ماسک لب ورقه ای ؛ 4 برند برتر

ماسک لب ورقه ای

آیا با اینکه از بالم لب استفاده می کنید، لب هایتان مدام ترک خورده و خشک است؟ آسیب لب چه به دلیل تغییرات آب و هوایی، چه رژیم غذایی یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید باشد، گاهی اوقات نیاز به مراقبت بیشتری دارد. برای تقویت و ترمیم قوی و سریع لب ها از بهترین ماسک های لب ورقه ای در برنامه روزانه خود استفاده کنید.

ماسک لب یک درمان ترمیمی و احیا کننده است که به بهبود لب ها کمک می کند. برخلاف بالم لب، که در درجه اول یک درمان پیشگیرانه است، ماسک های لب برای بهبود و تقویت لب ها عمل می کنند.

امروزه ماسک های زیادی برای لب وجود دارد که وعده افزایش حجم و ترمیم لب را در یک شب می دهد. اما چه تعداد واقعا می توانند نتایج خوبی را ارائه دهند؟ در ادامه بهترین مارک و برند هایی که ماسک لب ورقه ای را تولید و در بازار ایران عرضه می کنند به شما معرفی می کنیم.

بنر رژ لب

بهترین ماسک لب ورقه ای

1. ماسک لب ورقه ای بیوآکوا

بیوآکوا پرفروش ترین برند انواع ماسک های ورقه ای صورت و لب در فروشگاه های ایران است. اگر از خشکی و ترک خوردگی لب‌ها رنج می‌برید، ماسک لب بیوآکوا یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

البته انتخاب در میان ده ها طرح و مدل مختلف ماسک لب بیوآکوا نیز کار آسانی نیست. از نظر خریداران بهترین ماسک لب ورقه ای بیوآکوا مدل گیلاس بسته 20 عددی است.

ماسک بیواکوا مدل گیلاس دارای 20 عدد ماسک ورقه ای در یک بسته بندی کاسه ای با طراحی فانتزی و زیبا می باشد.

+ حاوی عصاره گیلاس که باعث ترمیم و لطافت پوست لب می شود.

ماسک لب ورقه ای بیواکوا

مشاهده قیمت و خرید:


نحوه استفاده از ماسک لب ورقه ای:

لب هارا به طور کامل تمیز کنید. یک ورقه از ماسک را روی لب قرار دهید و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا مواد مفید آن کاملا جذب پوست لب شود. به همین راحتی!

دیگر مدل های ماسک لب بیواکوا را در فروشگاه دیجیکالا از همین زیر مشاهده کنید. برای دیدن اطلاعات بیشتر روی محصول کلیک کنید.


2. ماسک لب ونزن

این پچ یا ماسک به شکل لب تقریبا تمام نگرانی‌های لب شما از بین می‌رود: خشکی، رنگ ناهموار، خطوط ریز و چین و چروک.

+ آبرسانی و رطوبت عمیق لب ها

+ یک قاشق پلاستیک کوچک برای راحتی در اوردن ورقه ها

ماسک لب ورقه ای ونزن

مشاهده قیمت و خرید:


3. ماسک لب سرسان لاو

ماسک لب سرسان لاو برای آبرسانی به لب ها و افزایش تولید کلاژن در پوست لب طراحی شده است.

این ماسک حاوی ویتامین E و A است. ویتامین E که معمولا در محصولات مراقبت از لب استفاده می شود، دارای خواص مرطوب کننده است که خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی دارد که از سد پوست حمایت می کند. چنین محصولاتی مانند رژ لب، بالم لب یا ماسک لب ویتامین E می توانند به گردش خون کمک کنند، سلول‌سازی را تسریع کنند و لب‌ها را صاف‌تر، حجیم‌تر و نرم‌تر کنند.

ماسک لب ورقه ای سرسان لاو

مشاهده قیمت و خرید:


4. ماسک لب کیس بیوتی

ماسک ورقه ای لب کیس بیوتی برای التیام لب های ترک خورده یا خشک و مرطوب نگه داشتن و هیدراته نگه داشتن لب ها بسیار عالی است.

برند کیس بیوتی نیز یکی از بهترین ها در تولید محصولات مراقبتی پوست است. همچنین انواع مختلفی از ماسک های لب ورقه ای حاوی موادی مانند هیالورونیک اسید، آلوئه ورا، عسل، ویتامین E و گل رز را ارائه می دهد.

ماسک لب ورقه ای کیس بیوتی

مشاهده قیمت و خرید:


ماسک لب ورقه ای چیست؟

مانند ماسک های ورقه ای صورت هستند اما به طور خاص برای لب ها طراحی شده اند. این پچ ها با مواد فعال سبک وزن اما قوی برای هدف قرار دادن نگرانی های خاص لب فرموله می شوند. این مواد شامل رتینول، اسید هیالورونیک، سرامیدها، کلاژن، ویتامین C و عصاره میوه های مفید است.

اکثر ماسک‌ های لب، درمان‌های نرم کننده عمیق هستند که برای آبرسانی شدید و مواد مغذی به لب‌ها طراحی شده‌اند، اما برخی از آنها را می‌توان برای درمان‌های دیگر مانند روشنی پوست نیز استفاده کرد.

فواید و خواص ماسک لب ورقه ای

ماسک های مختلف لب موارد مختلفی را درمان می کنند، اما همه آنها ویژگی آبرسانی عالی را دارند. با این حال، به طور خاص تر مشکلات زیر را نیز حل می‌کنند:

1. درمان خشکی و ترک خوردگی

بسیاری از ما، به خصوص در فصل زمستان، به شدت از خشکی و ترک خوردن لب‌ها رنج می‌بریم. این می تواند به دلیل کم آبی بدن و آب و هوای سرد باشد، یا می تواند به دلیل شرایط التهابی مانند اگزما یا پسوریازیس باشد که باعث خشک شدن و پوست پوست شدن لب می شود.

ماسک‌های لب که با مواد مغذی آبرسان اضافی طراحی شده‌اند، می‌توانند با ایجاد حالت‌دهندگی قوی برای لب‌ها در هنگام استفاده کمک کنند.

این ماسک ها معمولاً حاوی موادی مانند هیالورونیک اسید، گلیسیرین، سرامیدها، ویتامین های B، ویتامین C و ویتامین E و مواد نرم کننده مانند کره شی، موم زنبور عسل، عسل، روغن نارگیل و غیره هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین روغن برای خشکی لب

2. روشن کننده

یک بیماری بسیار رایج که بسیاری از ما از آن رنج می بریم، پرپیگمانتاسیون لب ها است. این جایی است که پوست لب‌های ما به جای صورتی تیره (با رنگ پوست یا تیره‌تر) به نظر می‌رسد.

علل رنگدانه‌ها می‌تواند از عادات سبک زندگی روزمره مانند سیگار کشیدن، مراقبت از لب‌ها و محصولات بد، یا خوردن برخی غذاها تا بیماری‌های مزمن مانند بیماری آدیسون یا کمبود ویتامین‌های خاص متغیر باشد.

ماسک‌ها و پچ های لب که برای درمان هایپرپیگمانتاسیون طراحی شده‌اند، دارای ترکیبات آبرسان و همچنین مواد روشن‌کننده خواهند بود. این مواد بیشتر ویتامین C، نیاسینامید، کوجیک اسید، ویتامین A و رتینول، زردچوبه و غیره هستند.

3. کاهش چین و چروک

بله، در لب های شما نیز خطوط چین و چروک ظریف ایجاد می شود. گاهی اوقات لب ها یکی از اولین نواحی پوست هستند که علائم استرس و پیری را نشان می دهند. این نیز زمانی اتفاق می افتد که آنها کم آب شده و در معرض آفتاب آسیب دیده باشند.

درمان اصلی لب‌های صاف‌تر و حجیم‌تر ترکیبی از آبرسانی و کلاژن است. بنابراین، ماسک‌های لب که برای درمان چین و چروک‌های لب طراحی شده‌اند، عمدتاً با پپتیدهای کلاژن و مجموعه‌ای از مواد مرطوب‌کننده تزریق می‌شوند.

هنگامی که به طور مداوم استفاده می شوند، ساختار و ظاهر لب ها را با افزودن کلاژن به پوست و بهبود گردش سلولی سالم بهبود می بخشند.

ماسک لب ورقه ای چند بار استفاده شود :

می‌توانید دستورالعمل‌های محصول را بررسی کنید تا ببینید اصلا چند وقت یک‌بار باید از ماسک‌های لب استفاده کنید. اما بیشتر ماسک‌های لب را می‌توان چندین بار در هفته یا حتی روزانه (اگر لب‌هایتان زیادی خشک است) استفاده کرد.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: خشکی لب نشانه چیست

پیمایش به بالا