شانه شپش برقی ؛ 8 برند پرفروش و محبوب

شانه شپش برقی

انتخاب شانه مناسب گام مهمی در روند از بین بردن شپش است. بهترین شانه شپش برقی برای خلاص شدن از شر شپش و تخم آن در انواع موها قابل استفاده است. این یک راه بسیار مقرون به صرفه و راحت برای خلاص شدن از شر موهای آلوده به شپش است. شپش گیری توسط شانه های مخصوص برقی فرآیندی زمان بر اما به همان اندازه در پاکسازی شپش و تخم آن موثر است.

هنگام تصمیم گیری، نوع شانه، مواد، کارایی، راحتی و قیمت را در نظر بگیرید. همچنین فراموش نکنید که از پروتکل درمانی مناسب پیروی کنید. با یک شانه ضد شپش برقی می توانید با اطمینان و موفقیت شپش را از زندگی خود حذف کنید.

اگر تا به حال مجبور شده اید با هجوم شپش مقابله کنید، می دانید که چقدر آزار دهنده و ناامید کننده است. شانه شپش گیر یک ابزار ضروری در روند از بین بردن شپش است، اما با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، انتخاب درست آن بسیار دشوار است. در این مقاله، فاکتورهای مختلفی را که باید هنگام انتخاب شانه ضد شپش برقی در نظر بگیرید را بررسی می کنیم و توصیه هایی را برای بهترین گزینه های موجود در بازار ارائه می دهیم.


بهترین شانه ضد شپش برقی

1. شانه ضد شپش وی کامب مدل TTVC03 plus

با این مدل از شانه شپش وی کامب با چسبندگی آسان که دندانه های آن از فلز ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است، از شر شپش سر و کوچکترین تخم ها از روی مو خلاص شوید. این شانه شپش دوستدار پوست سر دارای دندانه های میکرو شیاردار و بادوام قابل استریل و استفاده مجدد است و برای همه گروههای سنی و افراد خانواده مناسب است.

+ به همراه 5 عدد فیلتر یک بار مصرف

+ ضد آلرژی و حساسیت و فاقد هرگونه مواد سمی

+ دو حالته قابل استفاده برای موهای بلند و کوتاه


2. شانه وی کامب مدل TTVC01

این شانه الکتریکی ضد شپش برند وی کامب نیز به راحتی شپش ها و رشک (تخم) شپش را از بین می برد. فاقد مواد شیمیایی و قابل استفاده مجدد است و برای پوست سر ملایم است.

+ قابلیت پاک کردن راحت شانه و دستگاه

+ ۲ عدد فیلتر یک بار مصرف

+ برای موهای بلند و کوتاه


3. شانه شپش گیر وی کامب مدل TTVC02

همه مدل های وی کامب کارایی خوب و یکسانی دارند و تفاوت مهم و قابل مشاهده ای ندارند. فیلتر ها و سری های یدک شانه ضد شپش وی کامب برای هر سه مدل یکسان است. شانه ضد شپش برقی وی کامب دارای استاندارد اتحادیه اروپا و دندانه هایی از جنس فلز ضد زنگ است و هم شپش و هم تخم شپش را بدون اینکه آسیبی به پوست سر وارد کند، از بین می برد. این شانه شپش کاربرپسند به راحتی تمیز می شود و برای بزرگسالان و کودکان نیز مناسب است.

+ قابل استفاده برای همه گروههای سنی


چگونه شانه شپش برقی مناسب را انتخاب کنیم؟

در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است هنگام خرید شانه در نظر بگیرید:

  • قیمت شانه شپش برقی باید مقرون به صرفه باشد
  • جنس شانه و دندانه های آن برای انواع مو مناسب باشد
  • شانه های پلاستیکی شپش قیمت پایین تری دارند اما می توانند به زودی بشکنند. شانه های فلزی دوام بیشتری دارند و می توان آنها را چندین بار استفاده کرد

اگر شپش دارم هر روز موهایم را شانه کنم؟

هنگام استفاده از محصولات شپش بدون نسخه، مهم است که از شستن موها به مدت 2 روز پس از استفاده خودداری کنید تا دارو اثر کند. با این حال، شانه زدن با شانه شپش باید روزانه انجام شود. این به حذف هر گونه شپش کمک می کند و مشخص می کند که آیا هنوز مناطق آلوده در مو وجود دارد یا خیر.

آیا باید هر روز رختخواب را بشویم؟

شستن تمامی ملافه ها پس از درمان شپش سر ضروری است. شستن ملافه در آب داغ به از بین رفتن شپش های باقیمانده کمک می کند. به خاطر داشته باشید که اگر شپش به اطراف بخزد هر چیزی روی تخت ممکن است آلوده شود.

چگونه بفهمم شپش از بین رفته است؟

اگر سه هفته پس از درمان هیچ شپش زنده خزنده ای مشاهده نشد، به طور کلی می توان تصور کرد که آنها از بین رفته اند. اگر شپش ها زنده بودند تا آن زمان از تخم بیرون می آمدند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: بهترین شانه ضد شپش

بیشتر بخوانید: دستگاه سوراخ کننده گوش

پیمایش به بالا