ریمل ضد آب ؛ 6 برند برتر با قیمت مناسب

ریمل ضد آب

ریمل ضد آب نوعی ریمل است که برای مقاومت بیشتر در برابر عرق، اشک و آب طراحی شده است. این نوع ریمل با ترکیبات خاص به گونه ای طراحی شده است که حتی در سخت ترین شرایط، بدون کاهش حجم یا طول، در جای خود باقی بماند. چه در حال قدم زدن در ساحل، چه برای دویدن یا شرکت در مراسم عروسی، ریمل ضد آب می تواند مژه های شما را در تمام طول روز بی عیب و نقص نگه دارد.

پیدا کردن ریمل ضد اب مناسب برای استخر به آزمون و خطا نیاز دارد، اما با کمی تحقیق و آزمایش، می‌توانید فرمول و برند مناسبی را برای خود پیدا کنید. به یاد داشته باشید که با مژه های تمیز و خشک شروع کنید و برای بهترین نتیجه چند لایه اضافی روی نوک آن ها بزنید. با یک ریمل ضدآب مناسب، می توانید ظاهری زیبا و ماندگار ایجاد کنید که بدون توجه به شرایط، تکان نخورد.


بهترین مارک ریمل ضد آب

1. ریمل حجم دهنده اسنس

ریمل ضد آب اسنس یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده است که با یک برس منحصر به فرد و باکیفیت هر تار مژه ای را از ریشه تا نوک بلند کند. این محصول ظاهر طبیعی به مژه هایتان می دهد و ضد لک و ضد آب بودن، آن را برای استفاده در زیر باران و یا شنا کردن در استخر مناسب میکند.

+ رنگ مشکی و بدون ریزش

+ بدون پارابن و ترکیبات حساسیت زا

ریمل ضد آب اسنس

مشاهده قیمت و خرید:


2. ریمل ضد اب برای استخر ایزادورا

ریمل ضد آب ایزادورا یک ریمل حجم دهنده است که مژه های پرتر با رنگدانه های کاملا مشکی به شما ارائه می دهد. این ریمل در برابر تعریق و چسبنگی یا جمع شدن محصول روی مژه ها مقاوم است و برای افرادی که چشم های حساسی دارند و یا به ظاهری ماندگار نیاز دارند عالی است.

+ خشک شدن سریع

+ بدون رایحه و ضد حساسیت

ریمل ضد آب ایزادورا

مشاهده قیمت و خرید:


3. ریمل مژه ولیوم ریویل بورژوا

این ریمل بدون ریزش یا جمع شدن به طول و حجم مژه های شما می‌افزاید. چه بخواهید ظاهری طبیعی یا چشمگیر داشته باشید، بورژوا با طیف وسیعی از محصولات آرایش چشم خود به شما کمک می‌کند تا ظاهری عالی داشته باشید.

+ دارای آینه با زوم 3 برابر

+ ضد اب و بدون پارابن

+ دارای برس نرم و انعطاف پذیر

ریمل ضد آب بورژوا

مشاهده قیمت و خرید:


4. ریمل ضد آب هدی موجی

ریمل ضد آب هدی موجی یک ریمل با قیمت مناسب و حجم دهنده است که بافت نرم آن موها را به هم نمی چسباند و ماندگاری بالایی دارد. اعمال و حذف آن آسان است و ظاهری طبیعی و حجیم به مژه ها می دهد.

+ بدون پارابن

+ عدم ریزش زیر چشم و پلک

ریمل ضد آب هدی موجی

مشاهده قیمت و خرید:


5. ریمل لاندن مدل Wonderfull

این محصول از برند ریمل لاندن یک ریمل مغذی با وجود روغن آرگان و ویتامین های مفید است که مژه هایی نرم و پرتر ایجاد می کند. ریمل لاندن به دلیل ایجاد ظاهر طبیعی، برداشتن آسان و توانایی حجم دهی بدون جمع شدن یکی از بهترین مارک های ریمل ضد آب در بازار آرایشی است.

+ بدون پارابن

ریمل ضد آب ریمل لاندن

مشاهده قیمت و خرید:


6. ریمل حجم دهنده و ضد اب نیترو

ریمل ضد اب نیترو یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ریملی با ماندگاری طولانی، حجم دهنده، بلند کننده و مقرون به صرفه هستند. فرمول مقاوم آن تضمین می کند که پوسته پوسته، لکه یا ریزش ندارد و برای استفاده در تمام روز عالی است.

+ ماندگاری 24 ساعته

ریمل ضد آب نیترو

مشاهده قیمت و خرید:


7. ریمل میبلین مدل Lash sensational

ریمل ضد آب Maybelline یک ریمل حجم دهنده، بلند کننده و فرکننده است که به شما یک اثر لیفت فوری می دهد. برند میبلین نیاز به تعریف ندارد و یکی از بهترین مارک های آرایشی در دنیا است. دارای برسی ویژه منحنی شکل با موهای کوتاه و بلند است که تمام مژه‌ها را از ریشه برای بلند کردن و ضخیم شدن می‌گیرد.

ریمل ضد آب میبلین

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی برای استفاده از ریمل ضد آب

هنگام استفاده از ریمل، مهم است که با مژه های تمیز و خشک شروع کنید. اگر پلک های چرب دارید، قبل از زدن ریمل از یک پاک کننده آرایش چشم بدون روغن برای تمیز کردن مژه ها استفاده کنید. همچنین باید قبل از زدن ریمل مژه های خود را فر کنید تا از بهترین نتیجه اطمینان حاصل کنید.

هنگام زدن ریمل، از پایه مژه ها شروع کنید و برس را تا نوک آن تکان دهید. این به پوشاندن هر مژه کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که محصول به طور یکنواخت توزیع می شود. همچنین می توانید از برس برای جدا کردن و مشخص کردن هر مژه برای ظاهر طبیعی تر استفاده کنید.

در نهایت، مطمئن شوید که چند لایه ریمل اضافی به نوک مژه های خود بزنید. این به ایجاد ظاهری دراماتیک تر کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که ریمل شما در تمام طول روز سر جای خود باقی می ماند.

چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم

  • ترکیبات خوب:
    لیست مواد را با دقت بخوانید تا مطمئن شوید که مواد مغذی برای سلامت مژه و پوست شما وجود دارد. فرمول هایی که شامل موادی مانند پپتیدها، اسید هیالورونیک، روغن های ضروری مغذی و ویتامین E هستند، مژه های شما را تغذیه می کنند.
  • فرمولاسیون:
    بسته به نیاز و خواسته خود به دنبال گزینه های ضد آب با فرمول حجم دهنده باشید. ریمل های روغنی را انتخاب کنید زیرا ماندگاری بالایی دارند و ضد لک هستند. برخی ریمل ها نیز ضد حساسیت هستند و هیچ گونه تحریک یا حساسیتی برای چشم شما ایجاد نمی کنند.
  • ترکیبات بد:
    به دنبال فرمول های بدون مواد شیمیایی باشید که بدون سولفات، گلوتن، پارابن، پروپیلن گلیکول، روغن های معدنی و نفت فرموله شده اند. این ریمل ها برای افرادی که چشم ها و پوست حساسی دارند بهترین است.
  • سهولت کاربرد و پاکسازی:
    شکل اپلیکاتور ریمل سهولت اجرا و کاربرد را مشخص می کند. استفاده از برسی با موهای کوتاه معمولا راحت‌تر است زیرا به پوشش کامل مژه‌ها بدون ایجاد لکه کمک می‌کند.
  • رنگ ها:
    یک ریمل رنگی انتخاب کنید. ریمل آبی با بیشتر رنگ های چشم تناسب دارد و تغییری خوشایند نسبت به مشکی کلاسیک ایجاد می کند. همچنین می‌توانید سفید، سبز و قهوه‌ای را برای ظاهری روشن یا کم‌رنگ انتخاب کنید.
بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین ریمل

بیشتر بخوانید: خط چشم آبی

پیمایش به بالا