10 مدل از بهترین مارک های سشوار برس دار (برس سشواری)

سشوار برس دار

نگه داشتن سشوار در یک دست و برس گرد در دست دیگر برای برخی از افراد کمی چالش برانگیز است و به همین دلیل برس های سشواری یا سشوار برس دار به وجود آمدند. آنها مجهز به فناوری‌ و ویژگی‌های جالبی هستند که بدون توجه به نوع موهای شما و بدون دردسر به موهایتان حالتی زیبا می‌دهند.

این برس صاف کننده سشواری نه تنها موهای شما را سریعتر خشک می کند بلکه حجم موهای شما را نیز افزایش می دهد. با استفاده از این ابزار آرایشی، می توانید تنها در چند دقیقه مانند یک آرایشگر حرفه ای به موهای خود حالت دهید. در ادامه لیستی از بهترین سشوار های برس دار تهیه کردیم تا به راحتی از بین آنها انتخاب کنید و موهایی با ظاهری عالی داشته باشید!

بنر ماسک مو

بهترین برس های سشواری

1. سشوار چرخشی بابیلیس

برند بابیلیس یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین مارک های بازار در زمینه تولید ابزار برقی آرایشی است. برس سشواری بابیلیس مدل AS250E با دارای فناوری یونی تورمالین از جنس سرامیکی است که به موهای شما کمک می کند تا ظاهری عالی داشته باشد و در عین حال آسیب کوتیکول ناشی از گرم شدن بیش از حد یا حالت دادن بیش از حد مو را کاهش می دهد. دارای 4 سر همه کاره و قابل جدا شدن است که به شما امکان می دهد موهای خود را حالت دهید و از قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد سشوار معمولی در امان باشید.

+ 4 سری مختلف با قابلیت چرخشی

+ طول سیم 1.8 متر

+ جنس سرامیکی با توان مصرفی 1000 وات

سشوار چرخشی بابیلیس

مشاهده قیمت و خرید:


2. سشوار برس دار چرخشی رمینگتون

رمینگتون AS8810 با عملکرد و حرارت عالی برای حالت دادن و خشک کردن هر نوع مویی مناسب است. این یک ابزار همه کاره است که موهای شما را گره نمی‌زند و به آن حجم می‌دهد، تا نتیجه‌ای شبیه به سالن زیبایی را به راحتی در خانه داشته باشید. همچنین دارای دو برس گرد با سایز 40 و 50 میلیمتر است.

+ سیم با چرخش 360 درجه

+ جنس سرامیکی با تنظیم سرعت و حرارت

+ 2 برس گرد با قابلیت چرخشی

سشوار برس دار چرخشی رمینگتون

مشاهده قیمت و خرید:


3. سشوار چرخشی مک استایلر

برس چرخشی مک استایلر مدل MC-6651 دارای یک دستگاه اصلی و 5 برس در اندازه های مختلف است تا نتیجه نهایی را مانند یک سشوار حرفه ای به شما ارائه دهد. برس آن دارای موهای نایلونی نرم است که به طور یکپارچه روی موهای شما می‌چرخد و گره‌ها و وزی مو را بدون درد از بین می برد. علاوه بر این، پوشش سرامیکی و دریچه های جریان هوا منحصر به فرد، توزیع یکنواخت گرما را تضمین می کند.

+ 5 برس مختلف به همراه برس گرد با قابلیت چرخشی

+ طول سیم 1.3 متر

+ جنس سرامیکی با توان مصرفی 1200 وات

+ فناوری تولید یون

سشوار چرخشی مک استایلر

مشاهده قیمت و خرید:


4. برس سشواری چرخشی جیمی

جیمی مدل GM4828 به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول یکی از برس های سشواری پرفروش بازار است. همراه با یک دستگاه اصلی و 3 سری مختلف عرضه می شود. طراحی با کیفیت به توزیع یکنواخت گرما و در عین حال کاهش زمان خشک شدن مو کمک می کند.

+ 3 سری مختلف (یک برس گرد با قابلیت هم گردش به راست هم چپ )

+ طول سیم 1.5 متر

+ باد سرد هم دارد.

+ توان مصرفی 1000 وات

برس سشواری چرخشی جیمی

مشاهده قیمت و خرید:


5. سشوار برس دار فیلیپس

برند فیلیپس یک شرکت بزرگ و چند ملیتی است که ابزار های آرایشی برقی با کیفیتی تولید و عرضه می کند. فیلیپس مدل BHA310 یکی از بهترین برس های سشواری برای انواع موها است که با تولید یون ها و کاهش الکتریسیته ساکن، موخوره را کاهش می دهد و درخشندگی را افزایش می دهد.

+ 4 سری مختلف (2 برس گرد ۳۸ میل و ۳۰ میل)

– قابلیت چرخشی ندارد.

+ طول سیم 1.8 متر

+ ایونیک برای فریز کردن و ضد وزی و اسیب کمتر ب مو

+ جنس سرامیکی و توان مصرفی 800 وات

سشوار برس دار فیلیپس

مشاهده قیمت و خرید:


6. سشوار برس دار پاناسونیک

برس مو سشواری پاناسونیک در حالی که موها را به خوبی شانه می کند، به آن حجم داده و بدون آسیب خشک می کند.

+ طول سیم 1.7 متر

+ توان مصرفی 650 وات

+ باد سرد دارد

– تولید یون ندارد

سشوار برس دار پاناسونیک

مشاهده قیمت و خرید:


7. سشوار برس دار چرخشی پرومکس

این محصول دارای فناوری تولید یون است که با موهای مجعد و وز شدگی مقابله می کند و نتیجه ای ضد الکتریسیته ساکن را ارائه می دهد و در عین حال خشک شدن سریع را تضمین می کند.

+ دارای 2 برس گرد ۳۸ و ۵۰ میلیمتر قابل تعویض

+ چرخش دو طرفه چپ و راست

+ جنس سرامیک و تولید یون

+ سیم با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

سشوار برس دار چرخشی پرومکس

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین سشوار را انتخاب کنیم؟

نوع: دو نوع برس سشواری در بازار موجود است. برس تخت یا پارویی و برس چرخشی. اگرچه برس‌های چرخشی مجهز به فناوری‌های منحصربه‌فردی هستند، اما کار با برس‌های تخت آسان تر است زیرا شما کنترل کاملی بر استفاده از آنها دارید.

تنظیمات حرارتی: برای موهای نازک، برس‌های سشواری با حرارت کم بهترین عملکرد را دارند، زیرا آسیب کمتری نسبت به برند هایی که گزینه‌ای برای تنظیم حرارت ندارند، تضمین می‌کنند. داشتن گزینه کنترل حرارت نه تنها آسیب کمتری به موها می دهد، بلکه از شکستگی، تیرگی و خشکی در طولانی مدت شما نیز جلوگیری می کند، حتی اگر آن را روی موهای خیس یا مرطوب خود استفاده کنید.

دندانه ها: مطمئن شوید که سشوار برس دار شما دارای دندانه های با کیفیت و استانداردی است که برای باز کردن موهای شما و جلوگیری از آسیب به مو مناسب است. بعلاوه، دندانه های با کیفیت فشار کمتری به پوست سر و کوتیکول مو وارد می‌کنند.

صفحه برس: قبل از خرید، به توضیحات محصول در مورد سرامیک بودن صفحه محصول نگاهی بیندازید. صفحات سرامیکی به دلیل پخش یکسان دما بهترین گزینه هستند.

آیا برس های سشواری به مو آسیب می رسانند؟

هر ابزار گرمایشی در صورت استفاده مکرر و بدون هیچ گونه محافظ حرارتی به مو آسیب می رساند. با این حال، اگر دستگاه شما روکش سرامیکی دارد و دمای قابل تنظیم دارد، می توانید با کنترل گرما آسیب را به حداقل برسانید.

آیا برس سشواری از اتو مو بهتر است؟

برخلاف سشوار برس دار، اتوی مو دارای دمای بیشتری است که می تواند به مو آسیب برساند. برس سشواری تماس مستقیم کمتری با پوست سر دارد، از این رو برای کاهش آسیب احتمالی پوست سر نیز گزینه ای عالی است.

چگونه می توان از سشوار برس دار روی موهای لخت و نازک استفاده کرد؟

  • اگر موهای ظریفی دارید، قبل از استفاده از برس سشواری، موهای خود را با حوله تا 80 درصد خشک کنید. این مرحله تضمین می کند که مدت زمان کمتری برس بزنید.
  • برای جلوگیری از شکستن مو، یک اسپری محافظ حرارتی را به موهای خود بزنید.
  • موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید.
  • موها را از ریشه تا نوک برس بکشید و اگر دوست دارید نوک آن را فر کنید.
  • با یک اسپری فیکس کننده مو، ظاهری موی خود را تثبیت کنید.
بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: برس کراتین

بیشتر بخوانید: استند ادکلن

پیمایش به بالا