ماسک مو خانگی برای رشد سریع مو

ماسک مو خانگی برای رشد سریع مو

درمان های شیمیایی، رنگ و دکلره و حالت دادن مداوم با سشوار و اتو، تارهای مو را خشک، وز و شکستنی کرده است. حفظ سلامت موهایتان و رشد سریعتر آنها قطعا در لیست اولویت های روتین مراقبت از موی شما خواهد بود. اما به جای خرید محصولاتی گران قیمت، به شما چند ماسک مو خانگی برای رشد سریع مو را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه چند دستور العمل خانگی برای ماسک های رشد مو آورده شده است که می توانید آنها را در خانه برای موهای ضخیم و براقی که همیشه می خواستید امتحان کنید.

دسترسی سریع: بهترین ماسک برای رشد سریع مو

بنر ماسک مو

بهترین ماسک برای رشد سریع مو

1. ماسک روغن کرچک و عسل

همه ما فواید روغن کرچک برای رشد مو را می دانیم. این روغن سرشار از اسیدهای چرب است و موها را مرطوب می‌کند تا شگفت انگیز به نظر برسد. همچنین به دلیل خواص ضد میکروبی که دارد، خشکی و پوسته پوسته شدن پوست سر را کاهش می دهد. عسل به طور طبیعی موها را مرطوب می کند و درخشندگی فوق العاده ای به آن می بخشد.

می توانید یک قاشق عسل را به دو قاشق روغن کرچک اضافه کنید و مخلوط را گرم کنید. ماسک را روی پوست سر مالیده و با نوک انگشتان به آرامی ماساژ دهید. قبل از اینکه ماسک را با آب ولرم بشویید، اجازه دهید 30 دقیقه تا 45 دقیقه بماند.

ماسک روغن کرچک و عسل برای رشد سریع مو

2. ماسک آووکادو و موز

این ماسک موی حالت دهنده عمیق برای موهای آسیب دیده خشک است که از شکستن آن ها جلوگیری می کند و رشد مو را تقویت می کند. آووکادو و موز هر دو غنی از پروتئین هستند و به مو کمک می کنند تا محتوای مغذی مورد نیاز برای موهای درخشان و سالم را بازگردانند.

نصف آووکادو را با یک موز له کنید تا خمیر یکدستی به دست آید. مخلوط را از ریشه تا انتهای مو بمالید و بگذارید حداقل 15 دقیقه بماند. برای داشتن موهایی سالمتر، ماسک را با آب گرم بشویید.

ماسک آووکادو و موز برای رشد سریع مو

3. ماسک هیبیسکوس برای رشد سریع مو

گل ها و برگ های گیاه هیبیسکوس هم غنی از آنتی اکسیدان هستند و هم تولید سلولی را تحریک می کنند که به رشد سریع، بلندتر و ضخیم تر کردن مو کمک می کند.

چند گل و برگ گیاه را بردارید و در آب بجوشانید. شیره را بگیرید و به موهای خود بمالید و حداقل 15 دقیقه صبر کنید. آن را با آب سرد بشویید. با داشتن موهایی سالم و خوشبو شگفت زده خواهید شد.

ماسک هیبیسکوس برای رشد سریع مو

4. ماسک سیر و پیاز

هر دوی این مواد که به دلیل خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی خود شناخته شده اند، می توانند به کاهش پوسته پوسته شدن و شوره سر کمک کنند.

هر دو این مواد را در یک کاسه له کنید و روغن موهای معمولی خود را به مخلوط اضافه کنید. خمیر غلیظ را روی موهای خود بمالید و 30 تا 45 دقیقه نگه دارید. ماسک را با شامپو بشویید تا بوی مواد بدبو از بین برود.

بیشتر بخوانید: ماسک مو ارگان بدون سولفات

ماسک سیر و پیاز برای رشد سریع مو

5. ماسک دانه شنبلیله و مورینگا

برگ های مورینگا سرشار از ویتامین هستند و به رشد موهای ضعیف و شکننده کمک می کنند. در حالی که دانه های شنبلیله برای رشد مو ایده آل هستند زیرا فولیکول های مو را قادر می سازند سریعتر رشد کنند.

دانه های شنبلیله را یک شب در آب خیس کنید. چند برگ مورینگا را بردارید و آنها را با آب و دانه های شنبلیله خرد کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. ماسک را از نوک تا ریشه روی تارهای موی خود بمالید و بگذارید 15 دقیقه تا 20 دقیقه بماند. ماسک را کاملا با آب ولرم بشویید.

ماسک دانه شنبلیله و مورینگا برای رشد سریع مو

ماسک مو

یکی از مشکلات ماسک های خانگی زمان بر بودن تهیه آن است. یکبار تهیه ماسک مو خانگی می تواند سرگرم کننده باشد اما اگر بخواهید هر هفته از آن استفاده کنید شاید مراحل ساخت خسته کننده شود. به همین دلیل بسیاری از افراد بعد از چند بار استفاده دیگر علاقه ای به انجام دادن آن ندارند.

خوشبختانه برای مراقبت از مو محصولات گیاهی فراوانی وجود دارد که می توانید از آن بهره ببرید. در ادامه چندین ماسک مو گیاهی حاوی روغن و عصاره های طبیعی میوه ها و گیاهان مختلف را مشاهده می کنید.


بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین ماسک مو داخل حمامی

مرتبط: ماسک رشد سریع مو خانگی,در یک روز,چکار کنیم,با پیاز,بهترین ماسک برای رشد مجدد مو,اپارات,رشد سریع موی سر,رشد سریع مو نی نی سایت,ماسک های خانگی,ماسک مو خانگی,ماسک قوی,ماسک گیاهی,برای رشد مجدد,رشد مو سریع

پیمایش به بالا