برای هدر دادن کمتر محصول است زیرا اسفنج های خشک تمایل بیشتری به مصرف محصول دارند.

آیا اسفنج آرایشی بهتر از استفاده از انگشت است؟

بستگی به پوشش مورد نظر شما دارد! در حالی که استفاده از انگشت تضمین می‌کند که محصول هدر نمی‌رود، پد های اسفنجی مقدار زیادی از محصول را استفاده می‌کنند و در عین حال ظاهری عالی به شما می‌دهند.

هر چند وقت یکبار باید پد کرم پودر خود را تمیز کنید؟

یک پد اسفنجی باید حداقل یک بار در هفته شسته شود تا میکروب ها و باکتری های انباشته شده را از خود دور نگه دارد!

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: کرم پودر برای پوست خشک

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر برای پوست چرب

پیمایش به بالا