ماسک صورت کلم بروکلی خانگی

ماسک صورت

ماسک صورت خانگی کلم بروکلی را برای زیبایی و تقویت پوست امتحان کنید!

ماسک خانگی کلم بروکلی یک روش طبیعی و ساده برای بهبود ظاهر پوست صورت است. کلم بروکلی حاوی عناصر مغذی بسیاری است که برای پوست مفید هستند. این ماسک می‌تواند به شما کمک کند تا پوست صورت خود را تقویت و نرم کنید.

بدیهی است که خوردن کلم بروکلی تمام این مواد مغذی را به شما می دهد که زیبایی طبیعی را از درون بدن تقویت می کند، اما می توانید با استفاده ماسک کلم بروکلی از پوست شگفت انگیز نیز بهره مند شوید! اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه یک ماسک صورت خانگی بروکلی درست کنید!

بنر آرایش صورت

خواص کلم بروکلی برای پوست صورت

کلم بروکلی یکی از سبزیجات مغذی است که شامل مواد مهمی مانند ویتامین C، بتا کاروتن، ویتامین A، ویتامین K، فیبر، کلسیم، پتاسیم، سولفور و فسفر می‌شود. همه این مواد مغذی می‌توانند به بهبود و بهسازی پوست صورت کمک کنند.

در ادامه به برخی از خواص کلم بروکلی برای پوست صورت می‌پردازیم:

1- آنتی اکسیدان قوی: کلم بروکلی به دلیل حاوی بالاترین سطح ویتامین C و آنتی اکسیدان های قوی، می‌تواند در مبارزه با آسیب‌های پوستی ناشی از اکسیداسیون کمک کند.

2- کاهش التهاب پوست: کلم بروکلی حاوی ترکیباتی است که می‌توانند به کاهش التهاب پوست کمک کنند. به طور خاص، ویتامین K و سولفورافان ها در کلم بروکلی می‌توانند به بهبود و آرامش پوست کمک کنند.

3- بهبود قوام و جلوگیری از چین و چروک: مصرف کلم بروکلی می‌تواند در بهبود قوام پوست و جلوگیری از چین و چروک کمک کند. بتا کاروتن و ویتامین C در کلم بروکلی می‌توانند به تولید کلاژن پوست کمک کنند.

4- پاکسازی پوست: کلم بروکلی حاوی فیبر است که می‌تواند به پاکسازی پوست و حذف سموم از بدن کمک کند.

در نتیجه، می‌توان گفت که مصرف کلم بروکلی به عنوان یک بخش از یک رژیم غذایی سالم و منظم، می‌تواند به بهبود و بهسازی پوست صورت کمک کند.

ماسک خانگی کلم بروکلی

1. ماسک صورت با پودر کلم بروکلی و عسل

دو راه برای تهیه ماسک صورت بروکلی وجود دارد، یکی استفاده از پودر بروکلی که مطمئنم از شنیدن وجود آن متعجب می شوید، بله درست است و فوق العاده غنی از مواد مغذی است! برای تهیه ماسک صورت با استفاده از پودر کلم بروکلی، کافی است 1 قاشق چایخوری از پودر را در یک کاسه قرار دهید، 1 قاشق چایخوری عسل خام را اضافه کنید و سپس همه چیز را با هم مخلوط کنید تا خمیر سبز رنگی به دست آید. آن را به مدت 10 دقیقه روی تمام صورت خود بمالید سپس با آب ولرم بشویید.

روش دوم استفاده از خود سبزی بروکلی است! من مطمئن هستم که بیشتر شما می خواهید روش دوم را امتحان کنید، بنابراین این چیزی است که در زیر می خواهیم نحوه ساخت آن را ببینیم!

2. ماسک کلم بروکلی با عسل و چای سبز

آنچه شما نیاز دارید:

  • 4 عدد گل کلم بروکلی
  • 1 قاشق چایخوری عسل خام
  • 2 قاشق غذاخوری چای سبز خنک شده
  • مخلوط کن کوچک
  • کاسه کوچک

راهنما:

1. ابتدا چای سبز را با دم کردن یک کیسه چای سبز در یک فنجان آب داغ به مدت 15 دقیقه دم کنید. سپس چای کیسه ای را دور بیندازید و بگذارید چای کاملا خنک شود.

2. در حالی که منتظر خنک شدن چای هستید، 4 گلچه از سر کلم بروکلی جدا کنید. آنها را کاملا بشویید و در یک مخلوط کن کوچک بریزید. چند ثانیه هم بزنید تا خرد شوند.

3. سپس 2 قاشق غذاخوری چای سبز خنک شده و عسل خام را اضافه کنید. همه مواد را چند ثانیه با هم مخلوط کنید تا در نهایت کامل باهم مخلوط شوند. آن را به یک کاسه کوچک منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: برای زیبایی صورت چه باید کرد؟ ۱۴ نکته طلایی

4. ماسک صورت بروکلی شما آماده استفاده است!

5. با استفاده از انگشتان تمیز، آن را روی تمام صورت خود بمالید و از چشم ها دوری کنید.

6. بگذارید 15 دقیقه بماند سپس ابتدا با آب گرم و بعد با آب سرد بشویید.

7. ماسک جوان کننده صورت بروکلی شما کامل شد! از پوست لطیف زیبای خود شگفت زده شوید، سپس ادامه دهید و روتین روزانه پوست خود را انجام دهید.

این ماسک صورت خانگی بروکلی آسان را امتحان کنید و نتیجه انجام آن را با ما به اشتراک بگذارید!

ماسک ورقه ای کلم بروکلی

ماسک ورقه ای کلم بروکلی یکی از ماسک‌های طبیعی و ساده برای پوست صورت است که می‌تواند به تغذیه پوست کمک کرده و درمان بسیاری از مشکلات پوستی را فراهم کند. این ماسک از ورقه‌های کلم بروکلی ساخته می‌شود که با ترکیبی از ویتامین C، کلسیم، بتا کاروتن و آهن پر می‌شوند و از طریق این ماسک می‌توان از خواص بی‌شمار کلم بروکلی برای پوست صورت بهره برد.

ماسک صورت کلم بروکلی

ماسک صورت ورقه ای کلم بروکلی سادور

مشاهده قیمت و خرید در:


بیشتر بخوانید: روتین روزانه ویتامین سی برای پوست

مرتبط:ماسک صورت خانگی ماسک صورت برای جوش درمان لک صورت ماسک کیله برای صورت درمان کک مک صورت ماسک صورت برای لکه ماسک برای کک و مک صورت ساخت ماسک صورت خانگی ماسک کلم بروکلی ماسک کلم بنفش ماسک کلم سفید,خاصیت ماسک ورقه ای کلم بروکلی ماسک کلم بروکلی سادور کلم بروکلی در ماست کلم بروکلی و ماست ماکس کچالو,آیا می توان از کلم بروکلی برای تهیه ماسک زیبایی استفاده,ماسک ورقه ای کلم بروکلی و روغن آفتابگردان,طرز تهیه ماسک کلاژن‌ساز خانگی,ماسک کلم را امتحان کنید!,ماسک میوه های سبز رنگ آمستریس,فیلم رفع چروک دور چشم با ماسک کلم بروکلی,

پیمایش به بالا