شامپو تثبیت کننده رنگ مو ؛ 6 مارک محبوب

شامپو تثبیت کننده رنگ مو

موهای رنگ شده، دکلره و هایلایت شده زیبا به نظر می رسند اما آنچه اهمیت دارد نگهداری و مراقبت از آنهاست. تنها چیزی که نیاز دارید بهترین شامپو تثبیت کننده رنگ مو است. این شامپو ها فقط تثبیت کننده نیستند؛ بلکه برای تقویت شادابی رنگ مو و حفظ سلامت موهای شما نیز ضروری هستند. شامپو های مراقبت رنگ مو با دقت و فناوری های پیشرفته ساخته شده اند تا بتوانید پوست سر خود را به طور کامل تمیز کنید و بدون از بین بردن چربی طبیعی موهایتان، تجمعات را از بین ببرید.

شامپو تثبیت کننده به طور خاص برای محافظت و حفظ شادابی موهای رنگ شده فرموله شده است. این شامپو طراحی شده است تا موها را به آرامی بدون از بین بردن رنگ یا محو شدن موها تمیز کند. این شامپوها حاوی موادی مانند فیلترهای اشعه ماوراء بنفش، آنتی اکسیدان ها و مرطوب کننده ها برای جلوگیری از آسیب و حفظ سلامت مو هستند. استفاده از شامپویی که به طور خاص برای موهای رنگ شده طراحی شده است می تواند به افزایش طول عمر رنگ و حفظ شادابی و سلامت موی شما کمک کند.

بنر مو

بهترین مارک شامپو تثبیت کننده رنگ مو

1. شامپو تثبیت کننده رنگ مو سینره

اولین پیشنهاد ما، شامپو سینره مدل تثبیت موهای رنگ شده است که به دلیل قیمت ارزان و کیفیت عالی از پرفروش‌ترین شامپو های بازار است. سرشار از ویتامین، عصاره انار، پلیمرهای سیلیکونی و آنتی اکسیدان های ضروری است که از تشکیل رادیکال های آزاد جلوگیری می کند. این محصول موهای شما را عمیقا تغذیه، صاف و نرم می کند، تا به شما کمک کند موهایی سالم و درخشان داشته باشید.

+ عدم تست حیوانی

+ پاکسازی چربی اضافه مو

+ بدون پارابن

شامپو تثبیت کننده رنگ مو سینره

مشاهده قیمت و خرید:


2. شامپو گلیس برای موهای رنگ شده

شامپو برند آلمانی گلیس یکی از بهترین شامپو های تثبیت کننده رنگ مو خارجی بازار است که به محافظت در برابر محو شدن رنگ کمک می کند. فرموله شده با آنتی اکسیدان ها و فیلترهای UV، به ترمیم موها و حفظ شادابی رنگ مو تا 12 هفته کمک می کند.

+ حاوی کراتین مایع

+ افزایش ماندگاری مو

شامپو تثبیت کننده رنگ مو گلیس

مشاهده قیمت و خرید:


3. شامپو تثبیت کننده رنگ مو فولیکا

شامپو فولیکا یک شامپو تقویت کننده برای موهای رنگ شده است که روی انواع موها و رنگ های هایلات و دکلره موثر است. حاوی آنتی اکسیدان، پروویتامین B5 و فیلترهای UV است که به حفظ ظاهر و طراوت رنگ مو برای مدت طولانی تری کمک می کند. برای استفاده روزمره به اندازه کافی ملایم است و یک راه عالی برای محافظت از رنگ موی مورد علاقه شما است.

+ حاوی عصاره طبیعی انار

+ جلوگیری از کدر شدن رنگ مو

شامپو تثبیت کننده رنگ مو فولیکا

مشاهده قیمت و خرید:


4. شامپو مو سریتا مدل کالر پروتکشن

شامپو تثبیت کننده سریتا شامپویی است که مخصوص موهای رنگ شده طراحی شده است. به آرامی موهای شما را تمیز می کند و در عین حال به استحکام و خاصیت ارتجاعی آن را می افزاید. پلیمر های طبیعی و عصاره های گیاهی موجود در این شامپو به افزایش طول عمر رنگ مو های شما کمک می کند و تضمین می کند که برای مدت طولانی تری شاداب و سرزنده باقی بماند.

+ جلوگیری از موخوره

+ تقویت و ماندگاری بیشتر رنگ مو

شامپو تثبیت کننده رنگ مو سریتا

مشاهده قیمت و خرید:


5. شامپو تثبیت کننده رنگ مو خارجی ایوروشه

شامپو بدون سولفات ایوروشه یک شامپوی تسکین دهنده پوست سر است که با عصاره گیاه زالزالک و فرمولاسیون گیاهی به حفظ رنگ و جلوگیری از کدر شدن آن کمک می کند. این محصول فاقد سولفات، سیلیکون و پارابن است، برای انواع مو مناسب و برای موهای رنگ شده ایده آل است.

+ بدون سولفات و پارابن

+ تثبیت رنگ مو

شامپو تثبیت کننده رنگ مو ایوروشه

مشاهده قیمت و خرید:


6. شامپو تثبیت کننده رنگ مو بدون سولفات ژوت

شامپو ژوت یک محصول بدون سولفات است که برای موهای رنگ شده، آسیب دیده و هم موهای معمولی مناسب است. این شامپو به حفظ رنگ، تقویت، آبرسانی و درخشندگی موهای رنگ‌شده کمک می‌کند. فرمول pH پایین آن به آرامی موها را تمیز می کند تا از پاک شدن رنگ جلوگیری کند و با متعادل کردن رطوبت و صاف کردن سطح مو به محافظت از موها کمک می کند.

+ فاقد سولفات

+ محافظت از مو در برابر اشعه UV

شامپو تثبیت کننده رنگ مو ژوت

مشاهده قیمت و خرید:


7. شامپو مخصوص موی رنگ شده لورال

شامپو بدون سولفات (L’Oréal) لورال یک محصول آبرسان است که به طور خاص برای موهای رنگ شده طراحی شده است. این شامپو از خشک شدن موها جلوگیری می کند و باعث ماندگاری بیشتر رنگ موها می شود.

+ برای تمام خانم‌هایی که موهای رنگ، دکلره و مش شده دارند، مناسب است.

+ بدون پارابن و سولفات

شامپو تثبیت کننده رنگ مو لورال

مشاهده قیمت و خرید:


برای موهای رنگ شده از چه موادی باید اجتناب کرد؟

در زیر لیستی از موادی که هنگام انتخاب بهترین شامپو تثبیت کننده رنگ مو، باید از آنها اجتناب کرد آمده است.

  • پارابن
  • سدیم کلرید
  • پتروشیمی ها
  • سدیم لورت سولفات
  • فتالات ها
  • اتانول
  • پروپانول

از این مواد باید اجتناب کنید زیرا می توانند رنگ موهای شما را از بین ببرند یا محو کنند و باعث خشک و آسیب دیده شدن موها شوند.

چگونه بهترین شامپو برای موهای رنگ شده را انتخاب کنیم؟

نوع موی خود را در نظر بگیرید: اولین قدم در انتخاب شامپو برای موهای رنگ شده این است که نوع موهای خود را در نظر بگیرید. انواع موها به انواع مختلفی از شامپو نیاز دارند. همه کسانی که موهای ظریفی دارند می توانند از مجموعه ای استفاده کنند که حاوی مواد حجم دهنده مانند پروتئین هیدرولیز شده گندم، کلاژن و عصاره ریشه گیاهی است. علاوه بر این، کسانی که موهای ضخیم و محکمی دارند باید شامپویی را انتخاب کنند که با موادی مانند پروتئین هیدرولیز شده، روغن نارگیل و کره شی غنی شده باشد.

به دنبال مواد ایمن برای رنگ مو باشید: قدم بعدی این است که به دنبال شامپوهایی باشید که به طور خاص برای موهای رنگ شده طراحی شده اند. این شامپوها اغلب حاوی مواد خاصی هستند که به محافظت از رنگ موهای شما کمک می کنند. به دنبال شامپوهایی باشید که حاوی فیلترهای UV و آنتی اکسیدان هستند که می توانند به جلوگیری از محو شدن و محافظت از موهای شما در برابر آسیب کمک کنند. علاوه بر این، به دنبال شامپوهایی باشید که حاوی مواد طبیعی مانند روغن نارگیل، روغن آرگان و آلوئه ورا هستند که می توانند به آبرسانی و تغذیه موهای شما کمک کنند.

از برخی مواد خودداری کنید: علاوه بر اینکه به دنبال مواد خاصی در شامپو خود هستید، باید از موادی که می‌توانند به موهای رنگ‌شده آسیب برسانند نیز آگاه باشید. از شامپوهایی که حاوی سولفات هستند خودداری کنید، زیرا می توانند رنگ را از موهای شما پاک کرده و آن را خشک و شکننده کنند. علاوه بر این، از شامپوهایی که حاوی الکل هستند خودداری کنید، زیرا می تواند موهای شما را خشک کرده و آن ها را مستعد شکستن کند.

سوالات تکراری

آیا برای موهای رنگ شده به شامپوی خاصی نیاز دارم؟

بله، استفاده از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده توصیه می شود. شامپوی محافظ رنگ برای کمک به ماندگاری بیشتر رنگ و حفظ سلامت موهای فرآوری شده شما طراحی شده است. این به حفظ شادابی و شدت رنگ موهای شما کمک می کند.

اگر موهای رنگ شده را با شامپوی معمولی بشویید چه اتفاقی می افتد؟

استفاده از شامپوی معمولی روی موهای رنگ شده اثرات منفی خواهد داشت. شامپوهای معمولی اغلب حاوی مواد خشن مانند سولفات هستند که رنگ را از موهای شما پاک می کنند. آنها همچنین روغن های طبیعی مو را از بین ببرند و موهای شما را خشک و زبر کنند. بهتر است برای حفظ رنگ و سلامت موهای خود از شامپویی استفاده کنید که مخصوص موهای رنگ شده است.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین شامپو برای ریزش مو

بیشتر بخوانید: بهترین شامپو برای موهای چرب

پیمایش به بالا