رنگ ابرو مشکی طبیعی ؛ 7 برند پرطرفدار

رنگ ابرو مشکی

کیت رنگ ابرو مشکی یک رنگ بسیار پرطرفدار و طبیعی است که ظاهر ابروها را بهبود می بخشد. رنگ های ابرو به طور خاص، نقاط کم پشت را هدف قرارداده و با استفاده از رنگ نیمه دائمی به ابرو ها ظاهری ضخیم تر می بخشد. رنگ ابرو مشکی یا سیاه در چندین سایه مختلف، از جمله مشکی روشن، متوسط ​​و تیره، دارای گزینه ای طبیعی برای همه رنگ های مو است.

در بالای لیست “ویژگی های صورت که هر زن رویای آن را می بیند” ابروهای زیبا و پرپشت است. با این حال، متأسفانه، همه از نظر ژنتیکی دارای ابرو های پر پشت نیستند. و در حالی که، مطمئنا، مداد، ژل و پودر و حتی صابون ابرو! می‌توانند ابزار مفیدی در زندگی روزمره شما برای پر کردن و تعریف ابرو باشند، اما یک کیت رنگ ابروی طبیعی دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

در ادامه لیستی از بهترین رنگ های ابرو مشکی از محبوب‌ترین برند های موجود در بازار را برای انتخاب مناسب شما تهیه کردیم.


بهترین رنگ ابرو مشکی

1. رنگ ابرو مشکی طبیعی سانتکس

یک کیت با رنگ ابرو مشکی طبیعی که برای اکثر افرادی که برای اولین بار استفاده می کنند مناسب است، این رنگ عاری از مواد شیمیایی خشن است که ممکن است پوست حساس را تحریک کند. این رنگ به طور موثر موهای سفید شده را می پوشاند و رنگ ظریف اما طبیعی آن تا چندین هفته ماندگاری دارد.

+ شامل تیوپ رنگ ابرو، اکسیدان مخصوص رنگ ابرو، کاسه رنگ ابرو و فرچه رنگ آن میباشد

بهترین رنگ ابرو مشکی

مشاهده قیمت و خرید:


2. کیت رنگ مکسی 2

این رنگ ابرو سیاه و فرمول با کیفیت، ظاهر کم پشت ابروها را پر می کند و جلوه حجیم تری به ابروهای شما می دهد.

+ شامل اکسیدان، سلفون و براش مخصوص

بهترین رنگ ابرو مشکی

مشاهده قیمت و خرید:


3. کیت رنگ دوماسی

کیت رنگ ابرو دوماسی شامل اکسیدان، رنگ مشکی با پیگمنت بالا ، کاسه و فرچه رنگ آمیزی است. این محصول دارای رنگی قوی بدون رایحه و حاوی روغن‌های بادام، روغن هسته انگور و روغن آرگان است.

بهترین رنگ ابرو مشکی

مشاهده قیمت و خرید:


4. کیت رنگ مو و ابرو مشکی پر کلاغی

اگر به دنبال یک محصول خوب هستید که هم برای ابرو و هم برای موهای سر مناسب باشد این کیت رنگ ابرو از برند نیترو پلاس را حتما امتحان کنید.

+ نکته: برای محافظت و جلوگیری از رنگ شدن پوست، وازلین را در اطراف ابروها بمالید.

بهترین رنگ ابرو مشکی

مشاهده قیمت و خرید:


5. کیت رنگ ابرو سلیک کالر

این رنگ ابرو از برند سیلک کالر هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل استفاده است و به راحتی می توانید موهای ابروی خود را با رنگ مشکی بپوشانید.

بهترین رنگ ابرو مشکی

مشاهده قیمت و خرید:


ماندگاری رنگ های ابرو چقدر است؟

کیت های رنگ آمیزی ابرو برای کسانی که به دنبال ابرو های بی نقص و ابروهای پرتر و حجیم هستند، گزینه ای عالی است. بسته به برند، رنگ‌های ابرو می‌تواند بین ۴ تا ۸ هفته دوام داشته باشد. برای نتایج طولانی مدت، توصیه می‌شود از استفاده پاک‌کننده‌ یا روغن‌ های قوی‌ روی ابروها خودداری کنید زیرا آنها می‌توانند رنگ را نرم کرده و سریع‌تر تجزیه کنند.

آیا رنگ کردن ابروهای شما را خراب می کند؟

اگر به درستی انجام شود، ابروهای شما را خراب نمی کند. با این حال، اگر رنگ را برای مدت طولانی روی پوست بگذارید یا از اکسیدان ابرو بسیار قوی استفاده کنید، آسیب به ابروها شامل خشکی یا شکستگی شدید می شود.

همچنین توصیه می شود که از سفید کننده (بلیچ) اجتناب کنید. این می‌تواند به فولیکول‌های مو آسیب برساند و باعث شکستگی شود.

نکات برای رنگ کردن ابرو در خانه

  • انتخاب رنگ مناسب: در صورت شک داشتن، سایه روشن تر از آنچه که نیاز دارید انتخاب کنید. با این حال مشکی روشن و متوسط ​​تقریبا برای همه جذاب به نظر می‌رسد.
  • در مقادیر کم استفاده کنید: برای بهترین نتیجه، رنگ را با برس اسپولی ابرو اعمال کنید. این کار استفاده از آن را فقط به روی موهای ابرو بسیار آسان تر می کند و از بیرون زدگی و لکه شدن پوست اطراف ابرو جلوگیری می کند. اگر رنگ روی پوست بیفتد، می تواند لک شود و حدود 4 تا 7 روز باقی بماند.
  • کسانی که برای اولین بار از کیت رنگ ابرو استفاده می کنند باید فقط 3 تا 4 دقیقه فرمول را روی پوست بگذارند و سپس آن را با یک تکه پنبه خشک پاک کنند. موها به سرعت رنگ می‌گیرند و اگر خیلی تیره شد، نمی‌توانید آن را به راحتی روشن یا حذف کنید. اگر می‌خواهید نتایج تیره‌تری داشته باشید، 1 تا 2 دقیقه بیشتر دوباره استفاده کنید. هنگامی که رنگ رضایت بخش شد، با پنبه مرطوب آن را بردارید.
بنر تخفیف

بیشتر بخوانید: رنگ ابرو قهوه ای

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ ابرو

پیمایش به بالا