روغن نارگیل برای رشد سریع مو

روغن نارگیل برای رشد سریع مو

در دوران مادربزرگ ها و اجداد ما موهایشان را با روغن نارگیل ماساژ می دادند. از این گذشته، روغن نارگیل دارای خواص مفید مختلفی است که مانند سحر و جادو برای رشد سریع مو عمل می کند و رشد مجدد موهای سالم را تحریک می کند. اما بتدریج، آن ماساژهای روغن نارگیل جای دیگری را گرفت و سبک زندگی پرمشغله، رژیم غذایی نامناسب، آلودگی روزافزون و گرد و غبار موجود در محیط، بر سلامت موهای ما تأثیر گذاشت.

اگر شوره سر و دو شاخه شدن مو کافی نبود، ریزش مو به مشکل بزرگ دیگری تبدیل شد. شما به گشت و گذار در اینترنت برای دریافت نکات مراقبت از مو ادامه می دهید و به تغییر و امتحان تعداد بی شماری از محصولات سفارشی مو ادامه می دهید. اما نتیجه یکسان است – ریزش مو و رشد کند مو.

خب شما تنها نیستی! و ما یک ماده مطمئن داریم که می تواند به شما در مبارزه با مشکلات موهایتان کمک کند. روغن نارگیل طبیعی. برای دانستن بیشتر به پایین اسکرول کنید.

دسترسی سریع:

بنر مو

فواید روغن نارگیل برای مو

موها را تغذیه می کند

خشکی، سوء تغذیه و آسیب از عوامل اصلی ریزش مو هستند. روغن نارگیل به اعماق فولیکول های مو نفوذ می کند، با تمام این مشکلات مبارزه می کند و پوست سر شما را تغذیه می کند. نتیجه: کاهش ریزش مو، افزایش رشد موهای جدید از ریشه و بهبود سلامت مو وجود دارد.

رشد مو را تقویت می کند

روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان هایی است که فولیکول ها را تقویت کرده و رشد مو را تسهیل می کند. این یک لایه محافظ روی پوست سر شما تشکیل می دهد و از تضعیف ریشه های شما توسط عوامل محیطی مانند گرما و آلودگی جلوگیری می کند. استفاده منظم از روغن نارگیل باعث رشد سریع مو می شود، موهای بلندی به شما می دهد و پوست سرتان را سالم تر می کند. به علاوه، یکی از بهترین درمان های خانگی برای رشد و ضخامت مو، استفاده از ماسک موی ساخته شده با روغن نارگیل است.

بیشتر بخوانید: روغن رزماری برای مو

ریشه ها را تقویت می کند

به دنبال یک درمان طبیعی برای رشد مو هستید؟ به طور مرتب پوست سر خود را با روغن نارگیل ماساژ دهید. روغن نارگیل 10 لایه به عمق پوست سر نفوذ می کند و رطوبت از دست رفته را بازیابی می کند. همچنین سرشار از مواد مغذی و ویتامین های E، A و D است که ریشه های موی شما را تقویت کرده و پوست سر شما را سالم نگه می دارد. پوست سر تغذیه شده به جلوگیری از ریزش مو و تحریک رشد موهای جدید کمک می کند. اکنون که با فواید روغن نارگیل آشنا شدید، یاد بگیرید که چگونه روغن نارگیل را در روتین مراقبت از مو قرار دهید.

روغن نارگیل طبیعی برای رشد سریع مو

گنجاندن روغن نارگیل در روتین مراقبت از مو می تواند برای موهای شما معجزه کند. می توانید از آن برای ماساژ پوست سر، شامپو کردن یا به عنوان یک ماسک مو مغذی برای تقویت رشد مو استفاده کنید. با این حال، استفاده از روغن نارگیل بجای ماسک ها و شامپوهای مو نیاز به تلاش مضاعف دارد و ممکن است گاهی اوقات نتیجه خوبی نداشته باشد. یک راه حل آسان، استفاده از محصولاتی است که با روغن نارگیل خالص ارگانیک فرموله شده اند.

روغن مو نارگیل پنتن

پنتن در دنیای مراقبت مو از برند های خوش نام به همراه محصولات با کیفیت است. روغن نارگیل پنتن برای مو های خشک و آسیب دیده بسیار مناسب است. شما می توانید از روغن مو پنتن بعد از استحمام روی موهای نم دار استفاده کنید.

روغن نارگیل طبیعی برای رشد سریع مو

مشاهده قیمت و خرید روغن نارگیل:


روغن نارگیل مرهم یاب برای تقویت مو ریش و سبیل

روغن تقویت مو مرهم یاب مدل نارگیل برای کمک به کاهش ریزش و رشد مجدد سریع مو های سر، ریش و سبیل یک انتخاب عالی است. همچنین می توانید از این روغن برای رشد ابرو و مژه استفاده کنید اما احتیاط کنید روغن با چشم تماسی نداشته باشد.

روغن نارگیل طبیعی برای رشد سریع مو

مشاهده قیمت و خرید روغن نارگیل:


روغن نارگیل پوست و مو گیاه قانون

گیاه قانونی از محبوب ترین برند های تولید انواع روغن گیاهی و طبیعی در بازار ایران است. روغن نارگیل طبیعی گیاه قانون با خواص شگفت انگیز برای پوست و مو از پرفروش ترین محصولات دیجی کالا است.

روغن نارگیل طبیعی برای رشد سریع مو

مشاهده قیمت و خرید روغن نارگیل:


نحوه استفاده روغن نارگیل برای رشد سریع مو

ماسک روغن نارگیل و آلوورا

دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه (می‌توانید از ژل آلوئه‌ورای فروشگاهی نیز استفاده کنید، اما مطمئن شوید که فاقد مواد شیمیایی تند و رنگ‌های مصنوعی و عطر باشد) و آن را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل بکر مخلوط کنید.

اگر روغن نارگیل شما جامد است، می توانید آن را ذوب کنید تا به دمای اتاق برسانید به سادگی هر دو ماده را با هم مخلوط کنید تا خمیری صاف به دست آید و این ماسک موی آلوئه ورا و روغن نارگیل را روی موهای خود بمالید. برای محافظت از موها از کلاه دوش استفاده کنید و حدود نیم ساعت صبر کنید سپس موهای خود را با آب بشویید.

آلوئه ورا برای رشد مو یک درمان فوق العاده است زیرا دارای خواص ضد التهابی و مرطوب کنندگی است که پوست سر را سالم نگه می دارد. علاوه بر این، آلوئه ورا مملو از اسیدهای چرب، اسید فولیک و ویتامین هایی است که مو را تغذیه و قوی نگه می دارد.

بیشتر بدانید: بهترین روغن برای تقویت مژه و ابرو

ماسک روغن کرچک و نارگیل برای رشد مو

ترکیب روغن کرچک و روغن نارگیل برای مو به طور معجزه آسایی عمل می کند زیرا هر دو این روغن ها دارای خواصی هستند که پوست سر را قوی تر می کنند.

هر کدام دو قاشق غذاخوری روغن کرچک و روغن نارگیل را بردارید، آن ها را در یک کاسه مخلوط کنید و ترکیب این روغن های فوق العاده مو را روی پوست سر و موهای خود ماساژ دهید.

ماساژ را به آرامی با نوک انگشتان خود به مدت سه تا پنج دقیقه ادامه دهید و پس از دو ساعت آن را بشویید.

این درمان ریزش مو را یک تا دو بار در هفته به مدت حداقل چهار ماه برای رشد مجدد مو دنبال کنید.

روغن کرچک و روغن نارگیل هر دو دارای ویتامین ها و اسیدهای چرب هستند که رشد مو را تحریک کرده و مو را حجیم می کند.

سوالات پرتکرار

چگونه موها را بعد از استفاده از روغن نارگیل بشوییم؟

می توانید موها را با شامپوی ملایم و آب بشویید تا روغن نارگیل از موهایتان خارج شود.

آیا روغن نارگیل باعث رشد موهای شما می شود؟

بله، روغن نارگیل یک درمان خانگی موثر برای مشکلات مختلف مو مانند نازک شدن مو، خارش پوست سر، خشکی پوست سر، ریزش مو، شوره سر و غیره است.

کدام روغن ها باعث رشد سریع مو می شوند؟

روغن نارگیل، روغن کرچک و روغن بادام به رشد سریع مو کمک می کند.

فواید زیبایی روغن نارگیل چیست؟

پوست بدن و سر شما را مرطوب و تغذیه می کند، از عفونت و آلرژی جلوگیری می کند و پوستی درخشان به شما می بخشد.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: روغن سیر سیاه برای مو

پیمایش به بالا