6 رژ گونه پودری از بهترین مارک ها

رژ گونه پودری

بر خلاف فرمول های مایع یا کرم، رژ گونه پودری رنگی قابل ساخت و کنترل زیادی به شما می دهد، بنابراین می توانید ظاهر خود را با یک براش رژگونه به سادگی زیباتر کنید.

خوشبختانه، استفاده از رژگونه پودری می تواند کمی به گونه های شما رنگ داده و چهره شما را درخشان کند. رژگونه یکی از مواردی است که در میز آرایش هر خانومی ضروری است. چه بخواهید ظاهری طبیعی داشته باشید و چه جسورانه، یکی از بهترین رژگونه های پودری در لیست زیر برای شما مناسب است. با بسیاری از رنگ های شیک که رنگ های مختلف پوست را زیبا و برجسته می کند.

وقتی صحبت از لوازم آرایشی رنگی به میان می آید، ترجیحات شخصی نقش مهمی در هنگام خرید دارند. با این حال، ما تعداد بی‌شماری از رژگونه‌های موجود در بازار را با توجه به نوع فرمول، پوشش، تنوع رنگبندی و نظرات خریداران بررسی کردیم. در ادامه برای انتخاب راحت تر شما لیستی از بهترین مارک های رژ گونه پودری را معرفی می کنیم.

کرم مراقبت صورت

بهترین رژگونه پودری

1. رژگونه پودری شیگلم مدل Sweet Cheeks

رژ گونه پودری شیگلم محصول پرفروشی است که توسط بسیاری از آرایشگران مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا به طور بی عیب و نقصی با پوست ترکیب می شود تا ظاهری ظریف و در عین حال تاثیرگذار بر روی پوست داشته باشد. این رژگونه محبوب فرمولی قابل ساخت دارد که در 3 رنگ مختلف و زیبا در یک پالت آرایشی موجود است.

+ پیگمنت رنگی فوق العاده

+ دوام و کیفیت عالی

رژگونه پودری شیگلم

مشاهده قیمت و خرید:


2. رژ گونه گلدن رز مدل Terracotta Stardust

گلدن رز یکی از محبوب ترین مارک های ترکی در بازار آرایشی ایران است. رژ گونه های پودری گلدن رز نیز تنوع رنگی بسیار خوبی دارد و ظاهری درخشان و براق به گونه های شما می دهد.

+ بافت نرم و سبک با ماندگاری بالا

رژگونه پودری گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


3. رژ گونه کالیستا مدل Color and Art

رژ گونه پودری کالر اند آرت کالیستا در 6 رنگ بسیار زیبا با بافتی نرم و ابریشمی ارائه می شود تا به گونه های شما جلوه ای زیبا هدیه بدهد.

اگر به دنبال یک رژگونه با کیفیت و قیمت مناسب ایرانی هستید، محصولات برند کالیستا در سال های اخیر از پرفروش ترین کالا ها در اکثر فروشگاه های اینترنتی بودند.

+ مناسب برای انواع پوست

رژگونه پودری کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


4. رژ گونه پودری نارس مدل Orgm

رژ گونه های نارس روی پوست صورت شما احساس سنگینی یا ماسیدن ندارد. فرمولاسیون با کیفیت آن به گونه های شما یک زیبایی طبیعی و شگفت انگیز می دهد.

+ رنگ بندی بسیار متنوع و مناسب همه نوع پوست

+ فاقد بو، الکل و سولفات

رژگونه پودری نارس

مشاهده قیمت و خرید:


5. رژ گونه نوت مدل Terracotta

بافت و فرمول پودری رژ گونه نوت، ترکیب پذیری و ماندگاری به همراه رنگ قوی را با بالاترین کیفیت ارائه می کند. این رژگونه حاوی روغن ماکادمیا و آرگان است و حس سبکی را به شما می‌دهد که ضمن به حداقل رساندن آسیب، پوست را صاف و هیدراته نگه می‌دارد.

+ بافت نرم و فاقد پارابن

+ ظاهر طبیعی برای انواع پوست

+ جلوگیری از آسیب و خشکی پوست

رژگونه پودری نوت

مشاهده قیمت و خرید:


6. رژگونه لورال مدل اینفائیبل اسکالپت

برند فرانسوی لورال محصولاتی را ارائه می دهد که در تمام روز و شب دوام دارند. رژگونه های مات و نرم لورال به راحتی با پوست ترکیب می شوند و برای ساعت ها درخشندگی طبیعی و شاداب به پوست می دهند.

+ دارای 3 رنگ متفاوت در یک محصول

+ رنگدانه عالی و ماندگار

رژگونه پودری لورال

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی برای خرید

رنگدانه: میزان رنگدانه یا تاثیری که می خواهید رژگونه شما داشته باشد بستگی به ظاهری دارد که می خواهید بدست آورید. برخی از رژگونه‌ها شفاف‌تر هستند و رنگ‌های ملایمی را ارائه می‌دهند، در حالی که برخی دیگر حالت پررنگ و اشباع‌تری دارند. هرچه رژگونه اشباع‌تر باشد، ترکیب کردن آن به مهارت بیشتری نیاز دارد، اما همچنین مقدار کمتری از محصول مورد نیاز برای استفاده از آن لازم است، بنابراین می‌توانند ماندگاری بیشتری در کیف آرایش شما داشته باشند.

ترکیب پذیری: به دنبال رژگونه هایی با بافت های ریز آسیاب شده باشید زیرا معمولاً راحت تر روی پوست پخش می شوند. اگر از کرم پودر فول کاور استفاده می‌کنید، بسیار مهم است که فرمول رژگونه‌ای را انتخاب کنید که سنگین نباشد، زیرا می‌تواند بافت بیشتری روی صورت ایجاد کند.

ماندگاری: باید رژگونه ای انتخاب کنید که ماندگاری طولانی داشته باشد و در حالت ایده آل، ضد انتقال باشد. به خاطر داشته باشید که برخی از رژ گونه ها ممکن است نیاز به اسپری و پودر فیکس کننده برای ماندگاری بیشتر داشته باشند.

چگونه رنگ رژگونه را انتخاب کنیم؟

اولین کار برای انتخاب رنگ رژگونه شناسایی ته رنگ پوست است. برای انجام این کار، دست خود را برگردانید و به رگ های مچ دست خود نگاه کنید. اگر آبی به نظر می‌رسند، در محدوده سرد قرار می‌گیرید، اگر رنگ سبز یا ترکیبی از هر دو را می‌بینید، خود را در محدوده ته رنگ خنثی/گرم در نظر بگیرید.

اگر پوست روشن با ته رنگ سرد دارید، رژگونه هایی با رنگ رز یا صورتی ملایم را امتحان کنید. اما اگر تناژ پوست متوسط ​​و گرم‌تری دارید، رژگونه هلویی را امتحان کنید تا رنگی طبیعی داشته باشد. اگر رنگ پوست شما عمیق و تیره تر است، رژگونه ای با رنگ توت، مرجانی یا سرخابی را امتحان کنید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین رژ گونه هلویی

بیشتر بخوانید: ضد آفتاب کرم پودری

پیمایش به بالا