رژ گونه هلویی ؛ 7 محصول پرطرفدار

رژ گونه هلویی

رژ گونه های هلویی می‌توانند برای به دست آوردن ظاهری بسیار زیبا بدون اینکه پوست شما حالتی غیر طبیعی داشته باشد به شما کمک کنند. هلویی رنگی است که برای هر نوع آرایشی، از آرایش روزانه گرفته تا مراسم رسمی، مناسب است. وقتی می خواهید یک ظاهر بدون نقص و عالی داشته باشید، سرمایه گذاری روی یک رنگ هلویی بهترین انتخاب است.

رژگونه هلویی درخشندگی گرم و سالمی را به هر رنگ پوستی اضافه می کند! برای دیدن لیست بهترین رژ گونه هلویی موجود در بازار به پایین بروید.

نکته: رژگونه یکی از آن محصولات آرایشی است که بسیاری از خانم ها از آن دوری می کنند یا آن را دست کم می گیرند. اما این قدرت را دارد که کارهای متحول کننده زیادی را برای چهره شما انجام دهد …

  • اگر سن شما بالای 30 سال است: می توانید از رژگونه استفاده کنید تا جوان تر به نظر برسید و جلوه ای زیبا ایجاد کنید.
  • اگر پوست شما رنگ پریده، کدر یا زرد است، فورا می تواند به پوست شما ظاهر سلامتی بدهد.
  • می توانید با تکنیک های آرایشی ابعاد صورت خود را افزایش دهید یا حتی شکل ظاهری صورت خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، می توانید از آن استفاده کنید تا صورت گرد را باریک تر نشان دهید.
کرم مراقبت صورت

بهترین رژگونه هلویی

1. رژگونه مایع شیگلم مدل FloatOn

این رژ گونه هلویی مایع شیگلم هر آنچه را که از یک رژگونه باکیفیت می‌خواهید دارد، از جمله فرمولی ماندگار که برجستگی درخشانی را نه تنها به گونه‌ها، بلکه به پلک‌ها و لب‌های شما نیز می‌بخشد.

این رژگونه فوق‌العاده رنگی زیبا به پوست شما می‌بخشد و در عین حال پوست شما را مرطوب می‌کند و از آن در برابر استرس‌های محیطی محافظت می‌کند. بافت و فرمول قابل ساخت آن، کاربرد بی دردسر و پخش یکدست روی گونه را تضمین می کند.

+ مناسب انواع پوست

+ شیگلم یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مارک های خارجی رژ گونه در بازار ایران است.

رژ گونه هلویی شیگلم

مشاهده قیمت و خرید:


2. رژ گونه هلویی شارلوت تیلبری مدل Cheek To Chic

شارلوت تیلبری یک میکاپ آرتیست محبوب انگلیسی است که از سال 2012 برند لوازم آرایشی خود را تاسیس کرد و خیلی زود محصولات با کیفیت این برند به بازار اکثر کشور های دنیا راه پیدا کرده است.

شماره 3 از این مدل رژگونه های شارلوت تیلبری با فرمول غنی از رنگدانه و بافت منحصربه‌فرد، درخشش و جوانی طبیعی را به گونه‌های شما می‌بخشد و آن را به انتخابی مناسب برای لیست بهترین رژ گونه های هلویی تبدیل می‌کند.

+ وگان و بدون منشا حیوانی

رژ گونه هلویی شارلوت تیلبری

مشاهده قیمت و خرید:


3. رژ گونه گلدن رز شماره 14

این محصول به دلیل بازده رنگی استثنایی خود، بدون شک از بقیه متمایز است. همچنین رژ گونه گلدن رز شماره 14 دارای یک رنگ هلویی پر جنب و جوش با بافت نرم و سبک است که به زیبایی طیف وسیعی از انواع رنگ پوست را تکمیل می کند.

رژگونه گلدن رز نه تنها رنگی زیبا به گونه های شما ارائه می‌دهد، بلکه پوششی ماندگار و طولانی‌مدت را نیز ارائه می‌کند. رنگدانه های ریز آسیاب شده و غنی آن در تمام طول روز روی صورت شما باقی می ماند.

+ بدون پارابن و مواد حساسیت زا

رژ گونه هلویی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


4. رژ گونه لورال مدل Paradise

لورآل نیز یکی از برند های محبوب و پرفروش فرانسوی در بازار ایران است که محصولات آرایشی بسیار با کیفیتی را ارائه می کند.

رژ گونه هلویی مات لورال رنگی طبیعی بدون هیچ گونه درخشندگی اضافی روی گونه های شما ایجاد می کند. دارای بافت نرم و مخملی به همراه ماندگاری قابل توجه ای است. پس از استفاده، لازم نیست نگران استفاده مجدد و مداوم باشید زیرا رژگونه شما از صبح تا شب شاداب می ماند.

+ عدم تست حیوانی

رژ گونه هلویی لورال

مشاهده قیمت و خرید:


5. رژ گونه کالیستا شماره B05

این یک رژ گونه پودری با بافتی سبک است که بدون زحمت و به آسانی روی پوست ترکیب می شود. همچنین امکان پوشش قابل ساخت را فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد تا سطح درخشندگی مورد نظر خود را کنترل کنید.

رژ گونه کالر اند آرت کالیستا رنگبندی متنوعی دارد و شماره B05 با توجه به نظرات خریداران یک رنگ هلویی بسیار زیبا دارد.

رژ گونه هلویی کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


6. رژ گونه هلویی مای شماره 07

بافت پودری رژگونه های مای به لطف رنگدانه های فوق العاده غنی، ترکیب پذیری عالی را تضمین می کند. علاوه بر این، فرمول قابل ساخت آن به شما امکان می دهد حتی شدت رنگ را بر اساس ترجیحات شخصی خود کنترل کنید.

+ پوشش مناسب به همراه براش رژگونه

رژ گونه هلویی مای

مشاهده قیمت و خرید:


7. ​رژگونه ژرورا شماره 203

رژ گونه های ژرورا با کیفیت عالی و قیمت مناسب نیز یکی از انتخاب های محبوب در میان خریداران است.

یکی از ویژگی های برجسته این رژگونه، فرمول آن است که حاوی مواد معدنی و روغن آرگان است که استفاده بدون حساسیت را تضمین و پوست را آبرسانی می کند.

+ فاقد پارابن

+ پوشش یکنواخت

رژ گونه هلویی ژرورا

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید

انتخاب رنگ رژگونه نیاز به بررسی دقیق عوامل مختلف دارد. بیایید به جنبه های اساسی که باید در هنگام خرید رژگونه با رنگ هلویی توجه کنیم، بپردازیم.

ته رنگ پوست: هنگام انتخاب رژگونه هلویی مناسب، دانستن ته رنگ پوست شما بسیار مهم است. برای ته رنگ های گرم، رژگونه هایی با رنگ های طلایی یا زردآلوی بهترین هستند. کسانی که ته رنگ های سردتری دارند می توانند از سایه هایی بهره ببرند که دارای ته رنگ صورتی یا ارغوانی است.

نوع پوست: اگر پوست خشکی دارید، به دنبال محصولات رژگونه کرمی باشید که آبرسانی می کنند و به پوست شما درخشندگی سالم می بخشند. برای پوست های چرب، رژگونه پودری با روکش مات یا نیمه مات برای کنترل درخشندگی و حفظ ظاهری شاداب در طول روز ایده آل است.

تناسب رنگ: اطمینان حاصل کنید که رژگونه هلویی شما با رنگ سایر محصولات آرایشی شما هماهنگ است و به شما کمک می کند تا به ظاهر آرایشی که می خواهید برسید. برای مثال، می‌توانید رژ گونه هلویی را با رژ لب نود ترکیب کنید تا ظاهری طبیعی داشته باشید یا از رژگونه هلویی گرم با رنگ‌های سایه چشم سرد مانند بنفش یا سبز برای استایلی خاص و زیبا استفاده کنید.

ترفندهایی برای استفاده از رژگونه هلویی

  • اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از هر گونه آرایش، با یک صورت تمیز و مرطوب شروع کنید.
  • اگر پوست روشنی دارید، هنگام استفاده از رژگونه هلویی با مقدار کم شروع کنید.
  • اگر پوست متوسط ​​یا رنگ پوست زیتونی، گندمی یا سبزه دارید، می توانید با مقدار رژگونه بیشتری شروع کنید.
  • رژگونه های کرم زمانی که قبل از محصولات پودری استفاده می شوند بهترین عملکرد را دارند، مگر اینکه فرمول آن به گونه ای متفاوت باشد.
  • هنگام استفاده از رژگونه، بهتر است رژ لب را با همان ته رنگ (گرم) و با همان خانواده رنگ انتخاب کنید.
  • رژگونه های هلویی را با رژ لب هلویی، نود یا هلویی-صورتی (یا براق) ترکیب کنید تا آرایشی زیبا و طبیعی داشته باشید!
  • بسته به طیف رنگ‌های هلویی در رژگونه‌هایی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید آن‌ها را با رژ لب‌های مرجانی روشن، نارنجی یا قرمز-نارنجی ترکیب کنید تا ظاهری برجسته و چشمگیرتر داشته باشید.
  • همچنین می‌توانید با بازی با رنگ‌های هلویی مختلف روی لب‌ها، چشم‌ها و گونه‌هایتان یک ظاهر خاص با رنگ هلویی را امتحان کنید!
بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: رژ گونه صورتی

بیشتر بخوانید: کرم پودر ضد آب

پیمایش به بالا