8 سوهان پا برقی از بهترین مارک ها

سوهان پا برقی

سوهان کف پا برقی ابزاری ضروری برای هر کسی که به دنبال پاهایی صاف و بدون پینه است، می باشد. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که به آرامی و به طور موثر سلول های مرده پوست را از بین برده و پاهای شما را نرم و صاف کنند. آنها با استفاده از یک سر چرخشی که پوست زبر را از بین می‌برد، کار می‌کنند و بسیاری از مدل‌ها با اتصالات مختلف برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از پا ارائه می‌شوند. استفاده از سوهان یا رنده پای برقی آسان است و جایگزینی عالی برای سوهان پای سنتی و دستی است که می‌تواند زمان‌بر باشد. با استفاده منظم، این سوهان‌های برقی پا به جلوگیری از ایجاد پینه کمک و پاهای شما را به بهترین شکل و ظاهر آراسته می کند.

بر اساس نظر و تجربیات خریداران، این لیست از بهترین سوهان های برقی پا که به دقت انتخاب کرده ایم، مناسب ترین تجربه مراقبت از پا را برای شما فراهم می کند. آنها با مواد لایه بردار با کیفیت بالا طراحی شده اند که کار حفظ جذابیت پاها را آسان تر و لذت بخش تر می کند.


بهترین مارک سوهان پا برقی

1. سنگ پا برقی وی جی ار

دستگاه پاک کننده پینه برقی وی جی ار که کاملا ضدآب و قابل شستوشو میباشد پوست‌های مرده و پینه‌های مختلف پا را به راحتی حذف و از بین می برد.

+ قابلیت تعویض سوهان

+ دارای دو نوع رول با درصد زبری‌های متفاوت

+ دستگاه شارژی و دارای نور LED

سوهان پا برقی وی جی ار

مشاهده قیمت و خرید:


2. سنگ پا برقی شوسی

با 2 سرعت قابل تنظیم 1300 دور در دقیقه و 1500 دور در دقیقه، این سوهان پای قدرتمند و در عین حال ایمن برای استفاده شخصی و یا در سالن های زیبایی مناسب است.

+ باطری قدرتمند 600 میلی آمپری و سوهان قابل تعویض

+ داشتن گواهینامه بین المللی ipx7

+ ضد آب بوده و هم برای پوست خشک و هم پوست تر قابل استفاده است.

سوهان پا برقی شوسی

مشاهده قیمت و خرید:


3. سنگ پا برقی روزیا پرو

با سنگ پاهای برقی روزیا پرو به راحتی به پاهای ابریشمی و صاف برسید. این دستگاه مراقبت از پوست کارآمد یک روش حرفه ای مراقبت از پا را به راحتی در خانه شما ارائه می دهد. با سه غلتک شارژی می توانید به راحتی پوست مرده، پینه های ضخیم و پاشنه های ترک خورده را از بین ببرید.

+ 3 عدد سری جداگانه

سوهان پا برقی روزیا

مشاهده قیمت و خرید:


4. سوهان پا برقی فیلیپس

دستگاه سنگ پای فیلیپس از پرفروش‌ترین و بهترین سوهان های برقی موجود در بازار ایران است. این دستگاه کمک می کند تا سرسخت ترین پینه ها را از بین ببرید تا به پاشنه پایی نرم و صاف برسید.

+ مدت شارژ کامل: 15 دقیقه

+ باتری قابل شارژ (بی سیم)

+ قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب دو سرعته شارژی

سوهان پا برقی فیلیپس

مشاهده قیمت و خرید:


5. سنگ پا برقی

این دستگاه درمان پینه پا به راحتی لایه های خشک، پوسته پوسته، مرده، زبر، سخت، ضخیم، ترک خورده، درشت یا دردناک پوست را از بین می برد. تنها در چند دقیقه پاهای نرم و صافی خواهید داشت.

سوهان پا برقی

مشاهده قیمت و خرید:


6. سوهان پای برقی کویین

این سوهان پینه پاک کن از برند کویین ابزاری عالی برای حفظ زیبایی، تمیزی و سلامت پاها است. با فشار دادن یک دکمه پوست ضخیم و زبر پاهای خود را از بین ببرید.

+ مناسب برای حذف ذرات اضافی پوست مرده کف و پاشنه‌ی پا

+ مناسب افراد با پوست معمولی

+ دارای سوهان قابل تعویض

سوهان پا برقی کویین

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه از سوهان پای الکتریکی استفاده کنیم؟

بسیاری از کاربران پس از استفاده از این مدل سوهان به نتیجه کامل نمی رسند زیرا از تکنیک صحیح پیروی نمی کنند. همیشه قبل از حمام یا دوش گرفتن، پاهای خود را روی پوست خشک سوهان بزنید. استفاده از کرم مرطوب کننده پا یا لوسیون را نیز فراموش نکنید.

  • سعی کنید پاهای خود را خیس نکنید.
  • روی اولین لایه پوست مرده سرسخت به آرامی عمل کنید. از پاشنه پا شروع کنید و به آرامی به سمت انگشتان پا حرکت کنید. خشن ترین غلتک را انتخاب کنید تا از شر اولین لایه پوست مرده و ترک خورده خلاص شوید.
  • از وارد کردن فشار اضافی به پینه های خود اجتناب کنید و اطمینان حاصل کنید که از فشار مداوم بر روی تمام نواحی برای برداشتن یکنواخت پوست مرده استفاده کنید.
  • از یک غلتک متوسط برای اصلاح کردن پوست مرده استفاده کنید. به این ترتیب پوست صاف و پاهای زیباتری خواهید داشت.
  • پاهای خود را بشویید و از کرم مرطوب کننده یا لوسیون پا برای بهبود ترک ها استفاده کنید.

چرا سوهان پای برقی بهتر از نوع دستی است؟

بازده زمانی: سوهان الکتریکی توسط موتورها تغذیه می شوند و به آنها اجازه می دهد تا سطح بیشتری را به سرعت پوشش دهند. برخلاف سوهان‌های دستی، نیازی به تلاش فیزیکی زیادی ندارید و این روند را سریع‌تر می‌کند.

راحتی در استفاده: با یک سوهان پای برقی، یک حرکت ملایم برای از بین بردن پینه و پوست خشن کافی است. این در تضاد با فایل های دستی است که نیاز به فشار و حرکات مکرر دست دارند.

دقت و کنترل: سوهان های الکتریکی اغلب با تنظیمات سرعت مختلف و سرهای قابل تعویض ارائه می شوند. این به شما امکان می دهد میزان دقت و کنترل دستگاه را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنید.

نتایج حرفه ای: دستیابی به نتایج عالی در خانه با سوهان پای برقی آسان تر است.

طراحی ارگونومیک: بسیاری از سوهان های پای الکتریکی با در نظر گرفتن ارگونومی طراحی شده اند. این امر باعث می شود تا گرفتن راحت و مانور آسان و کاهش فشار در حین استفاده از دستگاه تضمین شود.

خطر آسیب کمتر: سوهان‌های پا برقی خطر کنده شدن بیش از حد یا آسیب به پوست را به حداقل می‌رسانند. فشار و حرکت ثابت به جلوگیری از اشتباهاتی که ممکن است با سوهان های دستی رخ دهد کمک می کند.

نکاتی که باید در هنگام استفاده در نظر بگیرید

  • همیشه از سوهان برقی کف پا روی پوست خشک استفاده کنید.
  • از یک غلتک زبر برای تمیز کردن لایه اول و از غلتک های ظریف تر برای صاف کردن پاهای خود استفاده کنید.
  • یک سوهان پا شارژی ضد آب انتخاب کنید.
  • یک سوهان پای ملایم انتخاب کنید و اگر به نتایج دلخواه نرسیدید فشار اضافی وارد نکنید.
  • همیشه ابزار را بعد از استفاده از آن تمیز کنید.

در هنگام خرید چه نکاتی را باید در نظر گرفت

طراحی سر دستگاه: هر سوهان پای شارژی دارای غلتک هایی است که پوست مرده سرسخت را آسیاب کرده و آن را جدا می کند. به دنبال مدلی با سری بزرگ تر باشید. این مدل بزرگتر برای از بین بردن سریعتر پوست مرده، ناحیه وسیع تری از پای شما را پوشش می دهد.

سیم: سوهان پای برقی در دو مدل سیمی و بی سیم وجود دارد. نوع سیمی بسیار قدرتمند هستند اما برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند. مدل های بی سیم و قابل حمل، سبک وزن و کاربرپسند هستند، اما به اندازه مدل های سیمی قدرتمند نیستند. مدل بی سیم برای نیازهای شخصی شما ایده آل است زیرا با یک بار شارژ می تواند تا 40 دقیقه کار کند.

مقاومت در برابر آب: سوهان های الکتریکی ضد آب در شرایط مرطوب به راحتی کار می کنند. شما می توانید آنها را روی پاهای خود بدون نگرانی از هر نوع آسیبی استفاده کنید. مدل های سیم دار طراحی ضد آب ندارند، بنابراین آنها را از آب و رطوبت دور نگه دارید.

طراحی ارگونومیک: مطمئن شوید که سوهان پای شما دارای طراحی ارگونومیک است. نگه داشتن و مانور دادن آن باید آسان باشد.

قابلیت تنظیم سرعت: همه سوهان های کف پا برقی قابلیت تنظیم سرعت را ندارند. گزینه های سرعت چندگانه به معنای حذف بهتر پوست مرده است. بهترین سوهان های پای برقی به شما این امکان را می دهد که غلتک را با سرعت کم اجرا کنید تا از درد و ناراحتی جلوگیری کنید.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: چسب اکستنشن مژه

بیشتر بخوانید: بهترین چسب مژه

پیمایش به بالا