موبر قوی برای موهای ضخیم (اسپری،کرم،پودر)

موبر قوی برای موهای ضخیم

پودر، کرم و اسپری موبر قوی برای موهای زائد ضخیم بدن یک نیاز اساسی برای همه افرادی که موهای زائد پرپشت دارند می باشد.

برخلاف تیغ یا ماشین اصلاح موی بدن که باعث ضخیم شدن مو ها می شوند، کرم یا اسپری یا پودر های رفع موهای زائد روشی نسبتا بدون درد برای از بین بردن موها در حمام را به شما ارائه می دهند. همچنین با استفاده منظم باعث نازک و کم پشت شدن موهای پرپشت و ضخیم می شوند. اما آنها چگونه عمل میکنند؟ این محصولات موبر «حاوی مواد شیمیایی هستند که پیوندهای محکم پروتئین‌های مو را از بین می‌برند و باعث می‌شوند موها از بین بروند.»

نکته: مطمئن شوید که قبل از استفاده از موبر، جوش یا سوزش فعالی ندارید. همچنین شما باید مطمئن شوید که به هیچ‌یک از مواد موجود در موبر حساسیت ندارید.

دسترسی سریع: اسپری موبر قوی ؛ کرم موبر قوی ؛ پودر موبر قوی

بنر قرص جنسی

کرم موبر قوی برای موهای ضخیم

1. کرم موبر بدن سی گل

این کرم موبر برای از بین بردن موهای بدن ساخته شده است. کرم سی گل یکی از قوی ترین موبر های بازار ایران برای استفاده آسان، داشتن رایحه ای خوب، از بین بردن موثر موها، عدم تحریک و صاف کردن پوست بهترین عملکرد را دارد.

این کرم در دو مدل آلوئه ورا و اسطوخودوس تولید و عرضه می شود و مناسب انواع پوست است. دقت کنید که این کرم ها مخصوص موهای زائد بدن هستند و برای صورت باید از کرم مخصوص صورت سی گل استفاده کنید.

کرم موبر سی گل آلوئه ورا خواص ضد التهاب و حساسیت را به پوست ارائه می‌دهد.

مدل اسطوخودوس نیز تسکین دهندگی و ترمیم را به پوست ارائه می‌دهد.

سی گل موبر قوی برای موهای ضخیم

مشاهده قیمت و خرید مدل آلوئه ورا:


سی گل کرم موبر قوی برای موهای ضخیم

مشاهده قیمت و خرید مدل اسطوخودوس:


2. کرم موبر بدن ویت

اگر به دنبال موبر قوی برای موهای زائد بدن خود هستید کرم موبر ویت پیشنهاد خیلی از کاربران در سراسر اینترنت از جمله سایت نی نی سایت به شما خواهد بود.

خریدارن همچنین می گویند که این موبر روی پوست آنها بدون حساسیت است، اما برخی خاطرنشان کردند که اگر موهای بلندی در نواحی مورد نظر خود داشته باشید کرم موبر ویت بهتر عمل می کند.

+ حاوی عصاره آلوئه ورا مخصوص پوست حساس


اسپری موبر قوی برای موهای ضخیم

همیشه مزایای اضافی ارائه شده توسط اسپری های رفع موهای زائد را بررسی کنید. در حالی که اکثر محصولات در کمتر از 5 تا 10 دقیقه نتایج سریع نشان می دهند، برخی از محصولات دارای اثر تسکین دهنده هستند که پس از فرآیند حذف موهای زائد روی پوست باقی می ماند.

1. اسپری موبر بدن براندوکس

بهترین اسپری های رفع موهای زائد برای همیشه به طور خاص برای انواع موهای ضخیم، درشت یا ظریف فرموله شده اند.

اسپری موبر براندوکس مخصوصا با مواد شیمیایی ملایم و کارآمد برای از بین بردن نزدیک به ریشه موهای زائد ایجاد شده است. در کمتر از 10 دقیقه، آلوئه ورا و سایر اجزای طبیعی موجود در این اسپری پوست شما را تسکین داده و نرم می کند.

+ مناسب برای پوست های معمولی

اسپری موبر قوی برای موهای ضخیم براندوکس

مشاهده قیمت و خرید:


2. اسپری موبر کازانوا

این مارک اسپری موبر، موهای ضخیم، نازک یا زبر را از روی زانو، بازو، مچ پا، ساق پا، زیر بغل و خطوط بیکینی به روشی بدون درد و بدون دردسر از بین می برد. حاوی مواد طبیعی است که هم برای پوست بی خطر و هم خوشایند است.

استفاده از اسپری به مدت چندین هفته می تواند به طور موثر باعث تضعیف ریشه مو شود و رشد مو را مهار و کاهش دهد.


3. اسپری موبر بدن هرمودر

اسپری از بین برنده موهای زائد هرمودر حاوی عصاره‌های گیاهی مانند بلودیزی و آلوئه‌ورا است که به مرطوب کردن پوست شما کمک می کند و در کمتر از 6 دقیقه موها را از بین می برد.

نرمی و لطافت پوست شما نسبت به پس از اصلاح معمولی بیشتر دوام می آورد. اسپری حذف مو هرمودر ادعا می کند که در از بین بردن موهای ضخیم و درشت نیز موثر است.

اسپری موبر قوی برای موهای ضخیم هرمودر

مشاهده قیمت و خرید:


پودر موبر قوی برای موهای ضخیم

1. پودر موبر تیزبر

وقتی حرف از بهترین موبر برای موهای ضخیم می شود اولین چیزی که به ذهن هر ایرانی می رسد پودر موبر تیزبر است.

تیزبر نیازی به تعریف ندارد و همه ی نیاز هایی که از یک موبر انتظار دارید را برآورده می کند. با ترکیبات شگفت انگیز خود علاوه بر از بین بردن موهای ضخیم بدن باعث کم شدن موهای بدن و سفید کنندگی می شود.


2. پودر موبر دپی

پودر از بین برنده موهای زائد دپی فرمولاسیونی منحصر به فرد با مواد مغذی است که به شما کمک می کند تا در عرض چند دقیقه بدون هیچ گونه خارش و سوزش از شر موهای زائد خلاص شوید. موبر دپی یک جایگزین عالی برای اصلاح و اپیلاسیون است.

همچنین به آرامی پوست های مرده و برنزه را لایه برداری می کند و پوست را روشن تر و صاف تر می کند. در سه رایحه لیمو به رنگ زرد ، میوه به رنگ صورتی و کاج به رنگ قهوه ای پوست را تسکین می دهد.


3. پودر موبر هرمودر

پودر هرمودر یک موبر قوی برای موهای ضخیم بدن است که یکی از پرفروش ترین محصولات موبر در فروشگاه دیجی کالا می باشد.

امتیاز 4.2 با بیش از 5 هزار نظر ثبت شده از خریداران نشان از موفقیت این برند در تولید یک محصول با کیفیت است.

یک محصول رفع موهای زائد خوب و آنچه را که ادعا می کند واقعا انجام می دهد. حداکثر ظرف مدت 10-15 دقیقه تمام موها را کاملا از بین می برد.


حرف آخر

هیچ برندی به شما تضمین ضد حساسیت بودن کامل نمی دهد. برخی از افراد ممکن است حتی به ترکیبات گیاهی نیز حساس باشند پس حتما قبل استفاده کامل روی قسمتی از پوست خود آزمایش انجام دهید. اگر پوست شما دچار سوزش و قرمزی یا حساسیت خاصی نشد می توانید با خیال راحت از محصول استفاده کنید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین مارک نوار یا چسب موبر بدن و صورت

پیمایش به بالا