6 شامپو مناسب برای جوش کف سر

جوش پوست سر

اگر پوست چرب می تواند منجر به جوش و آکنه شود، پوست سر چرب نیز ممکن است باعث جوش کف سر شود. در آب و هوای مرطوب، پوست سر با عرق و روغن مسدود می‌شود و به محلی برای رشد میکروب‌هایی تبدیل می‌شود که بخش‌های ملتهب پوست سر را آلوده می‌کنند. این منجر به جوش های دردناک و ناراحت کننده می شود که اغلب پوسته پوسته می شوند و به شوره سر تبدیل می شوند. مبارزه با این امر برای رشد موی سالم و همچنین برای راحتی بسیار مهم است، زیرا جوش می تواند به نواحی حساس پوست سر آسیب برساند. برای این کار به شامپویی با ترکیبات و فرمولاسیون مناسب نیاز دارید. در اینجا، ما برخی از گزینه‌هایی را فهرست می‌کنیم که کمک می‌کنند.

بنر مو

بهترین شامپو برای جوش کف سر

1. شامپو مو مای مدل Oilomed

این مدل از شامپو های باکیفیت مای مخصوص موهای چرب فرموله شده است. با استفاده از این شامپو چربی سر خود را کنترل کنید و از ایجاد جوش های آزاردهنده پیشگیری کنید.

+ حاوی مس و روی برای تقویت و ترمیم مو

+ پاک کننده چربی اضافی سر

+ کاهش ریزش مو

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید:


2. شامپو استم سل مناسب موهای چرب

شامپو استم سل یک شامپو طبیعی است که برای موهای چرب مناسب می‌باشد. این شامپو حاوی مواد طبیعی مانند عصاره‌های گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و فاقد سولفات و پارابن می‌باشد.

سولفات‌ها مواد شیمیایی هستند که برای تولید کف‌شامپوها به کار می‌روند. این مواد ممکن است باعث خشک شدن پوست سر و موهای شما شوند. با استفاده از شامپوی بدون سولفات مانند شامپو استم سل، می‌توانید پوست سر خود را به خوبی تمیز کنید، بدون اینکه موهای شما خشک شوند.

همچنین، شامپو استم سل بدون پارابن است. پارابن‌ها نوعی ماده شیمیایی هستند که برای حفظ طولانی مدت کارایی محصولات به کار می‌روند. با این حال، پارابن‌ها ممکن است باعث بروز حساسیت در برخی افراد شوند. با استفاده از شامپوی بدون پارابن مانند شامپو استم سل، می‌توانید از بروز حساسیت‌های پوستی مانند جوش کف سر جلوگیری کنید.

شامپو استم سل برای مصرف روزانه مناسب است و می‌تواند به تعادل چربی پوست سر کمک کند. با استفاده از این شامپو، موهای شما به خوبی تمیز می‌شوند و همچنین بوی خوبی به آنها می‌دهد. با این حال، بسته به نوع پوست سر شما، ممکن است نتیجه متفاوتی داشته باشد. در صورت بروز هرگونه حساسیت یا عوارض جانبی، بهتر است استفاده از شامپو را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید در:


3. شامپو متعادل کننده چربی مو و کف سر درموسیس

شامپو درموسیس مدل Sebosis برای تنظیم چربی مو و کف سر طراحی شده و با کاهش چربی اضافه به همراه قدرت پاک کنندگی بالا باعث جلوگیری از التهاب پوستی سر می‌شود.

+ کنترل سبوم

+ مناسب موهای چرب زنان و مردان

+ کاهش ریزش موی چرب

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید:


4. شامپو کنترل کننده چربی سر سریتا

این شامپو علاوه بر رفع شوره سر به کنترل چربی پوست سر کمک زیادی می کند و باعث جلوگیری از جوش می‌شود.

حاوی عصاره بید و زینک اومادین که با کم کردن قارچ های موجود در پوست سر موجب کاهش التهاب و در نتیجه از بین رفتن شوره سر می شود.

+ ضد شوره و خارش پوست سر

+ مناسب موهای چرب

+ کاهش چربی مو

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید:


5. شامپو بدون سولفات لافارر

شامپو بدون سولفات لافارر یک شامپو طبیعی است که برای مراقبت از موهای شما مناسب است. این شامپو حاوی کافئین، عصاره گندم و سویا است که همگی به عنوان مواد غذایی برای موهای شما مفید هستند.

کافئین یک ماده آنتی اکسیدان است که می‌تواند به تقویت رشد مو کمک کند. همچنین، کافئین می‌تواند به خوبی از ریزش موها جلوگیری کند و به موهای شما در برابر آسیب‌های محیطی مانند آفتاب، آلودگی و حرارت کمک کند.

عصاره گندم و سویا حاوی مواد مغذی مانند پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند که به موهای شما نیرو و براقیت می‌بخشند. همچنین، این مواد می‌توانند به خوبی از موهای شما مراقبت کنند و آنها را از آسیب‌های محیطی محافظت کنند.

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید در:


6. شامپو سر و بدن درماسیف

شامپو سر و بدن درماسیف یک شامپوی تخصصی است که برای کمک به مبارزه با جوش، آکنه و سایر منافذ و موقعیت های پوستی که می تواند روی پوست سر و بدن ایجاد شود، طراحی شده است. این شامپو حاوی ترکیبات مختلفی است که می توان آن ها را در درمان جوش ها قوی تشخیص داد، مانند اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای. این مواد به باز کردن منافذ، کاهش التهاب و جلوگیری از ایجاد جوش ها کمک می کنند.

این شامپو برای انواع پوست، که شامل پوست های حساس نیز می شود، مناسب است و می تواند به طور معمول برای کمک به حفظ منافذ و پوست شفاف و سالم استفاده شود. توجه به این نکته ضروری است که همزمان با شامپو سر و بدن درماسیف برای درمان جوش و آکنه، نمی تواند برای همه افراد یا در همه موارد آکنه موثر باشد. معمولاً صحبت با یک متخصص مراقبت های بهداشتی برای توصیه های سفارشی در مورد درمان جوش های پوست سر و بیماری های مختلف پوست قبل از انتخاب هر محصولی بهترین کار است.

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید در:


7. شامپو مو اردیبهشت

شامپو موی اردیبهشت از ترکیب آلوئه ورا، بابونه و گزنه ساخته شده است. این شامپو به عنوان یک محصول طبیعی و ارگانیک، ادعای کمک به تقویت موها و ترمیم آسیب‌دیدگی موها را دارد.

بابونه به عنوان یک ماده طبیعی ضد التهابی شناخته شده است و می تواند به تسکین خارش و التهابات پوستی مانند جوش کمک کند.

بیشتر بخوانید: ۶ شامپو بدون سولفات برای ریزش مو

آلوئه ورا، یکی از مواد اصلی این شامپو است که شناخته شده است برای خواص ترمیمی، آرامش بخشی و آنتی‌باکتریالی که دارد. گزنه نیز معروف به خاصیت ضد شوره دارد و می تواند به درمان شوره و خارش سر کمک کند.

با این حال، همانند هر شامپو دیگری، بسته به نوع پوست سر شما، ممکن است نتیجه متفاوتی داشته باشد. در صورت بروز هرگونه حساسیت یا عوارض جانبی، بهتر است استفاده از شامپو را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید در:


8. شامپو مو مریانج

شامپو مو مریانج یک شامپوی طبیعی و ضد حساسیت است که فاقد سولفات، پارابن، سیلیکون و نمک است. این شامپو با ترکیباتی مانند عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی، طراحی شده است تا پوست سر حساس و آسیب‌پذیر را تقویت کرده و در عین حال موها را تغذیه کند.

شامپو مریانج شامل عصاره‌هایی از گیاهانی می‌باشد که همگی خواص مفیدی برای پوست سر و مو دارند. این شامپو به عنوان یک شامپو طبیعی بدون مواد شیمیایی و سازگار با پوست حساس، مناسب برای افرادی است که به محصولات شیمیایی و حاوی مواد نگهدارنده حساسیت دارند.

با توجه به این ترکیبات، شامپوی مریانج می‌تواند به تقویت پوست سر و مو، کاهش خشکی و شکنندگی مو و حفظ رطوبت طبیعی موها کمک کند. با این حال، همانند هر شامپو دیگری، بسته به نوع پوست سر شما، ممکن است تاثیر متفاوتی داشته باشد. در صورت بروز هرگونه حساسیت یا عوارض جانبی، بهتر است استفاده از شامپو را متوقف کرده و به پزشک مراجعه کنید.

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید در:


9. شامپو تقویت کننده مو وچه

این شامپو فاقد مواد مضر مانند پارابن، سیلیکون و گلوتن است و هیچگونه حساسیت و التهابی ایجاد نمی کند.

شامپو تقویت کننده مو وچه یک شامپوی طبیعی است که حاوی سیستین و ویتامین B6 می‌باشد. این شامپو با ترکیباتی مانند عصاره‌های گیاهی و روغن‌های طبیعی، طراحی شده است تا به تغذیه، تقویت و حفظ سلامت موهای خشک و معمولی کمک کند.

شامپو مناسب برای جوش کف سر

مشاهده قیمت و خرید در:


بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید:ماسک خانگی پوست موز برای لک صورت

مرتبط:شامپو مناسب برای جوش کف سر جوش سر بهترین شامپو برای جوش سر جوش کف سر شامپو ضد جوش سر شامپو ضد جوش کف سر شامپو مناسب جوش سر شامپوی مناسب برای جوش سر شامپو مناسب برای جوش سر شامپو جوش کف سر شامپو مناسب پوست سر جوش دار

پیمایش به بالا