دستگاه لاک خشک کن ؛ 11 برند برتر

دستگاه لاک خشک کن

بدترین بخش مانیکور یا پدیکور این است که باید مدتی صبر کنید تا ناخن شما به طور کامل خشک شود. خوشبختانه، با استفاده از بهترین دستگاه لاک خشک کن ، دیگر نیاز به انتظار طولانی برای خشک شدن لاک شما نیست.

لامپ های UV کلید تکرار موفقیت آمیز مانیکور با کیفیت سالن زیبایی در خانه هستند. این دستگاه های نوآورانه با استفاده از اشعه های حرفه ای UV و یا چراغ های LED که به طور استراتژیک برای خشک کردن کافی هر ناخن قرار گرفته اند، نه تنها زمان خشک شدن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند، بلکه ژل پولیش را نیز درمان و خشک می کنند و به درستی به افزودنی هایی مانند نگین های ناخن می چسبند. برای خرید یا کار با این نوع دستگاه‌ها نیز لازم نیست یک ناخن‌کار حرفه‌ای باشید: دیجی کالا انواع زیادی از این ابزارها را دارد که برای هر کسی که امیدوار است هنر خود را به سطح بالاتری برساند عالی است.

لاک ناخن

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

1. لاک خشک کن سان مینی مدل PRO

لامپ ناخن سان مینی با قدرت 6 وات و 6 مهره LED با بیش از 50000 ساعت عمر تقریبی دستگاه، لاک ژل ناخن شما را به طور یکنواخت و موثر خشک می کند و برای هر برند لاک و اکستنشنی مناسب است. این محصول یکی از پرفروش‌ترین دستگاه های لاک خشک کن ارزان قیمت، کوچک و خانگی موجود در بازار است.

+ دستگاه ترکیبی UV-LED که نور آن به نور سفید نزدیکتر است.

+ تایمر خودکار ۴۵ و ۶۰ ثانیه

+ کمترین آسیب به پوست

+ مناسب خشک کردن لاک ژل

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

مشاهده قیمت و خرید:


2. لاک خشک کن مدل تک انگشتی

لامپ لاک خشک کن ناخن انگشتی کوچک که برای یک تجربه کاربری ساده ایجاد شده است، دارای ۶ چراغ LED با قابلیت خشک کردن انواع لاک ژل است.

+ قدرت 16 وات و طول عمر ۵۰ هزار ساعت

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

مشاهده قیمت و خرید:


3. دستگاه سان مدل C4 plus

این مدل از لامپ ناخن UV برند سان با قدرت 256 وات برای استفاده حرفه ای مانیکور و پدیکور در سالن های زیبایی مناسب است. لامپ UV با در نظر گرفتن ایمنی مشتری طراحی شده است و دارای تایمر و سنسورهای خودکار به همراه صفحه نمایش دیجیتال است.

+ 256 وات با عمر بالای ۵۰۰۰۰ ساعت

+ دارای تایمر ۱۰، ۳۰، ۶۰ و ۹۹ ثانیه ای

+ 57 عدد لامپ برای خشک کردن انواع ژل و لاک ناخن های دست و پا

+ تایمر 99 ثانیه با قدرت تقریبا نصف قدرت دستگاه مناسب خشک کردن کاشت های ژل ( بیلدر ژل – پلی ژل – لمینیت ) می باشد.

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

مشاهده قیمت و خرید:


4. دستگاه سان مدل 5

به لطف 24 مهره های LED پرقدرت 48 واتی که برای خشک کردن یکنواخت و سریع ژل طراحی شده اند، زمان کار با دستگاه کاهش خواهد یافت. دهانه بزرگ باعث می شود تا پنج ناخن دست یا پا به طور همزمان خشک شوند.

+ 24 عدد لامپ ترکیبی یو وی ال ای دی

+ قدرت 48 وات با طول عمر 50.000 به همراه صفحه نمایش دیجیتال

+ دارای طول موج ۳۶۵nm است که با طول موج پایین باعث کاهش آسیب به پوست میشود.

+ تایمر ۱۰، ۳۰، ۶۰ و ۹۹ ثانیه ای و دارای سنسور برای روشن شدن خودکار

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

مشاهده قیمت و خرید:


5. لاک خشک کن مدل F6-110w

این لامپ UV – LED با توان 110 واتی به اندازه کافی بزرگ برای ناخن های دست یا پا دارای حالت‌های تایمر متعدد، سنسور حرکت و صفحات نمایشگر دیجیتال است تا اطمینان حاصل شود که همه قسمت های ناخن شما به طور یکنواخت خشک می‌شود.

+ قدرتی معادل 110 وات توسط 39 عدد لامپ ترکیبی

+ تایمر خودکار، سنسور خودکار و صفحه نمایش دیجیتال

+ کفه مگنتی با قابلیت جدا شدن

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

مشاهده قیمت و خرید:


6. دستگاه لاک خشک کن سان مدل x5 max

این لامپ ناخن UV و LED برای هر نوع لاک ژل ناخنی کار می کند، به این معنی که هیچگونه مشکلی در خشک کردن سریع لاک های خود نخواهید داشت. این لامپ همچنین دارای چهار تنظیم تایمر (10، 30، 60 و 99 ثانیه) است که با وجود سنسور حرکتی به محض ورود دست در دستگاه، لامپ ها روشن میشوند.

+ 80 وات و 45 عدد لامپ ترکیبی با کیفیت خوب

+ طول عمر بالای 50000 ساعت

+ قابل استفاده برای ناخن های دست و پا

بهترین مارک دستگاه لاک خشک کن

مشاهده قیمت و خرید:


تفاوت بین لامپ های UV و LED چیست؟

تفاوت اصلی بین لامپ های UV و LED در نوع لامپ مورد استفاده است. LED ها معمولا نسبت به لامپ های UV انرژی کمتری دارند و پرتوهای ضعیف تری ساطع می کنند.

  • لامپ های ناخن UV می توانند تمام لاک های ال ای دی را خشک کنند، در حالی که لامپ های ناخن LED فقط می توانند لاک هایی را که به طور خاص با این نوع لامپ کار می کنند، خشک کنند. این اطلاعات روی لاک ناخن شما وجود دارد.
  • یک لامپ UV ناخن چند دقیقه بیشتر طول می کشد تا لاک ژلیش را خشک کند، در حالی که لامپ ناخن LED بسیار سریعتر است.
  • گفتنی است، دستگاه های لاک خشک کن با هردو چراغ های LED و UV در دسترس هستند تا اطمینان حاصل شود که هیچ مشکلی در خشک کردن لاک وجود نخواهد داشت.

آیا دستگاه UV/LED برای پوست مضر است؟

بله، هم لامپ‌های UV و هم لامپ‌های UV/LED می‌توانند برای پوست مضر باشند، مخصوصا اگر مکرر و زیاد استفاده شوند، زیرا هر دو پرتو UVA ساطع می‌کنند. استفاده بیش از اندازه خطر ابتلا به علائم پیری مانند لکه ها، نازک شدن، چین و چروک ها و همچنین سرطان پوست را افزایش می دهد.

با توجه به افزایش خطر در صورت مواجهه مکرر با دستگاه، پیشنهاد می شود که ژلیش ناخن را برای موارد خاص و استفاده از پولیش های طولانی مدت رزرو کنید. و اگر به طور منظم از لامپ‌های ناخن UV/LED استفاده می‌کنید، برای محافظت از دستان شما در برابر آسیب ها و زیبا و صاف نگه داشتن آنها توصیه می‌شود از یک ضد آفتاب رطوبت رسان استفاده کنید، (که باید ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش استفاده شود). همچنین دستکش‌های مخصوصی برای مانیکور ژلی با نوک انگشت‌های باز وجود دارد که از بالای دست‌های شما محافظت می‌کند، اما به خاطر داشته باشید، این کار از نوک ناخن‌ها یا بستر ناخن‌ها در برابر اثرات نامطلوب احتمالی اشعه ماوراء بنفش محافظت نمی‌کند.

به دنبال چه چیزی باشید

  • سازگاری با لاک: بیشتر لامپ های ناخن برای خشک کردن ژلیش ناخن در خانه طراحی شده اند، اما این لامپ ها با لاک معمولی نیز روند خشک شدن را سرعت می بخشند. قبل از خرید، راهنمای دستگاه را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که با پولیش مورد نظر شما کار می کند.
  • تعداد لامپ های LED: انتظار می رود اکثر لامپ های ال ای دی ناخن 10 تا 20 لامپ داشته باشند. باید مطمئن شوید که لامپ ها به خوبی در قوس داخلی دستگاه پخش شده اند تا یکنواخت خشک کنند.
  • تنظیمات تایمر: لامپ‌های دارای تنظیمات تایمر متعدد به شما این امکان را می‌دهند که ناخن‌های خود را بدون نگرانی در مورد چسبندگی خشک کنید. گزینه های دارای سنسورهای خودکار به محض اینکه دست خود را زیر لامپ بکشید تایمر را روشن می کند. توجه داشته باشید که لاک ژلیش ناخن معمولا به حداقل 30 تا 60 ثانیه زمان سفت شدن برای هر لایه نیاز دارد.
  • اندازه: برای لاک های ساده ژل لاک، به دنبال دستگاهی باشید که به راحتی برای کل دست شما مناسب باشد.
بنر خرید قسطی

بیشتر بخوانید: گچ مو

بیشتر بخوانید: بهترین کلاه مش

پیمایش به بالا