سی سی کرم چه مارکی خوبه ؟ 9 محصول پرفروش

سی سی کرم چه مارکی خوبه

سی سی کرم ها که به عنوان کرم های اصلاح کننده رنگ نیز شناخته می شوند، یک محصول آرایشی بسیار محبوب در دنیای زیبایی (به خصوص ایران) هستند. برخلاف کرم پودر های سنتی یا مرطوب کننده های رنگی، cc کرم ها رویکردی چند منظوره برای مراقبت از پوست و آرایش ارائه می دهند. آنها نه تنها پوشش و رنگ پوست را یکدست می کنند، بلکه مزایای مراقبت از پوست مانند آبرسانی، محافظت در برابر آفتاب و خواص ضد پیری را نیز ارائه می دهند. کرم های سی سی برای رفع نگرانی‌های خاص پوست مانند قرمزی، تیرگی یا لکه‌های تیره طراحی شده‌اند که آن‌ها را به گزینه‌ای همه‌کاره برای انواع پوست تبدیل می‌کند. چه به دنبال ظاهری طبیعی و بدون آرایش یا پوشش کامل باشید، کرم‌ های CC مکملی عالی برای هر روتین زیبایی هستند.

سی سی کرم چه مارکی خوبه ؟ هنگامی که به دنبال خرید بهترین مارک سی سی کرم هستید، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. ابتدا باید مطمئن شوید که سایه مناسب را برای رنگ پوست خود انتخاب کرده اید. کرم‌های سی سی رنگ‌های مختلفی دارند، بنابراین یافتن کرمی که تا حد امکان با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد ضروری است. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید سطح پوششی است که می خواهید. برخی از این کرم ها پوشش شفافی را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر پوشش بیشتری برای پنهان کردن عیوب ارائه می‌دهند.

در نهایت، شما باید به دنبال بهترین مارک cc کرم باشید که مناسب نوع پوست شما باشد. اگر پوست چرب دارید، محصولی بدون چربی و مات کننده می خواهید. اگر پوست خشکی دارید، محصولی می خواهید که آبرسان و مغذی باشد.

در ادامه لیستی از بهترین و پرفروش ترین برند ها با توجه به نظر خریداران را به شما معرفی می کنیم.

بنر آرایش صورت

بهترین مارک cc کرم

1. سی سی کرم فارماسی

سی سی کرم فارماسی خوبه؟ اگر به دنبال محصولی همه کاره هستید که بتواند پوشش، آبرسانی و محافظت در برابر نور خورشید را ارائه دهد، cc کرم فارماسی انتخابی عالی است. کرم سی‌ سی یا کرم‌های اصلاح‌کننده رنگ، در سال‌های اخیر به دلیل توانایی آن‌ها در یکنواخت کردن رنگ پوست و ایجاد ظاهری طبیعی، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. فارماسی نیز یکی از پرفروش‌ترین و بهترین مارک های سی سی کرم موجود در بازار را ارائه می کند.

+ حاوی کلاژن و روغن آرگان و ویتامین B3

+ حاوی SPF 15

+ مناسب انواع پوست

سی سی کرم فارماسی

مشاهده قیمت و خرید:


2. سی سی کرم سی گل

کرم cc سی گل حاوی یک فرمول چند منظوره است که رنگ چهره را یکدست می کند، خطوط و لک های ظریف را کاهش می دهد و پوست را آبرسانی می کند. ترکیبات سی سی کرم سی گل فاقد چربی و مواد حساسیت زا است و با کنترل چربی پوست از بروز جوش و آکنه جلوگیری می کند. این کرم با رنگ پوست شما سازگار می شود تا ظاهری طبیعی داشته باشد و دارای 30 SPF برای محافظت در برابر اشعه مضر خورشید است.

+ سی سی کرم ضد جوش

+ بهترین مارک سی سی کرم ایرانی مناسب پوست چرب

+ ضد آفتاب با SPF 30

+ بدون چربی و کاهش سبوم

سی سی کرم سی گل

مشاهده قیمت و خرید:


3. سی سی کرم سینره

کرم CC سینره بافت سبک و پوشش کاملی دارد و برای کسانی که به دنبال پوشاندن لکه ها و یا دیگر عیوب پوست هستند عالی است. علاوه بر این، حاوی ویتامین C است که به آبرسانی و روشن شدن پوست کمک می کند. و همچنین دارای SPF 40 برای محافظت در برابر آسیب های خورشید است. این سی سی کرم فورا چهره شما را کامل می کند و ظاهر جای جوش ، چین و چروک ، قرمزی ، تیرگی زیر چشم و منافذ بزرگ را کاهش می دهد.

+ بدون پارابن و تست حیوانی

+ حاوی ویتامین C و SPF 40

+ مناسب استفاده روزانه انواع پوست حتی پوست چرب

سی سی کرم سینره

مشاهده قیمت و خرید:


4. کرم cc رومینا

سی سی کرم رومینا یک محصول چند منظوره صورت است که پوست را تسکین و آبرسانی می کند و در عین حال خاصیت روشن کنندگی و اصلح رنگ پوست را ارائه می دهد. اگر به دنبال محصولی با قیمت مناسب هستید که به اصلاح رنگ و بافت پوست کمک کند، کرم سی سی رومینا قطعا ارزش بررسی را دارد.

+ ضد پیری و ضد آفتاب

+ بدون عصاره

سی سی کرم رومینا

مشاهده قیمت و خرید:


5. کرم cc بورژوا

سی سی کرم بورژوا گزینه ای عالی برای کسانی است که می خواهند بافت و رنگ پوست خود را بهبود بخشند و در عین حال محافظت در برابر آفتاب نیز داشته باشند. ظاهری طبیعی و روشن کننده ایجاد می کند که باعث می شود پوست سالم و زیبا تر به نظر برسد. همچنین سی سی کرم بورژوا یک محصول آرایشی چند کاره است که می تواند به راحتی عیوبی مانند قرمزی و تیرگی پوست را بپوشاند.

+ SPF 15

+ یکی از بهترین مارک های سی سی کرم خارجی مناسب انواع پوست خشک ، مختلط و چرب

سی سی کرم بورژوا

مشاهده قیمت و خرید:


سی سی کرم چیست ؟

سی سی کرم مخفف (کالر کالکتور) کرم اصلاح کننده رنگ پوست است. این محصول یک جایگزین سبک وزن برای کرم پودر است یا می توان از آن به عنوان پرایمر استفاده کرد. اغلب حاوی مواد مغذی برای افزایش هیدراتاسیون، عناصر محافظت کننده در برابر آفتاب و فناوری تصحیح رنگ است. سی سی کرم اهداف مراقبت از پوست و آرایش را در یک محصول فوق العاده ترکیب می کند.

تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست؟

BB مخفف (بیوتی بالم ) بالم زیبایی است. این کرم شباهت زیادی به کرم سی سی دارد زیرا فواید مراقبت از پوست را با آرایش ترکیب می کند تا برای ظاهری ساده و طبیعی یا به عنوان پرایمر پوششی سبک به شما بدهد. با استفاده منظم از پوست مرطوب و روشن لذت خواهید برد. مهم ترین تفاوت این است که بی بی کرم ها پوشش جامعی را ارائه نمی دهند، بنابراین اگر به پوشش بیشتری نیاز دارید، کرم CC یا کرم پودر گزینه بهتری خواهد بود.

طرز استفاده از سی سی کرم ؟

سی سی کرم سبک تر از کرم پودر است اما پوشش بیشتری نسبت به کرم بی بی دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در روتین آرایش خود آن را جایگزین کرم پودر کنید یا از آن به عنوان پرایمر استفاده کنید. با یک صورت تمیز، شاداب و مرطوب شروع کنید. سپس، با استفاده از پد اسفنجی کرم پودر یا نوک انگشتان، کرم را روی تمام صورت خود بمالید، بلندینگ را به خوبی انجام دهید و پوشش مورد نظرتان را ایجاد کنید.

سی سی کرم بهتره یا کرم پودر ؟

کرم‌های سی سی روی انواع پوست چرب و رنگ‌های ناهموار پوست به خوبی کار می‌کنند، در حالی که کرم‌ پودر ها طیف وسیعی از پوشش و فواید را ارائه می‌دهند. این در نهایت به ترجیحات شخصی و نیازهای خاص پوست شما بستگی دارد. اگر پوست چرب و حساسی دارید سی سی کرم ها به دلیل بافت سبک و پوشش مات و تقویت کننده خود شاید انتخاب بهتری برای شما باشند.

کرم سی سی ترکیبات مرطوب کننده ای را ارائه می دهد که به جلوگیری از چروک شدن، ترک خوردن و نشستن در خطوط ریز یا چین و چروک کمک می کند. در مقایسه با کرم پودر فواید بیشتری برای پوست بالغ ارائه می دهد و بر اهمیت ترکیب موادی که از پوست سالم حمایت می کنند، تأکید می کند.

نکاتی قبل از خرید

هنگامی که به دنبال بهترین سی سی کرم هستید، مهم است که چندین فاکتور را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که محصول مناسب با نوع و نیازهای پوست خود را دریافت می کنید. در اینجا چند ویژگی کلیدی وجود دارد که هنگام انتخاب بهترین مارک cc کرم باید به آنها توجه کنید:

  1. نوع پوست: کرم های سی سی برای کار با انواع پوست طراحی شده اند، بنابراین انتخاب محصولی که با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد بسیار مهم است. اگر پوست چرب دارید، به دنبال کرم CC مات باشید که به کنترل درخشش اضافی کمک می کند. اگر پوست خشکی دارید، کرمی را انتخاب کنید که آبرسانی داشته باشد و ظاهری مخملی داشته باشد.
  2. پوشش: کرم های سی سی سطوح مختلفی از پوشش را ارائه می دهند، بنابراین مهم است که محصولی را انتخاب کنید که پوشش مورد نیاز شما را فراهم کند. اگر می خواهید ظاهری طبیعی داشته باشید، کرم سی سی با پوشش سبک را انتخاب کنید. اگر به پوشش بیشتری نیاز دارید، به دنبال محصولی با پوشش متوسط ​​یا کامل باشید.
  3. محافظت در برابر آفتاب: اکثر کرم های سی سی دارای SPF هستند که یک ویژگی مهم برای محافظت از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV است. به دنبال محصولی با حداقل SPF 30 باشید.
  4. عناصر: کرم های سی سی با ترکیبات مختلفی فرموله می شوند، بنابراین انتخاب محصولی که متناسب با نیازهای پوست شما باشد بسیار مهم است. اگر پوست حساسی دارید، به دنبال محصولی باشید که بدون عطر و ضد حساسیت باشد. اگر پوست مستعد آکنه دارید، محصولی را انتخاب کنید که حاوی اسید سالیسیلیک یا سایر مواد ضد آکنه باشد.
بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: کرم پودر ضد جوش

بیشتر بخوانید: بهترین مارک کرم موس صورت

پیمایش به بالا