9 رنگ رژ لب هلویی پرفروش و محبوب

بهترین رنگ رژ لب هلویی

هلویی (Peach) رنگی دوست داشتنی است که سادگی را نشان می دهد و به هر رنگ پوستی می آید. و بهترین رنگ رژ لب های هلویی برای استفاده منظم روزانه ایده آل هستند و شما را از هر نظر ظریف و زیبا نشان می دهند. این رژ لب‌ها در سایه‌های مات شفاف، تیره و روشن موجود هستند و با انواع آرایش صورت به زیبایی ترکیب شده و فوق العاده به نظر می‌رسند. در این مقاله لیستی از محبوب ترین شماره رنگ های رژ لب هلویی را معرفی می کنیم که کاملا با رنگ پوست شما مطابقت داشته و به لب های شما ظاهری ابریشمی، صاف و شگفت انگیز ببخشند.

هلویی، ترکیب رنگ صورتی-نارنجی است که در هر زمان از سال و برای همه نوع آرایشی مناسب است. برخی از رژ لب های هلویی ملایم و روشن یا کمرنگ هستند در حالی که برخی دیگر پررنگ و تیره تر هستند.

رژ لب های هلویی مختلفی در بازار وجود دارد، و پیدا کردن رژلبی که مناسب شماست ممکن است چالش برانگیز باشد. در اینجا تیم پینک مد لیستی از بهترین رنگ رژ لب های هلویی موجود در بازار ایران را با شماره محصول تهیه کرده تا انتخاب راحت و مطمئن تری داشته باشید. برای بررسی بیشتر آنها به پایین بروید!

بنر رژ لب

بهترین رنگ رژ لب هلویی با شماره

1. رژ لب هلویی گلدن رز شماره 05

این رژ لب با ترکیبی از رنگ‌های قرمز، صورتی و نارنجی ظاهری مات و فوق العاده زیبایی را روی لب های شما ایجاد می کند. فرمول سبک رژ لب هلویی مات گلدن رز باعث می شود که هنگام استفاده احساس سنگینی و چسبناکی روی لب نداشته باشید. ویتامین E موجود در فرمولاسیون این رژ لب به جلوگیری از خطوط ریز و سایر علائم پیری کمک می کند و از خشک شدن لب ها جلوگیری می کند.

+ بدون پارابن و مواد مضر

+ بافت مخملی با ماندگاری عالی

رنگ رژ لب هلویی گلدن رز

مشاهده قیمت و خرید:


2. رژ لب هلویی کالیستا شماره S82

این رژ لب به گونه‌ای طراحی شده است که با طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پوست از جمله روشن، تیره و سبزه سازگار است. شماره S82 رژ لب کالیستا از مدل گلامور شاین رنگی هلویی و بسیار خوشرنگی را به شما هدیه می دهد.

این محصول با ویتامین E و B غنی شده است که به جوانسازی پوست ظریف لب ها و کاهش علائم پیری کمک می کند. در حالی که روغن جوجوبا لب ها را مرطوب می کند و یک لایه کرم ماندگار و غنی ایجاد می کند.

+ فاقد پارابن و حساسیت

+ رژ لب هلویی براق و شاینی

رنگ رژ لب هلویی کالیستا

مشاهده قیمت و خرید:


3. رژ لب هلویی مدادی مای شماره 13

رژ مدادی نیمه مات مای سری Black Diomond شماره 13 یکی از بهترین رژلب های رنگ هلویی است که ظاهری یکدست و طبیعی بر روی لب شما ایجاد می کند. این فرمولاسیون شامل مواد مغزی است که پوست لطیف لب ها را تغذیه می کند. این رنگ از رژ لب مای انتخابی ایده آل برای استفاده در تمام روز اداری و تکمیل آرایش لب شما است.

رنگ رژ لب هلویی مای

مشاهده قیمت و خرید:


4. رژ لب نوت سری Mattemoist شماره 310

شماره 310 رژ لب نوت ثابت می‌کند که هلویی می‌تواند رنگ جالبی باشد و به لب‌های شما حس و ظاهری دراماتیک و زیبا می‌دهد. وجود روغن ماکادمیا و ویتامین E لب های شما را در هنگام استفاده هیدراته نگه می دارد و ظاهری طبیعی به آن ها می بخشد. نیازی به استفاده مجدد و مکرر ندارد با ماندگاری عالی خود لبها را در طول روز سالم و شاداب نگه می دارد.

+ بدون پارابن و تست حیوانی

رنگ رژ لب هلویی نوت

مشاهده قیمت و خرید:


5. رژ لب شون شماره M21

این رژ لب با روغن آووکادو و ترکیبات گیاهی فرموله شده است تا رطوبت و انعطاف‌پذیری لب‌ها را حفظ و به کاهش خطوط ریز و دیگر علائم پیری کمک کند. شما می توانید به راحتی این رنگ دلپذیر رژ لب هلویی را برای پوست سبزه یا روشن خود استفاده کنید. رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M21 به لب های شما ظاهری کرمی و رنگی چشمگیر می دهد که تا چندین ساعت ماندگاری دارد.

+ بدون سرب

+ رژ لب هلویی تیره و مرجانی

رنگ رژ لب هلویی شون

مشاهده قیمت و خرید:


6. رژ لب این لی شماره 540

این رژ لب که با ترکیب رنگ هلویی صورتی مناسب ساخته شده است، چه در حال رفتن به محل کار یا یک ناهار دوستانه باشید، یک انتخاب ایده آل برای استفاده در تمام روز است. رژ لب اینلی با تقویت لب ها از پوسته پوسته شدن و خشکی جلوگیری می کند.

+ بدون سرب و مواد حساسیت زا

رنگ رژ لب هلویی اینلی

مشاهده قیمت و خرید:


7. رژلب مات دایانا شماره 02

این رژ لب دایانا با شماره 02 ظاهری نیمه مات در رنگ هلویی ارائه می دهد که برای استفاده روزمره مناسب است. این رنگ هلویی نسبت به سایر رژلب های هلویی روشن تر است و برای زمانی که می خواهید ظاهر ظریفی داشته باشید، آن را ایده آل می کند. این محصول دارای موم زنبور عسل است که لب ها را مرطوب می کند و از خشک شدن آنها جلوگیری می کند.

+ بدون سرب

رنگ رژ لب هلویی دایانا

مشاهده قیمت و خرید:


چگونه رنگ هلویی مناسب را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین رژ لب برای رنگ پوست و ته رنگ پوست شما اغلب یک فرآیند سخت است، به خصوص اگر اطلاعات محدودی دارید و به صورت آنلاین خرید می کنید. برای اینکه اشتباهی در هنگام خرید بهترین رژ لب هلویی مرتکب نشوید، به خواندن آنچه که باید بررسی کنید ادامه دهید.

ته رنگ پوست خود را پیدا کنید

سرد، خنثی، گرم سه نوع از ته رنگ پوست هستند و فرآیند پیدا کردن رنگ شما بر اساس رنگ رگ‌های شما است. افرادی که رگ هایشان آبی به نظر می رسد ته رنگ سردی دارند و معمولاً رنگ پوست روشن یا بسیار سفیدی دارند.

رنگ مایل به سبز در رگ‌ها به یک ته رنگ گرم اشاره دارد، معمولاً در افرادی که پوست زیتونی، سبزه، خرمایی یا قهوه‌ای دارند مشاهده می شود. افرادی که دارای رگ هایی هستند که به نظر می رسد ترکیبی از سبز و آبی باشد، ته رنگ خنثی دارند.

رژ هلویی متناسب با ته رنگ پوستتان تهیه کنید

هلویی ترکیبی از چندین رنگ از جمله قرمز، صورتی و زرد است. بنابراین رژ لب های هلویی بسته به میزان رنگ قرمز و صورتی که در ترکیب آن ها استفاده می شود، در سایه های مختلفی وجود دارد. اگر پوستی با ته رنگ سرد دارید، بهترین رژلب های هلویی رژ لب هایی هستند که با رنگ های بنفش، قرمز یاقوتی یا شرابی مخلوط شده اند.

افرادی که ته رنگ خنثی دارند می توانند بدون هیچ مشکلی از انواع رنگ های رژ لب هلویی استفاده کنند. در حالی که افرادی که ته رنگ پوست گرم دارند باید رژلب های نود هلویی یا رژلب های هلویی مسی، نارنجی یا قهوه ای را انتخاب کنند.

به خاطر داشته باشید که با لایه برداری از لب های خود به خوبی از آنها مراقبت کنید و آنها را مرطوب و سالم نگه دارید تا نتیجه بهتری در آرایش خود داشته باشید.

سوالات تکراری

آیا رنگ هلویی به پوست خیلی روشن می آید؟

بله، سایه‌های هلویی که رنگ طبیعی زیرین پوست شما را افزایش می‌دهند، برای پوست‌های سفید مناسب هستند.

چه رنگ پوستی با رژ لب هلویی خوب به نظر می رسد؟

در ابتدا اعتقاد بر این بود که رژ لب هلویی فقط برای رنگ پوست روشن مناسب است. با این حال، با افزایش سایه های مختلف هلویی موجود در بازار، تقریبا هر کسی می‌تواند از رژ لب هلویی استفاده کند.

چه رنگ رژ لب بزنم تا دندان هایم سفیدتر به نظر برسند؟

اگرچه رنگ‌های قرمز با پایه آبی برای سفیدتر نشان دادن دندان‌های شما بهترین هستند، اما می‌توانید از سایه‌های هلویی ترکیب شده با رنگ‌های صورتی پررنگ یا سایه‌های شرابی استفاده کنید.

بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: بهترین مارک رژ لب مایع ؛ 10 برند پرفروش

بیشتر بخوانید: بهترین مارک رژ لب مدادی

پیمایش به بالا