10 سایه ابرو پودری از محبوب‌ترین برند ها

سایه ابرو پودری

ابروهایی که به خوبی مشخص شده اند می توانند ظاهر آرایش شما را تقویت کرده و تضمین کنند که شما بی عیب به نظر می رسید. بهترین سایه ابرو پودری برای اطمینان از فرم مناسب ابروها و پر کردن آن، فرموله شده اند. این محصولات به شما حالت ابرویی پرتر و ظاهری مرتب و بیان کننده می دهند که آرایش شما را کامل می کند. این سایه های ابرو انتخاب شده در لیست ما فرمول های سبک وزن دارند، رنگدانه بالایی دارند و می توانند به آرایش کامل ابروهای شما کمک کنند. برخی از این فرمول ها وگان و بدون ظلم هستند.

ابروها نقش مهمی در تکمیل کردن صورت شما دارند، به همین دلیل است که مردم دوست دارند زمان و هزینه خود را صرف نخ، لیزر یا لیفت ابرو کنند تا مطمئن شوند که ابروهایشان همیشه مرتب و مناسب هستند. اما اگر شما علاقه ای به جراحی زیبایی ندارید و دنبال یک سایه ابرو خوب هستید، ما برای اینکه انتخاب و خرید شما آسان تر شود، موثرترین سایه های ابرو که در فروشگاه های مختلف نظرات مثبت خریداران را به خود اختصاص داده اند، در ادامه فهرست کرده ایم.


بهترین مارک سایه ابرو

1. سایه ابرو گلدن رز

اگر ابروهای کم پشت و نازک دارید و به دنبال یک سایه ابرو خوب با رنگی طبیعی هستید، برند ترکیه ای گلدن رز اولین پیشنهاد ما و بسیاری از خریداران برای شما خواهد بود. این کیت پودری ابرو حاوی یک برس برای استفاده آسان و دقیق فرم دادن، حالت دادن و رام کردن ابروهای شماست.

+ سایه ابرو گلدن رز دارای انواع رنگ های قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره و مشکی است.

+ حاوی ویتامین E

سایه ابرو پودری گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. سایه ابرو کالیستا

در این محصول از برند کالیستا 2 رنگ پودری وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به صورت جداگانه یا برای دستیابی به سایه ابروی مورد نظر خود، ترکیب کرد. بافت سبک و حالت دهنده آن به حفظ فرم ابروهای شما کمک می کند و آنها را پرتر نشان می دهد.

+ مقاوم در برابر تعریق

سایه ابرو پودری کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


3. سایه ابرو آکوا

سایه ابرو آکوا به دلیل تنوع رنگی، قیمت و کیفیت مناسب یکی از پرفروش‌ترین و بهترین سایه های ابرو پودری در بازار آرایشی ایران است. به راحتی ابروهای خود را با فرمول ماندگار این سایه پودری که در تمام طول روز می ماند، پر کنید یا فرم دهید تا ابروهایی بی عیب و نقص به شما بدهد.

+ رنگ های متنوع مشکی ، قهوه ای و خاکستری

سایه ابرو پودری آکوا

مشاهده قیمت و خرید:


4. سایه دو رنگ این لی

سایه ابرو این لی دارای بافت پودری نرم و فوق العاده سبک برای ایجاد ظاهری مات طبیعی بدون باقی ماندن آثار نامرتب است. این لی یک سایه ابرو طبیعی و تمام چیزی است که برای تقویت ابروها در شروع روتین زیبایی خود نیاز دارید.

+ فاقد نگهدارنده و تالک

+ بدون تست حیوانی

سایه ابرو پودری این لی

مشاهده قیمت و خرید:


5. پالت توتال لوک از برند نوت

کیت سایه ابرو نوت دارای 4 سایه روشن و تیره قابل ساخت، برای پوشش کامل و پرکردن ابروها می باشد. پالت توتال لوک نوت یکی از بهترین سایه های ابرو پودری خارجی (ترکیه) موجود در فروشگاه های معتبر است.

+ حاوی ویتامین‌ و روغن بادام شیرین

سایه ابرو پودری نوت

مشاهده قیمت و خرید:


6. پالت سایه ابرو دودو گرل

بافت سایه ابرو دو دو گرل صاف و سبک است و به راحتی ترکیب می شود، با استفاده از این محصول با ماندگاری طولانی ابروهای خود را به بهترین شکل فرم دهید.

+ پالت چند رنگ متنوع

+ بدون حساسیت و ریزش مو

سایه ابرو پودری دو دو گرل

مشاهده قیمت و خرید:


7. سایه ابرو پودری فلورمار

برای داشتن ظاهری طبیعی و مشخص، از این سایه پودری ملایم ساخته شده توسط برند خوب فلورمار استفاده کنید، زیرا روکش نرم و سبک آن برای ظاهری ظریف و روزمره ایده آل است.

برند فلورمار یک شرکت ترکی است که بیش از 40 سال در زمینه تولید انواع لوازم آرایشی فعالیت می کند.

+ دارای رنگ های قهوه ای طبیعی

سایه ابرو پودری فلورمار

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم

  • رنگ ابرو

بهترین راه برای ایجاد یک ظاهر طبیعی ابرو این است که مطمئن شوید سایه ابروی شما با رنگ ابروی شما مطابقت دارد. اگر یک سایه روشن‌تر بروید، ممکن است ناسازگار و عجیب به نظر برسد و سایه تیره‌تر ممکن است ابروهای شما را برجسته کند و حالت خوبی نداشته باشد. افرادی که موهای بلوند دارند باید رنگ‌های روشن‌تری انتخاب کنند و حتماً رنگی را انتخاب کنند که با موهایشان هماهنگ باشد. اگر بلوند پلاتینیومی هستید، ته رنگ سرد دارید و آنهایی که ته رنگ طلایی دارند بلوندهای گرم هستند. اگر دارای موهای تیره رنگ هستید، مطمئن شوید که یک یا دو رنگ تیره تر از رنگ موهایتان انتخاب کنید و هرگز رنگ روشن تر انتخاب نکنید.

  • ابزار

سایه ابرو باید با یک برس زاویه دار یا اسپولی زده شوند که به یکنواخت شدن کمک می کند. همچنین می توانید از یک اسفنج برای ترکیب رنگ ها یا ساختن آنها استفاده کنید. بسیاری از پالت ها و کیت های پودری مجهز به برس های لازم هستند و اگر در سفر هستید یا مبتدی هستید، ایده آل هستند. اگر نه، همیشه می توانید به طور جداگانه یک برس برای پر کردن ابروهای خود خریداری کنید.

  • فرمول

اطمینان حاصل کنید که سایه های ابرو پودری به صورت ریز و خوب آسیاب شده و دانه دار نیستند. استفاده از پودرهای سبک راحت تر است که ترکیب و ظاهری طبیعی ایجاد می کند. اگر پوست حساسی دارید، به سراغ یک محصول تست شده توسط متخصص پوست بروید که ضد حساسیت است. شما همچنین می توانید از محصولات مورد تایید افراد مشهور حمایت کنید اما نظرات خریداران را نیز بخوانید تا از کیفیت آنها مطمئن شوید.

نحوه استفاده از سایه ابرو

  • مطمئن شوید که بقیه آرایش پایه خود مانند کرم پودر و کانسیلر را تمام کرده اید.
  • از پرایمر ابرو استفاده کنید تا سایه بدون تکان دادن باقی بماند.
  • رنگ سایه ابروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • با استفاده از یک برس زاویه دار، آن را در محصول فرو کنید تا مقداری پودر گرفته شود و اضافی آن را بگیرید.
  • می توانید از این یا یک مداد ابروی نرم برای کشیدن طرح کلی ابروها استفاده کنید و آنها را با توجه به فرم ابروهای خود مشخص کنید.
  • ابروهای خود را به آرامی پر کنید، بدون اینکه موهای ظریف ابرو را بکشید. کار را با پوشاندن شکاف ها از ابتدا تا نوک شروع کنید.
  • اگر می‌خواهید ابرویی تیره‌تر داشته باشید، می‌توانید برای رسیدن به رنگ دلخواه خود، بر روی آن دوباره از سایه ابرو پودری استفاده کنید و رنگ دلخواه خود را بسازید.

سوالات تکراری

  1. مداد ابرو بهتر است یا سایه ابرو؟

مداد ابرو ظاهری جسورانه ایجاد می کند و گاهی اوقات ممکن است خشن به نظر برسد. از طرف دیگر، سایه های ابرو، ظاهری نرم، لطیف و طبیعی به شما می دهند.

  1. آیا سایه ابرو پودری باعث ریزش مو می شود؟

خیر، سایه های پودری هیچ ارتباطی با ریزش مو در ابرو ندارند. آنها یک راه عالی برای پر کردن برخی از شکاف ها و ایجاد ابروهای پرپشت تر برای شما هستند.

  1. ماندگاری سایه ابرو چقدر است؟

ماندگاری محصولات سایه ابرو بین 12 تا 18 ماه است. اما در طول روز، اگر در برابر آب نیز مقاوم باشند، ممکن است بین 8 تا 12 ساعت و بیشتر دوام بیاورند.

  1. تفاوت بین سایه چشم و سایه ابرو چیست؟

اگرچه هر دو حالت پودری دارند، ترکیب سایه ابرو کمی سخت‌تر است، اما سایه‌های چشم به راحتی ترکیب و محو می‌شوند، زیرا پودرهای سبک وزنی هستند.


بیشتر بخوانید: بهترین ژل ابرو

بیشتر بخوانید: شابلون ابرو

پیمایش به بالا