انواع رنگ ابرو قهوه ای با بهترین کیفیت

رنگ ابرو قهوه ای

در حالی که مداد ابرو برای پر کردن، مشخص کردن و شکل دادن به ابروها ضروری است، رنگ کردن ابرو با نتایج نیمه دائمی، ظاهری ضخیم، با ابعاد پهن را به ابروهای شما می بخشد. رنگ کردن ابرو باعث می شود ابروهای شما برجسته تر و پرپشت تر به نظر برسد. یکی از محبوب ترین رنگ‌ها در میان خانم های ایرانی نیز رنگ ابرو قهوه ای در سایه های روشن و متوسط تا تیره و سوخته است.

رنگ کردن ابرو چهار تا شش هفته ماندگاری دارد و فرآیند رنگ آمیزی ابروها با رنگ نیمه دائمی برای تقویت و تیره کردن موهای ظریف و روشن مناسب است. هرگز از رنگ مو برای ابرو استفاده نکنید، زیرا بسیار قوی تر از رنگ ابرو است و برای استفاده در اطراف چشم ممکن است خطرناک باشد. استفاده از رنگ‌های خانگی آسان است، اما به خاطر داشته باشید که کار با این محصولات نیاز به تمرین و یادگیری دارد، بنابراین با یک جلسه رنگ‌آمیزی کوتاه شروع کنید تا مطمئن شوید که ابروهای خود را بیش از حد تیره نمی‌کنید. اگر با استفاده از محصول، رنگ ابرو های شما خیلی تیره شدند، باید منتظر بمانید تا با گذشت زمان محو شوند.

در ادامه لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین رنگ های ابرو قهوه ای در فروشگاه های معتبر را به شما معرفی می کنیم.


انواع رنگ ابرو قهوه ای

1. رنگ ابرو قهوه ای روشن طبیعی

رنگ ابرو مارال یک برند محبوب در بازار ایران است و رنگ قهوه ای روشن آن یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است. مناسب برای انواع پوست و در طیف وسیعی از سایه ها موجود است.

+ دارای روغن بادام، روغن هسته انگور و روغن آرگان

رنگ ابرو قهوه ای روشن طبیعی

مشاهده قیمت و خرید:


2. قهوه ای تیره از برند آلبورا

این رنگ از برند آلبورا با استفاده آسان و کیفیت خوب همه چیزهایی را که برای به دست آوردن نتایج حرفه ای نیاز دارید، خواهد داشت.

+ حاوی کراتین، ویتامین C، روغن آرگان، عصاره آووکادو، روغن زیتون و جوانه گندم

رنگ ابرو قهوه ای تیره آلبورا

مشاهده قیمت و خرید:


3. رنگ ابرو قهوه ای متوسط

این رنگ ابرو گیاهی سبک و قابل ساخت مارال با رنگدانه های با کیفیت که رنگ طبیعی مو را تقلید می کند و ابروهای شما را با ترکیبات روغن بادام، روغن هسته انگور و روغن آرگان تغذیه می کند.

رنگ شکلاتی قهوه ای متوسط نیز یک رنگ محبوب بوده و نظرات مثبت زیادی از خریداران دریافت کرده است.

رنگ ابرو قهوه ای متوسط مارال

مشاهده قیمت و خرید:


4. رنگ ابرو قهوه ای سوخته

این رنگ ابرو از برند آدونیس پرفکت شامل ویتامین C ، روغن آرگان ، روغن آواکادو و کراتین هیدرولیز شده می باشد. همچنین رنگ قهوه ای سوخته آن مناسب انواع رنگ پوست و موهای ابرو است.

رنگ ابرو قهوه ای سوخته

مشاهده قیمت و خرید:


5. رنگ کاراملی از برند سانتکس

کیت رنگ ابرو کاراملی سانتکس شامل اکسیدان مخصوص، کاسه رنگ ابرو و فرچه برای اعمال رنگ به ابروهای شما همراه با دستورالعمل فوق العاده آسان برای پیروی است.

+ حاوی روغن زیتون و بادام

رنگ ابرو کاراملی سانتکس

مشاهده قیمت و خرید:


محدودیت های رنگ کردن ابرو در خانه

هنگام استفاده از کیت های رنگ ابرو در خانه خطر آلرژی یا واکنش وجود دارد، بنابراین مهم است که همیشه قبل از رنگ کردن کل ابرو، یک آزمایش روی قسمت کوچکی از پوست انجام دهید. خطرات واکنش‌های آلرژیک، سوختگی‌های شیمیایی، عفونت‌ها یا تحریک پوست در خانه، در مواردی که دانش حرفه‌ای درباره این فرآیند وجود ندارد، بسیار بیشتر است. بنابراین، مهم است که یک تست انجام دهید و همچنین رنگ را فقط برای مدت زمان مناسب روی پوست بگذارید.

از آنجایی که کنترل عمق رنگ ممکن است سخت باشد، اگر بلوند یا مو قرمز هستید و می خواهید رنگ خود را بسیار روشن نگه دارید، ممکن است بخواهید به یک متخصص مراجعه کنید و نظر آنها را در مورد کیت های رنگی دریافت کنید، در غیر این صورت ممکن است رنگ ابروها تیره از حد انتظار شما شود.

کیت‌های رنگی ابرو در بیشتر موارد بسیار ایمن هستند، بنابراین تا زمانی که دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، نباید به مشکلی برخورد کنید. بعلاوه، استفاده از آنها فوق العاده راحت است.

راهنمای رنگ کردن ابرو در خانه

خبر خوب در مورد رنگ کردن ابروها در خانه این است که این کار ساده است و تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را در برگه راهنما و دستورالعمل محصول دریافت می کنید.

ابتدا، ایده خوبی است که همه محصولات خود را بر روی حوله ای تمیز قرار دهید، به خصوص اگر رنگ نیاز به مخلوط کردن داشته باشد. جلوگیری از ریختن لکه های رنگ بر روی فرش یا میز بسیار ساده تر از پاک کردن آنهاست.

در مرحله بعد، ابرو را با استفاده از یک شوینده بدون روغن تمیز کنید و مطمئن شوید که کاملا خشک شده است و از یک کرم مانع استفاده کنید (مرطوب کننده یا وازلین) تا مطمئن شوید که رنگ پوست اطراف ابروی شما را لکه دار نمی کند.

سپس زمان رنگ آمیزی است. اطمینان حاصل کنید که فرمول شما در صورت لزوم مخلوط شده است و با استفاده از برس و اسپولی رنگ را به ابروهای خود بزنید. این را به مدت 3 تا 10 دقیقه، بسته به دستورالعمل ها و تیرگی رنگ مورد نظر شما، بگذارید بماند.

در نهایت، رنگ را با استفاده از دستمال یا پد پنبه ای بردارید و سپس با آب بشویید تا مطمئن شوید که تمام رنگ به طور کامل پاک شده است. به همین راحتی شما ابروهای کاملا جدیدی دارید.

بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ ابرو

بیشتر بخوانید: روغن تقویت ابرو

پیمایش به بالا