7 مداد ابرو ماژیکی از بهترین مارک ها

مداد ابرو ماژیکی

مداد ابرو ماژیکی می‌تواند در تعریف و فرم دادن به ابروهای شما، ابزاری ایده آل باشد. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد در بازار، تلاش برای انتخاب گزینه مناسب برای شما می تواند بسیار سخت باشد. در این مقاله نکاتی در مورد نحوه انتخاب بهترین مداد ابرو ماژیکی مناسب برای نیازهای شما آورده شده است.

با در نظر گرفتن رنگ، فرمول، کاربرد و قدرت ماندگاری، می توانید یک مداد مناسب را برای نیازهای خود بیابید. از آزمایش گزینه های مختلف نترسید و برای یافتن گزینه مناسب وقت بگذارید. ابروهای شما بخش مهمی از ظاهر کلی شما هستند و مداد ابروی مناسب می تواند تفاوت زیادی برای شما ایجاد کند.


بهترین مداد ابرو ماژیکی

1. مداد ابرو دونادیا

این مداد ابروی ماژیکی از برند دونادیا در چندین رنگ مختلف موجود است که امکان سایه زدن و مشخص کردن خطوط ابرو را برای شما فراهم می کند. همراه با یک نوک پهن، به ترکیب مناسب کمک می کند و ابرویی نرم و با ظاهری طبیعی ارائه می دهد.

مداد ابرو ماژیکی دونادیا

مشاهده قیمت و خرید:


2. ماژیک ابرو آرت دکو

با استفاده از این ماژیک ابرو خوب ابروهای کم پشت خود را پر کنید و ظاهری طبیعی بسازید. هر ضربه مداد باعث مشخص شدن ابروها می شود و بسته به فشار، مداد با رنگ ابرو تنظیم می شود.

+ بدون پخش شدن بر روی پوست

+ نوک تیز

مداد ابرو ماژیکی آرت دکو

مشاهده قیمت و خرید:


3. مداد ابرو ماژیکی فلورمار

این مدل از مداد های فلورمار از بهترین مارک های ماژیک ابرو موجود در بازار آرایشی هستند. دارای یک فرمول ماندگار و طولانی است که استفاده از آن آسان و رنگی ملایم و قابل ترکیب برای پر کردن شکاف ها ارائه می دهد.

+ قلم نرم و انعطاف پذیر

مداد ابرو ماژیکی فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


4. ماژیک ابرو بی یو

مداد بی یو نظرات مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده و با ایجاد ظاهری طبیعی در تمام طول روز بدون خراب شدن دوام می آورد.

+ بدون عطر

+ عدم ایجاد چسبندگی یا خشکی در ابرو ها

مداد ابرو ماژیکی بی یو

مشاهده قیمت و خرید:


5. مداد گلدن رز

ماژیک ابرو گلدن رز حاوی فرمولی سبک و باکیفیت است که در برابر آب و تعریق نیز مقاوم است. شما می توانید از این مداد برای فرم دادن، مشخص کردن و پرکردن ابروهای خود استفاده کنید.

+ ضد آب

+ دارای برس اسپولی در انتهای مداد

مداد ابرو ماژیکی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


6. ماژیک میسلین

مداد ابروی ماژیکی میسلین با طراحی و ساخت حرفه ای ابروهای شما را پوشش و ظاهری طبیعی ارائه می دهد. نوک دقیق و فوق‌العاده نرم آن، فضای خالی موها را می‌پوشاند و به داشتن ابروهایی پرپشت‌تر کمک می‌کند.

+ نوک نمدی نرم

+ ضد آب

مداد ابرو ماژیکی میسلین

مشاهده قیمت و خرید:


مواردی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید

  • تطبیق رنگ

هنگام انتخاب رنگ برای ابروهای خود، قانون کلی این است که یا کمی روشن تر از رنگ موی طبیعی باشد یا دقیقا با رنگ موی خود مطابقت داشته باشید. اکثر برندهای آرایشی بین 5 تا 10 سایه برای انتخاب دارند (مانند بلوندهای کلاسیک، قهوه ای و مشکی) بنابراین ممکن است لازم باشد بیش از یک رنگ را امتحان کنید تا مطابقت دقیقی پیدا کنید.

  • نوع ابرو

اگرچه یک مداد ابرو ماژیکی خوب می تواند شکل و پرپشتی ابروهای شما را تغییر دهد، اما هنوز باید نوع ابروی خود را هنگام انتخاب مداد مناسب در نظر داشته باشید. برخی از آنها با نوک‌های زاویه‌دار نازک طراحی شده‌اند تا با حرکت‌های ملایم به ابروهای کم‌پشت حجم دهند و برخی دیگر نوک ضخیم‌تری دارند تا شکاف‌ها را پر کنند و سایه‌ بیشتری ایجاد کنند.

  • اپلیکاتور

برخی از مدادها با یک برس اسپولی در انتهای مداد برای شانه زدن و فرم دادن به موها قبل از اعمال رنگ به ابروهای شما ارائه می شوند. برس اسپولی را نادیده نگیرید زیرا به شما در کنترل رنگ کمک می کند.

چه چیزی باعث رشد موهای ابرو می شود؟

  • به طور کلی داشتن یک رژیم غذایی مغذی و توجه بیشتر به ناحیه مورد نظر می تواند به رشد مو کمک کند.
  • ماساژ دادن روزانه ناحیه ابرو می تواند گردش خون را تقویت کند که به رشد سالم کمک می کند، سعی کنید مقدار کمی روغن زیتون نیز اضافه کنید.
  • سرم های ابرو به طور خاص برای کمک به رشد فرموله شده اند.
  • از برداشتن بیش از حد ابرو با موچین خودداری کنید.
  • خوردن یک رژیم غذایی غنی از بیوتین، اسیدهای چرب امگا 3 و ویتامین ها به تامین مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز بدن برای رشد موهای سالم کمک می کند.

سوالات تکراری

  • آیا مداد ابرو می تواند باعث آکنه شود؟

در حالی که مداد ابرو می تواند باعث آکنه شود، به اندازه ژل ها و پومادها نمی توانند فولیکول های مو را مسدود کرده و باعث تحریک شوند. بهترین راه برای جلوگیری از آکنه در محصولات آرایشی پاک کردن آرایش و تمیز کردن عمیق صورت هر شب است.

  • آیا می توان از مداد ابرو به عنوان خط چشم استفاده کرد؟

بله، مداد ابرو ممکن است به عنوان یک خط چشم ظریف استفاده شود.

  • آیا می توانم بعد از میکروبلیدینگ مداد ابرو بزنم؟

آره، اما قبل از استفاده از محصولات آرایشی، از جمله مداد ابرو، دو هفته صبر کنید تا پوست بهبود یابد.

  • آیا مداد ابرو منقضی می شود؟

بله، اکثر مدادهای ابرو یک تا سه سال دوام می آورند و پس از آن باید تعویض شوند. همیشه بسته بندی را از نظر تاریخ انقضا بررسی کنید.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین مداد ابرو پودری

بیشتر بخوانید: بهترین صابون ابرو

پیمایش به بالا