5 مدل از بهترین رژ گونه صورتی با شماره

رژ گونه صورتی

اگر می خواهید یک رنگ زیبا و طبیعی را به صورت خود اضافه کنید، یکی از بهترین رژ گونه های صورتی زیر را برای رنگ پوست خود انتخاب کنید.

قبل از اینکه خرید خود را برای انتخاب مناسب ترین محصول بازار شروع کنید، باید بدانید که رژگونه های صورتی در رنگ و سایه های مختلفی موجود است.

درست مانند کرم پودر و کانسیلر، باید رنگ رژ گونه ای پیدا کنید که برای پوست شما مناسب باشد. پوست های تیره به سایه عمیق تری از صورتی نیاز دارند در حالی که پوست های روشن می توانند از ملایم ترین سایه های صورتی نیز استفاده کنند. همچنین، به یاد داشته باشید که فقط کمی از آن را به گونه ها بزنید و بدون زیاده روی پخش و ترکیب کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما لیستی از بهترین رژگونه صورتی موجود در بازار را تهیه کرده ایم تا خرید بعدی شما راحت تر باشد.

کرم مراقبت صورت

بهترین رژگونه صورتی

1. رژگونه شیگلم مدل Love Cake

با این رژگونه از برند محبوب شیگلم، ویژگی های صورت خود را برجسته کنید و به گونه های خود درخشندگی طبیعی و زیبا بدهید. با رنگدانه و ساختار بسیار قوی، می توانید با این رنگ صورتی ملایم، آرایش صورت خود را کامل کنید.

برند سنگاپوری شیگلم یکی از بهترین و پرفروش‌ترین رژگونه های موجود در بازار ایران است.

+ حاوی مواد مغذی و ویتامین سی

رژ گونه صورتی شیگلم

مشاهده قیمت و خرید:


2. رژ گونه صورتی نارس (orgm)

این رنگ از رژگونه نارس سزاوار یک جایگاه در لیست بهترین رژگونه های صورتی است. این محصول از NARS یک رژگونه مایع است که تقریبا برای هر رنگ پوستی ظاهری مات و طبیعی را ارائه می‌دهد.

به علاوه، این رژگونه مایع دارای فرمول مرطوب‌کننده‌ با رنگدانه های غنی و قابل ساخت است که به راحتی ترکیب می‌شود. با این حال، فرمولاسیون مایع ممکن است برای برخی از مبتدیان چالش برانگیز باشد. یادگیری استفاده از مقدار مناسب محصول برای دستیابی به رنگ دلخواه ممکن است به تکرار و تمرین نیاز داشته باشد تا درست شود.

رژ گونه صورتی نارس

مشاهده قیمت و خرید:


3 . رژ گونه گلدن رز شماره 15

اگر به دنبال یک رژ گونه صورتی ملایم و روشن هستید پیشنهاد ما شماره 15 رژگونه های گلدن رز است. گلدن رز از محبوب ترین مارک های آرایشی ترکی در ایران است که محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت متوسط به بازار عرضه می کند.

این رژگونه صورتی با تمام رنگ های پوست را سازگار است و پوست شما را جوان و درخشان می کند.

+ فاقد پارابن و مواد حساسیت زا

رژ گونه صورتی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


4. رژ گونه صورتی کالیستا شماره B01

رژگونه کالر اند آرت کالیستا دارای فرمول بی وزن و ابریشمی است که بدون زحمت درخشندگی طبیعی پوست شما را افزایش می دهد.

اگر به دنبال محصولات ایرانی با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید، برند محبوب کالیستا رژگونه هایی با رنگبندی متنوع و ماندگاری بالا را ارائه می کند. شماره B01 نیز یک رنگ صورتی هلویی خوشرنگ به گونه ها می دهد.

رژ گونه صورتی کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


5. رژ گونه صورتی کمرنگ این لی شماره 01

رژگونه پودری این لی دارای بافتی ابریشمی و صاف است که به طور یکپارچه روی پوست پخش و ترکیب می شود. این رژگونه برای تمام مناسبت ها قابل استفاده است، زیرا باعث می شود پوست شاداب و زیبا به نظر برسد. بسته به اینکه می‌خواهید رنگ طبیعی ملایمی داشته باشید یا رنگ‌های تیره تر، می‌توانید از مجموع 6 سایه متفاوت آن انتخاب کنید.

شماره 01 رژ گونه این لی با یک ظاهر صورتی کمرنگ و ملایم روی پوست می نشیند.

+ دارای آینه و براش

رژ گونه صورتی این لی

مشاهده قیمت و خرید:


نکاتی برای انتخاب بهترین رژگونه

  • پایه و ته رنگ پوست خود را بشناسید. رژگونه های صورتی هلویی و برنزی معمولا برای افرادی با رنگ پوست عمیق با ته رنگ زرد بهتر به نظر می رسند، در حالی که رژگونه های صورتی روشن و صورتی اسطوخودوسی در افرادی که رنگ پوست روشن و ته رنگ سرد دارند زیبا به نظر می رسند.
  • بسیار مهم است که به فهرست مواد تشکیل دهنده هر محصولی را که روی صورت شما می‌آید توجه کنید، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. بیشتر رژ گونه های صورتی موجود در لیست ما عاری از مواد شیمیایی خشن هستند و برخی از آنها حتی گیاهی و کاملا طبیعی هستند.
  • کدام یک از رژگونه های پودری، کرمی یا مایع را ترجیح می دهید؟ رنگ مات را ترجیح می دهید یا براق؟ بر اساس بافت، پوشش و فرمولاسیون بهترین رژ گونه صورتی را برای خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، فرمول پودری مات برای استفاده روزمره و رژگونه کرمی با درخشندگی ظریف در مواقع خاص و مهمانی ها استفاده می شود.

نحوه استفاده از رژگونه

  1. صورت خود را با استفاده از یک شوینده ملایم تمیز کنید.
  2. سپس صورت خود را با مرطوب کننده و کرم پودر آماده کنید. همه آنها را با پرایمر صورت ست کنید.
  3. اکنون، زمان استفاده از رژگونه است. برای دیدن سیب های گونه، کمی لبخند بزنید.
  4. براش آرایشی را به رژگونه آغشته کنید و کمی روی آن ضربه بزنید تا پودر اضافی از براش ریخته شود.
  5. رنگ را با حرکات دایره ای روی گونه های خود بمالید و به خوبی پخش کنید.

حرف آخر

رژگونه بخش مهمی از یک آرایش روشن و به خوبی انجام شده است. رژگونه صورتی را می توان در هر مناسبتی از جمله مهمانی ها، مراسم رسمی و جلسات غیررسمی استفاده کرد! رنگ صورتی باعث می شود صورت شما سالم، درخشان و پر جنب و جوش به نظر برسد. رژ گونه های صورتی قطعا در میان همه سنین بسیار محبوب هستند، زیرا با هر رنگ پوستی جذاب به نظر می رسند و با اکثر لباس ها مطابقت دارند. شما باید رژگونه هایی را انتخاب کنید که رنگدانه بالایی دارند و پوشش خوب و طولانی مدتی را ارائه می دهند.

بنر آرایشی

بیشتر بخوانید: رژ گونه هلویی

بیشتر بخوانید: بهترین کرم پودر 24 ساعته

پیمایش به بالا