6 شامپو بدون سولفات برای ریزش مو

ریزش مو

سولفات می تواند به موهای شما آسیب برساند و حتی باعث ریزش سریع مو شود. شامپو های بدون سولفات برای ریزش مو و تقویت موهای رنگ شده شما ضروری هستند. این مدل از شامپو اثرات مخرب سولفات بر روی مو را کاهش می دهد و در عین حال سلامت مو را بهبود می بخشد. همچنین موی شما را به آرامی تمیز می کند و به آن اجازه می دهد با درخشش طبیعی خود بدرخشد. علاوه بر این، شامپو فاقد سولفات بهترین انتخاب برای کسانی است که موهای دکلره یا رنگ شده دارند، زیرا به رنگ موهای شما آسیب نمی رساند.

چرا شامپو بدون سولفات استفاده کنیم؟

سولفات ها در درجه اول به عنوان پاک کننده استفاده می شوند. در شامپوها برای از بین بردن کثیفی و چربی مو از سولفات استفاده می شود. متأسفانه عوارض و معایب سولفات نسبت به فواید آن بیشتر است. سولفات شامپو نه تنها کثیفی و چربی را از بین می برد، بلکه می تواند روغن های ضروری مو را نیز از بین برده و باعث خشکی بیش از اندازه موها شود.

به دلیل استفاده مداوم از شامپوهای حاوی سولفات، موهای شما رطوبت و درخشندگی خود را از دست می دهد. برای دستیابی به پوست سر و موی مرطوب و سالم تر، از شامپو فری سولفات استفاده کنید. در اینجا لیستی از بهترین شامپو بدون سولفات مناسب موهای آسیب دیده و در حال ریزش، آورده شده است.

بنر مو

بهترین شامپو برای ریزش مو بدون سولفات

1. شامپو بدون سولفات ایرانی درمالیفت ضد ریزش مو

شامپو ضد ریزش مو درمالیفت موهای نازک و شکننده را تقویت می کند تا ساقه های ضخیم تر ظاهر شوند. این محصول با وجود عصاره رزماری در ترکیبات خود، مخصوصاً برای ریزش موهای نازک و ضعیف بسیار مناسب است. هیچ سولفات، نمک یا پارابنی در این شامپو وجود ندارد تا موهای شما را کنده یا آسیب برساند.

این شامپو فری سولفات با داشتن عناصر طبیعی که برای تقویت مو و فولیکول‌ها شناخته شده‌اند، سلامت موهای شما را تقویت می‌کند.

+ کمتر شدن چربی پوست سر

+ تقویت موهای ضعیف و شکننده و کنترل ریزش مو

+ شامپو بدون نمک، فاقد پارابن و فری سولفات

+ مناسب مو های چرب

شامپو بدون سولفات ایرانی درمالیفت ضد ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید شامپو درمالیفت:


2. شامپو فاقد سولفات درمالیفت برای موهای خشک

فرمولاسیون شامپو درمالیفت برای موهای رنگ شده فوق العاده ملایم است. سولفات، نمک یا پارابن در این ساخت این شامپو استفاده نشده و باعث کدر و ضعیف شدن رنگ موها نمی شود.

یکی از بهترین شامپو های بدون سولفات برای ریزش مو های خشک، شامپو درمالیفت است که علاوه بر پاکسازی مو و پوست سر با ترکیبات خود موجب تقویت ساختار ‌مو شده و پوست سر را مرطوب و تغذیه می کند. PH پوست سر را متعادل می کند و موخوره و ریزش مو را کاهش می دهد.

+ مناسب موهای رنگ یا کراتینه شده

+ جلوگیری از ریزش مو

+ بدون سولفات، پارابن و نمک

+ مناسب استفاده روزانه موهای خشک زنان و مردان

شامپو بدون سولفات برای ریزش مو

مشاهده قیمت و خرید شامپو درمالیفت:


3. شامپو بدون سولفات استم سل ضد ریزش و تقویت کننده مو

ترکیب عالی انواع مواد گیاهی در شامپو ضد ریزش مو استم سل به طور موثری با مشکلات رایج مو مانند ریزش مو، موهای آسیب دیده و نازک شدن موها و غیره مقابله می کند.

شامپو ضد ریزش مو استم سل حاوی عصاره آلوئه ورا ، روغن زیتون، عصاره بابونه، پروتئین هیدرولیزشده سبزیجات، شی‌باتر، پرو ویتامین B۵ بسیار ملایم و مفید برای پوست و مو است همچنین زیبایی و سلامت موهای شما را تضمین می کند.

استم سل از بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای کراتین شده است و در کاهش ریزش مو و تحریک فولیکول رشد مو موثر است. این شامپو باعث تقویت ریشه مو شده و به کنترل ریزش مو کمک می کند.

+ شامپو بدون سولفات برای موهای چرب

+ بدون پارابن و سولفات

+ مناسب برای موهای رنگ و کراتینه شده

شامپو بدون سولفات برای ریزش مو استم سل

مشاهده قیمت و خرید شامپو استم سل:


4. شامپو بدون سولفات پریم برای موهای کراتینه شده

استفاده از شامپو های حاوی سولفات باعث می شود موهای دکلره، رنگ یا کراتین شده شما طراوت و شادابی خود را از دست دهد و دوباره وز و شکننده شود. موهای شما همیشه به مراقبت ویژه نیاز دارد حتی اگر موهای خود را رنگ یا کراتینه نکرده باشید آسیب های نور مستقیم آفتاب، تغییر سبک زندگی و وسایل حرارتی مو می تواند باعث آسیب جدی و ریختن شدید موها شود.

این نوع شامپوها به دلیل نداشتن سولفات و مواد مضر به موهای شما کمک می‌کند تا زمان طولانی تری کراتین موجود در خود را حفظ کند.

+ پیشگیری و کاهش ریزش مو

+ بدون سولفات

+ حاوی کراتین و پروتئین هیدرولیز شده

شامپو بدون سولفات برای ریزش مو پریم

مشاهده قیمت و خرید شامپو پریم:


5. شامپو بدون سولفات پنتن مدل Ipeksi Parlaklik

یکی از بهترین برندهای شامپو بدون سولفات پنتن است. شامپو پنتن همانند ماسک مو های این برند در میان ایرانی ها بسیار محبوب است.

پنتن مناسب موهای شکننده و آسیب دیده می باشد؛ با حفاظت از ساقه مو و تقویت ریشه ی مو از ریزش غیر طبیعی مو ها جلوگیری می کند.

این شامپو برای موهای رنگ شده ایده آل است و حاوی بیوتین و پروتئین ابریشم هیدرولیز شده است که به موها شادابی و درخشندگی طولانی مدت می بخشد. با استفاده از شامپوي بدون سولفات پنتن، رنگ مو حفظ می شود.

+ بدون سولفات

+ حاوی پرو وی

+ شامپو بدون سولفات خارجی

_ قیمت

شامپو بدون سولفات برای ریزش مو پنتن

مشاهده قیمت و خرید شامپو پنتن:


6. شامپو بدون سولفات لافارر

یکی از ویژگی های اصلی شامپوي بدون سولفات لافارر جلوگیری و کاهش ریزش مو به همراه ترمیم و استحکام مو می باشد. با این شامپو حاوی کافئین، عصاره گندم و سویا می توان موهای آسیب دیده را هیدراته، تغذیه و احیا کرد.

+ دارای عصاره دانه انار برای تثبیت رنگ مو

+ کافئین، کراتین و پروتئین هیدرولیز شده‌

+ مناسب برای انواع موهای رنگ و کراتینه شده

_ قیمت

شامپو بدون سولفات برای ریزش مو لافارر

مشاهده قیمت و خرید شامپو لافارر:


سوالات پرتکرار شما:

چرا شامپو بدون سولفات باعث ریزش مو میشود؟

شامپوهای بدون سولفات بعید است که باعث ریزش مو شوند. با این حال، ممکن است این ریزش مو به دلیل نوعی آلرژی به ترکیبات طبیعی موجود در شامپو ایجاد شود. شامپوهای حاوی سولفات باعث تحریک و التهاب پوست سر و در نتیجه نازک شدن پوست سر می شوند.

شامپو بدون سولفات بهتره یا با سولفات؟

شامپوهای بدون سولفات بهترین نوع شامپوها هستند زیرا بدون آسیب رساندن به پوست و موی شما باعث تغذیه و ترمیم موها می شوند.

حرف آخر

شامپو بدون سولفات از بهترین نوع شامپو ها هستند زیرا به طور کامل اما به آرامی موهای شما را تمیز و حالت می دهند. به حفظ روغن و رنگ طبیعی مو کمک می کنند، ظرفیت مو را برای ذخیره رطوبت افزایش می دهند و دوستدار محیط زیست هستند. امیدواریم با این مقاله کمک اندکی به انتخاب شامپو مناسب موهای شما کرده باشیم. اگر فکر میکنید شامپوی دیگری هم باید به این لیست اضافه شود زیر این پست پیشنهاد خود را کامنت کنید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: ۱۰ ماسک مو بدون ابکشی بدون سولفات

مرتبط: شامپو بدون سولفات نی نی سایت,شامپو بدون سولفات دیجی کالا,عوارض شامپو,لورال,فولیکا,گلیس,سولکس,ایروکس,سریتا,لدورا,ایرانی برای موهای کراتینه شده,شامپو بدون سولفات ترکیه ای,شامپو بدون سولفات ایرانی ارزان,خواص شامپو بدون سولفات,مخصوص موهای کراتینه,پریم r+,او جی ایکس,شامپو بدون سولفات حجم دهنده,شامپو بدون سولفات چی بخریم,شامپو بدون سولفات چی خوبه,شامپو بچه بدون سولفات,شامپو بدون سولفات خانومی,شامپوی بدون سولفات قیمت مناسب,جایگزین شامپو بدون سولفات,چطور بفهمیم شامپو بدون سولفات است,چند مدل شامپو بدون سولفات,چند نوع شامپو بدون سولفات,چند نمونه شامپو بدون سولفات,چرا شامپو بدون سولفات کف نمیکنه,شامپو بدون سولفات چه مزایایی دارد,شامپو بدون سولفات چه مزیتی دارد,شامپو بدون سولفات چه مارکی خوبه,شامپو بدون سولفات جلوگیری از ریزش مو,شامپو بدون ضرر,شامپو بدون سولفات ضد ریزش مو,شامپو بدون سولفات ضد خارش,طرز تهیه شامپو بدون سولفات,طرز استفاده شامپو بدون سولفات,

پیمایش به بالا