شانه ضد شپش ؛ 7 مدل محبوب و پرطرفدار

شانه ضد شپش

شانه‌ های ضد شپش ، شانه‌های تخصصی هستند که برای از بین بردن شپش و تخم‌های آن از روی مو طراحی شده‌اند. این شانه ها دارای دندانه هایی با فاصله کم و محکم هستند که می توانند به طور موثر شپش و تخم آن را از بین ببرند. آنها از مواد باکیفیت مانند فولاد ضد زنگ یا پلاستیک ساخته شده اند که باعث می شود بادوام و تمیز باشند. شانه شپش گیر یک ابزار ضروری برای هر کسی است که با آلودگی شپش سر و کار دارد، زیرا غیر سمی است و نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خشن ندارد. آنها یک راه ایمن و موثر برای خلاص شدن از شر شپش و جلوگیری از گسترش آنها هستند.

در ادامه بهترین شانه ها برای شپش را به شما معرفی می کنیم. با خیال راحت مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.


بهترین مارک شانه ضد شپش

1. شانه تمام استیل لیندا نیت

شانه های شپش گیر لیندا نیت کاملا از استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر آب ساخته شده است. دارای نوارهای ضد لغزش روی دسته هستند تا بتوانید شانه را محکم در دست بگیرید. انتهای گرد دندان از خراشیدن یا کشیدن پوست سر و مو محافظت می کند.

+ قابل استفاده برای تمامی سنین

شانه ضد شپش تمام استیل لیندا نیت

مشاهده قیمت و خرید:


2. شانه شپش گیر ترمیناتور

ترمیناتور یک شانه ضد شپش با دندانه هایی از جنس فلز درجه یک و حرفه ای برای درمان و از بین بردن شپش از روی موهای سر طراحی شده است.

+ سری فلز ضد زنگ و مقاوم

+ بدنه پلاستیکی


3. شانه نو لایس

این شانه ها از پلاستیک و استیل مرغوب ساخته شده اند و به راحتی تمیز می شوند و زنگ نمی زنند. فاصله ریز دندان‌ها امکان استفاده برای موهای مرطوب و خشک را فراهم می‌کند و آن را برای رفع شپش و کک در کودکان و بزرگسالان و همچنین حیوانات خانگی ایده‌آل می‌کند. علاوه بر این، از این شانه ها می توان برای شناسایی مشکلات پوست و مو استفاده کرد.


4. شانه فلزی زریله تمام استیل

شانه تمام استیل زریله یک کیت بسیار موثر برای از بین بردن سریع تخم شپش، شپش و شوره سر است. این شانه مناسب برای هر نوع مو و طولی است، همچنین با موهای نازک و ضخیم به خوبی سازگاری دارد.

شانه ضد شپش زریله

مشاهده قیمت و خرید:


5. شانه شپش پلاستیکی

این محصول یک شانه پلاستیکی دو طرفه با کیفیت بالا است که می توانید از آن برای پخش کردن محلول درمان شپش قوی خود استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که برای از بین بردن شپش و تخم آن شانه های فلزی و استیل تاثیر بیشتری دارند.


چگونه بهترین شانه ی شپش را انتخاب کنیم؟

جنس: شانه های ساخته شده از مواد بادوام مانند فولاد ضد زنگ، فلز یا پلاستیک با کیفیت بالا، مدت طولانی تری ماندگاری دارند. شانه های فولادی، شانه های فلزی و حتی شانه های پلاستیکی ساخته شده از پلیمرهای ترموپلاستیک مانند ABS می توانند هر نوع استرسی را تحمل کنند. همچنین دسته و دندانه ها باید به اندازه کافی قوی باشند تا در هنگام شانه زدن با فشار مقابله کنند.

دندانه ها: پوسته های ریز شوره سر، شپش ها و تخم آن ها به پوست سر و مو می چسبند که نمی توان آنها را به طور کامل با شانه های بزرگ از موهای سر پاک کرد. از این رو، شانه‌ای با دندانه‌های ظریف، با فاصله فشرده پیدا کنید که بتواند حداکثر شوره، شپش و سایر انگل‌ها را جمع‌آوری کرده و بکشد.

شانه شپش در مقابل شانه کک: شانه شپش گیر و شانه ضد کک از نظر کارایی کم و بیش شبیه هم هستند. اما معمولا از شانه ضد کک در حیوانات خانگی برای از بین بردن کک، شوره، موهای شل و شپش استفاده می‌شود. در حالی که شانه شپش سر برای کاربردهای انسانی مناسب است.

بهترین شانه برای از بین بردن شپش چیست؟

برای از بین بردن شپش، شانه شما باید دارای دندانه های فلزی ظریف و ضد زنگ با فاصله کم باشد. این به شانه اجازه می دهد تا به طور یکپارچه حرکت کند و ناحیه بزرگی از موهای شما را شپش زدایی کند.

شانه کردن شپش از موهای خیس بهتر است یا خشک؟

شانه زدن برای رفع شپش را می توان هم روی موهای خشک و هم روی موهای مرطوب انجام داد. با این حال، شانه کردن موهای خشک در مقایسه با موهای مرطوب زمان کمتری می برد. اما در عین حال، شانه کردن مرطوب دقیق و مؤثرتر است زیرا شستشو حرکت شپش را متوقف می کند.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: دستگاه سوراخ کن گوش

بیشتر بخوانید: سنگ پای قزوین

پیمایش به بالا